Yup!quote:

Ik zie nu pas dat Tong mijn punt heeft gejat.quote:

Stand #3370quote:Op donderdag 19 september 2024 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Tong mijn punt heeft gejat.

Moet je wel de goede het punt gevenquote:Op donderdag 19 september 2024 06:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stand #3370
2 pipster
3 DTF
2 marcel.de
1 Berkery
3 H_T
3 slaveloos
2 FireFox1
3 Quyxz_
3 Bargehassus
1 tong80
4 Starflyer
1 Burnett
1 thabit

Oeps ha ha.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel de goede het punt geven
Stand #3370
2 pipster
3 DTF
2 marcel.de
1 Berkery
3 H_T
3 slaveloos
3 FireFox1
3 Quyxz_
3 Bargehassus
1 tong80
3 Starflyer
1 Burnett
1 thabit
@:FireFox1 je mag de volgende vraag stellen.

Recentelijk voor de 3e keer begonnen met kijken. Blijft een fantastische seriequote:

Natuurlijk!quote:

Ik ookquote:

)
 ) 

Ik had het kunnen weten. Op Comedy Chanel de laatste tijd alle Naked Guns herhaalt. Ik zag in m'n VPROgids volgende week veel films met Nicolas Cage. Wie betaalt bepaalt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:28 schreef Berkery het volgende:
Er komt volgend jaar een nieuw deel uit van de Naked Gun serie. Omdat Leslie Nielsen niet meer beschikbaar is zal een andere acteur de rol van Frank Drebin vervullen. Wie?

Die andere LN.quote:

Ik ga ook niet kijken, maar ik vond Liam hier toch best hilarisch:quote:Leslie Nielsen is onvervangbaar.

Centric ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
Logo van welk bedrijf?
[ afbeelding ]

Nee. Ik durf te wedden dat een hoop kantoren een of meer product(en) van dit bedrijf heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:57 schreef slaveloos het volgende:
Lijkt op commodore misschien een doorstart ofzo?

Nee.quote:

Stand #3370quote:

dat kan ik niet betalen LOLquote:

3/5quote:

Google (of eigenlijk Alphabet) en Amazon zijn de andere twee inderdaad.quote:

Utrecht me stadsiequote:

quote:

Iets meerquote:

quote:

Timbaland is een zanger volgens mij. Timberlandquote:

Correct, Timberlandquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Timbaland is een zanger volgens mij. Timberland

Stand #3370quote:

Correct! Het middel werkt preventief tegen hoogteziekte.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:17 schreef pipster het volgende:
Dan gaat ze vast op vakantie naar een plek die wat hoger gelegen is. Nepal of zo.

Een Brit toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:36 schreef pipster het volgende:
Wie heeft als eerste alle 8000ers beklommen?

quote:R. M. (Brixen, Zuid-Tirol, 17 september 1944) is een Italiaans bergbeklimmer en schrijver. Hij werd vooral beroemd door als eerste alle veertien bergen hoger dan 8000 meter succesvol te beklimmen.

Dat is hem wel hoor, en wat DTF zegt tweetalig en groot deel wil ook liever bij Tirol horen dan bij Italiė aldaar.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:19 schreef thabit het volgende:
Met de gegeven initialen ken ik Reinhold Messner, maar dat klinkt niet bepaald Italiaans.

Moet je het punt wel bij de juiste persoon optellen.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:24 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is hem wel hoor, en wat DTF zegt tweetalig en groot deel wil ook liever bij Tirol horen dan bij Italiė aldaar.
Stand #3370
4 pipster
3 DTF
2 marcel.de
2 Berkery
4 H_T
3 slaveloos
5 FireFox1
6 Quyxz_
3 Bargehassus
1 tong80
4 Starflyer
1 Burnett
1 thabit
2 Opzoeknaarvrienden

Doh aangepast hoor, jullie lijken ook allemaal zo opelkaarquote:Op woensdag 25 september 2024 11:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Moet je het punt wel bij de juiste persoon optellen.

Schaakopeningenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:13 schreef thabit het volgende:
Ik zal er nog een paar geven.
Wel: Weens, Russisch, Indisch.
Niet: Brits, Nederlands, Indiaas, Indonesisch.

Natuurlijkquote:

Check!quote:

Jan Hein Donner was columnist. Schitterend boek van hem 'De Koning.' Maar ik denk dat je Hans Ree bedoelt.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:15 schreef slaveloos het volgende:
Welke Nederlandse topschaker was ook columnist in de Volkskrant?

Gert Ligterink?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:15 schreef slaveloos het volgende:
Welke Nederlandse topschaker was ook columnist in de Volkskrant?

Zeker wel Donner, hele goede columnist inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Hein Donner was columnist. Schitterend boek van hem 'De Koning.' Maar ik denk dat je Hans Ree bedoelt.

Voor de volledigheid noem ik Bavo Galema, Sjaak Bral en John Jonesquote:Op woensdag 25 september 2024 22:37 schreef Starflyer het volgende:
Aad van den Heuvel
Sylvia Millecam
Hans Bohm
Frits Spits
Gregor Frenkel-Frank
Astrid Joosten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |