SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sneuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, alles d'r op en eraan. Superfitte kerel, voormalig marinier. Erg competitief, was altijd uit op winnen. Heeft er echt alles aan gedaan.
Maak er dan WSC van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Petitie om KSC om te dopen tot TSC.
Natuurlijk gezonder om thee te promoten i.p.v. koffie
of TKSCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Of NSC voor Negroni'squote:
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.quote:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.
Soms is het gewoon een oneerlijke strijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
Ik stem alvast tegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.quote:
Exact dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
mimimimimiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem alvast tegen.
[..]
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
tis maar goed dat ik niet zo gestoord ben om ook alles als huisdier te nemen wat ik schattig vind
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.quote:
Petitie dat jij gewoon opflikkertquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
hoe gaat het met je been? Is de pijn afgenomen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.Dat is pas mimimimi.
Lekker deprimerendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
Wist je dat ie geen klok kan kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Petitie dat jij gewoon opflikkert
Lekker feeden op het leed van anderen.quote:
Eigen schuld volgens de negerprins.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
oh liep het niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Wilde een smoothie, zijn beide smoothie winkels in de buurt ineens weg
zelf makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
We kunnen de KSC ook omkatten naar de smoothie SC. SSC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja wel ok. Ik heb vannacht op mijn zij geslapenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je been? Is de pijn afgenomen ook?
ah kijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wel ok. Ik heb vannacht op mijn zij geslapen
Over twee wekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkWanneer begin je met fysio?
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?quote:vergeten check-out service
Playstation?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Al wat schoongemaakt, nu PS kijken en straks VT3 van de F1.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef essnhills het volgende:
Ik had in de NS app aangezet dat als je vergeet uit te checken dat je dan een herinnering krijgt
Dus check net in. Nog geen minuut later:
[..]
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?
Ben er net uit jahquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lig je nog in je nest te meuren
je moet die kinderen inderdaad geen fijne motoriek leren.quote:
Bij mij zou dan meteen dat touwtje tussen de rits terechtkomen waardoor die met geen mogelijkheid meer open te krijgen isquote:
Je doet alsof dat een probleem is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zou dan meteen dat touwtje tussen de rits terechtkomen waardoor die met geen mogelijkheid meer open te krijgen is
Nee hoor, ik geef gewoon de meest waarschijnlijke uitkomstquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een probleem is.
Je zou bij de NS inderdaad eerder verwachten dat je die melding pas over 2 dagen krijgt, of helemaal niet..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef essnhills het volgende:
Ik had in de NS app aangezet dat als je vergeet uit te checken dat je dan een herinnering krijgt
Dus check net in. Nog geen minuut later:
[..]
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?
sukkelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Vergeten de vaatwasser aan te zetten
Hup Top Ossquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef essnhills het volgende:
Net in de bus mensen die onderweg waren naar de wedstrijd van Volendam
Precies het soort mensen wat je verwacht
Inclusief blikjes bier
Jaquote:
quote:De Nederlander knalde keihard met de zijkant van zijn hoofd op het wateroppervlak en zakte daarna naar de bodem van het zeven meter diepe meer van het openluchtpark in het Öztal, meldt de Tiroler Tageszeitung.
quote:
kun je merken hoe hard het water eigenlijk isquote:
Water is zeker erg hardquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je merken hoe hard het water eigenlijk is
Daar heb ik vanaf de 1 meter duikplank al ervaring mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je moet water ook altijd ontkalkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
oh leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al eens verteld van de SS Politician? De SS Politician was een koopvaardijschip dat in februari 1941 uit Schotland vertrok naar De West met aan boord 265.000 flessen whisky en 3 miljoen pond aan bankbiljetten voor Jamaica. Twee dagen na vertrek liep het schip aan de grond voor de Schotse kust, eilandbewoners hebben de bemanning en een groot deel van de lading "gered". Lang verhaal kort: Ik heb nu één van die biljetjes![]()
Uiteindelijk zijn die ongeveer overal ter wereld opgedoken en bij banken aangeboden, waarna ze in 1951 ongeldig verklaard werden. Er zijn toen nieuwe gedrukt in een andere kleur (beetje lila).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukHoeveel biljetjes zijn er gered?
Dit is er dus één van die 76.000.quote:By 1958, the department reported that 211,267 of the notes had been recovered. Another 2,329 had been presented in banks as far afield as Ireland, Switzerland, Malta, America and Jamaica. Of those, only 1,509 were thought to have been presented in good faith.
The number still unaccounted for was 76,404.
Grinniktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je moet water ook altijd ontkalken
Oh vet Flesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit is er dus één van die 76.000.
Later vandaag op het journaal:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
Er vliegt hier een politiehelikopter al zeker een kwartier rondjes
Zal wel net als in Nederland vrij streng zijn. Hier kom je niet zomaar een duiktoren op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat daar niet vaker ernstige ongelukken gebeuren
Misschien brengen ze dat wel niet naar buiten!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat daar niet vaker ernstige ongelukken gebeuren
Word je gezocht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
ze zoeken een kind klein meisje dat een touwtje vast heeft tussen haar ritsquote:
Wat bootjes in de fikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
hmm oke... de krant van vrijdag is 3.40.quote:Wij compenseren uw melding door de krant van de betreffende dag te crediteren.
ja je moet er wat voor over hebben om 4 weken puzzels uit het AD te doenquote:
Dat niet doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds naar guldens rekenen
is ook een beetje uit de tijd van de krant nog hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds naar guldens rekenen
hoeveel producten had je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Één keer een fout gemaakt met de scanner en gelijk weer de lul met steekproef. Kutzooi
ja dan ben je gek dat je de scanner paktquote:
Zit je nu in de bakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Één keer een fout gemaakt met de scanner en gelijk weer de lul met steekproef. Kutzooi
alsof jij oud genoeg bent om te weten wat een gulden isquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan ben je gek dat je de scanner pakt
But why?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je geen tijdswinst mee als je dus een steekproef krijgtquote:
Jij hebt er overduidelijk niets van begrepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je geen tijdswinst mee als je dus een steekproef krijgt
3 is dus niet van toepassing met maar 10 productenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt er overduidelijk niets van begrepen.
1. Altijd meteen aan de beurt
2. Steekproef is zeldzaam (tenzij je het verneukt hebt)
3. Tijdswinst van alles al meteen in de tas doen compenseert de eventuele steekproef
Die 10 producten worden nog steeds gescand bij een kassa.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 is dus niet van toepassing met maar 10 producten
zeker welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 is dus niet van toepassing met maar 10 producten
Ik kreeg nog zakgeld in guldensquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof jij oud genoeg bent om te weten wat een gulden is
In deze AH is nog meer kassa personeel ontslaan onmogelijk. Er zijn maar twee kassa's, en eentje heb ik nog nooit open gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
plus dat je meehelpt aan het ontslaan van kassa personeel met zelfscan
Boh lekker in je blote reet met een pilsje gratis naar alle wedstrijden kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar vrijwillig hier gaan wonen
Op de parkeerplaats van een stadion.
dit jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh lekker in je blote reet met een pilsje gratis naar alle wedstrijden kijken![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er heel wat mensen zijn die best dit uitzicht willen hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vervolgens klagen over geluidsoverlast van de burenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat er heel wat mensen zijn die best dit uitzicht willen hebben
We heten niet allemaal Nattekat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervolgens klagen over geluidsoverlast van de buren
Een Nattekat gaat niet ergens wonen om vervolgens de nimby uit te hangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Nattekat.
Tot je een huis gekocht hebt en er een asielzoekerscentrum tegenover je gebouwd wordt, waardoor de waarde van je huis daalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een Nattekat gaat niet ergens wonen om vervolgens de nimby uit te hangen
Sterker nog, die haat nimby's met passie.
Mijn mening in het algemeen is dat die krengen niets te zoeken hebben in woonwijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot je een huis gekocht hebt en er een asielzoekerscentrum tegenover je gebouwd wordt, waardoor de waarde van je huis daalt.
Ben je dan een nimww?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening in het algemeen is dat die krengen niets te zoeken hebben in woonwijken
Ben meteen ondergedokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag op het journaal:
Lief ogende, hakende vrouw blijkt kopstuk van internationaal misdaadnetwerk te zijn
Nee ben bij mijn oudersquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bootjes in de fik
https://nos.nl/artikel/25(...)d-overboord-geslagen
uhh, nee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dit de oorsprong van nymfen?quote:
ja graagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh, nee?
of sluit je vrijwillig aan in een ellelange rij met trage oudjes?
Plausible deniability creëren, slimquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plausible deniability creëren, slim
Niet in mijn land?quote:
Vast ergens extra inschrijftijd voor gekregenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap er heulemaal niets van deze berekening
Lijkt er op dat er een verdubbelaar is ingezetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap hem al, de tijd dat ik hier woon komt er nog gratis bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast ergens extra inschrijftijd voor gekregen
Ik had toen we weg moesten uit de sloopflat 99 jaar + 4,5 jaar inschrijftijd
Ik heb net wel oasis gekocht, in blikjesquote:
ik wist het door mijn jaarrekening van de energieleverancierquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap hem al, de tijd dat ik hier woon komt er nog gratis bij.
Ik heb mijn 3-jarig jubileum gemist
Denk ik... ik weet niet meer wanneer ik de sleutel kreeg. Weet alleen dat ik op 2 september ben uitgeschreven als woningzoekende.
Dat is alleen NIMBY als je niet PVV/FvD gestemd hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot je een huis gekocht hebt en er een asielzoekerscentrum tegenover je gebouwd wordt, waardoor de waarde van je huis daalt.
Die heb ik 2 maanden te laat pas aangevraagd. Pas toen Liander nogal dringend werd, heb ik een energieleverancier genomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist het door mijn jaarrekening van de energieleverancier
inmiddels zit ik daar niet meer dus helaas niet meer zo makkelijk te zien
ah ben jij er zo éénquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik 2 maanden te laat pas aangevraagd. Pas toen Liander nogal dringend werd, heb ik een energieleverancier genomen
dat de netbeheerder je achter de broek aan moet zetten omdat je niet eens nadenkt dat gas en licht niet gratis isquote:
de 4 zit in de klok.quote:
Ik wist het wel, maar ik woonde er nog nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat de netbeheerder je achter de broek aan moet zetten omdat je niet eens nadenkt dat gas en licht niet gratis is
In mijn hoofd speelde dit meteen goed af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JAAAAAALAAAAJAAAALALALALAA LALALALALALA LALALALALALALA LALA LALA LA
mijn 5 jaar liep van maart 19 tot maart 24 dus nergens last van gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar ik woonde er nog niet
Heeft er wel voor gezorgd dat ik nu iets langer een laag vast tarief had in 2022 toen het de spuigaten uit liep.
snap ik, alleen het beste is goed genoeg voor poezebeessiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
Poes lust geen AH huismerk poezensnacks
coronajaren tellen dubbelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het in de "lente" nu ook vastgezet voor 3 jaar (5 jaar boden ze niet meer aan, flauw). Betaal per maand nu minder dan de eerste twee jaar (had het nogal overschat in het eerste jaar), dus dikke prima allemaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn 5 jaar liep van maart 19 tot maart 24 dus nergens last van gehad
Ben weer terug. Wat lege flessen van gisteren weggebracht, onderweg nog een ander leeg flesje opgepikt en ook in de glasbak gegooid, nog een verdwaalde fietsmevrouw de weg gewezen, en kennelijk voldoende karmapunten opgepiktquote:
Daar weet Dagobert alles van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet te bevatten hoe intens blij je van een dubbeltje kunt worden
Op de valreep nog evenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben weer terug. Wat lege flessen van gisteren weggebracht, onderweg nog een ander leeg flesje opgepikt en ook in de glasbak gegooid, nog een verdwaalde fietsmevrouw de weg gewezen, en kennelijk voldoende karmapunten opgepiktWant op de allerlaatste dag van de maand, wat denk je? Toch weer geld gevonden, een dubbeltje zelfs
Laatste 10 vondsten waren allemaal roodkoper. En daarmee heb ik dit jaar nog steeds in elke kalendermaand minimaal één keer geld gevonden
![]()
[ afbeelding ]
Niet te bevatten hoe intens blij je van een dubbeltje kunt worden
Jaquote:
Hier ook netquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
krijg de tiefus heeft dat meisje mij 25 gram shoarma gegeven ipv 250 kan ik weer terug
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
krijg de tiefus heeft dat meisje mij 25 gram shoarma gegeven ipv 250 kan ik weer terug
ik zou als meisje achter de balie me afvragen wat iemand moet met 25 gram shoarmaquote:
ja dat zijn 5 reepjes of zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou als meisje achter de balie me afvragen wat iemand moet met 25 gram shoarma
quote:
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
een amuse?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou als meisje achter de balie me afvragen wat iemand moet met 25 gram shoarma
Watquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
Heb je al gekeken naar wat het morgen en maandag wordt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nu wel weer benauwd worden.
Ja, dat wordt helemaal genieten. Zeker maandag, 27 graden en regen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar wat het morgen en maandag wordt?
5,8 mm zelfs, geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhDat is wel een beetje jammer
Hier 10 zelfsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5,8 mm zelfs, geloof ik
Kreeg je duizendmaal excuus en een kilootje shoarma ter compensatie mee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze deed het in een zakje en ik had ook een rundersteak gehaald, nah ben terug geweest
ze stond er niet meer, was nu een andere damequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg je duizendmaal excuus en een kilootje shoarma ter compensatie mee?
Had nog best een spannend verhaal kunnen wordenquote:
quote:Since 1979, more than 118 million people visited Yellowstone National Park. During this period, 44 people were injured by bears in the park, according to park numbers. You’re just as likely to be zapped by lightening or drown in a boiling-hot thermal pool.
Eehm, Yellowstone is pas eind septemberquote:
Hoeveel denk je dat ze er gedaan heeft?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Minder moorden in 2023, Rotterdam opnieuw moordhoofdstad
@:bitterbal gefeliciteerd met deze 1e prijs![]()
*streept Mexico weg als vakantiebestemming.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:12 schreef Karzai het volgende:
City Country Homicides Population Per
100,000
1 Mexico
2 Mexico
3 Mexico
4 Mexico
5 Mexico
6 Mexico
7 Mexico
9 Mexico
10 Mexico
Denk 8, ze kwam 4 linkerarmen en 4 rechterbenen te kort laatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat ze er gedaan heeft?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*streept Mexico weg als vakantiebestemming.
Dat ist zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, Yellowstone is pas eind september
leuk, waar naar toe?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ist zo.
Oktober stappen wij ook weer int vliegtuig.
Nou stond Mexico er eigenlijk sowieso al niet op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kaartje was al genoeg reden om dat te doen.
taco's kan je ook thuis maken en etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou stond Mexico er eigenlijk sowieso al niet op.
Precies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
taco's kan je ook thuis maken en eten
Samequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie stranden hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Konden die rechterbenen niet van dezelfde lichamen als de linkerarmen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk 8, ze kwam 4 linkerarmen en 4 rechterbenen te kort laatst.
Ze is kieskeurig, alleen de allerbeste kwaliteit in haar assortimentquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Konden die rechterbenen niet van dezelfde lichamen als de linkerarmen?
veel naar t strand geweest deze zomer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Strand heb ik hier ook.
Nee, helemaal niet. Ik heb eigenlijk niks met strand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
veel naar t strand geweest deze zomer?
Haha the same, al dat zand op je lichaam en die drukte en hittequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik heb eigenlijk niks met strand.![]()
Mja, heb persoonlijk liever zoietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Strand heb ik hier ook.
Vooral dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haha the same, al dat zand op je lichaam en die drukte en hitte
Aah. Zal ook wel allemaal op bestelling gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is kieskeurig, alleen de allerbeste kwaliteit in haar assortiment
Gewoon ergens naartoe gaan waar het 25-30 graden is en zorgen dat je eigen stuk strand hebt bij een premium kamer. Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Haha the same, al dat zand op je lichaam en die drukte en hitte
als een mummie op het strandlaken liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral dat.
En wat moet ik op het strand doen?
Ja, de ene wil met palmboom tattoo, de ander zonder tattoo. Het is nogal een uitzoekwerkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah. Zal ook wel allemaal op bestelling gaan
Zwemmen, boek lezen, wandelen, nog meer zwemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral dat.
Dutten, spelletje spelen, met je handen door het zand woelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwemmen, boek lezen, wandelen, nog meer zwemmen.
Kuil graven, cocktails drinken, meisjes in bikini loerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral dat.
weer weggaan en de airco opzoekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral dat.
het is binnen 25 graden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:49 schreef mschol het volgende:
hmm.. volgens mij werkt mn smart home paneeltje niet
Boten horen ook te varen, niet te lopenquote:
doettie ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boten horen ook te varen, niet te lopen
doe je dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou best een dutje kunnen doen
maak je nu een luchtbeeld en stuur je dat opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd wie van Google het leuk vond om de luchtbeelden van mijn omgeving in februari op te nemen. Alles is zo grauw
Denk dat het nu te laat isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
maak je nu een luchtbeeld en stuur je dat op
Bijzonder om alamy op je huid te tatoeërenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje van Charles Leclerc. Knap meisje maar waarom laat ze die moedervlek niet weghalen?![]()
Ik dacht dat ze vuil op haar neus had
Rare kink inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzonder om alamy op je huid te tatoeëren
Dat zie je zelf helemaal niet meer als je dat al je hele leven hebt. Stoort mij ook niet bij haar moet ik zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje van Charles Leclerc. Knap meisje maar waarom laat ze die moedervlek niet weghalen?![]()
welk vaccin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe vaccinatie eind september. Gelijk met mijn ouders (nouja kwartiertje eerder) dus dan kan ik met hun meerijden. Wel net zo praktisch.
Ik heb er niet zoveel moeite meequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Pfizer neem ik aan, voor coronaquote:
Ummmmmquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weer lekker om terug in NL te zijn?
Liever tegen coronaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfizer neem ik aan, voor corona
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een pizza bestel, en daarna een smoothie drink, dan ben ik netto gezond bezig geweest toch?
quote:
beter is om dat fruit wat erin gaat op te eten. en altijd een pizza hawaiiii nemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een pizza bestel, en daarna een smoothie drink, dan ben ik netto gezond bezig geweest toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
quote:Pizza Shoarma & Kebab Supreme
¤ 19,99
Size
(35cm) Large
Crust
Classic
Zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vanmiddag juist Desperados gekocht, veel lekkerderquote:
Maar dat is heul niet lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag juist Desperados gekocht, veel lekkerder
Snap ikquote:
Jij hebt liever Corona?quote:
met 25gr shoarma?quote:
Nee, doe mij maar een beker ijskoude melkquote:
Pindasaus erbij voor de goede vetten van de peulvruchtenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon ananas op je pizza doen en het een pizza gezond noemen
sla tomaat ei ham en kaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon ananas op je pizza doen en het een pizza gezond noemen
Melk is voor bij de lunch, rosé heb ik denk ik niet, en als ik die wel heb zal die wel overjaard zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een beker ijskoude melk
Of een rosé
quote:
Ananasquote:
Nee, alleen beetje zere armquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had jij eigenlijk last van de vaccinatie?
pindasaus met ananas lijkt me niet echt een lekkere combiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindasaus erbij voor de goede vetten van de peulvruchten
ook al de bruidstaart geprobeerd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vorig weekend al de rosé geproeft die ze op de bruiloft hebben
Nee dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook al de bruidstaart geprobeerd?
Hier moeders nasi straksquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lasagne hier (die je alleen maar in de oven of magnetron hoeft te doen..
meest zoete marsepeinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Geen idee wat ze daarvoor hebben bedacht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |