SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sneuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, alles d'r op en eraan. Superfitte kerel, voormalig marinier. Erg competitief, was altijd uit op winnen. Heeft er echt alles aan gedaan.
Maak er dan WSC van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Petitie om KSC om te dopen tot TSC.
Natuurlijk gezonder om thee te promoten i.p.v. koffie
of TKSCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Of NSC voor Negroni'squote:
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.quote:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.
Soms is het gewoon een oneerlijke strijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
Ik stem alvast tegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.quote:
Exact dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
mimimimimiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem alvast tegen.
[..]
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
tis maar goed dat ik niet zo gestoord ben om ook alles als huisdier te nemen wat ik schattig vind
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.quote:
Petitie dat jij gewoon opflikkertquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
hoe gaat het met je been? Is de pijn afgenomen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.Dat is pas mimimimi.
Lekker deprimerendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
Wist je dat ie geen klok kan kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Petitie dat jij gewoon opflikkert
Lekker feeden op het leed van anderen.quote:
Eigen schuld volgens de negerprins.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
oh liep het niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Wilde een smoothie, zijn beide smoothie winkels in de buurt ineens weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |