Oh sorry dat was @stinkfistjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand een like gegeven.
Sneller kon ik niet. Dit voelt als door Usain Bolt verslagen worden.quote:
Eerder een Femke Bol. Ik ben namelijk niet zwart!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sneller kon ik niet. Dit voelt als door Usain Bolt verslagen worden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt morgen jouw Wappie shirtje geleverd?
Jij had wel de lapo en je zei duidelijk 'dicht', waarmee je overduidelijk aangaf graag het nieuwe topic te willen openenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sneller kon ik niet. Dit voelt als door Usain Bolt verslagen worden.
Neuken ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerder een Femke Bol. Ik ben namelijk niet zwart!
Wel vrouw dusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerder een Femke Bol. Ik ben namelijk niet zwart!
Dat is eigenlijk ook een ongeschreven wet. Maar ach. Gun Femke Coco ook een beurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had wel de lapo en je zei duidelijk 'dicht', waarmee je overduidelijk aangaf graag het nieuwe topic te willen openen
Wat drink je bij deze wedstrijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die iets anders dan water/thee/koffie drinken neem ik niet serieus!
Je neemt jezelf gewoon te serieus.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die iets anders dan water/thee/koffie drinken neem ik niet serieus!
Akkoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel genoeg drinken met deze hitte.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb vandaag 2,5 liter water gedronken tijdens het fietsen. Was goddomme wel nodig ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Sierd was ooit leuk, 15 jaar geleden of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het commentaar van Sierd maar matig
Ik snap niet dat Tong zo'n grote fan van hem is
Baas boven baasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het commentaar van Sierd maar matig
Ik snap niet dat Tong zo'n grote fan van hem is
Ik ga NU kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch glijdt uit in het PSV-topic
Jij glijdt uit. Je mist zijn taalfoutquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:40 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch glijdt uit in het PSV-topic
Waarom in godsnaam zou ik je anders mentionen? Dat doen we toch altijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij glijdt uit. Je mist zijn taalfout![]()
Je denkt echt dat GGMM echt interesse heeft in mijn opinie rondom Karsdorp?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kloptquote:
Ik maak mij een beetje zorgen. Nu is er bij @onlogisch ook weer niet zoveel waardevols wat verloren kan gaan maar dit lijkt toch een beroerte.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef GGMM het volgende:
Waarom in godsnaam zou ik je anders mentionen? Dat doen we toch altijd?
Gaat het wel goed met je?
Was ook mijn eerste gedachtequote:
Ik sta ook oprecht perplexquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij een beetje zorgen. Nu is er bij @:onlogisch ook weer niet zoveel waardevols wat verloren kan gaan maar dit lijkt toch een beroerte.
Hax is doodquote:
Daar ben ik niet blij mee. Die gast heeft de herseninhoud van @onlogischquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Karsdorp trouwens.
Die vent zit nu waarschijnlijk het bericht van Dombo op een spelfoutje te controlerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar ben ik niet blij mee. Die gast heeft de herseninhoud van @:onlogisch
Valt mij wel op dat moderator onlogisch altijd stilzwijgend afdruipt na een blunder.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar ben ik niet blij mee. Die gast heeft de herseninhoud van @:onlogisch
Heb je geen auto of wil je geen auto?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met poll 7777
Niet gestemd
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je geen auto of wil je geen auto?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met poll 7777
Niet gestemd
quote:Engelen Getallen 7777 zijn een diep spiritueel signaal dat een tijd aangeeft van versnelde spirituele groei, verhoogde intuïtie en verhoogd zelfbewustzijn.
Deze getallenreeks is een krachtige herinnering van de beschermengelen dat je op de goede weg bent en moedigt je aan om vol vertrouwen verder te gaan.
Het belichaamt de essentie van spirituele verlichting en spoort je aan om de diepten van je innerlijke wijsheid te verkennen en de reis van persoonlijke en spirituele groei te omarmen.
Als een zeer spiritueel getal draagt 7777 de trillingen van innerlijke kracht, uithoudingsvermogen en het vermogen om de uitdagingen van het leven te overwinnen.
@Charzquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Gohquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat moderator onlogisch altijd stilzwijgend afdruipt na een blunder.
Dat jij met je gebrek aan humor en inzicht überhaupt nog zin hebt in het leven bewijst dat je in ieder geval zeer optimistisch bent ingesteldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:15 schreef Wotte het volgende:
Jullie staan me allemaal veel te negatief in het leven.
Maat het leven is te kort om altijd gelijk te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij met je gebrek aan humor en inzicht überhaupt nog zin hebt in het leven bewijst dat je in ieder geval zeer optimistisch bent ingesteld
Graag jouw mening over de wedstrijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:15 schreef Wotte het volgende:
Jullie staan me allemaal veel te negatief in het leven.
Ik zag Brobbey en Bergwijn een paar keer hoog druk zetten de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag jouw mening over de wedstrijd.
Dat lijkt zo omdat Ajax zo goed speeltquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Bialystok is lachwekkend.
Met welke Nederlandse club zou je ze vergelijken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Bialystok is lachwekkend.
Feyenoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke Nederlandse club zou je ze vergelijken?
Dat hopen @onlogisch en ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Ik zou alleen echt graag willen dan van den Boomen zijn contract wordt ontbonden
Sierd is één grote actquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
Sierd heeft na 1¾ wedstrijd nog steeds moeite met die naam
PEC Zwolle.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke Nederlandse club zou je ze vergelijken?
Dat ze Brobbey zo vrij laten verwacht toch ook niemandquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sierd is één grote act
Trap er niet in maat
3-0 jammer @:3rr0r
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wat vinden jullie, mag je lachen om Paralympiers?
hole1988 in OS / [Paralympische Spelen] Parijs 2024 #1 Nederlandse medaillejacht!
Als je me doet aan een publiek evement kan je bejubbeld worden of weggehoond. Met of zonder benen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
hole1988 in OS / [Paralympische Spelen] Parijs 2024 #1 Nederlandse medaillejacht!
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik zal wel naar de hel gaan. Hopelijk doet @:kingroland een goed woordje voor me
Gereageerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
Die willen ze toch graag ontlopenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:42 schreef VoMy het volgende:
GioGOD regelt het zaakje thuis tegen Lugano. Verder is Panathinaikos op koers voor weer een penaltyserie, nu tegen Lens.
Bepaalde users in vbl mogen van mij branden in de hel, daar ben jij niet een vanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik zal wel naar de hel gaan. Hopelijk doet @:kingroland een goed woordje voor me
Dat zei hij bij 22 augustusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:dombohetolifantje1 met de juiste voorspelling
Pauperzender, SBS deed dat ook graag (vroeger?)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Die Nations League reclame die 3x zo hard is als de rest van de reclames
Bedanktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:dombohetolifantje1 met de juiste voorspelling
En users jou maar blijven uitlachen om Ueda...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt
Een echte voetbalkenner.
Mijn tijd(en die van Ayase) komt nog welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
En users jou maar blijven uitlachen om Ueda...
Wens @Coco maar succes met Keesdorp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn tijd(en die van Ayase) komt nog wel
Ik heb hem gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wens @:coco maar succes met Keesdorp.
Unitedquote:
Ja, dit wordt een klotenjaar voor de coëfficiëntquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Begrijp ik nou dat de ECL weer een andere lotingsopzet heeftWel jammer dat we daar niet aan meedoen dit jaar als je ziet wat daar wel meedoet. En dan wel een Chelsea en een Betis
.
Het wordt pittig. Alle clubs moeten leveren. Maar als dat gebeurt kan je wel meer coefficienten harken dan in de ECLquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit wordt een klotenjaar voor de coëfficiënt
Van AZ en Twente verwacht ik eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt pittig. Alle clubs moeten leveren. Maar als dat gebeurt kan je wel meer coefficienten harken dan in de ECL
Je hebt in de EL in ieder geval 2 potjes meer te spelen dan in de ECL! Dus ook meer kans op pujten voor de coefficient.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt pittig. Alle clubs moeten leveren. Maar als dat gebeurt kan je wel meer coefficienten harken dan in de ECL
Ja. Gelukkig hebben andere landen dat voordeel niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je hebt in de EL in ieder geval 2 potjes meer te spelen dan in de ECL! Dus ook meer kans op pujten voor de coefficient.
Wat ga je doenquote:
Geen warme en koude balletjes meer, maar een computer die de loting beïnvloed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kijken naar de loting en hopen dat ik de nieuwe opzet ga begrijpen
AZ is een stuk zwakker nog dan t al niet geweldige team van vorig jaar. Maar tbh zijn alle Nederlandse clubs erop achteruitgegaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van AZ en Twente verwacht ik eigenlijk helemaal niks.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we de video nog een keer bekijken?
Dacht aan t toneelstukje van Zlatan maar die slaan we gelukkig overquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Voor iedereen die het gisteren niet heeft gezien of nog niet snapt.
Portugal en België hebben inderdaad minder teams in de CL/ELquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hebben andere landen dat voordeel niet.
Uitgerangeerdquote:
Wel een andere Nederlandse club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu komt Feyenoord eruit rollen.
En ik maar denken dat het AS Roma wasquote:
Er stond een H achter Twente, dus ManU speelt thuis.quote:
Nee er stond een Aquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er stond een H achter Twente, dus ManU speelt thuis.
Je zit er iedere keer naast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Kans op Ajax - Sociedad is erg groot.
Niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Hoera!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDus deze moet dan wel kloppen hoop ik. We gaan het nu zien.
Ja, duquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat nu toch een H bij Lazio???
Zou je dit kunnen omschrijven als Lucky Ajax?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dit moet Ajax relatief simpel kunnen regelen.
PSV neemt dit al over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je dit kunnen omschrijven als Lucky Ajax?
Ik heb me niet dusdanig in deze loting ingelezen dat ik weet of een gemiddelde loting is of niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je dit kunnen omschrijven als Lucky Ajax?
Vooral last van een stukje arrogantie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Echt he, bepaalde users snappen er helemaal niets van.
Die wedstrijd zal wel in de Skonto Arena zijn dan, in een grijs verleden nog ooit geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
RFS - Ajax, dat is in Riga!
Toevallig ben ik over een maand in Riga, maar niet op een donderdag
Akkoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb me niet dusdanig in deze loting ingelezen dat ik weet of een gemiddelde loting is of niet.
Gelukkig hoeven er dan maar weinig Turken naar Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel veel Turkse clubs die naar Nederland moeten.
Pascal Jansen tegen zijn oude club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
ferencvaros niet ongunstig voor az
Ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Besiktas is de club van v. Bronckhorst toch?
Nog welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Besiktas is de club van v. Bronckhorst toch?
Pascal Janzen @Alaphilippe_quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
ferencvaros niet ongunstig voor az
wordt een saaie pot dus ook gezien t moeizame scoren van AZquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pascal Jansen tegen zijn oude club.
Leuk, hij mag van mij 7 wedstrijden winnen.quote:
Ik wel, kunnen we lekker vergelijken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t feit dat nlse clubs tegen dezelfde tegenstander spelen niet zo heel leuk
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef Coco het volgende:
Ik mis toch wel Stijn bij dit soort lotingen.
We hebben allemaal onze tekortkomingenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef Coco het volgende:
Tzt graag duiding over Sociedad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef Coco het volgende:
Dan bel je El Sierd maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tzt graag duiding over Sociedad.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuk, hij mag van mij 7 wedstrijden winnen.
Laten we het gezellig houden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze tekortkomingen
7 van de 8. Mag dat niet?quote:
Echt die debiel bij Ziggo zei alles verkeerd…..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Blijft toch nog wennen dat format.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
7 van de 8. Mag dat niet?
Alleen in Amsterdam de boot in.
Oorlog kun je eigenlijk het beste in het land van de ander voeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen wel spreken over een oorlog inmiddels.
Razgrad, dan wil je echt dood als je daar rondloopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
Uit tegen Loedogoretz Razgrad, dat is ook niet heel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |