Er is nog geen agenda/kalender voor het 2024/2025 seizoen.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
Deze moet nog op de kalender @:cyan9
En dat zijn blijkbaar de meeste inzendingen ooit bij een open inschrijving in Montenegroquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
De selectiecommissie van Montenegro heeft in totaal maar liefst 32 inzendingen ontvangen. De beste 16 daarvan gaan naar de nationale voorronde. De winnaar daarvan gaat proberen om het ESF naar Podgorica te brengen.
Je krijgt je zinquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:46 schreef usagi414 het volgende:
Stiekem hoop ik dat er nog iemand afvalt en dat Danijel Popović die plaats dan krijgt.
Bekijk deze YouTube-video
Dinsdag is zo te zien geen show, meer een voorbeschouwing op TV. De show zelf is op woensdag.quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:14 schreef Sableheart het volgende:
Ik verwacht er op woensdag ook bij te zijn, de dinsdag gaat me waarschijnlijk niet lukken.
Ik ook niet, we laten ons verrassen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:57 schreef usagi414 het volgende:
Ik zit er klaar voor. De nummers niet gehoord van te voren
Op https://live.esc-plus.com/ is reclamequote:Op woensdag 27 november 2024 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Er is nog niets? Het NF seizoen begint gelijk met vertraging
Ja! Waar was jij met het regio songfestival?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:06 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ik weet niet hoe lang niet meer live meegetypt, voor de gelegenheid een zak witte chocoladepepernoten open getrokken. Bij Montenegro weet je namelijk maar nooit wat het wordt
Ik heb de liedjes trouwens nog niet geluisterd. Ben benieuwd!
Lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Iemand zin in warme chocolademelk?
Hij is niet de Wout Weghorst van Montenegroquote:
traditioneel in het ESF seizoen: de websites van alle verschillende omroepen tegelijk open hebben staan.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
En ESCplus heeft vertraging. Dat maar op de site van Montenegro. Dat ik nog eens Montegrijnse tv zou kijken
Op die dag niet thuis volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja! Waar was jij met het regio songfestival?
Ik hoop het. De wekker gaat hier ook gewoon weer om 07.00 uur.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Ja jongens weten we zeker dat dit om 23:00 uur afgelopen is?
Dit voelt aan alsof ze tijd moeten vullen. Ze hebben tenslotte slechts 3 kwartier aan muziek, maar 3 uur die ze vol moeten maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Ja jongens weten we zeker dat dit om 23:00 uur afgelopen is?
Moj svijetquote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Die zanger die trouwens een tijdje terug in beeld was was Sergej Cetkovic.
Hij heeft nog nooit iets met ESF gedaan maar ik kan het nummer Pogledi u tami aanraden.
ok, ok. Strikt gesproken hebben ze 48 minuten (16 x 3)quote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit voelt aan alsof ze tijd moeten vullen. Ze hebben tenslotte slechts 3 kwartier aan muziek, maar 3 uur die ze vol moeten maken.
Je kent de (televote)winnaar van vorig jaar wel?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op die dag niet thuis volgens mij
Hahaha ja nog net wel. Prachtquote:Op woensdag 27 november 2024 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kent de (televote)winnaar van vorig jaar wel?
Ze bereiden ons vroeg voor voor Sanremoquote:Op woensdag 27 november 2024 20:24 schreef molloot200 het volgende:
Ja mensen dit is dus gewoon hun vorige inzending.
We zitten er straks al een halfuur in en nog geen 1 nummer wat meedoet
Warm draaien voor Sanremo, er doen dit jaar 20 tot 40 artiesten meequote:Op woensdag 27 november 2024 20:24 schreef molloot200 het volgende:
Ja mensen dit is dus gewoon hun vorige inzending.
We zitten er straks al een halfuur in en nog geen 1 nummer wat meedoet
20 tot 40?! Helpquote:Op woensdag 27 november 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Warm draaien voor Sanremo, er doen dit jaar 20 tot 40 artiesten mee
Is ook alweer 3 jaar geleden natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben deze inzending totaal vergeten
idemquote:Op woensdag 27 november 2024 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik ook. Maar ik was wel meer vergeten.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Was een fanconceptquote:Op woensdag 27 november 2024 20:29 schreef molloot200 het volgende:
Lieten ze nou ineens de stage voor de komende editie zien?
Nopequote:Op woensdag 27 november 2024 20:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Die was nog niet bekend toch?
Was dat niet vorig jaar ook al met Frankrijk?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Maar we hebben straks weer dat de eerste inzending bekend is nog voordat de lijst met landen er is
Ja 2de jaar op rijquote:Op woensdag 27 november 2024 20:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar ook al met Frankrijk?
met 2 minuten introductie per artiest, hebben ze nog altijd slechts de helft van de resterende tijd gevuld.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Ze hebben alle mogelijke filmpjes er nu wel door gegooid
Die introductie is eerder 30 seconden. da's ruim 20 minuten meer die ze moeten vullen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
met 2 minuten introductie per artiest, hebben ze nog altijd slechts de helft van de resterende tijd gevuld.
Daar zijn er uberhaubt best veel van.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:45 schreef Momo het volgende:
Veel nummers die best nog wel ok zijn, maar niet zouden kwalificeren op ESF
Only televote helpt daar niet perse bij nee.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar zijn er uberhaubt best veel van.
Wel jouw favoriete winnaarquote:Op woensdag 27 november 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
En hebben we de winnaar van eurovision al gehoord?
Misschien. Alles dat vanaf september 2024 is uitgebracht, mag ingezonden worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
En hebben we de winnaar van eurovision al gehoord?
De titel laat zich vertalen als "tussen de sterren". Heb je daar iets aan ?quote:
Ja, maar muzikaal vind ik niet zoveel aan, er zijn meerdere rock/metal bands deze avond. Nummer van act 14 vanavond ben ik wel fan van, maar live moet je het nog zien he.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:53 schreef Sableheart het volgende:
@:Momo nummer vier gaat richting jouw smaak, geloof ik.
Nummer 3 is een kandidaat voor de winst voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:55 schreef molloot200 het volgende:
Neh dit hoeft van mij ook niet. We hebben de winnaar van vanavond nog niet gehoord hoor
Montenegro kennende wordt het dan nummer 7 ofzoquote:Op woensdag 27 november 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
De oddjes trouwens nogmaals als mensen het willen weten
[ afbeelding ]
Ja zou zo maar kunnen want Isak schijnt de grootste naam te zijn tussen de artiestenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Montenegro kennende wordt het dan nummer 7 ofzo
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zou zo maar kunnen want Isak schijnt de grootste naam te zijn tussen de artiesten
Scheelt wel dat ze het halve nummer maar hoeven te vertalen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou best eens naar het engels vertaald kunnen worden als het wint
Ik had het niet eens gehoordquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ze het halve nummer maar hoeven te vertalen.
Heel ander type nummer dit welquote:Op woensdag 27 november 2024 21:23 schreef Momo het volgende:
Nina kent u van Igranka (Montenegro 2013)
Een fanfavorite die ik afschuwelijk vindquote:Op woensdag 27 november 2024 21:23 schreef Momo het volgende:
Nina kent u van Igranka (Montenegro 2013)
Wel genaaid toen, derde bij de televote, maar niet door naar finale.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel ander type nummer dit wel
Ik geef er geen neuro voorquote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef DJKoster het volgende:
Dit past wel bij alle voorgaande inzendingen van Montenegro
en even toonvastquote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
Dit doet me denken aan San Marino van het afgelopen JuniorNet zo weinig pit
Ik vind het minder dan Gåtequote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
Leunt erg op de Sleep Token hype maar er is hier kwalificatie potentie!
Eerst maar eens kijken hoe het het hier gaat doen. Ik zie het niet per sé de jury hier winnen of zoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
Leunt erg op de Sleep Token hype maar er is hier kwalificatie potentie!
Ja ik weet wel dat de jury hier niet veel aan gaat geven, maar hypothetisch gezien.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe het het hier gaat doen. Ik zie het niet per sé de jury hier winnen of zo
Misschien wel het meest vergelijkbaar met Gate als je het over vorige ESF nummers hebt inderdaad...quote:
Er zijn ook veel vergelijkbare vrouwelijke balladsquote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
En we zitten weer in de redelijk maar vergeetbaar categorie. Waarbinnen ik niet ranken kan, omdat ik al die nummers vergeten ben.
Nee. Als ze Durda selecteren, verwacht ik een resultaat als Servie vorig jaar. Bij iets anders hebben ze moeite met kwalificatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef NailQueen het volgende:
En dat waren ze. En, hebben we de winnaar van ESF 2025 gehoord?
Ik weet niet Vladana nog single isquote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
ESF1Gamer stuurde me hierheen omdat er lekker vlees zou zijn.
Ik had gourmetschotel hier meegenomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
ESF1Gamer stuurde me hierheen omdat er lekker vlees zou zijn.
Eens. Ik had minder verwacht van een land als Montenegro.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef DJKoster het volgende:
Overall ben ik positief verrast door deze productie van hun eerste nationale finale
Vooral als je bedenkt dat ze gestopt zijn vanwege het budgetquote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef DJKoster het volgende:
Overall ben ik positief verrast door deze productie van hun eerste nationale finale
quote:The competition will consist of a live final to be held on 27 November 2024. Sixteen entries will compete.[12] The winner will be selected through a 50/50 combination of votes from a 7-member jury and from a public televote, with the same system used to award points in the Eurovision Song Contest final: the jury and the public each award one set of 12, 10 and 8–1 points to their 10 favourite entries. In case of a tie following the addition of the jury and the televoting points together, the song that received more 12 points from individual members of the jury will have an advantage. This process is repeated with other points, in descending order, until the tie is broken. In the public televote, only one vote per phone number is allowed.[13][14] The professional jury will consist of both local music professionals and music representatives from across Europe.[12]
Het zegt veel dat dat uniek is. 1 stem per persoon klinkt in een vacuum namelijk erg logisch.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Wel redelijk uniek max 1 stem per telefoonnnummer
Televote is ook een manier om geld binnen te halen natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zegt veel dat dat uniek is. 1 stem per persoon klinkt in een vacuum namelijk erg logisch.
zoals ik zeg, het zegt veel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote is ook een manier om geld binnen te halen natuurlijk
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef DJKoster het volgende:
En jij krijgt een harp, en jij krijgt een harp en jij ook.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef Momo het volgende:
Ik dat ik graag Durda, Baryak of Isak zie in Basel
Dit was Hari Mata Hariquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
In welk land zijn we beland? Of is dit de normale jury?
Moest je nou echt de jury omkopen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oh, ze krijgen nog serieus 6 punten van deze jury
Sorryquote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moest je nou echt de jury omkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |