SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sneuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, alles d'r op en eraan. Superfitte kerel, voormalig marinier. Erg competitief, was altijd uit op winnen. Heeft er echt alles aan gedaan.
Maak er dan WSC van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Petitie om KSC om te dopen tot TSC.
Natuurlijk gezonder om thee te promoten i.p.v. koffie
of TKSCquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Of NSC voor Negroni'squote:
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.quote:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Genezen van kanker is geen wedstrijd. Kwestie van geluk of pech hebben.
Soms is het gewoon een oneerlijke strijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
Ik stem alvast tegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.quote:
Exact dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
ja daarom vind ik het ook raar dat men zegt hij heeft de strijd verloren. Alsof je niet hard genoeg je best hebt gedaan
mimimimimiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stem alvast tegen.
[..]
Ook hier stem ik tegen. Geen compromis aub.
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
tis maar goed dat ik niet zo gestoord ben om ook alles als huisdier te nemen wat ik schattig vind
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.quote:
Petitie dat jij gewoon opflikkertquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
hoe gaat het met je been? Is de pijn afgenomen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Whehehe ik zou een halve dierentuin hebben als ik dat deed.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woke geneuzel dat het allemaal maar gezond moet zijn of een compromis zodat iedereen zich gehoord voelt.Dat is pas mimimimi.
Lekker deprimerendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
Wist je dat ie geen klok kan kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Petitie dat jij gewoon opflikkert
Lekker feeden op het leed van anderen.quote:
Eigen schuld volgens de negerprins.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg van die meisjes op Instagram die allebei uitbehandeld zijn. 17 en 26.
oh liep het niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Wilde een smoothie, zijn beide smoothie winkels in de buurt ineens weg
zelf makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
We kunnen de KSC ook omkatten naar de smoothie SC. SSC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja wel ok. Ik heb vannacht op mijn zij geslapenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je been? Is de pijn afgenomen ook?
ah kijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wel ok. Ik heb vannacht op mijn zij geslapen
Over twee wekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkWanneer begin je met fysio?
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?quote:vergeten check-out service
Playstation?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Al wat schoongemaakt, nu PS kijken en straks VT3 van de F1.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef essnhills het volgende:
Ik had in de NS app aangezet dat als je vergeet uit te checken dat je dan een herinnering krijgt
Dus check net in. Nog geen minuut later:
[..]
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?
Ben er net uit jahquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lig je nog in je nest te meuren
je moet die kinderen inderdaad geen fijne motoriek leren.quote:
Bij mij zou dan meteen dat touwtje tussen de rits terechtkomen waardoor die met geen mogelijkheid meer open te krijgen isquote:
Je doet alsof dat een probleem is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zou dan meteen dat touwtje tussen de rits terechtkomen waardoor die met geen mogelijkheid meer open te krijgen is
Nee hoor, ik geef gewoon de meest waarschijnlijke uitkomstquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een probleem is.
Je zou bij de NS inderdaad eerder verwachten dat je die melding pas over 2 dagen krijgt, of helemaal niet..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef essnhills het volgende:
Ik had in de NS app aangezet dat als je vergeet uit te checken dat je dan een herinnering krijgt
Dus check net in. Nog geen minuut later:
[..]
Uhhhhhh, ik moest letterlijk nog instappen?
sukkelquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Vergeten de vaatwasser aan te zetten
Hup Top Ossquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef essnhills het volgende:
Net in de bus mensen die onderweg waren naar de wedstrijd van Volendam
Precies het soort mensen wat je verwacht
Inclusief blikjes bier
Jaquote:
quote:De Nederlander knalde keihard met de zijkant van zijn hoofd op het wateroppervlak en zakte daarna naar de bodem van het zeven meter diepe meer van het openluchtpark in het Öztal, meldt de Tiroler Tageszeitung.
quote:
kun je merken hoe hard het water eigenlijk isquote:
Water is zeker erg hardquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je merken hoe hard het water eigenlijk is
Daar heb ik vanaf de 1 meter duikplank al ervaring mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je moet water ook altijd ontkalkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
oh leukquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al eens verteld van de SS Politician? De SS Politician was een koopvaardijschip dat in februari 1941 uit Schotland vertrok naar De West met aan boord 265.000 flessen whisky en 3 miljoen pond aan bankbiljetten voor Jamaica. Twee dagen na vertrek liep het schip aan de grond voor de Schotse kust, eilandbewoners hebben de bemanning en een groot deel van de lading "gered". Lang verhaal kort: Ik heb nu één van die biljetjes![]()
Uiteindelijk zijn die ongeveer overal ter wereld opgedoken en bij banken aangeboden, waarna ze in 1951 ongeldig verklaard werden. Er zijn toen nieuwe gedrukt in een andere kleur (beetje lila).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukHoeveel biljetjes zijn er gered?
Dit is er dus één van die 76.000.quote:By 1958, the department reported that 211,267 of the notes had been recovered. Another 2,329 had been presented in banks as far afield as Ireland, Switzerland, Malta, America and Jamaica. Of those, only 1,509 were thought to have been presented in good faith.
The number still unaccounted for was 76,404.
Grinniktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je moet water ook altijd ontkalken
Oh vet Flesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit is er dus één van die 76.000.
Later vandaag op het journaal:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
Er vliegt hier een politiehelikopter al zeker een kwartier rondjes
Zal wel net als in Nederland vrij streng zijn. Hier kom je niet zomaar een duiktoren op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat daar niet vaker ernstige ongelukken gebeuren
Misschien brengen ze dat wel niet naar buiten!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat daar niet vaker ernstige ongelukken gebeuren
Word je gezocht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
ze zoeken een kind klein meisje dat een touwtje vast heeft tussen haar ritsquote:
Wat bootjes in de fikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
hmm oke... de krant van vrijdag is 3.40.quote:Wij compenseren uw melding door de krant van de betreffende dag te crediteren.
ja je moet er wat voor over hebben om 4 weken puzzels uit het AD te doenquote:
Dat niet doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds naar guldens rekenen
is ook een beetje uit de tijd van de krant nog hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds naar guldens rekenen
hoeveel producten had je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Één keer een fout gemaakt met de scanner en gelijk weer de lul met steekproef. Kutzooi
ja dan ben je gek dat je de scanner paktquote:
Zit je nu in de bakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Één keer een fout gemaakt met de scanner en gelijk weer de lul met steekproef. Kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |