Nee een fiets, op 4 wielen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:15 schreef Raw85 het volgende:
Een auto is ook gewoon een skelter met een dak
Hoeveel mensen heb je al aangereden voor al deze frustratie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee komt door achterlijke imbecielen op de fiets die overal schijt aan hebben.
Die niet eens kunnen fietsen en dan op een electrische fiets gaan fietsen.
Dan onze achterlijk wet dat de automobilist altijd fout is als deze zo idiot op een fiets raakt.
Dus waarom zullen ze kijken?
Tenslotte automobilisten is altijd fout .
Vergeten alleen dat een dikke 1500kilo wagen gehakt maakt van een menselijke lichaam.
Geen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je al aangereden voor al deze frustratie?
Slap beleid, direct bij de eerste keer, lik op stuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:43 schreef Leandra het volgende:
en de tweede keer het voertuig vernietigen.
Een wetsvoorstel dat wat precies beschrijft?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:35 schreef Hexagon het volgende:
Nou hopelijk toont de VVD ballen en dienen ze een wetsvoorstel in de kamer in.
Wat de VVD wil, een minimumleeftijd en een helmplicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een wetsvoorstel dat wat precies beschrijft?
Ah, HUN wetsvoorstel,quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat de VVD wil, een minimumleeftijd en een helmplicht.
https://www.metronieuws.n(...)egelen-vvd-fatbikes/
Lijkt me een prima wetsvoorstelquote:
Mij ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima wetsvoorstel
Ook goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Slap beleid, direct bij de eerste keer, lik op stuk.
Mij niet want dan gaan we dadelijk fatbikes met smalle banden krijgen of andere uitzonderingen wat natuurlijk bij zulke erg specifiek beschreven voertuig meteen gaat plaats vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima wetsvoorstel
Niks eerste keer, gewoon preventief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dank je voor je waardevolle bijdrage.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Niks eerste keer, gewoon preventief.
Niet helemaal. Ik stopte met lezen naar "PVV-minister...." Het mag geen verassing zijn dat ik niks van hun moeten hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dank je voor je waardevolle bijdrage.
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dank je voor je waardevolle bijdrage.
Als Wilderstroll hoef jij natuurlijk niet verder te lezen. Jij weet het al, want je bent gebrieft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik stopte met lezen naar "PVV-minister...." Het mag geen verassing zijn dat ik niks van hun moeten hebben.²
Een partij dat. Gozer, je bent hier geboren en je maakt nog de meest elementaire taalfouten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef egayalS het volgende:
wel een aparte reactie voor een partij dat gestoeld is op populisme.
Ja en nee. Je kan prima regelgeving geven maken voor e-fietsen met banddikte > x, normale elektrische fietsen hebben banden die niet eens in de buurt komen van wat onder een fatbike zit op zijn breedst. Je kan geen normale bandjes onder een fatbike doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Hoe erg ik die troep ook haat, het is wel de waarheid. Je kan fatbikes niet los van andere elektrische fietsen zien, het zijn allemaal elektrische fietsen. Dat maakt regelgeving erg moelijk.
50% van de mensen die hier boos op reageren zijn boos enkel omdat PVV minister
Waarom zou er regelgeving moeten komen voor de banddikte van een elektrische fiets?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kan prima regelgeving geven maken voor e-fietsen met banddikte > x, normale elektrische fietsen hebben banden die niet eens in de buurt komen van wat onder een fatbike zit op zijn breedst. Je kan geen normale bandjes onder een fatbike doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |