Heb je hem gevolgd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat dan niet anders worden eigenlijk. Of mag je als je volwassen bent geen hobby’s hebben?
Kijk @Bofjijff je had het bijna gejinxt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Echt hé.quote:
Alleen debielen hebben een gezinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Athene. AEK en Panathinaikos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zit met echt te bedenken welke twee Europese uitwedstrijden Ajax op vijf uur afstand van de Arena heeft gespeeld en ook nog dicht bij elkaar lagen .
Birmingham en Brighton niet.
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Ziggo nu al live.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de onwetenden, vandaag 13.00 loting
Jij bent dan ook de perfecte supporterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.
Jij moet eigenlijk fan zijn van NECquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom woon je daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Athene. AEK en Panathinaikos.
Ik hoop dat we nu dan ook Olympiakos loten.
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk fan zijn van NEC
ouwe CWZ'er.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.
Bij Ajax is geen seizoenkaart te krijgen dus zo gewoon kan dat niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Griekse vrouw en het leven is hier veel beter.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff je had het bijna gejinxt.
Cafe de laatste hoop is geopend voor stappers op hun retour, met een krasje of vadsig.
Vind ik leuk. Berghuis en Ziyech die dan Weghorst gaan bedienenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:08 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat dit niet zo'n langdradige gedoe wordt.
Bedoel de lotingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij is
Nog een uur of 83quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij is
Speeldata komt morgen pas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook
Ik verwacht van jou straks speeldate en uit of thuis
ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook
Ik verwacht van jou straks speeldate en uit of thuis
AUTOGENOTquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Slavia praag uit pot 1, dat is wel lekker.
Ook prima.quote:
Nou, ik ben alleen met 2 kids dus ik maak mijn eigen plannen. Maar nogmaals, dit zijn keuzes en geen smoesjes. Lezen is best moeilijk voor jou he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.
Prima toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
RFS A
Ik denk dat Riga top is voor de uitsupporters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
sowieso leuke thuispotjes, clubs die je liever hier hebt dan dat je er naartoe moet qua resultaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Prima toch?
Lazio, Sociedad, Galatasaray, Besiktas prima affiches.
DAAR GA IK NIET HEENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik droom al jaren van Qarabag uit
Veel plezier @:tjacka
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Gigantisch stadion toch, kom je wel binnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAAR GA IK NIET HEEN
Ik heb alleen kans bij Sociedad en Slavia
dat is gewoon uitverkocht met EU+quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Riga is top.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
KNJB!quote:
Je hebt best veel plekken waar je op kan vliegen in de Baltische staten. Zelf vorige week nog op Vilnius gevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.
moet je wel geluk hebben met praagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Gewoon losse kaarten, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
is niet makkelijk met eu hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Beathoven het volgende:
iemand die de finales van de CL in de jaren 90 gezien heeft en Bosz en Ten Hag mooie resultaten neer heeft zien zetten…
Die dan in een samenvatting moet horen “Ajax heeft nauwelijks moeite met Jalistok” (of weet ik hoe die club heet)
:’)
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is niet makkelijk met eu hoor
eigenlijk een kut loting
alleen sociedad
maar lastig vliegen
xxx
travelexpert en ultra tjacka
Om de week wel een keer jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig kom jij wel vaak in stadions!
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
daarom geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
komt goed maatje. Ik ga me vanavond wel volstouwen met drank en loop wellicht een colombiaans verkoudheidje op maar dat zijn zorgen voor laterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTEN
HIER HEB IK @:BOFJIJFF VOOR NODIG
Was dat je laatste joh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
homos lopen hand in handquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat je laatste joh?
Wat een nepsupporter ben jij
Hoezo Qarabag skippen? Baku is een prachtig tripje. Prachtige architectuur, totaal sfeerloos maar daar zorg je met de supporters voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Waarom 'weer'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef Drxx het volgende:
Met de nieuwe opzet is dit zowat de makkelijkste loting die we konden krijgen. Benieuwd hoe we dit weer gaan verneuken.
moet je wel kaarten hebben domme debielquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn gewoon vier fantastische tripjes, ik ben jaloers
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je wel kaarten hebben domme debiel
je ga toch niet heen zonder een ticketquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gek
Op de lijn van laatste gestaan hebben in de eredivisie en verliezen van een amateurclub is het noemenswaardig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.
Omdat alles al een tijdje naar de tering gaat?quote:
Een perfecte vakantie als ik WLR mag geloven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
Wout brengt dit Ajax het nodige GOGME.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wout gaat schroeien tegen Besiktas en Branco en Akpom tegen Sociedad. ik heb genoeg gezien.
[ x ]
Ik stuur je net een linkje waarin ik het tegendeel bewijs. Wat een kwast ben je soms toch Tjackaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |