abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214850049
In mijn ooghoek bij de molen net zag.ik deze 2 liggen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 54% gewijzigd door Blues op 31-08-2024 14:02:27 ]
pi_214850060
Nou, dat leest ook niemand meer.
Precies op tijd. 😂

Back @You :W
pi_214850079
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:58 schreef AnneX het volgende:
Nou, dat leest ook niemand meer.
Precies op tijd. 😂

Back @:you :W
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jouw werkervaring en posten erover maken, dat ik daarmee nog meer rekening hou dan eerder bij poli bezoekjes bijv.

Leuk: vanmorgen al een positieve reactie op de mail met foto’s naar de lokale lasser. Inmiddels zijn site bekeken: wat een constructies van staal kan hij maken. _O_
Kom ik met een stoeltje aan maandagmorgen.
Vanmiddag komt zijn naamgenoot voor tuinperikelen…even afwachten.

Wat een schattige hond inderdaad @:sigme
Fijn, dat je je hondenliefde kwijt kunt aan de logeerhonden. Zeker met een grote reis in het vooruitzicht.

Minder fijn van autobranden 8)7 is dat kwaadaardigheid?

@:Tele6 je gaat de spanning er vast uitfietsen en uitlopen morgen!

En een aparte hoera 🎉 @:golfer en herstel!
Ondanks alles toch plezier op het diverse festival voor @:MadMaster Gewoon níet hupsen en zachtjes meedeinen met de muziek.

Was dit een mega post. Ja, volgens mij wel.

Oh ja, vanmiddag buurtbbq met de laatste nieuwe bewoners. Zij denken nu wel redelijk bekend te zijn met de ins en outs.
En anders vragen zij het gewoon in de buurtapp.😎
pi_214850125
Joh 😂 gekkie
pi_214850196
Liefste liep over een buitenlands strand en beeldbelde mij vanaf daar, dat zijn toch wel de leukere dingetjes van de baan die per 1 nov stopt... Op de officiële ontslagbrief was een reactie gekomen met een rekening voor de cursussen van de afgelopen paar jaar. Liefste was daar wat van ontdaan en had erop gereageerd en nu is die rekening met veel excuses en belletjes kwijtgescholden. Dat maakt dan kans dat liefste er nog een keertje in de drukke periode tijdelijk weer wat wil rijden flink vergroot. Dat waren ze ander in het chagrijn compleet kwijtgeraakt, zo dom van de directeur, en dat voor nog geen tweehonderd euro |:(

Ik ben vandaag ondanks het mooie weer binnen aan het werk (met de schattige hond aan mijn voeten). Yoghurt maken, appelmoes maken, stoofperen maken. Maar nu maar weer even de zon in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:25:46 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850211
Mooi weer, verder geen plannen, misschien maar weer een een puntje van de Route der Industriekultur bezoeken. De meeste fabrieken of mijnen heb ik al gehad, het werd wat anders: Margarethenhöhe.

De Van Rossems zijn er ook een keer geweest.

De weduwe van Alfred Krupp (Margarethe :+ ) schonk 1 miljoen mark en 50 bunder grond en liet een hele mooie wijk voor arbeiders bouwen voor arbeiders van alle fabrieken (dus niet enkel voor die van Krupp). Mooie huizen, veel groen, tuintje er bij en een hok voor een geit (de Bergmannskuh, oftewel de mijnwerkerskoe)

Alle woningen zijn nog steeds huur, in het beheer van de Margrethe Krupp Stiftung waarin oa lui van 5 grote bedrijven rondom Essen zitten en de burgemeester. Hoorde van andere mensen die ik hier sprak dat als een huurder vertrekt de boel grondig wordt opgeknapt en dat men voor 90m2 ¤900/maand betaalt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:29:05 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850226
Imgbb doet kut dus geen foto's.
pi_214850287
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Imgbb doet kut dus geen foto's.
Al dagen ja :(

Heb nu deze gebruikt https://postimages.org/nl/
pi_214850310
Zon op t balkon, dus ook weer naar binnen gegaan en achter de naaimachine gegaan. Moet nodig wat stof verwerken.

Moest net beetje lachen. Buurman heeft een nieuwe leaseauto, voor het eerst een elektrische. Tegenover mijn huis staat een laadpaal, zag m zitten, eerst wat lezen, kijken op het dashboard, weer wat lezen, weer kijken, uitstappen, kijken op de laadpaal. Toen ik even later weer keek was hij weg en is het lampje groen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:54:07 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850358
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214850432
Dat zijn wel gave huizen zeg
pi_214850446
Mooi Ludolf!
Die kat :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:13:11 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850474
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:08 schreef sigme het volgende:
Mooi Ludolf!
Die kat :D
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.

Ik was vergeten achter op de auto te kijken naar het type. Maar gelukkig bood het gepersonaliseerd kenteken uitkomst. Een Opel Kadett uit 1971. Staan veel mooie klassiekers hier op straat.
pi_214850486
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.

Ik was vergeten achter op de auto te kijken naar het type. Maar gelukkig bood het gepersonaliseerd kenteken uitkomst. Een Opel Kadett uit 1971. Staan veel mooie klassiekers hier op straat.
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbranders :D
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:29:00 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214850580
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:25 schreef derLudolf het volgende:
Mooi weer, verder geen plannen, misschien maar weer een een puntje van de Route der Industriekultur bezoeken. De meeste fabrieken of mijnen heb ik al gehad, het werd wat anders: Margarethenhöhe.

De Van Rossems zijn er ook een keer geweest.

De weduwe van Alfred Krupp (Margarethe :+ ) schonk 1 miljoen mark en 50 bunder grond en liet een hele mooie wijk voor arbeiders bouwen voor arbeiders van alle fabrieken (dus niet enkel voor die van Krupp). Mooie huizen, veel groen, tuintje er bij en een hok voor een geit (de Bergmannskuh, oftewel de mijnwerkerskoe)

Alle woningen zijn nog steeds huur, in het beheer van de Margrethe Krupp Stiftung waarin oa lui van 5 grote bedrijven rondom Essen zitten en de burgemeester. Hoorde van andere mensen die ik hier sprak dat als een huurder vertrekt de boel grondig wordt opgeknapt en dat men voor 90m2 ¤900/maand betaalt.
Mietspiegel 2024 in Essen ligt tussen de 7,35 en 10,00 per vierkante meter, waarbij kleine woningen duurder zijn per meter.
De gemiddelde huurprijs voor een flat van 30m² is momenteel ¤11,59/m². De gemiddelde huurprijs voor een appartement van 60m² is momenteel ¤8,69/m².
10 Euro de meter is voor Essen geen bijzonder goedkope huur, maar ook niet overdreven duur. Marktconform zeg je dan. In Stuttgart of München betaal je het dubbele btw, als je al wat vind.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:30:35 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214850591
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
SPOILER
Mooi wonen
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:04:44 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850818
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbranders :D
Ach ik word vrolijker van een Ford Granada 2.8 Ghia op straat dan de nieuwe E Mustang
pi_214850830
die brommer is wel kut zeg. Is dat een Zündapp of een Kreidler? :?

Die hadden de rotjonges bij ons in de straat vroegah allemaal :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214850835
oh een Yamaha, ik zie het al.
pi_214850914
Toen mijn vader mijn moeder het hof maakte had hij een Zündapp.
Het eerste ritje samen maakte bijna een eind aan de prille relatie en moeder is er nooit meer opgekropen _O-

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214850968
Ah fijn, bedankt voor de toelichting :+
pi_214851015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
oh een Yamaha, ik zie het al.
Ik ging er voor het gemak vanuit dat sommigen dat nodig hadden :*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214851373
Alarm!

We hebben zojuist een complete en onbeschadigde loungebank in elkaar gezet :o

SPOILER
Spoilers!
pi_214851583
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!

SPOILER
Booooh *O* *O*
pi_214851599
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!

SPOILER
Joepie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')