abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216581160
Ontspannen

Weekje vrij van alles genomen en dat is fijn en goed voor me
pi_216581781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 10:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gevelt door de griep. Ik voel me ontzettend klote.
Beterschap!
Ik zit ook ziek thuis, klotegriep is het
Hoofdpijn vooral bij mij
pi_216584514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:29 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Beterschap!
Ik zit ook ziek thuis, klotegriep is het
Hoofdpijn vooral bij mij
Echt he klotegriep, beterschap!!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:27:55 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216584811
Beterschap aan alle zieken met of zonder griep. :M
pi_216585013
Vandaag bloed laten afnemen, dus er is iets officieel in gang gezet, waar ik wel blij mee ben. Zelf voel ik me erg zwaar en zeer doelloos, mijn ziel heeft mijn lichaam al voor de helft verlaten lijkt het. Vannacht een hele tijd buiten gelopen, de kou was aangenaam.
Minder aangenaam is dat ik schade heb gereden met mijn auto, eenzijdig en gelukkig alleen maar bumperschade. Voet van koppeling afhalen terwijl je in de één staat vlak voor een steense muur is niet handig.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:18:52 #232
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216585284
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:49 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Vandaag bloed laten afnemen, dus er is iets officieel in gang gezet, waar ik wel blij mee ben. Zelf voel ik me erg zwaar en zeer doelloos, mijn ziel heeft mijn lichaam al voor de helft verlaten lijkt het. Vannacht een hele tijd buiten gelopen, de kou was aangenaam.
Minder aangenaam is dat ik schade heb gereden met mijn auto, eenzijdig en gelukkig alleen maar bumperschade. Voet van koppeling afhalen terwijl je in de één staat vlak voor een steense muur is niet handig.
Hoi Gebruikersnaam, wat fijn dat je nog post. Heb je het nog met je huisarts gehad over je mentale toestand? Lijkt mij heel belangrijk.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:19:32 #233
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216585291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ben ik even boos
Issur meis?
pi_216593038
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoi Gebruikersnaam, wat fijn dat je nog post. Heb je het nog met je huisarts gehad over je mentale toestand? Lijkt mij heel belangrijk.
Volgende week heb ik weer een afspraak, voor uitslag te bespreken en wat nu verder. Voel me in de steek gelaten. Vannacht weer niks geslapen, overgegeven. Ik besef helemaal dat ik fouten heb gemaakt en het lijden is zwaar. Ben zelf ook nog een persoon, niet veel meer, had dit niet verwacht.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 10:53:55 #235
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216593334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:23 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Volgende week heb ik weer een afspraak, voor uitslag te bespreken en wat nu verder. Voel me in de steek gelaten. Vannacht weer niks geslapen, overgegeven. Ik besef helemaal dat ik fouten heb gemaakt en het lijden is zwaar. Ben zelf ook nog een persoon, niet veel meer, had dit niet verwacht.
Wanneer heb je de afspraak met de arts? Hoe dan ook, je moet er zo snel mogelijk terecht. Omdat dit niet vol te houden is. Alleen dit keer moet je hem duidelijk maken wat je allemaal voelt Hoe erg het is.

Tot die afspraak zie één van mijn vorige posts over de Huisartsenpost e.d. Ook is het misschien prettig om hier te posten, wie weet om je hart wat te luchten.

Kun je je hier in vinden?
pi_216593711
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wanneer heb je de afspraak met de arts? Hoe dan ook, je moet er zo snel mogelijk terecht. Omdat dit niet vol te houden is. Alleen dit keer moet je hem duidelijk maken wat je allemaal voelt Hoe erg het is.

Tot die afspraak zie één van mijn vorige posts over de Huisartsenpost e.d. Ook is het misschien prettig om hier te posten, wie weet om je hart wat te luchten.

Kun je je hier in vinden?
Woensdag heb ik een dubbele afspraak kunnen inplannen, zoals ik eerder als tip kreeg in mijn topic. Ik ga er al tijden alleen mee om. Het komt wel goed, zo niet, dan is het maar zo. Er zit wel een beetje schot in de zaak.
pi_216594793
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Issur meis?
Ach... iemand probeert me altijd over te halen om ongezonde keuzes te maken en mijn gezonde keuzes afkraken... Ik praat nooit uit mezelf over afvallen/sporten/levensstijl(veranderen) met die persoon. Alleen ze vraagt altijd wat ik doe op dat gebied.
Het gaat op dat gebied goed met mij, echt heel erg goed. Alleen die persoon lukt het niet en probeert mij te saboteren.

Je hoeft geen cheerleader te zijn, maar je hoeft ook niet iemand tegen te werken

Zo... ben nu weer pissig _O-
pi_216594797
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Woensdag heb ik een dubbele afspraak kunnen inplannen, zoals ik eerder als tip kreeg in mijn topic. Ik ga er al tijden alleen mee om. Het komt wel goed, zo niet, dan is het maar zo. Er zit wel een beetje schot in de zaak.
En vergeet De Luisterlijn ook niet, die kan je ook bellen of ermee chatten :)

Sterkte en vooral succes volgende week!

Probeer kleine porties van voedzaam eten tot je te nemen, want steeds overgeven werkt ook niet mee voor een gezond lichaam wat mentale zaken goed aan kan, natuurlijk :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_216594819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... iemand probeert me altijd over te halen om ongezonde keuzes te maken en mijn gezonde keuzes afkraken... Ik praat nooit uit mezelf over afvallen/sporten/levensstijl(veranderen) met die persoon. Alleen ze vraagt altijd wat ik doe op dat gebied.
Het gaat op dat gebied goed met mij, echt heel erg goed. Alleen die persoon lukt het niet en probeert mij te saboteren.

Je hoeft geen cheerleader te zijn, maar je hoeft ook niet iemand tegen te werken

Zo... ben nu weer pissig _O-
Hou vol meid.

Jij hoeft die ander niet op sleeptouw te nemen. Als die motivatie problemen heeft met zelf te gaan sporten, hoeft ze het nog niet op jou af te vegen.

Toppertje! *O* ^O^
pi_216594854
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Hou vol meid.

Jij hoeft die ander niet op sleeptouw te nemen. Als die motivatie problemen heeft met zelf te gaan sporten, hoeft ze het nog niet op jou af te vegen.

Toppertje! *O* ^O^
Oh ik laat me er niet onder krijgen.
En ik bemoei me niet met haar keuzes, haar lijf haar keuze. Eveneens mijn lijf, mijn keuze :)

Dank je wel *O* Opgeven is geen optie. Wil gezonder, fitter worden met een normaal gewicht.

(oké en ik heb het gemakkelijk praten heb en zo.. maar ulch)
pi_216594859
En nu voel ik me goed. Was gezellig bij mijn moeder

En ik ben moe, want het is altijd wel wat druk

En ik voel me gesteund, dank je wel @Sally
pi_216601410
Voel me koud, heb uren gezeten bij een watertje in het donker. Nagedacht over het doel van alles.
pi_216601783
I have this paralyzing fear that I'll maybe go nowhere
♡♡♡♡
pi_216603305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:04 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Voel me koud, heb uren gezeten bij een watertje in het donker. Nagedacht over het doel van alles.
Hopelijk ben je inmiddels weer lekker warm binnen, en in je bed.
En dat je nu slaapt - een beetje fatsoenlijk.

Een gesprek is nabij, hou dat maar vast :)
pi_216603350
:O :O
♡♡♡♡
pi_216606278
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:56 schreef Sally het volgende:

[..]
Hopelijk ben je inmiddels weer lekker warm binnen, en in je bed.
En dat je nu slaapt - een beetje fatsoenlijk.

Een gesprek is nabij, hou dat maar vast :)
Weer slecht geslapen, wel warm gehad (koorts). Ik weet het, benieuwd wat daar exact uit zal komen. Ben zelf de hoop aan het verliezen, dit komt niet meer goed. Vreselijk wat voor soort persoon ik ben. Heb eigenhandig iets de nek omgedraaid wat alles voor me was. Nu straft het hele universum me, ook verdiend. Ik ben in de rouw, en niet eens gelinkt aan de dood.
  zondag 9 februari 2025 @ 12:27:34 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216606338
@gebruikersnaam

Waarschijnlijk gaat het hard, want je bent al opening van zaken aan het geven. Vandaar dat je het gevoel hebt in de rouw te zijn.

Doe het rustig aan. Er komen momenten dat het licht even doorbreekt in de duisternis. Dan ben je op de goede weg.
pi_216606381
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:22 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Weer slecht geslapen, wel warm gehad (koorts). Ik weet het, benieuwd wat daar exact uit zal komen. Ben zelf de hoop aan het verliezen, dit komt niet meer goed. Vreselijk wat voor soort persoon ik ben. Heb eigenhandig iets de nek omgedraaid wat alles voor me was. Nu straft het hele universum me, ook verdiend. Ik ben in de rouw, en niet eens gelinkt aan de dood.
Het klinkt gewoon als de stadia van rouw die je doormaakt.
Gun jezelf dat ook.
pi_216612686
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:32 schreef Sally het volgende:

[..]
Het klinkt gewoon als de stadia van rouw die je doormaakt.
Gun jezelf dat ook.
In mijn jongere jaren heb ik een rouwstoornis ervaren na het verlies van een dierbare, was zeer traumatisch. Volgens mij heette het verstoorde rouw in andere termen. Wat ik nu doormaak voelt anders, en ik heb er ernstige moeite mee om er mee om te gaan. Het lijkt alsof er misschien wel een kans is, maar deze niet werkelijkheid wordt.

Daarnaast heb ik al vanaf mijn kinderjaren last van verlatingsangst, waardoor ik eigelijk alleen maar oppervlakkige relaties heb gehad met anderen, misschien wel zelfbescherming. Dit keer was dat anders, en helaas is het geëscaleerd tot een nachtmerrie.
pi_216615641
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:55 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
In mijn jongere jaren heb ik een rouwstoornis ervaren na het verlies van een dierbare, was zeer traumatisch. Volgens mij heette het verstoorde rouw in andere termen. Wat ik nu doormaak voelt anders, en ik heb er ernstige moeite mee om er mee om te gaan. Het lijkt alsof er misschien wel een kans is, maar deze niet werkelijkheid wordt.

Daarnaast heb ik al vanaf mijn kinderjaren last van verlatingsangst, waardoor ik eigelijk alleen maar oppervlakkige relaties heb gehad met anderen, misschien wel zelfbescherming. Dit keer was dat anders, en helaas is het geëscaleerd tot een nachtmerrie.
Ik heb het gelezen...
-O-

Maar ken je de 5 Stadia van Rouw? (soms worden er 7 genoemd)

quote:
Wat zijn de vijf fasen van rouw?
De genoemde fasen van rouw; Ontkenning, (onderdrukte) woede, onderhandelen, depressie en aanvaarding. Zijn in 1969 beschreven door Elisabeth Kübler-Ross.
quote:
Rouw is een persoonlijk proces, en voor iedereen anders.
Fase 1: Schok en ongeloof.
Fase 2: Ontkenning.
Fase 3: Woede.
Fase 4: Onderhandelen.
Fase 5: Depressie.
Fase 6: Aanvaarding.
Fase 7: Hoop en herstel.
Laat uw emoties toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties