SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Great minds think alikequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik deed een poging tot het krijgen van lapo, maar was te traag, gelukkig is de TT gelijk aan wat ik ervan wilde maken
dan ga ik dit bij je doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Bami met kroepoek en satesaus, of satestokjes.![]()
Je mag me ervoor wakker maken
Daar hebben sommige vrouwen last vanquote:
Ik vind het altijd zo rommelig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Ik deed een doos open en kwam weer kussens tegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar hebben sommige vrouwen last van
* MizzezAmy kijkt rond op haar banken en telt 8 kussentjes
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom neem je ze dan als huisdier voor mini-Tot als ik vragen mag?
ligt eraanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat ik vind breng ik bij de politie
ToTGod!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd juist door de dierenwinkel aangeraden voor zijn leeftijd,
En hee peeps!
ToTKlusGodquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Hey ToTquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En hee peeps!
Die kende ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ga ik dit bij je doen
Wat een genot,quote:
Maanden johquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een genot,
Daar hebben we ToT![]()
Lukt het, om wat orde te scheppen? Een hele klus, daar ben je dagen mee bezig, weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |