Dit keer een goede inhoudelijke bijdrage van onze vriend Denys.quote:
quote:Several North Korean workers in Russia have been detained by police after getting into a fight with a group of locals, Daily NK has learned.
Speaking anonymously, a source in Russia told Daily NK on Monday that three North Korean construction workers in Primorsky Krai, in the Russian Far East, had a scuffle with Russians in a restaurant.
The three North Koreans are military construction workers, part of a relatively small group of less than ten people. After finishing their work for the day, they stopped by a local restaurant for a meal and a drink.
Veteran workers in small groups are sometimes allowed to visit local restaurants if they finish work early.
The North Koreans took their seats in the restaurant, but 40 minutes passed without a server coming by.
Het is te beschadigend voor het imago van Oekraïne. Ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk over zouden zijn. Rusland doet dat ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Friendly Fire is niet iets nieuws ofzo
Maar verder zijn de gebrainwashte orcjes nog steeds van mening dat Putin de grote verlosser isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef michaelmoore het volgende:
In 2014 voor de verovering van de Dombas door Rusland, was de ruble 0,35 tegen de Dollar en rente 4 procent,nu 1000 dagen na de drie daagse oorlog tegen de Oekraïense nazis, is de rouble 92 voor een dollar en de rente 18procent
De trots van Putin, de Nord Stream gaspijpen zijn voor eeuwig weg , 600.000 jonge Russen dood en 400.000 geëmigreerd
Domme man
0
Ik denk dat geen land het voor elkaar krijgt grootschalig oorlog te voeren zonder friendly fire.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is te beschadigend voor het imago van Oekraïne. Ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk over zouden zijn. Rusland doet dat ook niet.
Je leest er heel weinig over als je op Google zoekt naar Oekraïne in ieder geval. Rusland wel wat meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat geen land het voor elkaar krijgt grootschalig oorlog te voeren zonder friendly fire.
Gast in de golfoorlog haalde patriots per abuis UK jets neer, dat wat lul je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je leest er heel weinig over als je op Google zoekt naar Oekraïne in ieder geval. Rusland wel wat meer.
Jij probeert ook overal tegen in te gaan hé, gast wat wind je je toch op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast in de golfoorlog haalde patriots per abuis UK jets neer, dat wat lul je.
Je hebt het over jezelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij probeert ook overal tegen in te gaan hé, gast wat wind je je toch op.
Nou nou, een van de 1000..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:57 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jij denkt van, laten we de hele 'discussie' van gisteren over doen zodat er weer een topic verneukt kan worden? Tering.
Lijkt me maar één verklaring mogelijk; hij durft nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef WheatWaffles het volgende:
Heel veel propaganda desinformatie van beide of meer kanten. Begrijp er helemaal niets meer van dit conflict. Ik wacht nog op de beloofde vergelding van ome poetin voor het betreden van de telkens nieuw getrokken rode lijnen. Beetje als Wiley E coyote en Roadrunner. Op deze manier denkt de VS dat ze alles kunnen maken als Poetin steeds niks doet. Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
Wat doet de vs zoal dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef WheatWaffles het volgende:
Heel veel propaganda desinformatie van beide of meer kanten. Begrijp er helemaal niets meer van dit conflict. Ik wacht nog op de beloofde vergelding van ome poetin voor het betreden van de telkens nieuw getrokken rode lijnen. Beetje als Wiley E coyote en Roadrunner. Op deze manier denkt de VS dat ze alles kunnen maken als Poetin steeds niks doet. Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
De rente wordt binnenkort weer verhoogd, volgens bronnen in de Centrale Bank. Datum weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef michaelmoore het volgende:
In 2014 voor de verovering van de Dombas door Rusland, was de ruble 0,35 tegen de Dollar en rente 4 procent,nu 1000 dagen na de drie daagse oorlog tegen de Oekraïense ?nazis? , is de ruble 92 voor een dollar en de rente 18procent
De trots van Putin, de Nord Stream gaspijpen zijn voor eeuwig weg , 600.000 jonge Russen dood en 400.000 geëmigreerd
De jongere Z generatie wacht hier idd op, gezien de dagelijkse stroom propaganda dat het Westen op zijn laatste benen loopt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef WheatWaffles het volgende:
Waar wacht Poetin op. Tot de dollar eindelijk valt?
Poetin kan niets meer , Poetin is als je aggresieve buurjochie die steeds meer geld nodig heeft en zijn zakgeld over de balk smijt voor nieuwe vechtdingen, en iedereen is dat gezeur om geld voor kattapults spuugzatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:48 schreef WheatWaffles het volgende:
En als je in het Russisch zoekt is het dan niet andersom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je leest er heel weinig over als je op Google zoekt naar Oekraïne in ieder geval. Rusland wel wat meer.
Eerste keer met een negatieve uitroep erbij ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit keer een goede inhoudelijke bijdrage van onze vriend Denys.
Ik heb liever (via hem) een reëel verslag over mensen dichtbij het front.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eerste keer met een negatieve uitroep erbij ook.
Waarom zou het een slecht imago geven? Hebben wij in Nederland nu ook een heel slecht imago omdat er 2 Nederlanders zijn omgekomen door eigen vuur in Afghanistan in 2008?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is te beschadigend voor het imago van Oekraïne. Ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk over zouden zijn. Rusland doet dat ook niet.
Sterker nog tijdens de laatste Golfoorlog is er een F16 aangestraalt en die haalde vervolgens de Patriot neer met Harm rakettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast in de golfoorlog haalde patriots per abuis UK jets neer, dat wat lul je.
Dat een Patriot per abuis een F16 neerschiet is beschadigend voor het imago?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |