quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef ems. het volgende:
Ook ik vertrouw louter wetenschappers die armlastig zijn.
Nee, dat zie je verkeerd. Ik heb behoorlijk wat van die videos bekeken, maar elke video die ik bekeek was ze lek als een mandje in mijn ogen. Kan natuurlijk zijn dat jij dat niet ziet, omdat je makkelijk om de tuin laat leiden (zie mijn post hierboven voor de redenen waarom).quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:20 schreef NatteLont het volgende:
Zoals ik al zei:
- Jij hecht geen waarde aan vIdeOotJes die niet vanuit de mainstream komen omdat discussie daarover onmogelijk wordt gemaakt. Ik kijk ze om die reden zo'n vier jaar juist wel.
Ik heb mijn keuze gemaakt, en jij hebt jouw keuze gemaakt, en verzegeld.
Ik vertrouw niet op die wetenschappers betaald door big pharma..
Daar wil ik het bij laten.
Je zegt steeds dat er dingen lek zijn, dat ze niet kloppen en dat het je vakgebied is.quote:Op maandag 11 november 2024 16:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Ik heb behoorlijk wat van die videos bekeken, maar elke video die ik bekeek was ze lek als een mandje in mijn ogen. Kan natuurlijk zijn dat jij dat niet ziet, omdat je makkelijk om de tuin laat leiden (zie mijn post hierboven voor de redenen waarom).
Ik vertrouw ook niet op wetenschappers, ik vertrouw op wetenschappelijk onderzoek, en peer-review beoordelingen daarvan (die ik zelf ook regelmatig doe in mijn vakgebied, maar waardoor ik dat ook redelijk kan in andere vakgebieden, de data in mijn vakgebied is vaak een stuk rommeliger dan in geneeskunde, dus de statistiek in geneeskunde is vaak niet moeilijk te begrijpen voor me).
Ik volg geen politiek gestuurde omgekochte wetenschap die terug te voeren zijn naar WHO, Fauci, Pfizer, Bill Gates etc. etc. Maar jij mag dat van mij best volgen en geloven hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 16:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Ik heb behoorlijk wat van die videos bekeken, maar elke video die ik bekeek was ze lek als een mandje in mijn ogen. Kan natuurlijk zijn dat jij dat niet ziet, omdat je makkelijk om de tuin laat leiden (zie mijn post hierboven voor de redenen waarom).
Ik vertrouw ook niet op wetenschappers, ik vertrouw op wetenschappelijk onderzoek, en peer-review beoordelingen daarvan (die ik zelf ook regelmatig doe in mijn vakgebied, maar waardoor ik dat ook redelijk kan in andere vakgebieden, de data in mijn vakgebied is vaak een stuk rommeliger dan in geneeskunde, dus de statistiek in geneeskunde is vaak niet moeilijk te begrijpen voor me).
Succes met die discussie. Hij heeft zelf al meerdere keren mrna binnen dus zo'n discussie gaat natuurlijk eindeloos door. Alles waar je mee aan komt zetten zijn voor hem allemaal kwakzalvers en fake news. Wat voor phd ze ook hebben. Hij volgt wat hem bevestigd in zijn keuze. Ik begrijp dat ook wel.quote:Op maandag 11 november 2024 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je zegt steeds dat er dingen lek zijn, dat ze niet kloppen en dat het je vakgebied is.
Maar je ligt niks toe, kom dan eens met concrete dingen die niet kloppen.
Zie vorige pagina.quote:Op maandag 11 november 2024 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je zegt steeds dat er dingen lek zijn, dat ze niet kloppen en dat het je vakgebied is.
Maar je ligt niks toe, kom dan eens met concrete dingen die niet kloppen.
Er IS een oorzakelijk verband tussen stijging infecties en stijging aantal overlijdens. Men stemt vaccinaties af op verwachte toename virus, dus het is logisch dat er ook een correlatie lijkt te zijn tussen vaccinaties en overlijdens. Als er een verband zou zijn tussen vaccinaties en overlijden, moet je dat ontwarren van timing vaccinaties en toename virus. Tot op heden heeft Steigstra daar niet eens de moeite voor genomen.quote:Op maandag 4 november 2024 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik heb Steigstra er al vele malen naar gevraagd, en nooit heeft hij antwoord gegeven. Als er een oorzakelijk verband is tussen vaccinatie en overlijden, waarom zitten er dan telkens verschillende hoeveelheden dagen tussen vaccinatie-pieken en oversterte-pieken?
Wie zegt dat ik alleen die volg? Je maakt nogal wat aannames.quote:Op maandag 11 november 2024 18:21 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik volg geen politiek gestuurde omgekochte wetenschap die terug te voeren zijn naar WHO, Fauci, Pfizer, Bill Gates etc. etc. Maar jij mag dat van mij best volgen en geloven hoor.
Doe jij dat dan en toon zijn ongelijk aan.quote:Op maandag 11 november 2024 20:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zie vorige pagina.
[..]
Er IS een oorzakelijk verband tussen stijging infecties en stijging aantal overlijdens. Men stemt vaccinaties af op verwachte toename virus, dus het is logisch dat er ook een correlatie lijkt te zijn tussen vaccinaties en overlijdens. Als er een verband zou zijn tussen vaccinaties en overlijden, moet je dat ontwarren van timing vaccinaties en toename virus. Tot op heden heeft Steigstra daar niet eens de moeite voor genomen.
Zoiets?
quote:Op maandag 11 november 2024 16:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik vertrouw ook niet op wetenschappers, ik vertrouw op wetenschappelijk onderzoek, en peer-review beoordelingen daarvan
Graag het (peer reviewed) wetenschappelijke onderzoek voor deze bewering.quote:Op maandag 11 november 2024 20:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er IS een oorzakelijk verband tussen stijging infecties en stijging aantal overlijdens.
Je maakt je veel te druk. Wees gewoon blij met jezelf zonder mij daarbij te betrekken. Jij neemt spuitjes door het gehele lichaam reizende mrna.bloedbarriere doorbrekende liponano particle carriers. En ik niet. Omdat ik de WHO wetenschap verwerp dat deze shit veilig en werkzaam zou zijn. Net als talloze wetenschappers die de spike eiwit spuitjes eveneens verwerpen en deze zeer sterk afraden, en dat ook steeds duidelijk uit leggen. Al ruim drie jaar. Dat jij het daar niet mee eens bent en jij jezelf helemaal geweldig vind is mij nu wel duidelijk. Dag.quote:Op maandag 11 november 2024 20:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik alleen die volg? Je maakt nogal wat aannames.
Ik gooi wetenschap die vol gaten zit in de prullenbak, ongeacht door wie dat betaald wordt.
Het verschil tussen ons is dat ik die gaten wel zie, en jij niet. Nu zal ik eens een aanname doen: Jij kijkt waarschijnlijk videos op een aantal kanalen, en gelooft die inmiddels zo erg dat je videos van die kanalen vrijwel sowieso voor waar aan neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steigstra pluist de Nivel cijfers nog verder uit, HVE en achterstallige registratie geeft duidelijke verklaringen: Oversterfte bij gevaccineerden
https://www.steig.nl/blog(...)ij-gevaccineerden-2/
Sinds corona overlijden elk jaar zo'n 20.000 mensen meer, levensverwachting daalt
https://archive.ph/bVpmW
VWS laat mensen met vaccinatieschade aan hun lot over: “Het is discriminatie”
https://deanderekrant.nl/(...)riminatie-2024-11-10
Podcastmakers verbijsterd over gebrekkig speurwerk van Pointer
https://deanderekrant.nl/(...)n-pointer-2024-11-11
Interessante BNW tweets:
Van Ranst en Koopmans klagen over RFK Jr
https://abcnews.go.com/Po(...)ber-11/?id=115744826quote:1 hour ago
RFK Jr. advising Trump transition on health decisions: Sources
Robert F. Kennedy Jr. has continued to broadly advise Trump and the transition team on health-related appointments and has been in discussions to possibly fill a major role in the next administration, sources familiar with the matter told ABC News.
While sources caution that a role has not been finalized, RFK Jr. has been discussed as a potential candidate for the next secretary of Health and Human Services. But other roles are also on the table, including a broad "czar"-like position that would advise on policy and personnel decisions in other health arenas, the sources said.
Schijnt dat hij alleen nog door een security check heen moet om minister te worden.
[ Bericht 5% gewijzigd door -jos- op 11-11-2024 23:49:53 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Er is een verband tussen virus infecties en overlijden als gevolg van die virale infectie.quote:Op maandag 11 november 2024 21:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Graag het (peer reviewed) wetenschappelijke onderzoek voor deze bewering.
Ehm, nee. Ik toon aan dat zijn analyse onvolledig is, doordat hij een belangrijke gecorreleerde variabele buiten beschouwing laat. Net zoals bijv in het onderzoek wat hier besproken werd: https://forum.fok.nl/topic/2722715/bejubeld-onderzoek-over-zwarte-babies-vs-blijkt-onzin.htmlquote:Op maandag 11 november 2024 20:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Doe jij dat dan en toon zijn ongelijk aan.
Toch een makkie voor jou? het is je vakgebied.
Dat toon je helemaal niet aan, je geeft je mening.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik toon aan dat zijn analyse onvolledig is, doordat hij een belangrijke gecorreleerde variabele buiten beschouwing laat. Net zoals bijv in het onderzoek wat hier besproken werd: https://forum.fok.nl/topic/2722715/bejubeld-onderzoek-over-zwarte-babies-vs-blijkt-onzin.html
Ik beoordeel zijn onderzoek, identificeer een belangrijke factor die hij niet meeneemt. Als 'reviewer' is het niet mijn taak om zijn onderzoek te doen, maar kan ik het wel bekritiseren. Mijn mening, goed, maar die mening is gebaseerd op kennis van onderzoek doen, en ervaring van onderzoek beoordelen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat toon je helemaal niet aan, je geeft je mening.
Je doet alsof je de wijsheid in pacht hebt maar zodra er om feiten gevraagd wordt trek je jezelf terug.
Dus het enige wat jij kan is kritiek leveren zonder verbeteringen aan te brengen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik beoordeel zijn onderzoek, identificeer een belangrijke factor die hij niet meeneemt. Als 'reviewer' is het niet mijn taak om zijn onderzoek te doen, maar kan ik het wel bekritiseren. Mijn mening, goed, maar die mening is gebaseerd op kennis van onderzoek doen, en ervaring van onderzoek beoordelen.
Nobel dat je het probeert. Je krijgt ze toch niet uit hun "waarheidsbubbel".quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik beoordeel zijn onderzoek, identificeer een belangrijke factor die hij niet meeneemt. Als 'reviewer' is het niet mijn taak om zijn onderzoek te doen, maar kan ik het wel bekritiseren. Mijn mening, goed, maar die mening is gebaseerd op kennis van onderzoek doen, en ervaring van onderzoek beoordelen.
Dat kan ik wel, maar daar heb ik geen zin in, tenzij iemand ervoor betaalt, voor niets gaat de zon op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus het enige wat jij kan is kritiek leveren zonder verbeteringen aan te brengen?
En zo gaat het met wetenschappelijk onderzoek. Niemand betaalde voor onderzoek naar negatieve resultaten van de "vaccins". Positief onderzoek werd dan weer gefinancierd door producenten zelf.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
tenzij iemand ervoor betaalt, voor niets gaat de zon op.
Jij werkt voor niks?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo gaat het met wetenschappelijk onderzoek. Niemand betaalde voor onderzoek naar negatieve resultaten van de "vaccins". Positief onderzoek werd dan weer gefinancierd door producenten zelf.
En onze "expert virologen" waren ook maar gewoon spreekbuizen en verkopers voor die bedrijven die hun werk subsidieerden.
Doet me denken aan die lezing van (belgische) Van Ranst aan zijn concullega's, waarin hij uitlegde hoe hij het volk bespeelt en manipuleert met halfbakken cijfers en "feiten".
Er is geen verband tussen vaccinaties en overlijden als gevolg van die vaccinatie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er is een verband tussen virus infecties en overlijden als gevolg van die virale infectie.
Niet alles hoeft telkens opnieuw onderzocht te worden. Als ze een nieuw vliegtuig bouwen gaan ze ook niet eerst checken of de zwaartekracht nog wel werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |