Had dan meteen 20 miljoen voor van de Berg geboden. Voor een Japanner van 27 heb ik liever niet dat PSV dat soort bedragen betaalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
BMG heeft trouwens gewoon een speler aan AS Roma verkocht een uurtje terug, dus als je Itakura had willen hebben had je gewoon moeten lappen.
Nee vind ik ook hoor. Maar Earnie en co denken er blijkbaar anders over, aangezien ze een dag of 8 achter Itakura aan hebben gezeten, en uiteindelijk wou BMG 'niet meer verkopen'. Uiteindelijk imo prima dat we daar geen 20 miljoen voor neerleggen natuurlijk, maar uiteindelijk sta je wel een beetje voor paal als TD dat de 2 targets voor je zwakste positie allebei niet komen omdat je de situatie niet goed inschat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan meteen 20 miljoen voor van de Berg geboden. Voor een Japanner van 27 heb ik liever niet dat PSV dat soort bedragen betaalt.
Groot geld zie ik liever besteed worden aan grote talenten. Of je moet een buitenkansje hebben om echt iemand van de buitencategorie aan te trekken die de talentstatus al voorbij is. Daar valt Itakura iig echt niet onder.
Als iemand 10 mio voor Drommel biedt mag die ook weg bij PSV…quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
BMG heeft trouwens gewoon een speler aan AS Roma verkocht een uurtje terug, dus als je Itakura had willen hebben had je gewoon moeten lappen.
Uhm, dat was een middenvelder, BMG was voordat Itakura ter discussie kwam al 2 x cv en 2 x back kwijtgeraakt. Logisch dat ze niet nog een cv laten vertrekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima deal lijkt me dat. Past in het profiel. Ben wel benieuwd of er na Karsdorp en Nagalo dan nog een aankoop zal volgen.. als Boscagli 'gewoon' blijft is dat in principe ook al een aankoop natuurlijk. Zowel Schouten als Flamingo kunnen ook centraal, dan ben je alleen op de bankposities nog behoorlijk kwetsbaar; met name rechts.quote:
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee vind ik ook hoor. Maar Earnie en co denken er blijkbaar anders over, aangezien ze een dag of 8 achter Itakura aan hebben gezeten, en uiteindelijk wou BMG 'niet meer verkopen'. Uiteindelijk imo prima dat we daar geen 20 miljoen voor neerleggen natuurlijk, maar uiteindelijk sta je wel een beetje voor paal als TD dat de 2 targets voor je zwakste positie allebei niet komen omdat je de situatie niet goed inschat.
Dams is gelukkig wel een klasse beter dan Oppegardquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:49 schreef DutchSL het volgende:
Oppegard ook geblesseerdvan Aanholt had al een week binnen moeten zijn kon gewoon spelen. Nu Dams
Je gaat toch geen 15 miljoen of meer betalen voor een speler van 28 jaar die in de subtop van de Bundesliga speelt? Als zijn contract afloopt is hij 31/32 en schrijf je alles af. Ik vind het wel prima dat die Nagalo nu (waarschijnlijk) komt. Ziet eruit als een fijne voetballer; lees ook veel goede berichten op verschillende fora. Sterke, lange centrale verdediger die ook voetballend prima zijn bijdrage kan leveren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik begreep van Marco Timmer waarschijnlijk niet maar ik zou er toch ook een linksback bij willen hebben als ik Peter Bosz was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima deal lijkt me dat. Past in het profiel. Ben wel benieuwd of er na Karsdorp en Nagalo dan nog een aankoop zal volgen.. als Boscagli 'gewoon' blijft is dat in principe ook al een aankoop natuurlijk. Zowel Schouten als Flamingo kunnen ook centraal, dan ben je alleen op de bankposities nog behoorlijk kwetsbaar; met name rechts.
[..]
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.
Ja ik vind het ook vrij dunnetjes hoor.. 1 of 2 blessures (wat niet heel gek is) en je hangt weer. Wat dat betreft zou van Aanholt natuurlijk gewoon prima zijn als back-up.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep van Marco Timmer waarschijnlijk niet maar ik zou er toch ook een linksback bij willen hebben als ik Peter Bosz was.
BMG heeft meerdere malen aangegeven dat ze ‘geen spelers’ meer wilden verkopen. Geen specificatie over de positie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhm, dat was een middenvelder, BMG was voordat Itakura ter discussie kwam al 2 x cv en 2 x back kwijtgeraakt. Logisch dat ze niet nog een cv laten vertrekken.
Om dan te stellen dat PSV gewoon maar had moeten lappen slaat natuurlijk nergens op.
Dat mag je vinden, en uiteindelijk is het ook heel simpel natuurlijk. Als je genoeg op de tafel legt gaan clubs akkoord, en ik heb niet het idee dat (buiten Zalewski) er targets waren die zelf niet naar Eindhoven wilden komen. Geld zou geen probleem mogen zijn nu, en ik ben het natuurlijk eens met jullie dat je geen idiote bedragen neer moet leggen, als je een goed lijstje klaar hebt liggen. Het lijstje van PSV kwam deze zomer niet verder dan 'Sepp van den Berg' die blijkbaar 2 posities (CV, LB) tegelijk moest gaan invullen. Dat Teze zo 'makkelijk' mocht vertrekken vind ik ook vreemd, want daar leek helemaal geen plan B voor te zijn. Je zou verwachten dat een club als PSV dan razendsnel kan schakelen met 12 miljoen in de broekzak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.
Bijna alle wedstrijden op dinsdag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Op het einde pas tegen Arend Martijn, wellicht is Liverpool dan al klaar.
Ja ze hadden jou ook eerst even moeten bellen voordat ze het schema opstelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna alle wedstrijden op dinsdag.
En laat er nou 1 dag in de week zijn dat ik niet kan kijken![]()
![]()
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
Bij Juve moeten we meteen punten pakken anders staan we na 3 wedstrijden op 0 punten.
Als ik het me goed herinner is dat al een seizoen of 2 niet meer zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:26 schreef AmenhotepIV het volgende:
PSV moet ieder seizoen een grote verkoop doen om de begroting sluitend te krijgen.
Helaas momenteel wel ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Uiteindelijke resultaat is wel hetzelfde, 2x verlies en 0 punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:07 schreef Buitendam het volgende:
Als Nagalo en Karsdorp rond zijn ben ik eigenlijk niet ontevreden over deze transferwindow.
Ja, huur zou mooi zijn. Iedere LB bij wie ze aankloppen weet dat meteen op de bank zit als Dest wedstrijdfit is. Dan ga je niet met miljoenen smijten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.
Ik ben woedend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:01 schreef Oriente het volgende:
Gefeliciteerd met tokkie Rick @:coco
Bullit round.quote:
Met ideale schoonzonen win je de competitie nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ajax tokkie Lang en Feyenoord tokkie Karsdorp in je gelederen
Lekker. Ze weten duidelijk waar ze moeten zijn voor de prijzen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Daar wordt het kampioensfeest niets minder leuk door.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Uhmquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
BMG heeft meerdere malen aangegeven dat ze ‘geen spelers’ meer wilden verkopen. Geen specificatie over de positie.
Anyway, hier lijken de meeste wel vrij content met hoe de situatie Sepp/Itakura is aangepakt en dat het allemaal vrij logisch is. Hopelijk houden we diezelfde energie vast als we dalijk in een belangrijke pot met Obispo of Flamingo aan mogen gaan treden vanwege een blessure oid, of als die Nagalo toch ineens niet komt.
https://www.psvfans.nl/ps(...)-zomer-niet-te-koop/quote:“Het klopt dat er interesse is. Natuurlijk wekt een speler als Ko de belangstelling van veel clubs. Maar we willen geen verdediger verkopen, we willen er nog één binnenhalen", reageert Borussia Mönchengladbach-directeur Roland Virkus.
Dat is Karsdorp zeker niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit zo'n Feyenoorder in hart en nieren was
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus er komt nog maximaal 1 speler? Hopen maar dat Boscagli het hele seizoen fit blijft.
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zienquote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Dat is Nagalo..quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zien
Teze, Ramalho en ?quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergetenquote:Op zondag 1 september 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze, Ramalho en ?
Oja, Ketchupfles. Maar die vierde geen idee
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergeten
Sambo heeft vorig seizoen 201 minuten gemaakt voor PSV, dat is wel een gemis ja…quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.
Twee rechtsbacks weg is ook wel veel
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.
Met als resultaat dat je in plaats van 5-0, slechts met 3-0 verliest van Liverpool. Top hoor.
Dest heeft trouwens onlangs aangegeven dat hij hoopt in januari z’n rentree te maken.
Dan heb je na de winterstop (mits fit) Dest, Nagali (of Flamingo of zelfs Schouten) Boscagli en Karsdorp. Mauro jr. als back up, Dams en dan misschien nog een aankoop/huur waar nu de discussie over gaat.
Nog niet voldoende? Dan heb je Obispo, Ledezma, en Oppegard die je hopelijk niet hoeft op te stellen
quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
De rest ga ik het niet eens over hebben, dat is FC Eindhoven niveau.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Jeetje wat een frustratie.quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Helemaal niet hoor.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje wat een frustratie.
Er zijn een stuk meer problemen om gefrustreerd over te raken dan of mensen op een forum hetzelfde denken over welke richting PSV op zou moeten gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je goed te verbergen dan.
Kwalieitsinjecties van 10-15 miljoen…en wat gaan je die opleveren? Je gaat dan misschien wel bij de beste 24 eindigen en dan vlieg je er alsnog uit in de tussenronde of 1/8 finale tegen een ploeg met niet alleen een betere defensie maar ook een beter middenveld en aanval.quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Karsdorp heeft vorig seizoen het schrikbarend aantal van 4!!! competitiewedstrijden moeten missen vanwege een blessure.quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden.
Als je nauwelijks speelt raak je ook niet geblesseerd, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 1 september 2024 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Karsdorp heeft vorig seizoen het schrikbarend aantal van 4!!! competitiewedstrijden moeten missen vanwege een blessure.
Je hebt dus geen ambitie, buiten kampioen worden in Nederland? Zeg dat dan gelijk in je eerste post, dat scheelt een hoop discussiequote:Op zondag 1 september 2024 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwalieitsinjecties van 10-15 miljoen…en wat gaan je die opleveren? Je gaat dan misschien wel bij de beste 24 eindigen en dan vlieg je er alsnog uit in de tussenronde of 1/8 finale tegen een ploeg met niet alleen een betere defensie maar ook een beter middenveld en aanval.
Ik zeg nergens dat ik content ben met de verdediging (het is meer berusting denk ik), maar jij ziet het wel heel somber in nog voordat de transferperiode is afgesloten.
Mauro jr. heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan. Speelde vorig seizoen 21 wedstrijden met een totaal van meer dan 1100 minuten. Gek dat je roept dat hij vaker niet fit is dan wel, maar wel loopt te mekkeren dat Bella Kotchap en Sambo pleite zijn die samen goed waren voor nog niet de helft van de speeltijd van Mauro jr.
Ik zeg nergens dat ik zeker weet dat Dest gaat spelen maar die knakker kost meer dan 3 miljoen salaris per jaar. Alles wat je gaat halen (kopen) is toch wel je reinste kapitaalvernietiging, mocht Dest fit worden.
Ik ben blij dat niet jij maar Stewart aan het roer staat.
Godverquote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je nauwelijks speelt raak je ook niet geblesseerd, daar heb je wel gelijk in.
[..]
Je hebt dus geen ambitie, buiten kampioen worden in Nederland? Zeg dat dan gelijk in je eerste post, dat scheelt een hoop discussie
Wat klopt er niet?quote:Op zondag 1 september 2024 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik hoop dat je een stoma hebt, je bent namelijk ECHT te dom om te kakken.
Loopt 1 op 3, als middenvelder en niet eens altijd basisklant. Knap hoor. Zie er zo nog maar eens een te vinden.quote:
Het wordt een beetje vermoeiend nu.quote:Op zondag 1 september 2024 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Pepi, ook weer zo’n nutteloze dure speler die je natuurlijk nooit gebruikt omdat je Luuk al hebt.
FTFY.quote:Op zondag 1 september 2024 18:09 schreef Buitendam het volgende:
TillmanPSV is veel te goed voor de Eredivisie.
Jaquote:Op zondag 1 september 2024 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Tillman is veel te goed voor de Eredivisie.
Wacht nou nog maar evenquote:
Geen nieuwe verdedigers nodig allenquote:
MENTALE tikquote:Op zondag 1 september 2024 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
9 punten voor op de Joden.
Lekker mannen.
Die staan inmiddels alweer in het rechterrijtje. Voelen ze zich inmiddels wel thuis denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
9 punten voor op de Joden Ajax.
Lekker mannen.
Ook toplevel idd..quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tillman, Veerman, Flamingo en Dams
In die volgorde.
Maar we hebben Dest.quote:Op zondag 1 september 2024 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Het is gewoon doodzonde dat er geen linksback komt. Verder heb je namelijk echt een heerlijke selectie staan, maar de linksback blijft een zwakke plek met de zeer blessuregevoelige Mauro, de blessuregevoelige Oppegard, die het niveau bovendien niet aankan, en Dams die het weliswaar aardig doet, maar eigenlijk ook een centrale verdediger is. Dat zijn te veel gokjes voor 1 positie.
Met een blessuregevoelige Karsdorp aan de rechterkant en de twee talentvolle, maar jonge centrale verdedigers (Nagalo, Flamingo), kan het weleens pijnlijk worden in de CL.
Ja vind ik ook, en als je de winter periode meerekent heeft die eigenlijk in 2 van z'n 3 periodes gefaald. Geen goede score als TD van een topclub.quote:Op zondag 1 september 2024 20:13 schreef ISVV het volgende:
Toch jammer. Als je vooraf had gezegd dat we op Teze na iedereen zouden behouden was ik dolblij. Maar had nu toch nog in die verdediging geïnvesteerd. In mij ogen heeft Stewart gefaald.
Het is bovendien nogal eigenaardig dat ze 9 miljoen hebben geboden op die Zalewski van Roma, die zelf geen zin had in PSV, bezig waren met die Lodi op huurbasis uit de zandbak, maar vervolgens maar gewoon helemaal niemand halen. Zelfs met Van Aanholt zou ik blij zijn. Zeker geen topper, maar hij was vrijwel altijd fit, scoorde een voldoende als hij mee mocht doen en is beter dan wat er nu rondloopt.quote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en als je de winter periode meerekent heeft die eigenlijk in 2 van z'n 3 periodes gefaald. Geen goede score als TD van een topclub.
Tja, ik snap ook wel dat als je dan iemand voor grof geld haalt dat het ook een echte versterking moet zijn, of later wanneer Dest weer fit is een andere positie kan innemen (Zalewski als vervanger van Lozano bijv.). Echter begrijp ik ook niet dat er geen huur of Van Aanholt oplossing is. In de CL, en eigenlijk ook de topwedstrijden in NL, kun je echt niet aan komen zetten met Mauro of Oppegard als je back.quote:Op zondag 1 september 2024 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is bovendien nogal eigenaardig dat ze 9 miljoen hebben geboden op die Zalewski van Roma, die zelf geen zin had in PSV, bezig waren met die Lodi op huurbasis uit de zandbak, maar vervolgens maar gewoon helemaal niemand halen. Zelfs met Van Aanholt zou ik blij zijn. Zeker geen topper, maar hij was vrijwel altijd fit, scoorde een voldoende als hij mee mocht doen en is beter dan wat er nu rondloopt.
Wellicht salaris technisch?quote:Op zondag 1 september 2024 20:42 schreef Zorro het volgende:
Dat van van Aanholt vind ik nog wel het meest bijzondere.
Het is geen wereldspeler, maar hij wilde zelf, je hebt niemand op die plek, hij heeft zich eerder bewezen. Maar PV zegt nee, wij gaan lekker met Oppegaard verder.
Je gaat bijna denken dat ie wat mensen tegen het verkeerde been geschopt heeft.
Ah, alweer? Het kaartenhuis enzo.quote:Op zondag 1 september 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
edigende blessure en de pleuris breekt uit idd
Ik ben daar nu ook wel wat banger voor. Voorin en op het middenveld niet. Al is het wel lekker om Lozano er nu bij te hebben, dat is straks ook voorbij natuurlijk. Maar achterin is het nu wel heel fragiel, zeker als Boscagli geblesseerd raakt. Dat laatste is ook niet ondenkbaar. Had een type Zalewski er toch graag bij gehad. Het geld was/is er.quote:Op zondag 1 september 2024 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, alweer? Het kaartenhuis enzo.
Raar dat je dat gevoel voor voorin niet hebt. Lozano gaat weg, als straks Bakayoko of Lang geblesseerd raakt dan is het op de de flanken voorin ook erg dunnetjes met Driouech, of je moet Saibari of Tillman daar neerzetten.quote:Op zondag 1 september 2024 21:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben daar nu ook wel wat banger voor. Voorin en op het middenveld niet. Al is het wel lekker om Lozano er nu bij te hebben, dat is straks ook voorbij natuurlijk. Maar achterin is het nu wel heel fragiel, zeker als Boscagli geblesseerd raakt. Dat laatste is ook niet ondenkbaar. Had een type Zalewski er toch graag bij gehad. Het geld was/is er.
Wie weet halen ze met de winter nog wel iemand ipv Lozano. Weet jij veel.quote:Op maandag 2 september 2024 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Raar dat je dat gevoel voor voorin niet hebt. Lozano gaat weg, als straks Bakayoko of Lang geblesseerd raakt dan is het op de de flanken voorin ook erg dunnetjes met Driouech, of je moet Saibari of Tillman daar neerzetten.
Centraal achterin kunnen, Boscagli, Flamingo, Nagalo, Obispo en in geval van nood kan Schouten een linie terug.
Als backs heb je Karsdorp, Mauro jr. (Dest pas na de winterstop inzetbaar) Dams, Oppegard, Ledezma
Daar zitten een paar spelers tussen die je Europees niet in je elftal wilt zien maar nationaal is het voldoende in 80% van de competitiewedstrijden.
Ja tis dun achterin maar dat is het voorin net zo goed.
Neem aan dat er nu in de winterstop wel een vervanger gehaald gaat worden voor een vertrekkende vleugelspeler. Anders hebben we die Ndala nog.quote:Op maandag 2 september 2024 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Raar dat je dat gevoel voor voorin niet hebt. Lozano gaat weg, als straks Bakayoko of Lang geblesseerd raakt dan is het op de de flanken voorin ook erg dunnetjes met Driouech, of je moet Saibari of Tillman daar neerzetten.
Centraal achterin kunnen, Boscagli, Flamingo, Nagalo, Obispo en in geval van nood kan Schouten een linie terug.
Als backs heb je Karsdorp, Mauro jr. (Dest pas na de winterstop inzetbaar) Dams, Oppegard, Ledezma
Daar zitten een paar spelers tussen die je Europees niet in je elftal wilt zien maar nationaal is het voldoende in 80% van de competitiewedstrijden.
Ja tis dun achterin maar dat is het voorin net zo goed.
Dat zegt Rik inderdaad ook nu. Dus dat dit jaar toch wel goed komen na dat gestuntel (om Driouech) om een paar ton vorig jaar.quote:Op maandag 2 september 2024 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet halen ze met de winter nog wel iemand ipv Lozano. Weet jij veel.
Als je nu al iemand op het oog hebt scheelt dat ook welquote:Op maandag 2 september 2024 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt Rik inderdaad ook nu. Dus dat dit jaar toch wel goed komen na dat gestuntel (om Driouech) om een paar ton vorig jaar.
Tenzij Rudiger ineens transfervrij naar PSV wil komen zou ik er lekker vanuit gaan dat we het met deze groep gaan doen.quote:Op maandag 2 september 2024 10:05 schreef Solispolar het volgende:
Zou er nog wat bij komen? Zou toch top zijn.. ik baal misschien wel het meest van het mislopen van die Poolse jongen van Roma. Echt een hele goede voetballer vind ik dat; paar keer live mogen zien. Zonde.
Die Pool heeft drie jaar nauwelijks wedstrijden gespeeld. Wees blij dat hij niet komt. Daar heb je niets aan.quote:Op maandag 2 september 2024 10:05 schreef Solispolar het volgende:
Zou er nog wat bij komen? Zou toch top zijn.. ik baal misschien wel het meest van het mislopen van die Poolse jongen van Roma. Echt een hele goede voetballer vind ik dat; paar keer live mogen zien. Zonde.
Ik weet niet hoor, maar het bijeenhouden van de groep is veel belangrijker dan nieuwe mensen aantrekken, omdat je altijd maar moet afwachten hoe dat gaat. Ledezma doet het heel behoorlijk op RB en is een prima stand in. Net zoals Teze ooit slechts een stand in was op rechtsback. Hetzelfde kan gaan gelden voor Dams. Maar volgend jaar staat Dest daar weer.quote:Op maandag 2 september 2024 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tenzij Rudiger ineens transfervrij naar PSV wil komen zou ik er lekker vanuit gaan dat we het met deze groep gaan doen.
John de Jong Vietnam flashbacks
Dat we nagenoeg iedereen hebben weten te houden is inderdaad erg knap en belangrijk, helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 september 2024 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het bijeenhouden van de groep is veel belangrijker dan nieuwe mensen aantrekken, omdat je altijd maar moet afwachten hoe dat gaat. Ledezma doet het heel behoorlijk op RB en is een prima stand in. Net zoals Teze ooit slechts een stand in was op rechtsback. Hetzelfde kan gaan gelden voor Dams. Maar volgend jaar staat Dest daar weer.
In het centrum vind ik Flamingo helemaal niet tegenvallen. En die nieuwe is misschien nog beter. Komen beiden in de plaats van Ramalho en vorig jaar was iedereen het er wel over eens dat die er helemaal niets van kon.
Onder de streep lijkt PSV dus alleen maar beter te zijn geworden. Nou is het altijd afwachten, blessures kunnen roet in het eten gooien, spelers kunnen tegenvallen, maar de azijnpisserij hier slaat wat mij betreft werkelijk nergens op.
Nee, omdat er twee nieuwe aankopen voor de verdediging er nog niet staan. Maar met die erbij, ingespeeld en al... Het is ook niet alsof het vorig jaar verdedigend goed in elkaar zat. Weet je nog het begin in de CL? Toen was PSV het lachertje...quote:Op maandag 2 september 2024 12:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat we nagenoeg iedereen hebben weten te houden is inderdaad erg knap en belangrijk, helemaal mee eens.
Onder de streep beter geworden? Als GAE enigszins scorend vermogen zou hebben gehad hadden ze er 3 ingeschoten gisteren. Zo goed staat het dus (nog) niet.
Altijd maar afwachten hoe die nieuwelingen het doen natuurlijk, van Kotchap hadden we ook veel meer verwacht bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, omdat er twee nieuwe aankopen voor de verdediging er nog niet staan. Maar met die erbij, ingespeeld en al... Het is ook niet alsof het vorig jaar verdedigend goed in elkaar zat. Weet je nog het begin in de CL? Toen was PSV het lachertje...
En Dest mis je nu ook nog. Dat zijn toch 3 van de 4 posities.
Ik had ook liever gezien dat ze Sepp binnen hadden gehaald, Tete erbij, Gosens... Maar ja, blijven dromen enzo. We kunnen niet het geld wegpissen zoals Man United. En dan nog zouden we tegen Man United grote kans maken (maar dat ligt meer aan Man Utd).
Ik hoop met je mee. Ik snap best dat er teleurstelling is, maar ik denk dat PSV het gewoon prima heeft gedaan. Had beter gekund. Had veel slechter gekund. Een domoor had Benitez en Boscagli laten gaan en er twee last minutes voor teruggehaald. Dan was je pas echt in de aap gelogeerd geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd maar afwachten hoe die nieuwelingen het doen natuurlijk, van Kotchap hadden we ook veel meer verwacht bijvoorbeeld.
Maar ik ben benieuwd, we zullen het hier mee moeten doen in ieder geval. Hoop wel dat die Nagalo een schot in de roos is, we hebben echt eindelijk eens een uitstekend CV duo nodig.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de blessures even buiten beschouwing laat, zijn we er gewoon op vooruit gegaan.
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.quote:Op maandag 2 september 2024 15:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de blessures even buiten beschouwing laat, zijn we er gewoon op vooruit gegaan.
Voor de eredivisie prima, CL lijkt me weer andere koek.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.
quote:Op zondag 1 september 2024 18:06 schreef PSVCL het volgende:
Veerman heeft geen zin in de intrerlandperiode
Dat over CL niveau is ook wel enorm onrealistisch. Alleen Ajax heeft ooit eens een top jaar gehad in de laatste 15 jaar? Verder is dat toch niet haalbaar voor Nederlandse teams. Zal mij eerder richten op subtop niveau. Dat is tenminste realistisch. En wat is CL niveau, zitten ook genoeg mindere teams in. Tegen City en Real heb je geen kans nee.quote:Op maandag 2 september 2024 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de eredivisie prima, CL lijkt me weer andere koek.
Alleen heb je wel een blessure van nog een half jaar, dat heeft wel een flinke invloed op je voetbaljaar natuurlijk.quote:
We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen heb je wel een blessure van nog een half jaar, dat heeft wel een flinke invloed op je voetbaljaar natuurlijk.
Oh ja tuurlijk, je moet niet kopen om het kopen. Echter hoop ik wel dat PSV’s lijstje voor de de linksback positie verder komt dan Zalewski. Die Lodi heeft op geen enkel lijstje gestaan lijkt mij, veel te duur onder normale omstandigheden.quote:Op maandag 2 september 2024 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben zo ontzettend veel geld verbrand aan de Baumgartl’s en Bruma’s van deze wereld dat ik het alleen maar toejuich dat er alleen gehaald wordt wat er op het lijstje staat.
Mauro heeft het meer dan prima gedaan, ook Europees. Je hebt alleen de pech dat hij de placeholder was voor Dest en nu zelf ook geblesseerd is. Maar je kunt niet voor elke positie 3 opties hebben, al was het fijn geweest om nog een multi functionele speler te hebben die eventueel ook een linie naar voren kan.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Linksback blijf ik link vinden maar PSV heeft een uitstekend window achter de rug. Alle sterkhouders behouden.
Dankje! Maar we zullen wel eerst moeten afrekenen met onze voornaamste concurrenten Utrecht en AZ.quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd met het volledig onbedreigde kampioenschap boys
De kampioenschappen worden wel steeds vroeger beslist zeg.quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd met het volledig onbedreigde kampioenschap boys
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef Solispolar het volgende:
De houding van Bakayoko is toch wel echt geweldig hoor 😊 gewoon even nee gezegd tegen een blanco cheque, wat een baas. Daar kunnen verwende vedettes als Bergwijn, Henderson en Ziyech nog een voorbeeld aan nemen. Topper!
Jeetje dat is ook zo, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ik zal vanavond een kaarsje branden voor de arme familie van Bakayoko die in een luxe villa net buiten Eindhoven woontquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Mooi dat Bakayoko in het interview aangeeft dat z’n familie het goed heeft.
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.quote:
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toch hangen er in dit topic soms zuurpruimen rond die Bakayoko egoïstisch vinden omdat hij z’n sportieve carriere boven die van het welzijn van z’n familie zet.
Mooi dat Bakayoko in het interview aangeeft dat z’n familie het goed heeft.
------------------Benitezquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die kan echt wel wat. Ben benieuwd wat hij kan tegen een goede tegenstander, maar talent heeft hij zeker.
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft letterlijk niemand gezegd.
quote:Als je met 1 krabbeltje 100% zeker weet dat heel je familie, tot aan je achterkleinkinderen aan toe, een financieel onbezorgd leven kunnen leiden, ben je wat mij betreft een totaaldebiel als je dat niet doet. Natuurlijk wil je liever een andere carrière, maar er zijn toch belangrijker dingen in het leven. Hij is ook nog jong genoeg om effe een jaartje binnen te lopen en daarna carrière te maken.
quote:Naar mijn mening is dit dom en onverantwoord. Egoïstisch zelfs. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten, contractsituaties, clubvoorkeuren of wat dan ook te maken.
Ja, maar dit was vast een Feyenoord supporter?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee, maar wel een heel eind die strekking.
[..]
[..]
De hoofdredacteur van NOS sport hoopte twaalf jaar geleden dat PSV zou verliezen.quote:
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?quote:
Heerlijk is dat , en na de wedstrijd direct door naar de studio om die zure koppen aan tafel te zienquote:Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?
Ik kan daar alleen maar plezier om hebben. Zit je te kijken naar een wedstrijd en de commentator hoopt dan dat PSV tegen een ketser aanloopt. En dat gebeurt dan weer niet en je hoort de teleurstelling in zijn stem. Genieten!
Ja dat zal het zijn iedereen is tegen het machtige psv.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd een bolwerk geweest van Ajax supporters? Ook niet zo gek, toch?
Ik kan daar alleen maar plezier om hebben. Zit je te kijken naar een wedstrijd en de commentator hoopt dan dat PSV tegen een ketser aanloopt. En dat gebeurt dan weer niet en je hoort de teleurstelling in zijn stem. Genieten!
Hij is blijkbaar nog steeds de hoofdredacteur..quote:Op woensdag 4 september 2024 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van NOS sport hoopte twaalf jaar geleden dat PSV zou verliezen.
Die is nog niet jarig.
Heel benieuwd naar jouw diepgaande analyse Klaas, zou je deze dan ook willen posten? Alleen een uitkomst zonder de analyse is zo nietszeggend.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb wat geanalyseerd
psv gaat dit seizoen in elkaar klappen
Beter lezen, pik. Ik zeg alleen maar dat het gewoon logisch is dat bij de NOS vooral mensen werken die Ajax een warm hart toedragen en dat je daar beter de humor van in kan zien.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn iedereen is tegen het machtige psv.
Het gaat dus het meest succesvolle seizoen ooit worden?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb wat geanalyseerd
En dan boos worden op de KNVBquote:Op woensdag 4 september 2024 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Naja, 1 ding moet je Earnie nageven, we hebben tenminste geen transfer gehad die in de laatste seconden niet doorging zoals onze Amsterdamse en Rotterdamse vrienden.
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb wat geanalyseerd
Grappenmakerquote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb wat geanalyseerd
Nu zijn de spelers rond 8 uur thuis, dan heb je heel de avond de tijd om de adrenaline van de wedstrijd te laten zakken. Als je om 9 uur moet spelen ben je 12 uur thuis en kan je lastig in slaap komen vlak na een wedstrijd (slechte nachtrust. Die paar uur maakt dus zeker wel verschilquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Het is z'n sterke club dat het een paar uurtjes eerder moet aantreden tegen NEC omdat ze CL spelen tegen Juventus op dinsdag
Je hoeft niet te etaleren dat je niet weet dat dit gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Het is z'n sterke club dat het een paar uurtjes eerder moet aantreden tegen NEC omdat ze CL spelen tegen Juventus op dinsdag
Oefenwedstrijd kan ik nog wel begrijpen dat je dat doet om spelers fit te houden maar stel dan je reservespelers op en niet basisspelers van posities die toch al niet driedubbel bezet zijn. Lozano begon net weer in vorm te komen, en ik vermoed zomaar dat die pas weer gaat renderen tegen de tijd dat hij PSV verlaat.quote:
Mja of dat of hij is toch gewoon een wedstrijdje gestraft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat is alweer de 2de vleugelspeler, Lang is natuurlijk ook gewoon geblesseerd al willen ze dat niet toegeven.
Twitterrik meldt dat de verwachting is dat Lang volgende week fit is. Zou erop kunnen duiden dat hij toch iets onder de gelederen heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja of dat of hij is toch gewoon een wedstrijdje gestraft.
Onder de leden heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Twitterrik meldt dat de verwachting is dat Lang volgende week fit is. Zou erop kunnen duiden dat hij toch iets onder de gelederen heeft.
Of juist niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Twitterrik meldt dat de verwachting is dat Lang volgende week fit is. Zou erop kunnen duiden dat hij toch iets onder de gelederen heeft.
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Hij speelt net zo makkelijk tegen mindere teams zoals Bosnie, Ajax,Feyenoord etc als tegen de topteams. Dan herken je de echte top-toplevel spelers.quote:
Vergeet Rodri als je Schouten hebtquote:Op zondag 8 september 2024 00:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Hij speelt net zo makkelijk tegen mindere teams zoals Bosnie, Ajax,Feyenoord etc als tegen de topteams. Dan herken je de echte top-toplevel spelers.
Napoli vond hem nog geen 20 miljoen waard lolquote:Op zondag 8 september 2024 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet Rodri als je Schouten hebt
Nu is ie verdubbeld.quote:Op zondag 8 september 2024 10:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Napoli vond hem nog geen 20 miljoen waard lol
Nee. Verdubbeld. Ik begrijp dat je dat liever niet had gehad, maar dat is de situatie nu.quote:
Ja je kan hem net zo goed verachtdubbelen. Leuk voor de statistieken.quote:Op zondag 8 september 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Verdubbeld. Ik begrijp dat je dat liever niet had gehad, maar dat is de situatie nu.
Wat jij wilquote:Op zondag 8 september 2024 11:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je kan hem net zo goed verachtdubbelen. Leuk voor de statistieken.
Wieffer is voor 30 mio gegaan. Op basis daarvan zou Schouten ruim verdubbeld moeten zijn, want duidelijk beter dan Wieffer. Realistisch gezien toch zeker rond de 40 mio waard.quote:Op zondag 8 september 2024 11:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je kan hem net zo goed verachtdubbelen. Leuk voor de statistieken.
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).quote:Op zondag 8 september 2024 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
User PSVCL zou een schitterend onderzoeksobject zijn voor neuro-onderzoekers. Hoe kan iemand binnen een jaar zo hard aftakelen.
Figuren als CR7 zijn of acteren ook niet helemaal helder.quote:Op zondag 8 september 2024 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
User PSVCL zou een schitterend onderzoeksobject zijn voor neuro-onderzoekers. Hoe kan iemand binnen een jaar zo hard aftakelen.
Voorlopig nog niks laten zien tegen topclubs of grotere landenquote:Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).
Ach, de nog niet getest doctrine.quote:Op zondag 8 september 2024 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voorlopig nog niks laten zien tegen topclubs of grotere landen
Het is toch gewoon zo, leuk voor de Nederlandse competitie en wedstrijden zoals tegen Bosnië maar tegen Dortmund en Engeland zagen we te weinig van Schoutenquote:Op zondag 8 september 2024 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, de nog niet getest doctrine.
How’s that working for ya?
Akkoord. Maar hoe verklaar je dan het feit dat alle zogenaamde topspelers (van Dijk, Ake, Depay etc) ook niet thuisgaven in die wedstrijden? Dan kun je eigenlijk concluderen dat we geen topspelers hebben, überhaupt niet.quote:Op zondag 8 september 2024 12:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, leuk voor de Nederlandse competitie en wedstrijden zoals tegen Bosnië maar tegen Dortmund en Engeland zagen we te weinig van Schouten
Depay is al jaren geen topspeler meer, die hoort niet meer in Oranje thuis, Ake levert meestal wel vind ik, voor de rest heb je zeker wel een punt, dankzij een gelukkige loting is de halve finale bereikt door een zeer matig Oranjequote:Op zondag 8 september 2024 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Akkoord. Maar hoe verklaar je dan het feit dat alle zogenaamde topspelers (van Dijk, Ake, Depay etc) ook niet thuisgaven in die wedstrijden? Dan kun je eigenlijk concluderen dat we geen topspelers hebben, überhaupt niet.
Nou Ake was anders ook totaal niet zichzelf het afgelopen EK.quote:Op zondag 8 september 2024 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Depay is al jaren geen topspeler meer, die hoort niet meer in Oranje thuis, Ake levert meestal wel vind ik, voor de rest heb je zeker wel een punt, dankzij een gelukkige loting is de halve finale bereikt door een zeer matig Oranje
Dat ben ik niet met je eens. En dat is nog afgezien van het feit dat het wat lastiger is om goed te spelen als het team waarin je speelt onder druk staat en medespelers niet goed staan.quote:Op zondag 8 september 2024 12:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, leuk voor de Nederlandse competitie en wedstrijden zoals tegen Bosnië maar tegen Dortmund en Engeland zagen we te weinig van Schouten
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.quote:Op zondag 8 september 2024 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Akkoord. Maar hoe verklaar je dan het feit dat alle zogenaamde topspelers (van Dijk, Ake, Depay etc) ook niet thuisgaven in die wedstrijden? Dan kun je eigenlijk concluderen dat we geen topspelers hebben, überhaupt niet.
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.quote:Op zondag 8 september 2024 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. En dat is nog afgezien van het feit dat het wat lastiger is om goed te spelen als het team waarin je speelt onder druk staat en medespelers niet goed staan.
Voetbal is een teamsport. Ik kon vroeger vrij aardig ballen, maar als je mij tussen 10 goedwillende amateurs zette destijds, dan was het verdomd lastig voetballen. Ja, pingelen, scoren (spits), maar het samenspel (en op zijn positie is hij daar zeer van afhankelijk) is lastig. Je krijgt de ballen niet zoals het moet. Je kan niet op volle snelheid inspelen (want dan krijgen ze de bal niet onder controle). Men loopt vaker jou voor de voeten dan dat ze ruimte maken, enz.
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten.quote:Op zondag 8 september 2024 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wieffer is voor 30 mio gegaan. Op basis daarvan zou Schouten ruim verdubbeld moeten zijn, want duidelijk beter dan Wieffer. Realistisch gezien toch zeker rond de 40 mio waard.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)it-drie-onvoldoendesquote:Op zondag 8 september 2024 12:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Jerdy Schouten 7
Slechts eenmaal na rust leverde hij de bal zomaar in, maar verder leek Schouten wel meer tijd te hebben dan de andere spelers op het veld. Wat een rust, ook in de topduels. Voor de PSV'er was het EK de bevestiging dat hij op topniveau mee kan. Ook tegen Real Madrid-sterpeler Jude Bellingham liet hij koelbloedig zien wat hij kan in balbezit. Zijn optredens smaken naar meer.
quote:Op zondag 8 september 2024 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)it-drie-onvoldoendes
Volgens VI de beste man op het veld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander, of misschien Fokker, een heel onrealistisch beeld heeft van een voetbal elftal als ik het allemaal zo lees.
Volgens het AD (achter paywall):
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over kerel, denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 8 september 2024 12:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Netjes! Toch een wedstrijd gevonden van de 300 ofzo die hij al heeft gespeeld?
Ik zag Veltman eens een wereldpot spelen in de CL. Dat hij nog niet de opvolger van Alves bij Barça is geworden is mij een raadsel.
Ik niet hoor. Benoem gewoon waar het op staat. Je hebt het vooral over jezelf omdat je oogappeltje terecht wordt aangepakt. En wilt het dan op mij afschuiven.quote:Op zondag 8 september 2024 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over kerel, denk aan je bloeddruk.
Joe joe.quote:Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Benoem gewoon waar het op staat. Je hebt het vooral over jezelf omdat je oogappeltje terecht wordt aangepakt. En wilt het dan op mij afschuiven.
Dat is zijn manier van praten tegenwoordig. Een standvastige mening neerpennen, even wat vervelende tikjes uitdelen op het scheenbeen, beetje knijpen en vervolgens nog een trap nageven.quote:Op zondag 8 september 2024 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over kerel, denk aan je bloeddruk.
Jeetje. Ik wil normaal wel even inhoudelijk reageren, maar hier staat zoveel onzin dat ik oprecht niet weet waar ik moet beginnen. Sorry.quote:Op zondag 8 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.
Het enige wat Schouten, VVD, Ake en Depay in hun carrière gemeen hebben is dat ze in NL alleen presteren tegen de kleintjes. Verder laten die andere 3 het al jaren zien tegen in de top. Depay iets minder maar alsnog een stuk meer dan Schouten.
Doen alsof Schouten net een jaar geleden profvoetbal is gaan spelen. Je bent niet opeens wereldtop als je in 9 van je 10 profjaren in de marge hebt gespeeld.
Bij Bologna werd die ook gezien als een vertragende speler. Daarom kwamen ze met hem ook nooit verder dan de 10e plek en kwamen ze pas in de subtop nadat hij vertrok.
[..]
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.
[..]
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten.
4 jaar ouder dan Wieffer. Schouten zou zonder zijn blessure niet eens basis zijn geweest op het EK.
En waar 'het op staat' is heel simpel: Schouten basis Nederlands elftal en bepalend bij PSVquote:Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Benoem gewoon waar het op staat. Je hebt het vooral over jezelf omdat je oogappeltje terecht wordt aangepakt. En wilt het dan op mij afschuiven.
Is verder een prima speler hoor. Maar zal nooit verder dan dit niveau komen. Balletje breed, naar achteren een keer naar de man voor hem. Toplevel!
Basis vanwege een waslijst aan blessures. Wieffer, Frenkie en Timber zijn/waren lang geblesseerd. Veerman had weer eens heimwee etc.quote:Op zondag 8 september 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En waar 'het op staat' is heel simpel: Schouten basis Nederlands elftal en bepalend bij PSVJe zou ook eens die zure smaak uit je mond kunnen spoelen en blij zijn dat we dergelijke spelers kunnen gebruiken.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op zondag 8 september 2024 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Wieffer en Timber staan niet boven Schouten in de hiërarchie van Oranje. Zo veel heeft Koeman wel laten doorschemeren in zijn persconferenties.
quote:
Jerdy heeft een GROOT probleem.quote:Ronald Koeman, de bondscoach van het Nederlands elftal, was tevreden over de flitsende aanvallen van zijn ploeg tijdens de overtuigende 5-2 overwinning op Bosnië en Herzegovina. Hij benadrukte de impact van PSV-middenvelder Jerdy Schouten, die met zijn passes en overzicht een belangrijke rol speelde in de aanval.
Haha okquote:Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Jerdy heeft een GROOT probleem.
Hij was misschien voor het EK geen eerste keus op die positie, maar was op het EK wel een stabiele factor, dus logisch dat hij dat nu wel is.quote:Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Jerdy heeft een GROOT probleem.
Ik vond hem eigenlijk de beste op het EK.quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was misschien voor het EK geen eerste keus op die positie, maar was op het EK wel een stabiele factor, dus logisch dat hij dat nu wel is.
Zo gaat dat in het voetbal, kans krijgen, kans pakken en de hiërarchie is gewijzigd.
Die 2 simpele draversquote:Op zondag 8 september 2024 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Wieffer en Timber staan niet boven Schouten in de hiërarchie van Oranje. Zo veel heeft Koeman wel laten doorschemeren in zijn persconferenties.
Inderaad.quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was misschien voor het EK geen eerste keus op die positie, maar was op het EK wel een stabiele factor, dus logisch dat hij dat nu wel is.
Zo gaat dat in het voetbal, kans krijgen, kans pakken en de hiërarchie is gewijzigd.
Die gaat gewoon lekker banken als Frenkie weer terug is natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen. Want er is niemand die jouw diensten als scout in gaat huren.quote:Op zondag 8 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maakt toch geel drol uit. Van Dijk levert ook niet in het NL elftal, maar voordat we hem 'toplevel' of 'mokergoed' noemden had die al wel 6 jaar in de absolute wereldtop gespeeld. Aké doet het overigens voortreffelijk bij zowel City als Nederland.
Het enige wat Schouten, VVD, Ake en Depay in hun carrière gemeen hebben is dat ze in NL alleen presteren tegen de kleintjes. Verder laten die andere 3 het al jaren zien tegen in de top. Depay iets minder maar alsnog een stuk meer dan Schouten.
Doen alsof Schouten net een jaar geleden profvoetbal is gaan spelen. Je bent niet opeens wereldtop als je in 9 van je 10 profjaren in de marge hebt gespeeld.
Bij Bologna werd die ook gezien als een vertragende speler. Daarom kwamen ze met hem ook nooit verder dan de 10e plek en kwamen ze pas in de subtop nadat hij vertrok.
[..]
Goed verhaal man, volgens mij zijn de scouts daarvoor uitgevonden.
[..]
Realistisch gezien 40 terwijl Napoli niet verder kwam dan 20? Niemand wilde hem voor ook maar een bedrag in die buurt. Hoe durf jij dan nog te praten over realistisch zijn. De hele wereld behalve in Eindhoven twijfelt aan Schouten.
4 jaar ouder dan Wieffer. Schouten zou zonder zijn blessure niet eens basis zijn geweest op het EK.
Samen met Gakpoquote:Op zondag 8 september 2024 14:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk de beste op het EK.
Ach, je hebt nog nooit eens goed gekeken naar het spel van Schouten. Duidelijk.quote:Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is verder een prima speler hoor. Maar zal nooit verder dan dit niveau komen. Balletje breed, naar achteren een keer naar de man voor hem. Toplevel!
Voorwaartse drukquote:Op zondag 8 september 2024 14:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog nooit eens goed gekeken naar het spel van Schouten. Duidelijk.
Wat een onzin: hij heeft juist voorwaardse druk in zijn spel. Dat is een kenmerk van zijn spel.
Doubling down gaat van jou alleen maar een lachertje maken. Ik wens je er heel veel plezier mee.quote:Op zondag 8 september 2024 14:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voorwaartse druk. 99% van zijn ballen zijn opzij of naar achteren. Weet jij ook wel.
Doubling Down is een mod ofzo?quote:Op zondag 8 september 2024 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doubling down gaat van jou alleen maar een lachertje maken. Ik wens je er heel veel plezier mee.
Nouja ridiculiseren niet het is een goede speler dat ontkent niemand. Maar er wordt gedaan alsof hij een van de beste ter wereld is op zijn positie en dat is gewoon lachwekkend. Leuk dat EK waarbij Nederland er bij de eerste echte tegenstand uit vloog en wat degelijke potten in de CL.quote:Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar over Schouten heeft hij wel gewoon een punt natuurlijk. Users als Litmanen en CR7 kunnen heel leuk gaan ridiculiseren om grappig over te komen, maar feit is dat hij in elke situatie waarin hij komt zich staande houdt. Speelde gisteren toch ook een dijk van een pot? Alles naar voren en behoorlijk zuiver gespeeld (zonder dat ik daar nu even statistieken van heb).
Klopt. Maar al die zogenaamde andere toppers hebben de uitschakeling van Nederland toch ook niet kunnen voorkomen? Dat we eruit vlogen heeft echt niet te maken gehad met het spel van Schouten, dat weet je zelf ook wel. Dan kom je meer uit bij gasten als Memphis en Wijnaldum.quote:Op zondag 8 september 2024 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja ridiculiseren niet het is een goede speler dat ontkent niemand. Maar er wordt gedaan alsof hij een van de beste ter wereld is op zijn positie en dat is gewoon lachwekkend. Leuk dat EK waarbij Nederland er bij de eerste echte tegenstand uit vloog en wat degelijke potten in de CL.
Dat klopt, want Frenkie is beter. Maar je kunt zelf wel invullen wat de gevolgen voor Wieffer en Timber dan zijn hoop ikquote:Op zondag 8 september 2024 14:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon lekker banken als Frenkie weer terug is natuurlijk.
Door wie exact?quote:Op zondag 8 september 2024 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja ridiculiseren niet het is een goede speler dat ontkent niemand. Maar er wordt gedaan alsof hij een van de beste ter wereld is op zijn positie en dat is gewoon lachwekkend. Leuk dat EK waarbij Nederland er bij de eerste echte tegenstand uit vloog en wat degelijke potten in de CL.
Kom op jij snapt toch ook wel dat Koeman Schouten te vriend moet houden tot Wieffer, Frenkie, Koopmeiners en Timber 100% fit zijn?quote:Op zondag 8 september 2024 14:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klopt. Maar al die zogenaamde andere toppers hebben de uitschakeling van Nederland toch ook niet kunnen voorkomen? Dat we eruit vlogen heeft echt niet te maken gehad met het spel van Schouten, dat weet je zelf ook wel. Dan kom je meer uit bij gasten als Memphis en Wijnaldum.
[..]
Dat klopt, want Frenkie is beter. Maar je kunt zelf wel invullen wat de gevolgen voor Wieffer en Timber dan zijn hoop ik
Eigenlijk alleen door @PSVCL maar die neemt niemand serieusquote:
Waarom? Als Koeman Schouten zo slecht zou vinden als jij dan zou hij toch wel een random andere middenvelder daar plaatsen? Koopmeiners is wel een geduchte concurrent en ik denk dat Reijnders en de Jong sowieso hun plekje wel verdiend hebben. Maar iemand als Wieffer (ik weet om eerlijk te zijn niet eens waar die jongen nu voetbalt) gaat er echt niet meer bij komen hoor.. die kan gewoon net wat minder met een bal dan Schouten.quote:Op zondag 8 september 2024 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kom op jij snapt toch ook wel dat Koeman Schouten te vriend moet houden tot Wieffer, Frenkie, Koopmeiners en Timber 100% fit zijn?
Hahaha *ik doe net alsof ik niet weet dat Wieffer voor 32 miljoen is verkocht aan de club die 6 miljoen bood voor Boscagli en waar hij kruipend naar toe wilde gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 15:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Als Koeman Schouten zo slecht zou vinden als jij dan zou hij toch wel een random andere middenvelder daar plaatsen? Koopmeiners is wel een geduchte concurrent en ik denk dat Reijnders en de Jong sowieso hun plekje wel verdiend hebben. Maar iemand als Wieffer (ik weet om eerlijk te zijn niet eens waar die jongen nu voetbalt) gaat er echt niet meer bij komen hoor.. die kan gewoon net wat minder met een bal dan Schouten.
Jeetje wat een rare user ben jij zeg. Brighton dus schijnbaar. Top voor hem, leuke transfer; maar vooralsnog staat Schouten gewoon basisquote:Op zondag 8 september 2024 15:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahaha *ik doe net alsof ik niet weet dat Wieffer voor 32 miljoen is verkocht aan de club die 6 miljoen bood voor Boscagli en waar hij kruipend naar toe wilde gaan.
Vind hem helemaal niet slecht hoor. Dat maken jullie er van. Geef gewoon graag een beetje tegengas aan jullie voordat jullie echt denken dat die 50 miljoen op gaat leveren. Eigenlijk bewijs ik jullie een dienst.quote:Op zondag 8 september 2024 15:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje wat een rare user ben jij zeg. Brighton dus schijnbaar. Top voor hem, leuke transfer; maar vooralsnog staat Schouten gewoon basisDeal er maar mee beste CR7.
Had jij gedacht dat Teze met nog 1 jaar op zijn contract voor dubbele cijfers verkocht zou worden? Of zou je die op ongeveer 3-5 miljoen inschatten?quote:Op zondag 8 september 2024 15:18 schreef CR7 het volgende:
Daarbij vind ik Schouten totaal niet slecht. Maar ik moet gewoon beetje gniffelen als ik jullie hoor roepen dat die 50 miljoen waard is.
Ah oke, zo had ik er nog niet naar gekeken. In dat geval ontzettend bedankt.quote:Op zondag 8 september 2024 15:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind hem helemaal niet slecht hoor. Dat maken jullie er van. Geef gewoon graag een beetje tegengas aan jullie voordat jullie echt denken dat die 50 miljoen op gaat leveren. Eigenlijk bewijs ik jullie een dienst.
Sinds wanneer is 10 miljoen een prestatie? Zelfs Tonny Vilhena ging voor 10 met een 1-jarig contract.quote:Op zondag 8 september 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had jij gedacht dat Teze met nog 1 jaar op zijn contract voor dubbele cijfers verkocht zou worden? Of zou je die op ongeveer 3-5 miljoen inschatten?
Je draait om de vraag heen.quote:Op zondag 8 september 2024 15:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 10 miljoen een prestatie? Zelfs Tonny Vilhena ging voor 10 met een 1-jarig contract.
10 miljoen vind ik gewoon marktconform voor een relatief jonge speler die volgens de lijstjes 18 waard is en een 1-jarig contract heeft.
Schouten is alleen vanwege zijn leeftijd en zijn tot nu magere carrière geen 40 of 50 miljoen waard.
Nee dat dacht ik niet. Bedragen van 3-5 miljoen is al jaren geen sprake meer van. Als zelfs een Beukema en Pedersen voor zo'n 8 miljoen kunnen vertrekken dan is een basisspeler van PSV (ook al vind ik hem matig) voor 10 normaal zelfs met een 1-jarig contract.quote:
Dat ie momenteel tot de toplevel middenvelders van Europa behoort heeft ook te maken dat het algehele voetbal niveau/kwaliteit de laatste jaren niet meer zoveel voorstelt. Kijk alleen al welke spelers er genomineerd zijn voor het winnen van de gouden bal.. die zouden tien jaar terug niet eens in de top 10 staanquote:Op zondag 8 september 2024 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen door @:psvcl maar die neemt niemand serieus
Nu je het zegt, waarom zit Schouten er eigenlijk niet bij?quote:Op zondag 8 september 2024 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie momenteel tot de toplevel middenvelders van Europa behoort heeft ook te maken dat het algehele voetbal niveau/kwaliteit de laatste jaren niet meer zoveel voorstelt. Kijk alleen al welke spelers er genomineerd zijn voor het winnen van de gouden bal.. die zouden tien jaar terug niet eens in de top 10 staan
Jij neemt PSVCL nog serieus.quote:Op zondag 8 september 2024 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja je leest hier dingen over top level en dat Schouten zo fenomenaal was op het EK.
Dan is ie wel, alleen jij vindt van niet. Dat is iets anders. Het bod van Napoli benaderde de 30 miljoen. 20 + een aantal zekere bonussen tot 10 miljoen en dat werd niet eens in behandeling genomen. Lijkt me toch dat zij iets meer in de markt zitten dan jouw mening over een speler van een andere club.quote:Op zondag 8 september 2024 15:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten is alleen vanwege zijn leeftijd en zijn tot nu magere carrière geen 40 of 50 miljoen waard. Of denk je dat de topclubs gezamelijk bezig zijn met Schouten pesten en expres hem links laten liggen?
Dan geef je toch zelf al aan dat die dat niet waard is? PSV en de rest van Eindhoven vindt hem dat wellicht waard. Maar Napoli en al die andere clubs dus niet. Anders hadden ze hun bod wel verhoogd.quote:Op zondag 8 september 2024 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is ie wel, alleen jij vindt van niet. Dat is iets anders. Het bod van Napoli benaderde de 30 miljoen. 20 + een aantal zekere bonussen tot 10 miljoen en dat werd niet eens in behandeling genomen. Lijkt me toch dat zij iets meer in de markt zitten dan jouw mening over een speler van een andere club.
Prima speler maar toplevel is hij natuurlijk niet, maakt verder niet uit, een hele nuttige speler voor zowel PSV als NL.quote:Op zondag 8 september 2024 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie momenteel tot de toplevel middenvelders van Europa behoort heeft ook te maken dat het algehele voetbal niveau/kwaliteit de laatste jaren niet meer zoveel voorstelt. Kijk alleen al welke spelers er genomineerd zijn voor het winnen van de gouden bal.. die zouden tien jaar terug niet eens in de top 10 staan
Omdat PSV letterlijk heeft aangegeven minimaal het dubbele te willen. En dan is het een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op zondag 8 september 2024 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan geef je toch zelf al aan dat die dat niet waard is? PSV en de rest van Eindhoven vindt hem dat wellicht waard. Maar Napoli en al die andere clubs dus niet. Anders hadden ze hun bod wel verhoogd.
Maar jij vindt dus omdat hun bod 20 excl was en PSV hem afwees hij 40/50 miljoen waard is? Wat is dat voor vreemde logica. Feyenoord wees 30 miljoen af voor Hancko dus is hij 100 miljoen waard ofzo.
Napoli vond Osimhen 150 miljoen waard en kreeg hem aan de straatstenen niet kwijt. Is die dan nog steeds 150 miljoen waard?quote:Op zondag 8 september 2024 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat PSV letterlijk heeft aangegeven minimaal het dubbele te willen. En dan is het een kwestie van vraag en aanbod.
Antony is in mijn ogen nooit 100 miljoen waard geweest, maar daar is ie uiteindelijk wel voor gegaan. Dat vond Ajax op dat moment zijn waarde. Prima. En bij PSV is zijn gestelde waarde dus 40+ miljoen. Het is ook altijd een ETV hè.
Nee, dat snap ik. Daarom probeer ik je ook uit te leggen dat er niet zoiets is als een Daadwerkelijke Waarde. Er is een ETV en daarna is het aan een aantal factoren onderhevig van de kopende en verkopende partij wat de waarde wordt.quote:Op zondag 8 september 2024 16:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Napoli vond Osimhen 150 miljoen waard en kreeg hem aan de straatstenen niet kwijt. Is die dan nog steeds 150 miljoen waard?
Als PSV zegt dat die 40/50 miljoen waard is zeggen ze daadwerkelijk dat ze hem niet willen verkopen. Niet dat dit zijn daadwerkelijke waarde is.
In de rol die hij vervuld als spelverdeler / linies breker behoort ie tot de beste van Europa. Op technies vlak en in de passing. Ik vergelijk hem niet met box to box middenvelders op balveroveraars. Of spelers als Timber waarvan niemand weet waar ie echt in uitblinkt en wat z'n beste positie is @klaasweetallesquote:Op zondag 8 september 2024 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima speler maar toplevel is hij natuurlijk niet, maakt verder niet uit, een hele nuttige speler voor zowel PSV als NL.
Dat kan je alleen weten als hij daar ook komt te spelen. Wat dat betreft begint de tijd wel een beetje te dringen voor hem.quote:Op zondag 8 september 2024 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de rol die hij vervuld als spelverdeler / linies breker behoort ie tot de beste van Europa.
Volgend jaar bij een europse topclub.quote:Op zondag 8 september 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je alleen weten als hij daar ook komt te spelen. Wat dat betreft begint de tijd wel een beetje te dringen voor hem.
Monaco?quote:Op zondag 8 september 2024 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgend jaar bij een europse topclub.
Denk niet dat PSV daar wint. Deze wedstrijd kan je vergelijken met Arsenal uit..quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:14 schreef AmenhotepIV het volgende:
Blijft vreemd om uit te kijken naar een bezoek aan een oude dame om vervolgens met de juwelen naar huis te gaan.
Je moet punten halen de eerste 3 wedstrijden, anders ben je aangeschoten wild en wordt zelfs Brest of Shaktar lastig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk niet dat PSV daar wint. Deze wedstrijd kan je vergelijken met Arsenal uit..
Juve dat na 2 jaar weer terug is in de CL, voor eigen publiek.. En Motta heeft volgens mij weer goed voor elkaar daar.
PSG uit wordt ook lastig. Daarna moet en ga je de punten wel pakken..
Net alsof Brest en Shaktar geen aangeschoten wild zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:59 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Je moet punten halen de eerste 3 wedstrijden, anders ben je aangeschoten wild en wordt zelfs Brest of Shaktar lastig.
Sporting wordt zwaar onderschat en men verwacht een resultaat, ik vrees het ergste.
Bij Juve en PSG ligt de verwachting bij hen, Juve lijkt me zwakker en ik hoop dan ook op een puntje.
Met een punt op zak uit Turijn is het wat prettiger spelen tegen de Portugezen.
Was gisteren weer onzichtbaar tegen een sterkte tegenstanderquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Was gisteren weer onzichtbaar tegen een sterkte tegenstander
komt gewoon tekort voor een echte topclub
Heb alleen de 2e helft gezienquote:Op woensdag 11 september 2024 17:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh jij vond hem de beste van het veld natuurlijk
Komt omdat mensen in Eindhoven wel een baan hebben.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:09 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Small club, geen toplevel support
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt omdat mensen in Eindhoven wel een baan hebben.
Vind 1700 man ook wel aan de weinige kant tegen een topclub (qua naam op z'n minst). Maar ja, het is en blijft een duur grapje waar je ook nog eens vrije dagen voor op mag nemen. Snap opzich wel dat er geen duizenden mensen zijn die dat doen voor een groepswedstrijd eerlijk gezegd.quote:
Als Ajax en Feyenoord zo'n affiche hebben is het gewoon uitverkochtquote:Op woensdag 11 september 2024 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind 1700 man ook wel aan de weinige kant tegen een topclub (qua naam op z'n minst). Maar ja, het is en blijft een duur grapje waar je ook nog eens vrije dagen voor op mag nemen. Snap opzich wel dat er geen duizenden mensen zijn die dat doen voor een groepswedstrijd eerlijk gezegd.
Idd PSV'ers komen pas vanaf de halve finale CL.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind 1700 man ook wel aan de weinige kant tegen een topclub (qua naam op z'n minst). Maar ja, het is en blijft een duur grapje waar je ook nog eens vrije dagen voor op mag nemen. Snap opzich wel dat er geen duizenden mensen zijn die dat doen voor een groepswedstrijd eerlijk gezegd.
Oké. En nu?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Ajax en Feyenoord zo'n affiche hebben is het gewoon uitverkocht
Hebben natuurlijk ook toplevel supporters, veel meer dan PSV.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar voor hen is iedere Europese wedstrijd die je speelt speciaal. Als PSV-er begin je pas echt warm te lopen na de winterstop.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ledezma presteert gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Lekker met Ledezma in de basis tegen Juve. StewartGod.
Die supporters hebben dan ook meestal geen baan.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh? 1-jarig contract..quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ledezma presteert gewoon goed.
En het is niet alsof het vertrek van Teze in de lijn der verwachting ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |