Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een leuke tijd, spelletjes overtypen uit boeken die je in de winkel kocht enzo!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal voor de kleine ook wennen zijn. Hij is natuurlijk gewens altijd bij zijn papa te zijn.
Gebruik die tijd in te vullen door met je huis bezig te gaan.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat hertjes voeren synoniem was voor hoofd ontvangen?
poke 120,68,155,3,12quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hele listings overgetypt vroeger. Allemaal van die DATA blokken, tientallen regels, met hexadecimale getallen.
1 tikfout ergens en het programma hing. herstarten, het programma terug van cassette laden, en de listing nalopen van waar zit de fout.
saven, run, weer mis, opnieuw reset, laden, uitlijsten.......
Runnen lijkt me niet handig met deze warmtequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]Doe ik, maar hier in de binnenstad zijn ook festiviteiten aan de gang en daar moet ik ook echt naar toe om hier uit de sfeer te ontsnappen.
School begint maandag weer en dan heb ik tijd zat om te klussen.
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker. Ontspannen hoort er ook bij. Hoop dat je snel een fijne sfeer in huis hebt
En een beetje trots zijn op jezelfquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een beetje trots zijn op jezelf
Je gaat er voor! En dat is ook knap !
![]()
![]()
Je kan het nu maken zoals je wilt.quote:
Er moet wel tering veel gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu maken zoals je wilt.
Hoe is de indeling dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er moet wel tering veel gebeuren.
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Tip van flipquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Er moet wel tering veel gebeuren.
De indeling van het huis is ook verre van ideaal, maar ik heb wel mokerveel ruimte.
120 vierkante meter!
Een lange, smalle woonkamer, een compleet versleten keuken daar achter en daar een best grote aanbouw achter waar de vloer uit weggesloopt is en vooral als schuur dienst zal doen. Geen tuin of wat dan ook.quote:
GG genotjesquote:
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
thanxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG genotjes![]()
En ik lees dat jij heel fijn ToT hebt geholpen![]()
![]()
![]()
Echt heel lief
Ze is toch echt aanwezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb rondgekeken maar ze is hier niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |