Het rapport is ook niet goed toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja natuurlijk roepen de super- superwapperigheden dat het Nivel rapport niet goed is.
En jij kijkt? Verder dan je luie neus, of niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Gelukkig kijk jij naar het echte echte nieuws. Met alleen maar de meest betrouwbare bronnen.
Vooral vol leedvermaak naar mensen die denken dat de kanalen van informatie die zij gebruiken net degene zijn die de uitgerekend de waarheid vertellen. Of het nu mainstreammedia is of café weltschmerzquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:57 schreef Monomeism het volgende:
[..]
En jij kijkt? Verder dan je luie neus, of niet?
Ik hoop dan van harte dat je waardeoordeel met gemengde inhoud van gasten, onderwerpen en sprekers je de afgelopen jaren in de juiste richting heeft geholpen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Of het nu mainstreammedia is of café weltschmerz
Het rapport bevat inderdaad een grote rekenfout. Dat heb je niet gemist.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:54 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het rapport is ook niet goed toch? Of heb ik iets gemist?
Dat haal ik niet uit de jongste uitleg van Maurice de Hond. Niet dat ik die uitleg nodig acht voor mijn keuze in het verleden om mij niet te laten inspuiten met random door het lichaam reizende mrna nano partikels die versmelten met lichaamscellen, en welke coderen voor Covid19.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
nu de oversterfte onder ongevaccineerden nog groter is dan gedacht.
Dat kan kloppen. Maurice dacht namelijk een punt te hebben en nu blijken de gevolgen van de fout die hij ontdekte precies het tegenovergestelde te zijn als waar hij op doelde. Die conclusie zal hij dan ook niet snel publiceren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:44 schreef Monomeism het volgende:
Dat haal ik niet uit de jongste uitleg van Maurice de Hond.
quote:Conclusie blijft staan
Hoewel de conclusies in het nieuwe rapport voorzichtiger geformuleerd worden, zijn ze wel hetzelfde gebleven.
Dat komt doordat de groep gevaccineerden die het Nivel onderzocht hetzelfde is gebleven. Onder die groep geldt ondersterfte. Het doel was om de oversterfte onder gevaccineerden en ongevaccineerden met elkaar te vergelijken. Dat kan nog steeds, alleen is er nu onder de gemengde groep van ongevaccineerden en ongeregistreerden 25 procent eigenlijk wel gevaccineerd.
Dat is ook direct een van de redenen waarom de aanpassing de oude conclusie eigenlijk kracht bijzet. Omdat in de gemengde groep van ongevaccineerden en ongeregistreerden dus meer mensen zaten die wel gevaccineerd waren, valt het percentage oversterfte onder de ongevaccineerden door de aanpassingen juist hoger uit.
https://nos.nl/artikel/25(...)die-naar-oversterfte
Ja maar daar heeft hij toch een reactie op gegeven?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Maurice dacht namelijk een punt te hebben en nu blijken de gevolgen van de fout die hij ontdekte precies het tegenovergestelde te zijn als waar hij op doelde. Die conclusie zal hij dan ook niet snel publiceren.
Maar dit is het resultaat van die rekenfout:
[..]
Nivel neemt hem serieus terwijl ze een meloen in z'n geheel proberen door te slikken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Maurice de Hond kan je wel serieus nemen. Het is een zeer deskundig en talentvol opiniepeiler en ondernemer. Jammer dat Maurice niet meer op de publieke omroep te zien is.
Niets mis met de Andere Krant. Zoals je ziet en kunt lezen gaat het daar gewoon over NIVEL en de genoemde feiten en missers. Gezond Verstand. Ook een prima feitelijke bron. Het doet alleen maar pijn (of je lacht erom) als je om emotionele redenen niet meer in staat bent om van gedachten te kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deanderekrant ook gewoon. Wie leest dat voor de inhoud, of puur om te lachen?
Heb op beide een abonnement.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:21 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Niets mis met de Andere Krant. Zoals je ziet en kunt lezen gaat het daar gewoon over NIVEL en de genoemde feiten en missers. Gezond Verstand. Ook een prima feitelijke bron. Het doet alleen maar pijn (of je lacht erom) als je om emotionele redenen niet meer in staat bent om van gedachten te kunnen veranderen.
Wat klopt er inhoudelijk niet aan het artikel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deanderekrant ook gewoon. Wie leest dat voor de inhoud, of puur om te lachen?
Als elk artikel van De Hond of Forum voor Democratie er als zoete koek in gaat dan was je al honderd kilo aangekomen. ze maken werkelijk overal gehakt van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat klopt er inhoudelijk niet aan het artikel?
Wat klopt er inhoudelijk niet aan het artikel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als elk artikel van De Hond of Forum voor Democratie er als zoete koek in gaat dan was je al honderd kilo aangekomen. ze maken werkelijk overal gehakt van.
Boeiend verhaal maar heeft niets te maken met de inhoud. Iedereen die in de weg loopt is al gauw een antisemiet of racist tegenwoordig he? Schandalen en beschuldigingen heb je overal. In alle media, alle kranten, alle politieke partijen. Toch bestaan al die partijen en kranten nog steeds. Alsof we geen enorme schandalen hebben in de media wereld of lands en geo-politiek. Vaak met desastreuze gevolgen voor talloze mensenlevens. Jij kunt input en bronnen niet filteren. En je hebt uiteraard je ggd afspraken al een tijdje achter je liggen. Dat is je obstakel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan best lachen om DeAndereKrant.
Tijdje geleden was men wezen filmen bij de redactie. Ging dan over zo'n redactielid daar, ene Riemke? De man was al eerder veroordeeld geweest voor bizarre antisemitische uitlatingen. Nou, zo zagen ze hem niet hoor, dat was weer framing van de publieke omroep. Het is gewoon een fijn redactielid die stukjes maakt voor DeAndereKrant.
Het kan niet kloppen, want ik wil niet dat het klopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wat er volgens @:spectrumanalyser inhoudelijk niet klopt aan het artikel
@spectrumanalyserquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd wat er volgens @spectrumanalyser inhoudelijk niet klopt aan het artikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |