Er zijn miljarden mensen die minstens 1, maar meestal meerdere vaccinaties hebben gehad. Dat geld voor bijna iedere Nederlander. En daarvan is het percentage dat ziek werd door het vaccin te verwaarlozen. Dat in tegenstelling tot het virus zelf. De meeste mensen die het virus opliepen werden, zeker de eerste keer, flink ziek van covid. Daar heb je gelijk je antwoord op waarom het vaccin werd 'opgedrongen'.quote:Op vrijdag 27 september 2024 03:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Omdat ze vlak na het toedienen van het gif (vaccin) ziek werden en stierven. Een was daarvoor kerngezond en degene met darmkanker nu, was nooit ziek en na het vaccin ineens wel.
En waarom werden die vaccin opgedrongen eigenlijk?
Ik heb niet veel met Maurice de Hond. Willem Engel wel en Jensen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is niet Maurice de Hond, het is meer het slag volk dat de woorden van Maurice de Hond als heilig verklaren.
De conclusie van het rapport staat en blijft staan. Er is sprake van ondersterfte bij gevaccineerden.
Maar het maakt niet uit wat jij zegt, wat ik zeg, of wat de Hond zegt. Echt niet.
Al vraag je het 100 wetenschappers, dan nog willen wapperigheden alleen maar horen wat alternatieve media brengen. Omdat ze dat liever horen.
er klopt wel meer niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Maurice de Hond. Willem Engel wel en Jensen.
Ik vraag me sterk af of er überhaupt ooit een covid-virus geweest is. Volgens mij niet. Dus al die vaccins zijn er voor de mensheid uit te dunnen. Of onder controle te krijgen. Waar het anders voor is, is mij een raadsel.
Het klopt niet.
Beide gebeurt niet..quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of er überhaupt ooit een covid-virus geweest is. Volgens mij niet. Dus al die vaccins zijn er voor de mensheid uit te dunnen. Of onder controle te krijgen. Waar het anders voor is, is mij een raadsel.
Het klopt niet.
Euh… Dat er dingen niet goed zijn gegaan lijkt mij ook. Maar dit slaat weer de andere kant op door.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het klopt niet.
Dit artikel uit 2021 suggereert wat anders:quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onder meer door Fauci dat het virus onmogelijk uit een lab kon komen.
Mensen vallen letterlijk bij bosjes neer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beide gebeurt niet..
Dus je redenatie klopt niet.
Grappig geschreven,quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er klopt wel meer niet.
sinaasappels en mandarijnen worden opzettelijk met een middeltje behandeld om de mensheid te controleren. zogenaamd om schimmel te voorkomen. wij weten wel beter.
En de maanlanding heeft ook nooit plaatsgevonden. De Maan is eigenlijk een gigantische disco-bal.
De Maan is in de jaren '70 door buitenaardse feestgangers omgebouwd tot een enorme disco-bal om de ultieme intergalactische discotheek te creëren. Ze hebben het zo ontworpen dat het alleen oplicht tijdens volle maan, wat eigenlijk een teken is van het grootste feest in het universum. De kraters zijn de plekken waar de lichtjes niet werken, en de zogenaamde “maanlandingen” waren in werkelijkheid geheime missies om de lichtjes te vervangen die waren uitgevallen.
Nee dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mensen vallen letterlijk bij bosjes neer.
Nou, laat maar een bosje sporters zien die neer zijn gegaan.quote:Vooral sporters.
Omdat je daarvoor er geen aandacht aan schonk, en je besloten hebt jezelf te vergiftigen met desinformatie uit media zoals De Andere Krant.quote:Hoe komt dat zo ineens dan?
Als jij een maagbloeding krijgt van ibuprofen kun je de fabrikant ook niet aansprakelijk stellen.quote:Waarom is Pfizer bijvoorbeeld vrijgesteld van aansprakelijkheid?
Ja, omdat toen zijn leugen was doorgeprikt. Dit speelde in het begin.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit artikel uit 2021 suggereert wat anders:
Fauci: U.S. must ‘keep on investigating’ COVID-19 lab leak theory
https://spectrumlocalnews(...)wuhan-china-pandemic
De meest harde ontkenning die ik kan achterhalen is dat hij het zeer onwaarschijnlijk acht.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, omdat toen zijn leugen was doorgeprikt. Dit speelde in het begin.
Hij heeft weldegelijk zaken verzwegen en het afgedaan als een conspiracy theory. Verder werd vanuit de overheid opgedragen aan social media om het ook als zodanig te onderdrukken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meest harde ontkenning die ik kan achterhalen is dat hij het zeer onwaarschijnlijk acht.
Verder is nooit aangetoond dat het virus man made is.
Het is dus nogal een zwak voorbeeld van 'we zijn allemaal voorgelogen '.
Tot op heden is niet bewezen dat het een lab virus is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft weldegelijk zaken verzwegen en het afgedaan als een conspiracy theory. Verder werd vanuit de overheid opgedragen aan social media om het ook als zodanig te onderdrukken.
https://www.nytimes.com/2(...)-disinformation.html
Ik heb ook niet gezegd dat het bewezen is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot op heden is niet bewezen dat het een lab virus is.
Als dat het zwaarste is van wat je aan leugens kunt bedenken....
En dan vragen mensen op Fok of ik BNW misquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het bewezen is.
Fauci, die heel goed wist wat er in dat lab gaande was omdat de VS betrokken was daarbij en dus wist dat de kans dat het een virus is die vanuit daar is ontsnapt best groot is (het is anders toch wel heel toevallig dat het juist in Wuhan begon) heeft steevast gedaan alsof het een samenzweringstheorie was en actief social media verplicht om censuur toe te passen dienaangaande.
Dat mag je van mij downplayen, maar daarmee zet je alleen jezelf in je hemd.
Engeland stond in de pandemie op het punt om een militaire aanval op Nederland uit te voeren om aan genoeg vaccins te komen. Zo belangrijk waren die dingen. En nog steeds zijn ze best belangrijk voor grote groepen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als je suïcidaal bent, inderdaad een goed idee.
Anders zou ik ver van die rommel wegblijven.
Nou lijkt mij dat iedereen die dit plan serieus bespreekt op dat moment niet helemaal goed bij zijn hoofd, dus als bewijs voor hoe belangrijk ze waren geldt het niet echt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Engeland stond in de pandemie op het punt om een militaire aanval op Nederland uit te voeren om aan genoeg vaccins te komen. Zo belangrijk waren die dingen. En nog steeds zijn ze best belangrijk voor grote groepen.
[ x ]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-in-beslag-te-nemen
Augustus 2021.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou lijkt mij dat iedereen die dit plan serieus bespreekt op dat moment niet helemaal goed bij zijn hoofd, dus als bewijs voor hoe belangrijk ze waren geldt het niet echt.
Overigens, wanneer precies was het VK uit de ellende?
Wiki zegt februari 22 tav restricties en april 23 ten aanzien van doden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Augustus 2021.
Het VK is in december 2020 al begonnen met vaccineren, waardoor ze tijdens de Delta golf niet hetzelfde probleem als ons hadden: dat de ongevaccineerden alsnog de ziekenhuizen deed overlopen.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Morgen is er weer wappiekermis in Amsterdam. Ik verlang van meerdere users hier dat ze gewoon aanwezig zullen zijn. Verkleed is een pre.
De meest domme vraag van vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wiki zegt februari 22 tav restricties en april 23 ten aanzien van doden.
Mij is niet duidelijk op basis waarvan jij concludeert dat in het VK geen problemen waren in de ziekenhuizen ttv Delta, want uit deze grafiek blijkt toch iets anders:
https://ourworldindata.org/grapher/uk-daily-covid-admissions
In Nederland stegen de gevallen vanwege Delta in Juli 2021. Dat zie ik vergelijkbaar terug in het VK.
Overigens: hoe kan vaccinatie invloed hebben op ongevaccineerden die in het ziekenhuis komen?
Dan kun je er vast een antwoord op verzinnen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
De meest domme vraag van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |