Je hoort ze niet 3 straten verderop aankomen en stinken niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:50 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Dus je vindt 2 takt brommertjes irritant, maar elektrische stepjes wil je wel hebben![]()
Dan zet je toch lekker zelf een helm op? Al die dominees op het internet die preken hoe de ander zichzelf op straffe van staatsgeweld veilig moet houden zijn irritanter dan fatbikes. Je weet gewoon zeker dat ze zelf geen helm dragen, want niemand doet het. Je weet zeker dat ze doden gaan veroorzaken want ipv de hele dag een helm mee te zeulen gaan er meer mensen met een auto. Je weet bijna zeker dat ze zelf in een stuip schieten als je voorstelt wat te doen aan de steeds debieler wordende grote auto's en het verlagen van de max snelheid in de stad. Het echte gevaar als je buitenkomt is altijd een automobilist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:49 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Daar moet je tenminste een helm op aangezien er toch wel veel ongelukken mee gebeurde.
https://www.quotenet.nl/z(...)e-step-in-nederland/quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Oh en als de minister tegen verboden is, dan kan hij wellicht ook wat doen aan het elektrische stepjesverbod.
Ik hoop dat het die jongens lukt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)e-step-in-nederland/
Dood aan die teringdingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Oh en als de minister tegen verboden is, dan kan hij wellicht ook wat doen aan het elektrische stepjesverbod.
Denk dat het ook wel zal helpen als veel fietsers zich eens normaal gaan gedragen in het verkeer. En ja, dat geldt ook voor veel automobilisten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het probleem met fietsers zijn niet de fietsers maar de auto's. Omdat auto's fietsers verwonden moet volgens sommigen de fietsers een helm op
Ik zie eerder turken, coke bouwvakbedrijfeigenaren en gen x kneusjes suv's rijden. Boomers rijden dacia's en toyota's.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beter dan dood door een boomer die zijn kleine penis compenseert met een SUV.
Is het wel normaal om met een moordmachine van 1500kg door de straten te scheuren met 30kmh of zelfs 50?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel zal helpen als veel fietsers zich eens normaal gaan gedragen in het verkeer. En ja, dat geldt ook voor veel automobilisten.
Wat begrijp je niet aan normaal gedragen? Als ik ergens rij waar ik 50 of 30 mag en dat vind ik gegeven de situatie te snel, dan ga ik langzamer rijden. En ik heb geen moordmachine, ik heb een auto.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is het wel normaal om met een moordmachine van 1500kg door de straten te scheuren met 30kmh of zelfs 50?
Dat is een kwestie van perspectief. Ik zit hier natuurlijk wel een beetje de boel aan te dikken, maar ik kan er gewoon met mijn kop niet bij hoe hysterisch mensen doen als de jeugd wat nieuws doet, terwijl ze zelf bijna allemaal een kinderenslachter voor de deur hebben staan. Maar dat is normaal want dat was altijd al normaal ofzo. Automobilisten zijn na ziekte de grootste doodsoorzaak van kinderen. Niet fatbikes en zeker niet stepjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan normaal gedragen? Als ik ergens rij waar ik 50 of 30 mag en dat vind ik gegeven de situatie te snel, dan ga ik langzamer rijden. En ik heb geen moordmachine, ik heb een auto.
Dus in jouw optiek zijn alle automobilisten moordenaars en slachters. Ok, op jou reageer ik maar niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van perspectief. Ik zit hier natuurlijk wel een beetje de boel aan te dikken, maar ik kan er gewoon met mijn kop niet bij hoe hysterisch mensen doen als de jeugd wat nieuws doet, terwijl ze zelf bijna allemaal een kinderenslachter voor de deur hebben staan. Maar dat is normaal want dat was altijd al normaal ofzo. Automobilisten zijn na ziekte de grootste doodsoorzaak van kinderen. Niet fatbikes en zeker niet stepjes.
U is een kloon van dorpsgek @torentje ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van perspectief. Ik zit hier natuurlijk wel een beetje de boel aan te dikken, maar ik kan er gewoon met mijn kop niet bij hoe hysterisch mensen doen als de jeugd wat nieuws doet, terwijl ze zelf bijna allemaal een kinderenslachter voor de deur hebben staan. Maar dat is normaal want dat was altijd al normaal ofzo. Automobilisten zijn na ziekte de grootste doodsoorzaak van kinderen. Niet fatbikes en zeker niet stepjes.
De krachtige automobilisten, die met hun lawaai de arme dwergen het leren verhinderen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
U is een kloon van dorpsgek @:torentje ?
Ik ontken het niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
U is een kloon van dorpsgek @:torentje ?
Ja zelf maar verzinnen wat de ander gezegd heeft en wegrennen is makkelijker dan zeggen waar ik het fout heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus in jouw optiek zijn alle automobilisten moordenaars en slachters. Ok, op jou reageer ik maar niet meer.
Zoals je zelf al aangeeft, gaan ze niet uit zichzelf een helm dragen. Dus dan zou een helmplicht er goed aan doen toch? Wat mij betreft rijden ze zich dood hoor, maar ik heb geen zin dat ik 2 uur langer bij het OLVG moet wachten op de spoedeisende hulp omdat zo'n pauper buitenlandertje weer tegen de grond is gesmakt zonder helm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hoort ze niet 3 straten verderop aankomen en stinken niet.
[..]
Dan zet je toch lekker zelf een helm op? Al die dominees op het internet die preken hoe de ander zichzelf op straffe van staatsgeweld veilig moet houden zijn irritanter dan fatbikes. Je weet gewoon zeker dat ze zelf geen helm dragen, want niemand doet het. Je weet zeker dat ze doden gaan veroorzaken want ipv de hele dag een helm mee te zeulen gaan er meer mensen met een auto. Je weet bijna zeker dat ze zelf in een stuip schieten als je voorstelt wat te doen aan de steeds debieler wordende grote auto's en het verlagen van de max snelheid in de stad. Het echte gevaar als je buitenkomt is altijd een automobilist.
Nou oke, nog een keer dan:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ontken het niet.
[..]
Ja zelf maar verzinnen wat de ander gezegd heeft en wegrennen is makkelijker dan zeggen waar ik het fout heb.
Die helmplicht zal vooral de mensen raken die zich toch al aan regels houden en zich meestal normaal gedragen. De groep waar het hier om gaat, heeft vaak die drang niet zo en doet waar ze zin in hebben. Ik woon in een grote stad en zie dat dagelijks om me heen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:03 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, gaan ze niet uit zichzelf een helm dragen. Dus dan zou een helmplicht er goed aan doen toch? Wat mij betreft rijden ze zich dood hoor, maar ik heb geen zin dat ik 2 uur langer bij het OLVG moet wachten op de spoedeisende hulp omdat zo'n pauper buitenlandertje weer tegen de grond is gesmakt zonder helm.
"Het echte gevaar als je buitenkomt is altijd een automobilist."
Wanne gelul joh.
De scooter wetgeving was heel duidelijk. Het enige lastige is voor de huidige bestuurders een besluit nemen dat electrische fietsen pas vanaf een bepaalde leeftijd gebruikt mogen worden met verplicht blauw kenteken plaatje en bijbehorende verzekering en dit doorvoeren..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:06 schreef Elan het volgende:
Het punt is meer dat ze (jongeren) dan wat nieuws verzinnen, en technisch gezien heeft ze daarin gewoon gelijk.
Het is lastig om duidelijke wetgeving te maken. Al is 90% tegen die krengen dus er zal wel wat mee moeten.
Helaas verongelukt maar een klein gedeelte het grootste gedeelte zal een fysieke beperking aan een heftig ongeluk over houden. Daar mag dan de maatschappij de rest van hun leven voor gaan zorgen .quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:11 schreef junkiesietze het volgende:
ik zie het probleem ook niet echt, al die kutjes die niet kunnen rijden verongelukken vanzelf, probleem lost zichzelf op.
Bijzonder inderdaad, de Fabike is ongeveer het favoriete vervoersmiddel van eenieder waar de PVV tegen isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef egayalS het volgende:
wel een aparte reactie voor een partij dat gestoeld is op populisme.
Plus het grote risico dat ze iemand bij dat ongeval betrekken die daar ook niet om vraagt. Als ik zie hoe ze in ons winkelcentrum door het wandelend publiek heen scheuren..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas verongelukt maar een klein gedeelte het grootste gedeelte zal een fysieke beperking aan een heftig ongeluk over houden. Daar mag dan de maatschappij de rest van hun leven voor gaan zorgen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |