Op de Taylor Swift manierquote:Op maandag 16 december 2024 15:38 schreef Momo het volgende:
Voor de kaartjes moet je je straks vanaf 16:00 voor inschrijven tot 10 januari, kaartjes gaan 29 januari in verkoop. Prijs 40 euro (familieshow) tot 370 euro (finale). Dat voor-inschrijven is om scalpers te weren.
[ x ]
Het podium ziet er oprecht wel mooi uit. Maar wie die gedateerde visuals heeft goedgekeurd moet zich nog eens achter de oren krabben.quote:Op maandag 16 december 2024 15:47 schreef Em31 het volgende:
Mooi podium, maar wat ziet de rest er lelijk uit johLijkt wel in paint gemaakt. En dat lettertype?
Kan je dan nog 3638373 verschillende schermen open hebben eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 15:54 schreef NailQueen het volgende:
370 euro is zeker voor de finale?
Voor Zwitserland's gebruik vind ik dat nog meevallen
De ziel is er wel aardig uit zo, vooral zo’n origineel logo per land maakte de show vaak wel eigen. Maarja, dit is de kant die ze op willen blijkbaar.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Fred_B het volgende:
United by Genocide Music blijft ondanks de negatieve associaties nog wel de slogan.
Nou ja goed, het is niet dat de kwaliteit van ESF echt afhankelijk is van zulke zaken natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
De ziel is er wel aardig uit zo, vooral zo’n origineel logo per land maakte de show vaak wel eigen. Maarja, dit is de kant die ze op willen blijkbaar.
De bergen staan op rails en kunnen heen en weer bewegen. Totdat het vast loopt net voor de eerste halve finale, de bergen de LED-wall blokkeren, et voilà, Turijn 2.0.quote:
Ik gok dat ze ze toch weer allemaal op het podium gaan zettenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:37 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Na alles wat dit jaar misging, zijn ze tot de conclusie gekomen dat het echte probleem was dat de qualifiers naar de finale niet spannend genoeg aangekondigd werden.
Dit is te soft. Ik ga voor de Squid Game-variant.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:16 schreef Momo het volgende:
Ja vol camera op de afvallers, misschien kun je ze door een luikje laten vallen.
Ik denk dat zelfs de EBU wel begrijpt dat net het moment dat het veel over het welzijn van de artiesten gaat, niet het ideale moment is om dat te introducerenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ze toch weer allemaal op het podium gaan zetten
Die andere nieuwe Martin kwam denk ik met dat idee in Liverpool toen hij daar de boel regelde? Dus zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:22 schreef d_elise het volgende:
Ze gaan toch niet weer zo'n x-factor situatie creëren? Dat probeersel viel namelijk ontzettend goed een aantal jaar geleden. Ik snap niet waarom er altijd maar gesleuteld moet worden aan een format dat gewoon prima werkt. Ga de echte problemen nou maar eens oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |