Had dan meteen 20 miljoen voor van de Berg geboden. Voor een Japanner van 27 heb ik liever niet dat PSV dat soort bedragen betaalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
BMG heeft trouwens gewoon een speler aan AS Roma verkocht een uurtje terug, dus als je Itakura had willen hebben had je gewoon moeten lappen.
Nee vind ik ook hoor. Maar Earnie en co denken er blijkbaar anders over, aangezien ze een dag of 8 achter Itakura aan hebben gezeten, en uiteindelijk wou BMG 'niet meer verkopen'. Uiteindelijk imo prima dat we daar geen 20 miljoen voor neerleggen natuurlijk, maar uiteindelijk sta je wel een beetje voor paal als TD dat de 2 targets voor je zwakste positie allebei niet komen omdat je de situatie niet goed inschat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan meteen 20 miljoen voor van de Berg geboden. Voor een Japanner van 27 heb ik liever niet dat PSV dat soort bedragen betaalt.
Groot geld zie ik liever besteed worden aan grote talenten. Of je moet een buitenkansje hebben om echt iemand van de buitencategorie aan te trekken die de talentstatus al voorbij is. Daar valt Itakura iig echt niet onder.
Als iemand 10 mio voor Drommel biedt mag die ook weg bij PSV…quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
BMG heeft trouwens gewoon een speler aan AS Roma verkocht een uurtje terug, dus als je Itakura had willen hebben had je gewoon moeten lappen.
Uhm, dat was een middenvelder, BMG was voordat Itakura ter discussie kwam al 2 x cv en 2 x back kwijtgeraakt. Logisch dat ze niet nog een cv laten vertrekken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima deal lijkt me dat. Past in het profiel. Ben wel benieuwd of er na Karsdorp en Nagalo dan nog een aankoop zal volgen.. als Boscagli 'gewoon' blijft is dat in principe ook al een aankoop natuurlijk. Zowel Schouten als Flamingo kunnen ook centraal, dan ben je alleen op de bankposities nog behoorlijk kwetsbaar; met name rechts.quote:
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee vind ik ook hoor. Maar Earnie en co denken er blijkbaar anders over, aangezien ze een dag of 8 achter Itakura aan hebben gezeten, en uiteindelijk wou BMG 'niet meer verkopen'. Uiteindelijk imo prima dat we daar geen 20 miljoen voor neerleggen natuurlijk, maar uiteindelijk sta je wel een beetje voor paal als TD dat de 2 targets voor je zwakste positie allebei niet komen omdat je de situatie niet goed inschat.
Dams is gelukkig wel een klasse beter dan Oppegardquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:49 schreef DutchSL het volgende:
Oppegard ook geblesseerdvan Aanholt had al een week binnen moeten zijn kon gewoon spelen. Nu Dams
Je gaat toch geen 15 miljoen of meer betalen voor een speler van 28 jaar die in de subtop van de Bundesliga speelt? Als zijn contract afloopt is hij 31/32 en schrijf je alles af. Ik vind het wel prima dat die Nagalo nu (waarschijnlijk) komt. Ziet eruit als een fijne voetballer; lees ook veel goede berichten op verschillende fora. Sterke, lange centrale verdediger die ook voetballend prima zijn bijdrage kan leveren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik begreep van Marco Timmer waarschijnlijk niet maar ik zou er toch ook een linksback bij willen hebben als ik Peter Bosz was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima deal lijkt me dat. Past in het profiel. Ben wel benieuwd of er na Karsdorp en Nagalo dan nog een aankoop zal volgen.. als Boscagli 'gewoon' blijft is dat in principe ook al een aankoop natuurlijk. Zowel Schouten als Flamingo kunnen ook centraal, dan ben je alleen op de bankposities nog behoorlijk kwetsbaar; met name rechts.
[..]
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.
Ja ik vind het ook vrij dunnetjes hoor.. 1 of 2 blessures (wat niet heel gek is) en je hangt weer. Wat dat betreft zou van Aanholt natuurlijk gewoon prima zijn als back-up.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep van Marco Timmer waarschijnlijk niet maar ik zou er toch ook een linksback bij willen hebben als ik Peter Bosz was.
BMG heeft meerdere malen aangegeven dat ze ‘geen spelers’ meer wilden verkopen. Geen specificatie over de positie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhm, dat was een middenvelder, BMG was voordat Itakura ter discussie kwam al 2 x cv en 2 x back kwijtgeraakt. Logisch dat ze niet nog een cv laten vertrekken.
Om dan te stellen dat PSV gewoon maar had moeten lappen slaat natuurlijk nergens op.
Dat mag je vinden, en uiteindelijk is het ook heel simpel natuurlijk. Als je genoeg op de tafel legt gaan clubs akkoord, en ik heb niet het idee dat (buiten Zalewski) er targets waren die zelf niet naar Eindhoven wilden komen. Geld zou geen probleem mogen zijn nu, en ik ben het natuurlijk eens met jullie dat je geen idiote bedragen neer moet leggen, als je een goed lijstje klaar hebt liggen. Het lijstje van PSV kwam deze zomer niet verder dan 'Sepp van den Berg' die blijkbaar 2 posities (CV, LB) tegelijk moest gaan invullen. Dat Teze zo 'makkelijk' mocht vertrekken vind ik ook vreemd, want daar leek helemaal geen plan B voor te zijn. Je zou verwachten dat een club als PSV dan razendsnel kan schakelen met 12 miljoen in de broekzak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrij 'simpel' naar het geheel kijkt (no offence). Ik ben persoonlijk wel heel benieuwd naar een 'behind the scenes' van deze periode.
Bijna alle wedstrijden op dinsdag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Op het einde pas tegen Arend Martijn, wellicht is Liverpool dan al klaar.
Ja ze hadden jou ook eerst even moeten bellen voordat ze het schema opstelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna alle wedstrijden op dinsdag.
En laat er nou 1 dag in de week zijn dat ik niet kan kijken![]()
![]()
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
Bij Juve moeten we meteen punten pakken anders staan we na 3 wedstrijden op 0 punten.
Als ik het me goed herinner is dat al een seizoen of 2 niet meer zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:26 schreef AmenhotepIV het volgende:
PSV moet ieder seizoen een grote verkoop doen om de begroting sluitend te krijgen.
Helaas momenteel wel ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Uiteindelijke resultaat is wel hetzelfde, 2x verlies en 0 punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuis tegen Sporting lastiger is dan uit naar Juve?
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:07 schreef Buitendam het volgende:
Als Nagalo en Karsdorp rond zijn ben ik eigenlijk niet ontevreden over deze transferwindow.
Ja, huur zou mooi zijn. Iedere LB bij wie ze aankloppen weet dat meteen op de bank zit als Dest wedstrijdfit is. Dan ga je niet met miljoenen smijten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Linksback moet er echt nog bij. Oppegard nu ook weer geblesseerd en kan er niks van. Mauro is chronisch geblesseerd. Ergens nog maar eentje huren dan.
Ik ben woedend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:01 schreef Oriente het volgende:
Gefeliciteerd met tokkie Rick @:coco
Bullit round.quote:
Met ideale schoonzonen win je de competitie nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ajax tokkie Lang en Feyenoord tokkie Karsdorp in je gelederen
Lekker. Ze weten duidelijk waar ze moeten zijn voor de prijzen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Daar wordt het kampioensfeest niets minder leuk door.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef Cupfighter het volgende:
Uhmquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
BMG heeft meerdere malen aangegeven dat ze ‘geen spelers’ meer wilden verkopen. Geen specificatie over de positie.
Anyway, hier lijken de meeste wel vrij content met hoe de situatie Sepp/Itakura is aangepakt en dat het allemaal vrij logisch is. Hopelijk houden we diezelfde energie vast als we dalijk in een belangrijke pot met Obispo of Flamingo aan mogen gaan treden vanwege een blessure oid, of als die Nagalo toch ineens niet komt.
https://www.psvfans.nl/ps(...)-zomer-niet-te-koop/quote:“Het klopt dat er interesse is. Natuurlijk wekt een speler als Ko de belangstelling van veel clubs. Maar we willen geen verdediger verkopen, we willen er nog één binnenhalen", reageert Borussia Mönchengladbach-directeur Roland Virkus.
Dat is Karsdorp zeker niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit zo'n Feyenoorder in hart en nieren was
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.quote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus er komt nog maximaal 1 speler? Hopen maar dat Boscagli het hele seizoen fit blijft.
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zienquote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt een beest van een CV nodig. Hoop dat Nagalo dat is. En Dest mis je enorm met zijn drive.
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.quote:Op zondag 1 september 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoeveel verdedigers had je in de selectie gewild? Je hebt nu al Karsdorp, Flamingo, Obispo, Boscagli, Mauro, Dest, Oppegard en die Nagalo. Daar kunnen er echt niet nog drie bij.
Dat is Nagalo..quote:Op zondag 1 september 2024 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag een type Rudiger bij PSV zien
Teze, Ramalho en ?quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergetenquote:Op zondag 1 september 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze, Ramalho en ?
Oja, Ketchupfles. Maar die vierde geen idee
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, zelfde excuus als de vorige jaren ondanks dat er 5 weg zijn. Lekker man.
Edit: Naja, 4 weg en Dest eruit voor nagenoeg het hele seizoen.
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aanholt en Sambo, en dan Kotchap ook nog inderdaad. Die was ik alweer vergeten
Sambo heeft vorig seizoen 201 minuten gemaakt voor PSV, dat is wel een gemis ja…quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Aanholt en Sambo ook weg. Dan is er netto 1 speler weg als er nog eentje wordt gehaald. Oppegard was verhuurd namelijk.
Twee rechtsbacks weg is ook wel veel
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.quote:Op zondag 1 september 2024 13:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, beter pomp je 20 miljoen in een cv met een bijbehorend salaris en koop je nog 2 backs van 10 miljoen per stuk.
Met als resultaat dat je in plaats van 5-0, slechts met 3-0 verliest van Liverpool. Top hoor.
Dest heeft trouwens onlangs aangegeven dat hij hoopt in januari z’n rentree te maken.
Dan heb je na de winterstop (mits fit) Dest, Nagali (of Flamingo of zelfs Schouten) Boscagli en Karsdorp. Mauro jr. als back up, Dams en dan misschien nog een aankoop/huur waar nu de discussie over gaat.
Nog niet voldoende? Dan heb je Obispo, Ledezma, en Oppegard die je hopelijk niet hoeft op te stellen
quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
De rest ga ik het niet eens over hebben, dat is FC Eindhoven niveau.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Jeetje wat een frustratie.quote:Op zondag 1 september 2024 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke aanname dat Dest na de winterstop al meteen kan gaan spelen, laat staan alweer op niveau is, natuurlijk. Dan heb je inderdaad Mauro als back-up, die ten eerste niet goed genoeg is en ten tweede vaker niet kan spelen dan wel. Nagalo en Flamingo moet je van allebei maar afwachten, Flamingo is niet goed begonnen buiten de 2de helft tegen Almere en Nagalo hebben we allemaal nooit zien spelen. Karsdorp ligt er de laatste tijd ook vaker uit dan dat hij fit is, maar kan een prima vervanging van Teze worden. Blijft Boscagli over, hopen dat die heel bleeft.
Dams kunnen we niet serieus op bouwen nog lijkt mij, en die aankoop moet ik allemaal nog maar zien.
De rest ga ik het niet eens over hebben, dat is FC Eindhoven niveau.
Ik vind het eigenlijk schrikbarend dat je als PSV supporter, een club die kampioen is geworden en bij de laatste 16 van Europa zat, content kan zijn met deze verdediging. Het was al niet onze beste linie, en hij is nog minder geworden. Leuk dat jij kijkt naar Liverpool, maar ik kijk naar de wedstrijden tegen clubs als Lille, Sevilla, Sporting, Benfica etc. Die moet je winnen, en niet die tegen Liverpool en PSG. In die wedstrijden kunnen 1 of 2 kwaliteitsinjecties van 10-15 wel het verschil maken ipv te denken dat je ook Mauro als back-up of desnoods Obispo daar neer kan zetten.
Helemaal niet hoor.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje wat een frustratie.
Er zijn een stuk meer problemen om gefrustreerd over te raken dan of mensen op een forum hetzelfde denken over welke richting PSV op zou moeten gaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je goed te verbergen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |