en even toonvastquote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
Dit doet me denken aan San Marino van het afgelopen JuniorNet zo weinig pit
Ik vind het minder dan Gåtequote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
Leunt erg op de Sleep Token hype maar er is hier kwalificatie potentie!
Eerst maar eens kijken hoe het het hier gaat doen. Ik zie het niet per sé de jury hier winnen of zoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
Leunt erg op de Sleep Token hype maar er is hier kwalificatie potentie!
Ja ik weet wel dat de jury hier niet veel aan gaat geven, maar hypothetisch gezien.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe het het hier gaat doen. Ik zie het niet per sé de jury hier winnen of zo
Misschien wel het meest vergelijkbaar met Gate als je het over vorige ESF nummers hebt inderdaad...quote:
Er zijn ook veel vergelijkbare vrouwelijke balladsquote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
En we zitten weer in de redelijk maar vergeetbaar categorie. Waarbinnen ik niet ranken kan, omdat ik al die nummers vergeten ben.
Nee. Als ze Durda selecteren, verwacht ik een resultaat als Servie vorig jaar. Bij iets anders hebben ze moeite met kwalificatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef NailQueen het volgende:
En dat waren ze. En, hebben we de winnaar van ESF 2025 gehoord?
Ik weet niet Vladana nog single isquote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
ESF1Gamer stuurde me hierheen omdat er lekker vlees zou zijn.
Ik had gourmetschotel hier meegenomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
ESF1Gamer stuurde me hierheen omdat er lekker vlees zou zijn.
Eens. Ik had minder verwacht van een land als Montenegro.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef DJKoster het volgende:
Overall ben ik positief verrast door deze productie van hun eerste nationale finale
Vooral als je bedenkt dat ze gestopt zijn vanwege het budgetquote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef DJKoster het volgende:
Overall ben ik positief verrast door deze productie van hun eerste nationale finale
quote:The competition will consist of a live final to be held on 27 November 2024. Sixteen entries will compete.[12] The winner will be selected through a 50/50 combination of votes from a 7-member jury and from a public televote, with the same system used to award points in the Eurovision Song Contest final: the jury and the public each award one set of 12, 10 and 8–1 points to their 10 favourite entries. In case of a tie following the addition of the jury and the televoting points together, the song that received more 12 points from individual members of the jury will have an advantage. This process is repeated with other points, in descending order, until the tie is broken. In the public televote, only one vote per phone number is allowed.[13][14] The professional jury will consist of both local music professionals and music representatives from across Europe.[12]
Het zegt veel dat dat uniek is. 1 stem per persoon klinkt in een vacuum namelijk erg logisch.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Wel redelijk uniek max 1 stem per telefoonnnummer
Televote is ook een manier om geld binnen te halen natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zegt veel dat dat uniek is. 1 stem per persoon klinkt in een vacuum namelijk erg logisch.
zoals ik zeg, het zegt veel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Televote is ook een manier om geld binnen te halen natuurlijk
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef DJKoster het volgende:
En jij krijgt een harp, en jij krijgt een harp en jij ook.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:01 schreef Momo het volgende:
Ik dat ik graag Durda, Baryak of Isak zie in Basel
Dit was Hari Mata Hariquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
In welk land zijn we beland? Of is dit de normale jury?
Moest je nou echt de jury omkopen?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oh, ze krijgen nog serieus 6 punten van deze jury
Sorryquote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moest je nou echt de jury omkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |