Hij wilde helpen.. Hij was betrokken.. Juistquote:Op woensdag 4 december 2024 12:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Mijn cliënt wilde helpen. Hij was altijd al betrokken", stelt Oerlemans.
Hugo net andersom, die was niet betrokken maar vertoonde wel betrokkenheidquote:Op woensdag 4 december 2024 15:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij wilde helpen.. Hij was betrokken.. Juist
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:50 schreef Rnie het volgende:
Ach Siewert, het is klaar nu.
Betalen, anders...
[ afbeelding ]
Dit vond je zelf vast een hele gevatte opmerking.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:39 schreef Nober het volgende:
Nog steeds bezig met corona stelletje wappies. Oh wacht... nu niet natuurlijk.
Ja, hoe kan Hugo niet geweten hebben dat er sprake was van een andere entiteit... dat haal je toch gewoon uit de contracten als het uit de communicatie al niet duidelijk wordt...quote:
Ok, Radio Mille Collines...quote:Op donderdag 5 december 2024 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Sywert is een onderkruipsel en zijn strategie is om nog iets van zijn miljoenen te redden. Benieuwd of dit gaat lukken. Dat Hugo de Jonge wordt aangepakt is een brug te ver denk ik, maar het is overduidelijk dat die kut politici en de kakkerlakken op de ministeries miljarden aan belastinggeld door het putje hebben gespoeld.
Kan toch niet dat politici hier geen weet van hadden? En als ze het echt niet gezien hebben, dan is het ook gewoon zo'n grof falen dat ze toch meegetrokken moeten worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:38 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ok, Radio Mille Collines...
Ik heb het ook over de 5 miljard die is verdwenen. Men zegt dan: ja, het was crisis. Maar ook bij een crisis kan je toch je gezonde verstand blijven gebruiken? Het is altijd makkelijk om geld uit te geven dat van een ander is, dat is wel gebleken.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch niet dat politici hier geen weet van hadden? En als ze het echt niet gezien hebben, dan is het ook gewoon zo'n grof falen dat ze toch meegetrokken moeten worden.
Als politicus mag je ook tijdens een crisis wel je hoofd koel houden. Niet weten wie de contractpartij is, is ook niet gewoon een banaal foutje....quote:Op donderdag 5 december 2024 11:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de 5 miljard die is verdwenen. Men zegt dan: ja, het was crisis. Maar ook bij een crisis kan je toch je gezonde verstand blijven gebruiken? Het is altijd makkelijk om geld uit te geven dat van een ander is, dat is wel gebleken.
Niet mee oneens, maar om dan (maar weer eens) in één sweeping statement alle ambtenaren en ministers tot kakkerlakken te verklaren vind ik weinig toevoegen aan een verder valide punt. Integendeel.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch niet dat politici hier geen weet van hadden? En als ze het echt niet gezien hebben, dan is het ook gewoon zo'n grof falen dat ze toch meegetrokken moeten worden.
De partij zelf komt altijd geld tekort om campagne te voerenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:20 schreef Halcon het volgende:
Als politicus mag je ook tijdens een crisis wel je hoofd koel houden. Niet weten wie de contractpartij is, is ook niet gewoon een banaal foutje....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |