Het duurde zo lang doordat ik twijfelde wat te doen (ik wilde namelijk inderdaad niet iemand in de weg lopen, zeker niet!), even met @Viv besproken en de gok genomen dat we dit topic wel vol hebben voor de actie gaat beginnen, zodat de nieuwe KPA-helden de nieuwe openenquote:Op zondag 1 september 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
In de OP staan nog de vorige organisatoren vermeld!
En had dit topic niet door @:laziness of @:sharuun01 geopend moeten worden?
Er zijn plekken op aarde waar ze kerst ook met slippers en tussen de palmbomen vieren!quote:Op maandag 2 september 2024 07:59 schreef laziness het volgende:
Ik kom net op mijn slippers tussen de palmbomen vandaan rollen. Kerst is nog ver weg hoor
quote:Op zondag 1 september 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
In de OP staan nog de vorige organisatoren vermeld!
En had dit topic niet door @:laziness of @:sharuun01 geopend moeten worden?
Heb de OP even leeggehaald om alle verwarring te voorkomen.quote:Op maandag 2 september 2024 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het duurde zo lang doordat ik twijfelde wat te doen (ik wilde namelijk inderdaad niet iemand in de weg lopen, zeker niet!), even met @:Viv besproken en de gok genomen dat we dit topic wel vol hebben voor de actie gaat beginnen, zodat de nieuwe KPA-helden de nieuwe openen
Vorig jaar knalden we het 'oude' topic volgens mij ook in de laatste dag nog even dicht met tig posts zodat SK en KI het konden openen
Wij hebben gisteren voor het eerst weer de houtkachel aangestoken.quote:Op maandag 2 september 2024 07:59 schreef laziness het volgende:
Ik kom net op mijn slippers tussen de palmbomen vandaan rollen. Kerst is nog ver weg hoor
Ik ben niet jaloers.quote:Op maandag 2 september 2024 08:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren voor het eerst weer de houtkachel aangestoken.Geen warmste 1 september ooit voor ons.
Nou, ik moet er niet aan denken om met 30 graden buiten ook nog eens een haardkachel aan te moeten steken hoor!quote:Op maandag 2 september 2024 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben jaloers
quote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik moet er niet aan denken om met 30 graden buiten ook nog eens een haardkachel aan te moeten steken hoor!
Ik heb het aangepast, dank voor je oplettendheid.quote:Op maandag 2 september 2024 11:35 schreef nostra het volgende:
Ah, is het weer bijna zo ver?
@:superkimmi (of mod?): de melding in felrood hierboven dat we ons niet meer kunnen aanmelden voor de actie van 2023 kan er wel uit denk ik.
Ja, bizar!quote:Op maandag 2 september 2024 11:33 schreef superkimmi het volgende:
Het is toch een beetje gek dat wij in oktober weg zijn, ipv druk met het regelen van deze actie
@KapiteinIglo en ik organiseren t niet meer he. Dus t is ook niet meer onze OP en topicquote:Op maandag 2 september 2024 11:35 schreef nostra het volgende:
Ah, is het weer bijna zo ver?
@:superkimmi (of mod?): de melding in felrood hierboven dat we ons niet meer kunnen aanmelden voor de actie van 2023 kan er wel uit denk ik.
Ohhh dat had ik even gemist.quote:Op maandag 2 september 2024 12:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo en ik organiseren t niet meer he. Dus t is ook niet meer onze OP en topic
Haha daar is vorig jaar toch aardig wat aandacht voor geweestquote:Op maandag 2 september 2024 12:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Ohhh dat had ik even gemist.Maar het is al opgelost door @:Viv
quote:Op maandag 2 september 2024 12:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha daar is vorig jaar toch aardig wat aandacht voor geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Ditquote:Op maandag 2 september 2024 10:15 schreef Donna het volgende:
Was echt heel leuk om vorig jaar een pakket te ontvangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |