abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214849460
twitter

Nu had ik dat al eerder gelezen. Blijkbaar is de training nu klaar. Heeft even geduurd.
pi_214849615
quote:
Dit keer een goede inhoudelijke bijdrage van onze vriend Denys.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:01:43 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214849654
Ik vind ze eigenlijk altijd wel interessant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214849795
Schijnt dat oekraine in het oosten verse troepen aan het inzetten is.

twitter

Want ondanks dat wat journaille gezeten in NY verkondigd dat oekraine echt geen reserves heeft, zijn de orcs zelf er redelijk zeker van dat ze die wel hebben.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:40:15 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214849954
In 2014 voor de verovering van de Dombas door Rusland, was de ruble 0,35 tegen de Dollar en rente 4 procent,nu 1000 dagen na de drie daagse oorlog tegen de Oekraïense ?nazis? , is de ruble 92 voor een dollar en de rente 18procent

De trots van Putin, de Nord Stream gaspijpen zijn voor eeuwig weg , 600.000 jonge Russen dood en 400.000 geëmigreerd

De russische economie is omgeschakeld op een oorlogseconomieen Ruzzia is zelf de belangrijkste afnemer, export is alleen de olie en vooral GAS in LNG vorm die nu met heel dure schepen om de zuid vervoert moet worden

Gazprom maakt vorig jaar voor het eerst in haar bestaan verlies en over 2024 zal het verlies nog veel groter worden
Gazprom moet ieder jaar 500 miljoen dollar in de oorlogskas deponeren

Net venezuela , een olie rijk land dat langzaam de put in draait

Ruzzia heeft een enorm tekort aan arbeidskrachten, ja dat snap ik ,
nu komen er NK werkers naar Ruzzia van + 60 jaar oud, dagen nacht werken voor 120 dollar per maand ,
tja die gaan er niet meer vandoor op hun leeftijd en ze laten ook een familie daar achter

Echt geweldig loopt dat nog niet https://www.dailynk.com/e(...)r-fight-with-locals/
https://www.dailynk.com/e(...)ching-foreign-media/
quote:
Several North Korean workers in Russia have been detained by police after getting into a fight with a group of locals, Daily NK has learned.

Speaking anonymously, a source in Russia told Daily NK on Monday that three North Korean construction workers in Primorsky Krai, in the Russian Far East, had a scuffle with Russians in a restaurant.

The three North Koreans are military construction workers, part of a relatively small group of less than ten people. After finishing their work for the day, they stopped by a local restaurant for a meal and a drink.

Veteran workers in small groups are sometimes allowed to visit local restaurants if they finish work early.

The North Koreans took their seats in the restaurant, but 40 minutes passed without a server coming by.

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 01-09-2024 22:50:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214850073
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waarom zouden ze?

Friendly Fire is niet iets nieuws ofzo
Het is te beschadigend voor het imago van Oekraïne. Ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk over zouden zijn. Rusland doet dat ook niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214850169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef michaelmoore het volgende:
In 2014 voor de verovering van de Dombas door Rusland, was de ruble 0,35 tegen de Dollar en rente 4 procent,nu 1000 dagen na de drie daagse oorlog tegen de Oekraïense nazis, is de rouble 92 voor een dollar en de rente 18procent

De trots van Putin, de Nord Stream gaspijpen zijn voor eeuwig weg , 600.000 jonge Russen dood en 400.000 geëmigreerd

Domme man

0
Maar verder zijn de gebrainwashte orcjes nog steeds van mening dat Putin de grote verlosser is _O-
hardcoholic
pi_214850222
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is te beschadigend voor het imago van Oekraïne. Ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk over zouden zijn. Rusland doet dat ook niet.
Ik denk dat geen land het voor elkaar krijgt grootschalig oorlog te voeren zonder friendly fire.
pi_214850244
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:27 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik denk dat geen land het voor elkaar krijgt grootschalig oorlog te voeren zonder friendly fire.
Je leest er heel weinig over als je op Google zoekt naar Oekraïne in ieder geval. Rusland wel wat meer.
pi_214850258
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je leest er heel weinig over als je op Google zoekt naar Oekraïne in ieder geval. Rusland wel wat meer.
Gast in de golfoorlog haalde patriots per abuis UK jets neer, dat wat lul je. :O
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214850296
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Gast in de golfoorlog haalde patriots per abuis UK jets neer, dat wat lul je. :O
Jij probeert ook overal tegen in te gaan hé, gast wat wind je je toch op.
pi_214850308
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jij probeert ook overal tegen in te gaan hé, gast wat wind je je toch op.
Je hebt het over jezelf.

Hoe vaak moet je door wie precies vertelt worden dat dit gewoon vrijwel altijd voorkomt?

Of fantaseer je er nu bij dat de algemene consensus is dat oekraine zo fantastisch is dat het hun niet zou gebeuren?
pi_214850327
Heel veel propaganda desinformatie van beide of meer kanten. Begrijp er helemaal niets meer van dit conflict. Ik wacht nog op de beloofde vergelding van ome poetin voor het betreden van de telkens nieuw getrokken rode lijnen. Beetje als Wiley E coyote en Roadrunner. Op deze manier denkt de VS dat ze alles kunnen maken als Poetin steeds niks doet. Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:51:18 #64
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214850343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 10:57 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Jij denkt van, laten we de hele 'discussie' van gisteren over doen zodat er weer een topic verneukt kan worden? Tering.
Nou nou, een van de 1000..
Maar goed je hebt wel gelijk hoor, één topic is wel genoeg :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:52:53 #65
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214850353
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef WheatWaffles het volgende:
Heel veel propaganda desinformatie van beide of meer kanten. Begrijp er helemaal niets meer van dit conflict. Ik wacht nog op de beloofde vergelding van ome poetin voor het betreden van de telkens nieuw getrokken rode lijnen. Beetje als Wiley E coyote en Roadrunner. Op deze manier denkt de VS dat ze alles kunnen maken als Poetin steeds niks doet. Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
Lijkt me maar één verklaring mogelijk; hij durft niet
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:55:34 #66
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214850363
quote:
Wat doet de vs zoal dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214850369
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef michaelmoore het volgende:
In 2014 voor de verovering van de Dombas door Rusland, was de ruble 0,35 tegen de Dollar en rente 4 procent,nu 1000 dagen na de drie daagse oorlog tegen de Oekraïense ?nazis? , is de ruble 92 voor een dollar en de rente 18procent

De rente wordt binnenkort weer verhoogd, volgens bronnen in de Centrale Bank. Datum weet ik nog niet.

En je ziet het ook dagelijks dat de inflatie de russen enorm dwars zitten. Zoals als in dit zielige opiniestuk vandaag:
RIA: Eigenlijk zou de roebelkoers 26,7 tegen 1 dollar moeten zijn.

Er zijn trouwens wel meer 400.000 jonge russen gevlucht.
De cijfers wijzen eerder op bijna 1 miljoen.

[ Bericht 9% gewijzigd door oheng op 31-08-2024 15:02:05 ]
pi_214850388
quote:
Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
De jongere Z generatie wacht hier idd op, gezien de dagelijkse stroom propaganda dat het Westen op zijn laatste benen loopt.

De oudere generatie weet nog dat de staats media al 70 jaar lang verkondigt dat het westen op instorten staat.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:07:27 #69
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214850440
quote:
Poetin kan niets meer , Poetin is als je aggresieve buurjochie die steeds meer geld nodig heeft en zijn zakgeld over de balk smijt voor nieuwe vechtdingen, en iedereen is dat gezeur om geld voor kattapults spuugzat

Nou helpt het in de fik steken van al de olieraffinaderijen ook niet erg en hij had al flink pech met zijn gaspijpen naar germania
Maar het schijnt dat ie nog flink wat goud van ziin oma heeft liggen, om kogels van te kopen

[ Bericht 23% gewijzigd door michaelmoore op 01-09-2024 17:56:24 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214850457
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En als je in het Russisch zoekt is het dan niet andersom?
pi_214850560
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 12:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dit keer een goede inhoudelijke bijdrage van onze vriend Denys.
Eerste keer met een negatieve uitroep erbij ook.
pi_214850579
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:25 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Eerste keer met een negatieve uitroep erbij ook.
Ik heb liever (via hem) een reëel verslag over mensen dichtbij het front.

Beter dit dan jubelverhalen over nieuw wapentuig, of duimen omhoog voor kapotgeschoten olieraffinaderijen of andere raketinslagen met kreten als BRILLIANT en INSANE. En helemaal zinloos vind ik zijn visie op de Amerikaanse presidentsverkiezingen, en hoe het met Taiwan moet.
pi_214850593
quote:

[..]
Waarom zou het een slecht imago geven? Hebben wij in Nederland nu ook een heel slecht imago omdat er 2 Nederlanders zijn omgekomen door eigen vuur in Afghanistan in 2008?

Wat andere al zeggen friendly fire valt in de chaos van een oorlog niet te voorkomen. Er zullen wel al meerdere Oekraïners daardoor zijn omgekomen maar ook meerdere Russen. Maar ik snap vanuit je pro-Rusland blik dat je graag dan van Oekraïne wilt zien.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:16:09 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214850930
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sterker nog tijdens de laatste Golfoorlog is er een F16 aangestraalt en die haalde vervolgens de Patriot neer met Harm raketten

Shit happens
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:19:05 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214850975
quote:

[..]
Dat een Patriot per abuis een F16 neerschiet is beschadigend voor het imago?

Hoe dan?

Zelfs de Amerikanen zelf krijgen het voor elkaar, hoor je weinig over _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')