Vooral last van een stukje arrogantie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Echt he, bepaalde users snappen er helemaal niets van.
Die wedstrijd zal wel in de Skonto Arena zijn dan, in een grijs verleden nog ooit geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
RFS - Ajax, dat is in Riga!
Toevallig ben ik over een maand in Riga, maar niet op een donderdag
Akkoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb me niet dusdanig in deze loting ingelezen dat ik weet of een gemiddelde loting is of niet.
Gelukkig hoeven er dan maar weinig Turken naar Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel veel Turkse clubs die naar Nederland moeten.
Pascal Jansen tegen zijn oude club.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
ferencvaros niet ongunstig voor az
Ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Besiktas is de club van v. Bronckhorst toch?
Nog welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Besiktas is de club van v. Bronckhorst toch?
Pascal Janzen @Alaphilippe_quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
ferencvaros niet ongunstig voor az
wordt een saaie pot dus ook gezien t moeizame scoren van AZquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pascal Jansen tegen zijn oude club.
Leuk, hij mag van mij 7 wedstrijden winnen.quote:
Ik wel, kunnen we lekker vergelijken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t feit dat nlse clubs tegen dezelfde tegenstander spelen niet zo heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |