Met die gedachte gang kan de persoon voor je na het afrekenen het weegtafeltje gebruiken om een servet op uit te vouwen, het zojuist afgerekende kaasplankje uit te stallen, een glaasje wijn erbij te zetten en dat rustig consumeren.quote:Op zondag 1 september 2024 13:36 schreef sp3c het volgende:
Kassa is bezet of het is niet bezet, wat die mensen aan het doen zijn interesseert me niet zoveel zolang ze de uitgang maar niet staan te blokkeren om welke reden dan ook
Derhalve, zeer onterechte klacht
Zeg gewoon "pardon, mag ik er even door?"quote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef Mulle het volgende:
Van die mensen die dan het portaal bezet houden en uitgebreid het bonnetje gaan controlerenen dan ben ik de aso die de persoon aan de kant beukt omdat ik door wil en wel wat anders te doen heb
Ze hebben er uitgebreid de tijd voor tijdens het scannen met de handscanner die je krijgt bij de ingang
Waarom is er geen fast pass in de supermarkt voor mensen die wel op normale snelheid kunnen winkelen en afrekenen?
Ik doe het liever zelf aangezien ik een hekel heb om als een zombie NPC in de kassa rij te gaan staan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:09 schreef Cockwhale het volgende:
Wie gaat nou z'n eigen zooi scannen? Mogen ze ook wel uurloon van kassamedewerker van de prijs aftrekken.
Dan ga je er vanuit dat TS een sociaal voelend persoon is.quote:Op zondag 1 september 2024 13:57 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg gewoon "pardon, mag ik er even door?"
Apart ja.quote:Op zondag 1 september 2024 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
Ik verbaas mij er altijd over dat iedereen altijd lijkt te denken meer haast te hebben dan de ander.
Niet akkoord met de klacht. Tijdens het scannen met de handscanner kan je geen bonnetje genereren. Dat kan pas na betaling. Wel kan je zien wat je allemaal hebt gescand.quote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef Mulle het volgende:
Van die mensen die dan het portaal bezet houden en uitgebreid het bonnetje gaan controlerenen dan ben ik de aso die de persoon aan de kant beukt omdat ik door wil en wel wat anders te doen heb
Ze hebben er uitgebreid de tijd voor tijdens het scannen met de handscanner die je krijgt bij de ingang
Waarom is er geen fast pass in de supermarkt voor mensen die wel op normale snelheid kunnen winkelen en afrekenen?
Jij sluit lekker aan bij de bejaarden, bij die ene normale kassa die open is?quote:Op zondag 1 september 2024 14:09 schreef Cockwhale het volgende:
Wie gaat nou z'n eigen zooi scannen? Mogen ze ook wel uurloon van kassamedewerker van de prijs aftrekken.
Die moet je scannen om naar buiten te kunnen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
oeberhaupt een kassabon hebben lol
Als de supermarkt er niet moeilijk over doet dan doe ik het ook niet, schien is het wel gezellig en ga ik het ook doen voortaanquote:Op zondag 1 september 2024 13:55 schreef Mulle het volgende:
[..]
Met die gedachte gang kan de persoon voor je na het afrekenen het weegtafeltje gebruiken om een servet op uit te vouwen, het zojuist afgerekende kaasplankje uit te stallen, een glaasje wijn erbij te zetten en dat rustig consumeren.
Jij kan niet bukken of springen?????quote:Op zondag 1 september 2024 17:27 schreef DerekB het volgende:
[..]
Die moet je scannen om naar buiten te kunnen.
Nou gefeliciteerd, dan krijg je voor die minuut scannen 15 cent. Het is maar waar je blij van wordt.quote:Op zondag 1 september 2024 14:09 schreef Cockwhale het volgende:
Bij onze Plus zie je tijdens het scannen al de prijs van wat je gescant hebt en totaal prijs. Maar dat is dan misschien niet overal zo.quote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet akkoord met de klacht. Tijdens het scannen met de handscanner kan je geen bonnetje genereren. Dat kan pas na betaling. Wel kan je zien wat je allemaal hebt gescand.
Additionele klacht: mensen die niet weten hoe ze met de barcode op de bon door de portal kunnen.
Gewoon je bonuskaart scannen jeweetzquote:Op zondag 1 september 2024 17:27 schreef DerekB het volgende:
[..]
Die moet je scannen om naar buiten te kunnen.
Ik scan ook altijd met die scanner. En ik let altijd precies op het totaalbedrag. Maar het komt wel eens voor dat het afrekenbedrag hoger is dan wat de scanner aangaf. Er zijn soms fouten. Dus ik snap het wel. Trouwens een "excuus, mag ik er even langs?", lijkt me niet zo moeilijk om te vragen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:30 schreef Mulle het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |