SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Ik denk het niet, hij zit prima zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Prima overwinning, al hebben we nog wel allejezus veel kansen nodig om een goal te maken. Voor de rest echt prima dat Weghorst erbij komt. Dat betekent dat Brobbey ook zijn inzet moet gaan verhogen/houding moet verbeteren en als ie dat niet wil lijkt het me duidelijk dat ie niet geschikt is voor Ajax 1.
Zelfde geldt voor Bergwijn trouwens. Die wil heel graag weg maar als de juiste club voor jou blijkbaar niet komt dan moet je je voeten maar laten spreken ipv te gaan zitten pruilen.
Ik ben er wel blij mee. Even wat aandacht naar de vrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:51 schreef Wertha het volgende:
Relax avondje. Nu wachten tot 15 september, ffs.
Nee die grijze is geen R9 grquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:23 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ronaldo Lus Nazrio de Lima, oftewel de beste
Voetballer ooit. Helaas tegenwoordig 450lbs
Dat klopt inderdaad. Ik sta gewoon achter mijn club.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:44 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Man jij ziet het verschil nog niet tussen zand of lucht.
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komenquote:
Ik denk eigenlijk dat we stiekem nog best op meer mogen hopen dan op plek 3. Met name Feyenoord is er ook niet bepaald sterker op geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Op basis van wat we tot nu toe gezien hebben vind ik dat wat voorbarig, niet dat Feyenoord zo geweldig is maar Ajax heeft voor het tigste jaar op rij toch niet echt een ideaal middenveld. Voorin waarschijnlijk wel wat meer daadkracht, maar dat weten we 2 september.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we stiekem nog best op meer mogen hopen dan op plek 3. Met name Feyenoord is er ook niet bepaald sterker op geworden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Dit is normaal gesproken een prooi voor united, maar voor de rest veel zwakke broedersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komen
morgen pas dacht ik maatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Prima overwinning hoor jongens.zou het echt vervelend vinden als bepaalde users al de loting weten of het uit of thuis is.
@:bofjijff @:_allaphilipe
Precies, doet elke speler. Vooral Kuyt had daar een handje van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voetballers roepen dingen, stop de persen.
Ih heb een maat die al zijn hele leven een seizoenskaart heeft bij zijn lokale bvo (en daar inmiddels zelfs wat functies heeft bekleed), maar als kind ook Litmanen op zijn kamer had hangen. Hij gaat ook nog altijd naar Europese wedstrijden in Amsterdam.quote:
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ih heb een maat die al zijn hele leven een seizoenskaart heeft bij zijn lokale bvo (en daar inmiddels zelfs wat functies heeft bekleed), maar als kind ook Litmanen op zijn kamer had hangen. Hij gaat ook nog altijd naar Europese wedstrijden in Amsterdam.
Ach. Het grappigste is als zijn lokale club en Ajax tegen elkaar spelen. Dan liggen zijn loyaliteiten toch wel bij de eerste en is hij een week even heel boos op Ajaxquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.
Precies wat ik zei dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach. Het grappigste is als zijn lokale club en Ajax tegen elkaar spelen. Dan liggen zijn loyaliteiten toch wel bij de eerste en is hij een week even heel boos op Ajax
GLORY FUCKING HUNTERquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat noemen we ook wel iemand zonder ruggengraat.
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.quote:
Als je uit oss komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.
Komen er nog CL grootmachten naar de EL? Ik dacht dat het was afgeschaft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt toch best een eindje komen nu deze EL op zichzelf en er minder grootmachten vanuit de CL ingestroomd komen
Ik begrijp het wel als je de tijd en middelen niet hebt om naar Amsterdam te gaan vanuit de provincie. In de UK adopteren ook steeds meer mensen een club van het 5/6/7e niveau, omdat ze de ticketprijzen van de Premier League niet meer kunnen betalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat soort boeren die het er niet voor over hebben inderdaad en het dan maar lokaal gaan zoeken.
We hebben het nog steeds over Nederland toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel als je de tijd en middelen niet hebt om naar Amsterdam te gaan vanuit de provincie.
Is ook afgeschaft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:47 schreef Omega het volgende:
[..]
Komen er nog CL grootmachten naar de EL? Ik dacht dat het was afgeschaft.
Iedere Nederlandse speler heeft ooit een Ajaxshirt gehad.quote:
Nt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over Nederland toch?
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
daar is ook echt helemaal niks mis mee. Ken ook wat gasten die vaak naar Ajax gaan maar ooj af en toe naar fortuna gezien ze daar met de fiets naartoe kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..
Geen seizoenskaart ofzo hoor. Maar regelmatig naar Ajax is een hele klus helaas
Ben nooit bij MVV geweest, terwijl ik in Maastricht gestudeerd heb. Maar toen was het dankzij gratis OV juist makkelijk om naar Amsterdam te treinen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ga hier met vrienden wel eens naar MVV. Gewoon gezellig, biertje drinken, voetbal kijken..
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor overquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nt. Ik heb er wel begrip voor dat mensen op de fiets naar Fortuna gaan voor twee tientjes als ze een seizoenskaart van Ajax en (eigenlijk vooral) het vervoer op en neer naar Amsterdam niet kunnen ophoesten.
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over
Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
Sittard dacht ik, maar ok. Waarschijnlijk wel iets langerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knappe jongen als je in anderhalf uur van Maastricht naar de Arena rijdt.
Wel lekkere take dit. Deze ligt gevoelig goed drukken. Krijg je ze gegarandeerd op de kast.
Kan ik al ergens geld erop zetten dat hij het logo gaat kussen bij zijn eerste goal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Wout dit weekend in z’n Ajax pyjama?
Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idem hoor.. jaren geen seizoenskaart meer. Ook ivm reizen.
Regelmatig op de fiets naar de Goffert.
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al helemaal een non-excuus, uurtje met een rechtstreekse trein.
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is geen excuus, gewoon een keuze. Ben 5 of 6x per jaar bij Ajax te vinden en dat is voor mij voldoende. Geen tijd meer om om de zondag heen en weer te rijden. Ik heb net als Black twee jonge kinderen en om dan de hele zondag weg te zijn..
Dit gaat prima zo, af en toe potje pakken in Nijmegen is ook leuk voor de gezelligheid. Ben ik snel weer thuis.
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan is het reizen toch niet het probleem verder.
Uiteindelijk moet je het er voor over hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sittard dacht ik, maar ok. Waarschijnlijk wel iets langer
Maar vind het altijd zo’n gigantisch bullshitexcuus. In elk ander land wordt Fortuna - Ajax als een derby gezien qua afstand.
Wat een gelul. Ik woon al 2 jaar in de provincie en ga tegenwoordig bijna alle wedstrijden. Ik sta achter jouw post.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein, hooguit anderhalf uur met de auto. Dan heb je het er gewoon niet voor over
Ga dan ook niet gloryhunten bij Europese wedstrijden zou ik zeggen (waar het logistiek juist lastiger is)
sommigen hebben een soort van balans in het leven, maar dat is voor sommigen zoals caland kennelijk lastig te begrijpen. Net als in iemands financien kunnen kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf of het enkele reis is voor je respect krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon op 5 uur reizen ongeveer afgelopen jaar lekker 2x gloryhunten bij Europese wedstrijden
Ik neem jou inderdaad niet meer serieus als internethooliganquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent. Bestaat ook nog een leven naast Ajax he![]()
Anyway, verwachten we nog spektakel vandaag? Ik vrees een beetje dat dit de groep is waar we het mee gaan doen.
Zo irritant, @onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent.
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Wat een discussie, alsof naar het stadion gaan bepaald wat voor fan je bent. Bestaat ook nog een leven naast Ajax he![]()
Anyway, verwachten we nog spektakel vandaag? Ik vrees een beetje dat dit de groep is waar we het mee gaan doen.
Aangezien we eerst moeten verkopen is vandaag wel degelijk belangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.
dat cafe gaat door Ajax ook niet meer bezocht worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vannacht sluiten de deuren slechts van de hippe club er zijn voor ons nog volop kansen in cafe de laatste hoop.
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo irritant, @:onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.
Laat mij gewoon lekker Ajax op de bank kijken zeg
Enkele reis naar Arena is 5 uur. Maar de 2 wedstrijden waren uitwedstrijden waarbij het maar 20 min was voor mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hangt er wat vanaf of het enkele reis is voor je respect krijgt.
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet 1 uur 15 heen en terug. En dan ben ik praktisch de hele dag weg. In het weekend kan ik juist wat leuks doen met de kids dus ja, dat zijn keuzes.
Met vrienden!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo irritant, @:onlogisch valt mij daar ook altijd over aan.
Laat mij gewoon lekker Ajax op de bank kijken zeg
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk word je ook ooit een keer volwassenen en besef je dat er andere prioriteiten zijn in het leven dan voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.
Ik zie dat dan niet anders worden eigenlijk. Of mag je als je volwassen bent geen hobby’s hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hopelijk word je ook ooit een keer volwassenen en besef je dat er andere prioriteiten zijn in het leven dan voetbal.
oh wajoooo kijk deze eckte eckte eens los gaan jongens!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee prima, maar zeg gewoon dat het probleem is dat je niet even 6 uurtjes weg mag van moeders de vrouw in plaats van het openbaar vervoer de schuld te geven.
Ik zit met echt te bedenken welke twee Europese uitwedstrijden Ajax op vijf uur afstand van de Arena heeft gespeeld en ook nog dicht bij elkaar lagen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Enkele reis naar Arena is 5 uur. Maar de 2 wedstrijden waren uitwedstrijden waarbij het maar 20 min was voor mij
Ik hou niet van deze negativiteit in mijn leven. Er gaat nog een fantastische middenvelder komen. Je moet het visualiseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat cafe gaat door Ajax ook niet meer bezocht worden denk ik.
Deze groep gaat hem worden denk ik
@GGMM heeft inderdaad wel dingen die nog veel treuriger zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijIk val jou daar nooit over aan.
Je mist trouwens weer zijn spelfout. Bepaald![]()
Doe dan inderdaad Eriksen, qua salaris waarschijnlijk net zo duur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Die sloopt de eredivisie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax bezig met Ziyech, hou op hoor. Die jongen is geen schim meer van de tovenaar die hij ooit was.
Met een heel andere opstelling dan de basiselfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:33 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen alweer NAC vergeten zo te zien
Mensen die andere mensen op spelfouten wijzen zijn over het algemeen dikker dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijIk val jou daar nooit over aan.
Je mist trouwens weer zijn spelfout. Bepaald![]()
Precies. Die is echt een stuk minder dan Henderson, Fritz-Jim en Taylorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het enige wat hij nog sloopt is zijn eigen ego en misschien een cornervlag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die sloopt de eredivisie.
Wel wanbeleid, pas op laatste dag haha
Heb je hem gevolgd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat dan niet anders worden eigenlijk. Of mag je als je volwassen bent geen hobby’s hebben?
Kijk @Bofjijff je had het bijna gejinxt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Echt h.quote:
Alleen debielen hebben een gezinquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Athene. AEK en Panathinaikos.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zit met echt te bedenken welke twee Europese uitwedstrijden Ajax op vijf uur afstand van de Arena heeft gespeeld en ook nog dicht bij elkaar lagen .
Birmingham en Brighton niet.
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag hopen dat als je een gezin hebt je daar je aandacht aangeeft en niet iedere dag loopt te trollen hier en alles laat wijken voor het voetbal.
Ziggo nu al live.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de onwetenden, vandaag 13.00 loting
Jij bent dan ook de perfecte supporterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn zevende een seizoenskaart. Zo kan dat ook gewoon.
Jij moet eigenlijk fan zijn van NECquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom woon je daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Athene. AEK en Panathinaikos.
Ik hoop dat we nu dan ook Olympiakos loten.
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk fan zijn van NEC
ouwe CWZ'er.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Naast het stadion geboren zelfs, maar heb daar helemaal niks mee.
Bij Ajax is geen seizoenkaart te krijgen dus zo gewoon kan dat niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Griekse vrouw en het leven is hier veel beter.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff je had het bijna gejinxt.
Cafe de laatste hoop is geopend voor stappers op hun retour, met een krasje of vadsig.
Vind ik leuk. Berghuis en Ziyech die dan Weghorst gaan bedienenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:08 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop dat dit niet zo'n langdradige gedoe wordt.
Bedoel de lotingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij is
Nog een uur of 83quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de transferperiode bijna voorbij is
Speeldata komt morgen pas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook
Ik verwacht van jou straks speeldate en uit of thuis
ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook
Ik verwacht van jou straks speeldate en uit of thuis
AUTOGENOTquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Slavia praag uit pot 1, dat is wel lekker.
Ook prima.quote:
Nou, ik ben alleen met 2 kids dus ik maak mijn eigen plannen. Maar nogmaals, dit zijn keuzes en geen smoesjes. Lezen is best moeilijk voor jou he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
RFS A
Ik denk dat Riga top is voor de uitsupporters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
sowieso leuke thuispotjes, clubs die je liever hier hebt dan dat je er naartoe moet qua resultaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Prima toch?
Lazio, Sociedad, Galatasaray, Besiktas prima affiches.
DAAR GA IK NIET HEENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik droom al jaren van Qarabag uit
Veel plezier @:tjacka
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lazio H
Slavia A
Maccabi H
Sociedad A
Galatasaray H
Qarabag A
Besiktas H
Rigas FS A
Dat gaat leuk worden 2x Turkije thuis, jammer dat Tel Aviv niet uit is![]()
Azerbaijan en Letland is wel matig voor de uitsupporters.
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Gigantisch stadion toch, kom je wel binnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAAR GA IK NIET HEEN
Ik heb alleen kans bij Sociedad en Slavia
dat is gewoon uitverkocht met EU+quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Letland is juist extreem geil voor uitsupporters. En qarabag ook maar is denk ik wel duur.
Riga is top.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
KNJB!quote:
Je hebt best veel plekken waar je op kan vliegen in de Baltische staten. Zelf vorige week nog op Vilnius gevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bedoelde ook voornamelijk dat dat duur gaat zijn, ook al zal Riga en Baskenland elkaar niet zo veel ontlopen qua reiskosten.
moet je wel geluk hebben met praagquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Gewoon losse kaarten, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
is niet makkelijk met eu hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boooh had ik nog maar EU.
Prachtige loting.
Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:52 schreef Beathoven het volgende:
iemand die de finales van de CL in de jaren 90 gezien heeft en Bosz en Ten Hag mooie resultaten neer heeft zien zetten…
Die dan in een samenvatting moet horen “Ajax heeft nauwelijks moeite met Jalistok” (of weet ik hoe die club heet)
:’)
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is niet makkelijk met eu hoor
eigenlijk een kut loting
alleen sociedad
maar lastig vliegen
xxx
travelexpert en ultra tjacka
Om de week wel een keer jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig kom jij wel vaak in stadions!
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTENquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
daarom geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
komt goed maatje. Ik ga me vanavond wel volstouwen met drank en loop wellicht een colombiaans verkoudheidje op maar dat zijn zorgen voor laterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EERST MAAR EVEN SPEELDATA AFWACHTEN
HIER HEB IK @:BOFJIJFF VOOR NODIG
Was dat je laatste joh?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om de week wel een keer ja
De laatste keer Europees is wel even geleden ja. Kinderen Tjacka. Ze gooien roet in het eten
homos lopen hand in handquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat je laatste joh?
Wat een nepsupporter ben jij
Hoezo Qarabag skippen? Baku is een prachtig tripje. Prachtige architectuur, totaal sfeerloos maar daar zorg je met de supporters voor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sociedad uit lijkt me prachtig en Praag is ook mooi.
Letland voor kneuterigheid wellicht en Qarabag moet je lekker skippen.
Waarom 'weer'?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef Drxx het volgende:
Met de nieuwe opzet is dit zowat de makkelijkste loting die we konden krijgen. Benieuwd hoe we dit weer gaan verneuken.
moet je wel kaarten hebben domme debielquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zijn gewoon vier fantastische tripjes, ik ben jaloers
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je wel kaarten hebben domme debiel
je ga toch niet heen zonder een ticketquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarten nodig om naar die stad af te reizen
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat je de vakantiedagen en geld zo effectief mogelijk wilt inzetten vermoed ik zo. Das niet zo gek
Op de lijn van laatste gestaan hebben in de eredivisie en verliezen van een amateurclub is het noemenswaardig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan geheel in lijn der verwachting.
Omdat alles al een tijdje naar de tering gaat?quote:
Een perfecte vakantie als ik WLR mag geloven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vliegen naar Donostia en het treintje, ja toch.
Wout brengt dit Ajax het nodige GOGME.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wout gaat schroeien tegen Besiktas en Branco en Akpom tegen Sociedad. ik heb genoeg gezien.
[ x ]
Ik stuur je net een linkje waarin ik het tegendeel bewijs. Wat een kwast ben je soms toch Tjackaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grappig dat al die kakkerlakken hier komen die nog nooit europees uit heen zijn geweest
In Europees verband verneuken we niet zoveel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Omdat alles al een tijdje naar de tering gaat?
Dat we Jagiwilygok Bagylystok van de mat hebben getikt maakt mij nog niet euforisch. Zij hadden al hun andere wedstrijden ook al met 3-1/4-1 verloren.
Vergeet niet dat we net nog van NAC (_!) hebben verloren.
Anyway, makkelijke loting, en toch moet ik het nog maar eerst zien.
RFS heeft een stadion van 2300 man. Kaartje moet makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is gewoon uitverkocht met EU+
extreem geil hoor!!!
Ik zie niks!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stuur je net een linkje waarin ik het tegendeel bewijs. Wat een kwast ben je soms toch Tjacka
ja dat word niksquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
RFS heeft een stadion van 2300 man. Kaartje moet makkelijk lukken
[ afbeelding ]
Gok dat ze daar niet hun Europese wedstrijden spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee kloptquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gok dat ze daar niet hun Europese wedstrijden spelen.
WELKEquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze spelen in een ander stadion inderdaad.
In de sloot schieten is zelf halen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog beter, dan kunnen we mooi coefficientpuntjes sprokkelen zodat PSV en Feyenoord Sjempiens Liek kunnen blijven spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In Europees verband verneuken we niet zoveel, eigenlijk.
Het is met dit Ajax verder partido a partido, dat geef ik helemaal toe. Vergezichten doe ik niet aan, hoe gunstig deze loting ook lijkt te zijn. Dat we tevreden moeten zijn met de performance van een middenveld Fitz-Jim, Hendo, Taylor geeft ook aan dat het andere tijden zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nog beter, dan kunnen we mooi coefficientpuntjes sprokkelen zodat PSV en Feyenoord Sjempiens Liek kunnen blijven spelen.
Vos definitief naar AC Milanquote:
Er mist creativiteit op het middenveld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:17 schreef -XOR- het volgende:
Prima om het met deze selectie te doen. Er zijn alleen net iets teveel nieuwe spelers aangetrokken helaas. Ajax moet van onderaf terug worden opgebouwd ipv dat alle rot bepleisterd wordt.
En dan Ziyech incoming?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:32 schreef dimmak het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)jax-met-bod-op-forbs
Actie!
die kunnen nog wel wat erbij hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Akpom voor 27 miljoen naar Chelsea
DROMEN KAN ALTIJDDDDD
Wat een toffe locatiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor europees gaam ze ergens anders spelen begreep ik op ziggo omdat de capaciteit te laag is.quote:
Ja, Skonto Stadion dus neem ik aan. Waar FC Riga speelt (voorheen Skonto Riga)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor europees gaam ze ergens anders spelen begreep ik op ziggo omdat de capaciteit te laag is.
Wel leuke tripje. Keer wat anders dan de standaard CL/EL tripjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor europees gaam ze ergens anders spelen begreep ik op ziggo omdat de capaciteit te laag is.
Klopt. Zelf opleiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er mist creativiteit op het middenveld.
Ook al probeer je het , in deze wereld worden dat soort jongens als eerste weggetrapt want 'data'.quote:
De voetbalwereld heeft behoefte aan wat minder data en wat meer kwalitatieve analyse.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al probeer je het , in deze wereld worden dat soort jongens als eerste weggetrapt want 'data'.
Oogjes en buitenkantje voet. En gefrustreerde data mannetjes eruit die leven met de frustratie dat ze zelf nooit wat konden met een bal en dat botvieren op ons , de kijker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De voetbalwereld heeft behoefte aan wat minder data en wat meer kwalitatieve analyse.
En als vrome moslim nooit gedronken neem ik aan, dan kan hij ook door tot 35.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:23 schreef Black-Death het volgende:
Ziyech is pas 31, ik dacht ouder. Die kan makkelijk nog een paar jaar toveren in de Eredivisie.
Als je naar Turkije gaat ben je wel klaar hoor. En zelfs daar speelt hij geen 90 minuten meer in belangrijke potjes. Lees CL voorronde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:23 schreef Black-Death het volgende:
Ziyech is pas 31, ik dacht ouder. Die kan makkelijk nog een paar jaar toveren in de Eredivisie.
Daarnaast moet je nogal wat rennen onder Farioli als middenvelder. Wellicht als rechtsbuiten maar daar heb je nu ook al Traore gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je naar Turkije gaat ben je wel klaar hoor. En zelfs daar speelt hij geen 90 minuten meer in belangrijke potjes. Lees CL voorronde.
Te duur getaxeerde troep verkoop je niet zomaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Laat nou alsjeblieft nieuws komen over Akpom, Tahirovic en Wijndal
Heracles kan Wijndal wel gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Laat nou alsjeblieft nieuws komen over Akpom, Tahirovic en Wijndal
Ziyech heeft verrotte knienquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:23 schreef Black-Death het volgende:
Lobotka kwam ook rond de leeftijd van Tahirovic naar Ajax, slaagde niet. Keerde later met Napoli terug in de Arena om het ongelijk te bewijzen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Te duur getaxeerde troep verkoop je niet zomaar.
Drontenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt uit de hood in Draggggten
@Rellende_Rotscholier kan dit van harte bevestigen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een perfecte vakantie als ik WLR mag geloven.
Zijn ook voor Zaha gegaan.quote:
En de tijdsdruk, wens speler, zijn ook ook wel factoren die meespelen, wie weet was dat Lyon verhaal een beetje opgeblazen om er wat druk op te zetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn ook voor Zaha gegaan.
Maar kan ook best dat Kroes die Fransen niet vertrouwde. Hebben Metz ook een beetje beflikkerd met de Mikautadze overeenkomst.
Wat schiet er niet op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schiet allemaal niet echt op, zo.
Tot nu toe niet happy met het bestuur!
Waanzinnig bedrag toch voor het gehandicapte neefje van Ruben Schaken, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]. Gisteren dacht Kroes dat er nog meer in zat qua geld, en dan dit (lol).
Oh, je hebt helemaal gelijk. Alleen verbaasd dat het opeens geen permanente transfer is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnig bedrag toch voor het gehandicapte neefje van Ruben Schaken, of mis ik iets?
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, je hebt helemaal gelijk. Alleen verbaasd dat het opeens geen permanente transfer is.
Waar lees je dat over die koopoptie? Dat niet verplicht ervan bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is dit nou weer voor bagger deal. We hebben geld nodig om wat te doen. Als je dan alleen een verhuur doet met een koopoptie, niet eens een verplichte koopoptie, dan kun je Forbs net zo goed houden.
Ik snap sowieso niet zo goed dat een PL club bij hem uitkomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.
Uit de originele bron. Daar staat een optie tot koop. Wordt niets gezegd over een verplichting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar lees je dat over die koopoptie? Dat niet verplicht ervan bedoel ik.
betaalmuur, maar er staat niet dat het een eenzijdige optie is toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Uit de originele bron. Daar staat een optie tot koop. Wordt niets gezegd over een verplichting.
https://www.nytimes.com/a(...)ax-wolves-transfers/
Nee, dat ben ik met je eens. Daarom vind ik die ongeduldigheid en verbazing dat Ajax zoveel gedwongen is tot verhuren redelijk lachwekkend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je aan risicobeperking doet bij een speler die bij het slechtste Ajax ooit het hele seizoen op de bank zat. Als kopende club.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oogjes en buitenkantje voet. En gefrustreerde data mannetjes eruit die leven met de frustratie dat ze zelf nooit wat konden met een bal en dat botvieren op ons , de kijker.
Looi aids
Beetje vreemd wel, als je al 15 miljoen van Lyon had kunnen krijgen. Weet ook niet of het een verplichte optie tot koop is. Maar goed, in ieder geval geld en ruimte qua salarisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]. Gisteren dacht Kroes dat er nog meer in zat qua geld, en dan dit (lol).
FC Metz heeft contact opgenomen met de juridische commissie van de Ligue 1 om hulp te vragen in een transferzaak met Olympique Lyon. De club heeft volgens Franse media niet voldaan aan zijn eerste betalingsverplichting voor de transfer van voormalig Ajacied Georges Mikautadze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel, als je al 15 miljoen van Lyon had kunnen krijgen. Weet ook niet of het een verplichte optie tot koop is. Maar goed, in ieder geval geld
Ja ik begreep al wel dat Lyon niet heel betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Metz heeft contact opgenomen met de juridische commissie van de Ligue 1 om hulp te vragen in een transferzaak met Olympique Lyon. De club heeft volgens Franse media niet voldaan aan zijn eerste betalingsverplichting voor de transfer van voormalig Ajacied Georges Mikautadze.
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed dat een PL club bij hem uitkomt.
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanwege de regels rond financial fair play bleek het kopen van Forbs lastig voor Wolves. Daarom moest ook Ajax creatief zijn om een deal mogelijk te maken. Idealiter had Ajax meteen garantie op miljoenen gekregen, maar de optie tot koop wordt verplicht zodra Forbs een aantal wedstrijden (vanaf tien) speelt, waardoor de kans groot is dat hij alsnog permanent vertrekt bij Ajax. Volgens Engelse media ligt de optie tot koop op ongeveer veertien miljoen euro.
@:caland @:tarado
En homegrown speelt in Engeland in grote mate mee. Er zijn Engelsen voor bizar frauduleuze bedragen binnen die competitie getransfereerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11
Dat hoop ik iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:
10 potjes ballen zou moeten lukken
Ik weet dat Mendes een grote vinger in de pap heeft daar, maar dan nog,quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wolves is een broeinest van Portugezen/zaakwaarnemers en Forbs is een jeugdinternational dus 1+1=11
Invalbeurt telt ook h.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ziyech en zijn kapotte morele kompas hoef ik ook niet zo nodig terug te zien eigenlijk, maar goed.
https://www.transfermarkt(...)tartseite/verein/543quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen die nog PL? Dan wordt 10 lastig. Of het moet in alle competities zijn.
Ja nu vind ik een criminelenknuffelaar nog wel een tandje erger dan een domme wappie, maar qua kwaliteit op het veld inderdaad niks mis meequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.
Naja ze kunnen hopen op een wonder voor een marginaal bedrag .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat Mendes een grote vinger in de pap heeft daar, maar dan nog,
Maar het is geen toeval dat de Wolves als enige die jongen willen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En homegrown speelt in Engeland in grote mate mee. Er zijn Engelsen voor bizar frauduleuze bedragen binnen die competitie getransfereerd.
Oh, tuurlijk. Wie is er niet verbaasd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is geen toeval dat de Wolves als enige die jongen willen .
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedomquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk. Wie is er niet verbaasd?
Geen enkele club wil direct de Ajax-troep overnemen, maar met Wolverhampton zijn we dichtbij succes (lol).
Stukje verwachtingsmanagement, denk ik. Gisteren was Kroes vooraf de wedstrijd ook weer heel eerlijk. Dan denk ik: geef zo'n interview lekker na maandag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedom
Ik denk niet dat je Quincy er ook bij krijgt op de tribune.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ziyech en zijn kapotte morele kompas hoef ik ook niet zo nodig terug te zien eigenlijk, maar goed.
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het helpt ook niet als je openlijk ervoor uitkomt dat je in geldnood zit. Oliedom
Interview van Kroes gezien gisteren voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee maar andere clubs proberen je dan gewoon uit te knijpen met oa huurdeals. Je kan beter de boel gaan promoten dan bij voorbaat al toegeven dat je de boel weg wilt hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.
Natuurlijk weten ze dat. Ajax heeft geld geleend om tekorten af te dekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat niemand dit al wist? Daarnaast is het toch volkomen logisch. Eerst verkopen en dan pas aankopen doen.
En er zitten helaas ook aasgieren in de club die alles lekken naar de kranten omdat ze liever vandaag dan morgen Kroes en gevolg eruit willen flikkeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze dat. Ajax heeft geld geleend om tekorten af te dekken.
Wat is er mis met Wout?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na Wout kan dat er ook nog wel bij qua kompas, wel een heerlijke voetballer.
Het helpt misschien dat de topcompetities vandaag al sluiten en Nederland nog even open is. Hopelijk zijn er interessante spelers die naast een transfer hebben gegrepen en toch eieren voor hun geld kiezen met een huurdeal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:54 schreef Black-Death het volgende:
Nu Forbs vertrekt zal er toch nog wel weer wat bijkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |