SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
ja had gehoopt dat het minder zou worden.. maar nopequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging iets niet goed hahaha
Maar kudt dat een persoon zo bezig kan blijven he
Volgens mij is hij hardleersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja had gehoopt dat het minder zou worden.. maar nope
Kom danquote:
Vogeltjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja had gehoopt dat het minder zou worden.. maar nope
Jij knuffelt maar met Ruud hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik knuffel ook eventjes met die blonde, als jullie het niet erg vinden
* TheStigsDutchCousin zacht pak aantrektquote:
Mailyquote:
Ze heten niet voor niets "vleesetende" plantjes hequote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat er vleesetende plantjes op de aanbieding zijn bij de lidl.![]()
Vind ze grappig uitzien maar ze overleven nooit zo lang hier
Je bedoelt manetende plantjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets "vleesetende" plantjes he
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Spuit 11 weerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zei muis net ook al , in het vorige topic
Echt iets voor jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt manetende plantjes
Je zou moeten weten dat ik gek ben op het op offeren van mannenquote:
Eerst alles lezen natuuuurlijk voor je komt postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou moeten weten dat ik gek ben op het op offeren van mannen
Met allebei dan maar?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij knuffelt maar met Ruud hoor
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Wietplantage, het is toch graties stroomquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Woningbouw had alleen iets gezegd over dat het niet de bedoeling was om er langdurig een vriezer/koelkast te plaatsen. Voor de rest waren er geen extra regels.
Spannendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Opslag en om te klussen.
Nouja het is dan plantenvoedingopslag en zo nu en dan heb ik een vleeskettingzaag nodig en dat kan.
C'mere youquote:
Greysquote:
Je hebt uitstekend verkeerd geschreven!quote:
Ik voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je hebt uitstekend verkeerd geschreven!
KWquote:
Nee dat is niet gratis. Stroom van de berging zit wel op mijn meterkast.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wietplantage, het is toch graties stroom
Dat weet ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou moeten weten dat ik gek ben op het op offeren van mannen
Dat is eerlijk geregeld dan. Hier komt de stroom van de berging voor rekening van de VvE, ook de stroom die de sociale huurders gebruiken (die geen lid van de VvE zijn)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat is niet gratis. Stroom van de berging zit wel op mijn meterkast.
Spoelbakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss de berging betegelen met een afvoerputje
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De volgende is exclusief voor u!
Wil jij ook knuffels?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij ook knuffels?
Mocht ik ooit nog een OP hebben, zal ik proberen er aan te denken.
Hey KWquote:
Hey Greysquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Limburgers hebben altijd net dat beetje extra aandacht nodig he
Jij komt er meestal pas na een half uur achter dat je de lapo hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij ook knuffels?
Mocht ik ooit nog een OP hebben, zal ik proberen er aan te denken.
Datquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij komt er meestal pas na een half uur achter dat je de lapo hebt
Nietes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij komt er meestal pas na een half uur achter dat je de lapo hebt
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietes!
Het duurt gewoon een half uur voor ik een geschikte TT bedacht heb
Maar nu heb ik Knuffels voor Greyyyyys #
Tot in den treure kan ik die gaan gebruiken![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietes!
Terecht welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietes!
Ik wil onweerquote:
Misschien is er soms een reminder nodigquote:
quote:
Ik zou ze opnemen!quote:
Dus een aquarium met piranha's mag ook?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Woningbouw had alleen iets gezegd over dat het niet de bedoeling was om er langdurig een vriezer/koelkast te plaatsen. Voor de rest waren er geen extra regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem 3 weken aan het eind van het jaar denk ik..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ze opnemen!
Dat heb ik dan ook al gedaan met mijn uren
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dus een aquarium met piranha's mag ook?Sadisten jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dus een aquarium met piranha's mag ook?Loog werkt beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik van horen zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2024 09:48:06 ]
Ik heb nog wel zoutzuurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Loog werkt beter.
Heb ik van horen zeggen.
Is het nu weer drukker langs de grote weg nu alles weer open is? Of merk je daar weinig van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Tis hier prima weer
Lekker buiten met een kop koffie
Dat zou nog erger zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze levend geofferd gaan worden?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Limburgers hebben altijd net dat beetje extra aandacht nodig he
Idd zo humaan ben ik ook nog wel dat het niet levend wordt gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze levend geofferd gaan worden?
Hier merk ik er weinig vanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het nu weer drukker langs de grote weg nu alles weer open is? Of merk je daar weinig van?
Tegenvaller ditquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd zo humaan ben ik ook nog wel dat het niet levend wordt gedaan.
Psychisch laten leiden is veel leuker dan fysiek.quote:
Hey muisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Psychisch laten leiden is veel leuker dan fysiek.
Het verschil tussen man en vrouw in 1 zin!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leiden of lijden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een leider?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel fijn was dat omrijden wel een beetje zat iedere keer.quote:
Ik vraag me af of die het reddenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn was dat omrijden wel een beetje zat iedere keer.
Ze zijn lang bezig geweest, even open en weer bezig
Ook lekker voor de luchte, die zullen best wel een flinke strop gehad hebben
Ja, ze waren net begonnen. Zou echt jammer zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die het redden
3 maanden wegafsluiting is wel killing denk ik
Voor beschuit komt ze eruit!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn achterhoekse maag kreeg net kaneelbeschuitje weet wel de enige echte
[ afbeelding ]
Ze hebben niet echt goed bedacht dat een sluiting als je net begint niet handig isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze waren net begonnen. Zou echt jammer zijn
Das de enige ecktequote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn achterhoekse maag kreeg net kaneelbeschuitje weet wel de enige echte
[ afbeelding ]
Ze denken wel vaker niet na.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt goed bedacht dat een sluiting als je net begint niet handig is
zondagochtend bij opa en oma. Deze lekker dippen in de thee. Ochquote:
Nee, dat hebben ze zeker niet, maar of het bij hun bekend was weet ik ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt goed bedacht dat een sluiting als je net begint niet handig is
Jij verleidt ze eerstquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik leid ze wel naar hun mentale ondergang
Lijkt me dat als je zoiets koopt dat je wel even gaat checkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze zeker niet, maar of het bij hun bekend was weet ik ook niet.
Ik ben niet zo van het dippenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zondagochtend bij opa en oma. Deze lekker dippen in de thee. Och
Waar wel van?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het dippen
Sallyquote:
Daarom ben ik testerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Soms is programmeren niet leuk
Ik wou dat ik zo ver was dat ik kon testen. Alles draait in onze ontwikkelomgeving willen we een release build bakken werkt er iets belangrijks niet en is dat voor geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik tester
Doe je dat nu hele dagen achter elkaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Soms is programmeren niet leuk
Een beetje welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dat nu hele dagen achter elkaar?
Jullie hebben geen OTAP?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo ver was dat ik kon testen. Alles draait in onze ontwikkelomgeving willen we een release build bakken werkt er iets belangrijks niet en is dat voor geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.
We werken met ons tweeën aan een project (mijn broertje en ik) om weer een beetje in de werkflow te komen. We zijn allebei met een psychose uitgevallen toen we ons eigen bedrijf hadden. (teveel stress) en willen weer een beetje in de materie komen. Dus we testen alles zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jullie hebben geen OTAP?
Mooi zo, als je maar niet weer doorslaat ( goed bedoeld )quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een beetje wel
Maar het gaat me wel beter dan ooit dus wat dat betreft mag ik niet klagen
Gelukkig heb ik mijn broertje er bij die af en toe zegt dat ik moet stoppen. En dat helpt soms.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, als je maar niet weer doorslaat ( goed bedoeld )
Ah, ik vat hemquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We werken met ons tweeën aan een project (mijn broertje en ik) om weer een beetje in de werkflow te komen. We zijn allebei met een psychose uitgevallen toen we ons eigen bedrijf hadden. (teveel stress) en willen weer een beetje in de materie komen. Dus we testen alles zelf.
Somsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn broertje er bij die af en toe zegt dat ik moet stoppen. En dat helpt soms.
Bedanktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Het doet me deugd te lezen dat het nog steeds goed met je gaat
Had je samen met je broer een eigen bedrijf? Klinkt alsof jullie ook wel steun aan elkaar hebben, dat is fijn.
Yup somsquote:
KoningWouter-Godquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had samen met mijn vader het bedrijf en mijn broertje werkte voor ons. Maar als dit allemaal goed gaat gaan we misschien wel met ons tweeen weer een bedrijf starten. Werk vinden met onze medische geschiedenis wordt denk ik wel lastig. Ik kan me nog wel goed presenteren bij sollicitaties maar mijn broertje zoekt al een tijdje en wordt nergens aangenomen.
We hebben zeker steun aan elkaar maar waar ik minder moet doen mag hij nog wel eens een tandje bij zetten. (vind ik dan)
Dat is heel fijn om te horenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup soms
Maar ik ben ver weg van een psychose of zoiets hoor, gaat me eigenlijk wel goed en de dwang is ook stukken minder.
hoe lang? drie weken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo out of office is ingesteld.
hmmmm.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 lange weken volgens mij TL
ha die aloa, goedemorgenquote:
Dit moet zijn:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 lange weken volgens mij TL
hee Aardappel, mogguh. Thanx .quote:
Kan je lekker Fokken!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
even een motivatieprobleempje hier. gelukkig nu even lunchpauze.
Denk inderdaad dat als je eerlijk vertelt dat je een psychose hebt gehad, je moeilijk aan werk komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had samen met mijn vader het bedrijf en mijn broertje werkte voor ons. Maar als dit allemaal goed gaat gaan we misschien wel met ons tweeën weer een bedrijf starten. Werk vinden met onze medische geschiedenis wordt denk ik wel lastig. Ik kan me nog wel goed presenteren bij sollicitaties maar mijn broertje zoekt al een tijdje en wordt nergens aangenomen.
We hebben zeker steun aan elkaar maar waar ik minder moet doen mag hij nog wel eens een tandje bij zetten. (vind ik dan)
hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
even een motivatieprobleempje hier.
Ja dat denk ik dus ook. Maar ik weet het altijd wel goed te verkopen en ben wel zelfverzekerd over mijn kunnen. En heb bijvoorbeeld nooit op mijn LinkedIn vermeld dat ik het bedrijf heb moeten stoppen. Dus als ik solliciteer heb ik geen gat in mijn CV.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat als je eerlijk vertelt dat je een psychose hebt gehad, je moeilijk aan werk komt.
Maar als jullie zelf iets kunnen starten zou natuurlijk ook helemaal prima zijn!
Klinkt wel alsof jullie elkaar mooi in evenwicht houden!
Wil je echt alleen maar ontwikkelen/developen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Maar ik weet het altijd wel goed te verkopen en ben wel zelfverzekerd over mijn kunnen. En heb bijvoorbeeld nooit op mijn LinkedIn vermeld dat ik het bedrijf heb moeten stoppen. Dus als ik solliciteer heb ik geen gat in mijn CV.
Maar ik weet dus niet of ze gaan vragen naar mijn medische geschiedenis. Want liegen daar schiet je niets mee op. Als het dan later uitkomt of je verspreekt je kun je alsnog vertrekken. En daar houd ik ook niet van.
Ach ja we zien wel het is in ieder geval fijn nu iets om handen te hebben. Veel beter dan alleen maar in mijn hoofd zitten denken hoe kut het allemaal gaat.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik weet dus niet of ze gaan vragen naar mijn medische geschiedenis. Want liegen daar schiet je niets mee op. Als het dan later uitkomt of je verspreekt je kun je alsnog vertrekken. En daar houd ik ook niet van.
quote:Mag een werkgever tijdens een sollicitatiegesprek vragen of ik een ziekte of beperking heb?
Nee, dat mag niet. Een werkgever mag tijdens uw sollicitatiegesprek niet vragen naar uw gezondheid. Ook mag de werkgever niet vragen naar uw ziekteverzuim in het verleden.
Moet ik tijdens een sollicitatiegesprek iets vertellen over mijn gezondheid?
Alleen als dit rechtstreeks van belang is voor de functie waarop u solliciteert. Bijvoorbeeld als u belangrijke onderdelen van deze functie niet kunt uitvoeren vanwege een ziekte of beperking. Alle andere informatie over uw gezondheid mag u verzwijgen.
Wordt u arbeidsongeschikt door uw ziekte of beperking die u heeft verzwegen bij uw sollicitatie? Dan kan dit gevolgen hebben voor het doorbetalen van uw loon tijdens ziekte. Ook kan uw werkgever u op staande voet ontslaan.
https://www.autoriteitper(...)over-mijn-gezondheid
quote:Welke vragen mogen niet gesteld worden tijdens een sollicitatiegesprek?
Een werkgever mag u tijdens de sollicitatieprocedure alleen vragen stellen die relevant zijn voor de functie waarop u solliciteert. Hij mag u in de regel geen vragen stellen over privézaken of uw gezondheid.
Vragen tijdens sollicitatie over privézaken
Uw werkgever hoort u niets te vragen over uw privézaken. Krijgt u tijdens een sollicitatiegesprek toch een vraag over uw privéleven of uw gezondheid, bijvoorbeeld over een kinderwens? Dan hoeft u hier geen antwoord op te geven.
Vragen tijdens sollicitatie over uw gezondheid
De werkgever mag niet vragen naar uw gezondheid of uw ziekteverzuim bij uw vorige werkgever. Vragen over uw gezondheid mogen alleen worden gesteld tijdens een aanstellingskeuring (medische keuring). Deze medische keuring is maar voor enkele functies toegestaan. Als u voor de functie een medische keuring moet ondergaan, moet dit in de vacature staan.
In bepaalde gevallen moet u tijdens de sollicitatieprocedure uw werkgever informeren over uw gezondheid. Deze meldingsplicht geldt alleen als uw medische klachten problemen kunnen geven tijdens het werk. Als u zwanger bent, hoeft u dit niet te vertellen.
Geschiktheid voor de functie vaststellen
Uw werkgever mag wel vaststellen of u geschikt bent voor de functie, zonder u vragen te stellen over uw gezondheidstoestand. Hij of zij kan dit doen door duidelijk te omschrijven uit welke taken de functie bestaat, en u vervolgens te vragen of u in staat bent deze taken uit te voeren.
Enkele voorbeelden van vragen die de werkgever u wel mag stellen, zijn:
• Als administratief medewerker moet u lang achter een bureau kunnen zitten. Bent u in staat 2 uur achter elkaar aan een bureau te werken zonder tussentijds op te staan?
• Als callcenter-medewerker moet u teksten van het beeldscherm kunnen lezen. Bent u in staat om een groot deel van de dag met een beeldscherm te werken?
• Als vrachtwagenchauffeur moet u lang (bijvoorbeeld 4 uur) achter het stuur kunnen zitten zonder te stoppen. Kunt u dat volhouden?
• Als horecamedewerker moet u een aantal uren (bijvoorbeeld 4 uur) achter elkaar staand werken. Kunt u dat volhouden zonder tussentijds te gaan zitten?
https://www.rijksoverheid(...)-sollicitatiegesprek
Sally to the rescuequote:
Zelf mee te maken gehad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally to the rescue
Mutskequote:
Dan weet je ook al meteen dat je niet voor zo'n werkgever wil werken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:29 schreef aloa het volgende:
Probleem is dat heel veel werkgevers niet al die regels kennen en je doodleuk voor het blok zetten. (Eigen ervaring.. )
Hmm ja, ik hou sowieso niet van liegen, maar ben er ook niet goed in, dan ga ik blozen enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Maar ik weet het altijd wel goed te verkopen en ben wel zelfverzekerd over mijn kunnen. En heb bijvoorbeeld nooit op mijn LinkedIn vermeld dat ik het bedrijf heb moeten stoppen. Dus als ik solliciteer heb ik geen gat in mijn CV.
Ach ja we zien wel het is in ieder geval fijn nu iets om handen te hebben. Veel beter dan alleen maar in mijn hoofd zitten denken hoe kut het allemaal gaat.
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mutske
[..]
Dan weet je ook al meteen dat je niet voor zo'n werkgever wil werken.
Dan mag je hen op de wet wijzen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:29 schreef aloa het volgende:
Probleem is dat heel veel werkgevers niet al die regels kennen en je doodleuk voor het blok zetten. (Eigen ervaring.. )
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik hou sowieso niet van liegen, maar ben er ook niet goed in, dan ga ik blozen enzomja lijkt me ook niets om altijd op je woorden te moeten letten en of je wel iedereen hetzelfde verhaal vertelt. Bovendien zou ik als mensen niet verder dan zoiets kunnen kijken, er sowieso liever niet mee samen werken.
Maar dacht eigenlijk dat ze in sollicitaties niet naar je ziekteverleden vragen?
Edit: oh, blijkbaar gebeurt dat wel als je een onverklaarbaar gat op je cv hebt. Geen ervaring mee.
Dat heb ik in mijn geval ook gedaan. Maar bij een sollicitatie is dat niet handig.quote:
Ja maar daar win je niets mee.quote:
Dat wel, maar je hoeft veel dingen niet bij een sollicitatie al te vermelden.quote:
Als zij daar niet in meegaan, dan wil je daar toch niet werken...?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn geval ook gedaan. Maar bij een sollicitatie is dat niet handig.
Of je moet een hele sociale werkgever treffen. Dan weet je meteen dat je goed zit
Daar mogen ze ook niet naar vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar daar win je niets mee.
Heb wel eens gelezen dat je ook gewoon mag liegen dan. Al ging dat over de kinderwens-vraag.
Nou, een werkgever moet ook niet denken dat ze alles maar mogen vragen. Ik zou er geen moeite mee hebben om dat bij een sollicitatie te vermelden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn geval ook gedaan. Maar bij een sollicitatie is dat niet handig.
Of je moet een hele sociale werkgever treffen. Dan weet je meteen dat je goed zit
En dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook niet naar vragen.
Als ze er in meegaan niet idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Als zij daar niet in meegaan, dan wil je daar toch niet werken...?
Mocht jij uitvallen, kunnen ze je dan pakken op een antwoord wat je tijdens de sollicitatie gezegd zou hebben omdat jij hen wijst op de wet?
En dan stellen ze omzichtig de vraag waar je jezelf over 5 en over 10 jaar ziet...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook niet naar vragen.
"Op jouw stoel."quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan stellen ze omzichtig de vraag waar je jezelf over 5 en over 10 jaar ziet...
Dat zijn privé dingen idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, een werkgever moet ook niet denken dat ze alles maar mogen vragen. Ik zou er geen moeite mee hebben om dat bij een sollicitatie te vermelden.
Ze mogen je volgens mij niet eens vragen of je een vriendin hebt
quote:
Dan weet ik ook wat ik voor vlees in de kuip hebquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
|Dan kan je meteen inpakken en wegwezen?
Maar zou wel een kewle actie zijn![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Systeembeheer lijkt me ook wel leuk. Het liefst zou ik hier in de buurt bij een groot software bedrijf werken. Maar daar zijn ze wel streng en ik heb ook geen papiertje alleen super veel ervaring vanaf mijn 12e.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je echt alleen maar ontwikkelen/developen?
inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je lekker Fokken!
Het is wel enorm kut dat men zoveel waarde hecht aan een papiertje dan aan ervaring.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Systeembeheer lijkt me ook wel leuk. Het liefst zou ik hier in de buurt bij een groot software bedrijf werken. Maar daar zijn ze wel streng en ik heb ook geen papiertje alleen super veel ervaring vanaf mijn 12e.
ja. terwijl ervaring heel veel waard is.....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel enorm kut dat men zoveel waarde hecht aan een papiertje dan aan ervaring.
Hoe zouden ze me voor het blok kunnen zetten? Ik heb officieel geen gat in mijn CV. Dus er is eigenlijk geen reden om er naar te vragen. Maar zou fijn zijn zo'n vraag voor te kunnen zijn er van tevoren over na te denken of er geen diplomatiek antwoord op is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:29 schreef aloa het volgende:
Ja ik ga me dan schuldig voelen. En precies wat je zegt. Altijd oppassen wat je zegt omdat het tegen je gebruikt kan worden. Nee liever niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik hou sowieso niet van liegen, maar ben er ook niet goed in, dan ga ik blozen enzomja lijkt me ook niets om altijd op je woorden te moeten letten en of je wel iedereen hetzelfde verhaal vertelt. Bovendien zou ik als mensen niet verder dan zoiets kunnen kijken, er sowieso liever niet mee samen werken.
Maar dacht eigenlijk dat ze in sollicitaties niet naar je ziekteverleden vragen?
Edit: oh, blijkbaar gebeurt dat wel als je een onverklaarbaar gat op je cv hebt. Geen ervaring mee.
Ja maar ik was al eens gescout voor dat bedrijf om mijn CV alleen is dat toen niet door gegaan. Dus ik heb nog steeds hoop dat ik daar alsnog aan de slag kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel enorm kut dat men zoveel waarde hecht aan een papiertje dan aan ervaring.
Dit is het onderwerp van de nieuwsbrief van UWV in mijn mailbox zojuistquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow! Dan is er nog hoop!Bedankt
Ja diep van binnen ben ik eigenlijk gewoon ondernemer en geen loondienst type. Ik werk keihard en wil echt ergens voor gaan. Ik kan er totaal niet tegen om gedwongen van 9 tot 17-19 op een plek te zitten terwijl het werk al klaar is. Alleen schijnt dat tegenwoordig ook minder te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is het onderwerp van de nieuwsbrief van UWV in mijn mailbox zojuist
Ondernemen met een bipolaire stoornis, Nadya schrijft er nu columns over
Van: UWV | Meedoen
Super man! Hopelijk kom ik ook ooit zo'n werkgever tegen. Alleen heb ik dan geen gaten in mijn CV. Op papier heb ik nog steeds dat bedrijf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb enorme gaten in mijn CV gehad. En dat is dan echt niet leuk op gesprekken. Behalve bij het laatste (waar ik nu dus nog steeds werk): hij keek naar mijn CV, ik zat zowat te zweten, en hij zei: op papier is dit een match. Dan valt er wel een paar kilo van je schouders.
Hmm, je zou misschien ook eens bij ziekenhuizen kunnen kijken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Systeembeheer lijkt me ook wel leuk. Het liefst zou ik hier in de buurt bij een groot software bedrijf werken. Maar daar zijn ze wel streng en ik heb ook geen papiertje alleen super veel ervaring vanaf mijn 12e.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ik zat zowat te zweten, en hij zei: op papier is dit een match
Staan jullie nog in de KvK? Want dat kunnen ze nakijken. Als ze flauw zouden willen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:02 schreef KoningWouter het volgende:
Op papier heb ik nog steeds dat bedrijf.
Zoiets is nog een optie inderdaad. Of bij de gemeente lijkt me ook wel relaxed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, je zou misschien ook eens bij ziekenhuizen kunnen kijken?
Wij hebben af en toe wel systeembeheerders nodig.
Het is wel een chaotische werkomgeving en je moet wel tegen wat stress kunnen, maar het is vaak ook wel sociaal en soms moeilijk mensen vinden, want de salarissen liggen geloof ik wel lager dan in het bedrijfsleven.
Maar goed, waarschijnlijk zeg ik hier niets nieuws, dacht dat je het ook al eens over systeembeheer bij een school had gehad.
Nee dat niet inderdaad. Oke dan denk ik dat ik daar niet over moet liegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Staan jullie nog in de KvK? Want dat kunnen ze nakijken. Als ze flauw zouden willen zijn.
Eerlijk zeggen dat je altijd heel hard werkt en dat je in het geval van het eigen bedrijf natuurlijk nog harder je best ging doen en ongezonde uren ging maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat niet inderdaad. Oke dan denk ik dat ik daar niet over moet liegen.
Ja precies zoiets.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen dat je altijd heel hard werkt en dat je in het geval van het eigen bedrijf natuurlijk nog harder je best ging doen en ongezonde uren ging maken.
Dat heeft je een boel overspannen situaties opgeleverd.
Maar sindsdien heb je je grenzen wel leren kennen, en leren bewaken.
Je zorgt er nu voor dat je regelmatig een pauze neemt, op tijd eet, enz. (daar liep het bij mij op stuk toen ik een burn-out kreeg (meerdere, zelfs). Weet alleen niet of je 'burn-out' moet noemen.)
Zoiets?
ieuw.quote:
Oh dat was het wel, al zat ik op dat moment 2 jaar in Den Haag en daar wilde ik niet blijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is echt wel een top antwoord om te krijgen, zeker als je al een lange tijd probeert te solliciteren...!
Ja, beste keuze geweest van mijn levelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Super man! Hopelijk kom ik ook ooit zo'n werkgever tegen. Alleen heb ik dan geen gaten in mijn CV. Op papier heb ik nog steeds dat bedrijf.
Nee nee.quote:
Dotjequote:
Hey harder werkertquote:
Ja, vandaag weerquote:
Hey ASquote:
Ik wist niet dat Stig bij Fok! werktquote:
Ik help Dotje meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Stig bij Fok! werkt
En wat zei je?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn TL vroeg zich af waarom ik nog op werk was
Ik zei nog een paar kleine dingetjes en dan ga ik naar huis.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei nog een paar kleine dingetjes en dan ga ik naar huis.
ik las duifjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker zelfgeteelde druifjes eten
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn TL vroeg zich af waarom ik nog op werk was
same here.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af
als het maar niet alsnog na zessen wordt....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei nog een paar kleine dingetjes en dan ga ik naar huis.
Vele kleintjes maken 1 grote!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als het maar niet alsnog na zessen wordt....
lekker de koffers pakken naar een zonnig oord gauwquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
same here.
wat doe ik hier nog...![]()
Lovelyquote:
Allemaal binnenblijvenquote:
Yesquote:
2 weken. Voor mij tekort voor het bedrijf te langquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes![]()
Je hebt het vast al verteld, maar hoe lang?
Vakantiegenotquote:
Ja, 2 weken is net genoeg om een vakantiegevoel te krijgen, te weinig om even los te komen van werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 weken. Voor mij tekort voor het bedrijf te lang
Amyquote:
Van heet naar koudquote:
Heerlijkquote:
Net als het weerquote:
Ja morgen maar 21 graden en zaterdag 20 en zondag weer 25 maandag 27quote:
Missquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja morgen maar 21 graden en zaterdag 20 en zondag weer 25 maandag 27
En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja morgen maar 21 graden en zaterdag 20 en zondag weer 25 maandag 27
Hier niet maar wel zonnig en droogquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.
Hier drie dagen mogelijk onweerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet maar wel zonnig en droog
Weer app op de laptop geeft niks aan, even buienradar checkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier drie dagen mogelijk onweer
Hier in het zuiden vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Buienradar geeft maandag wel onweer en regen aan
Hopen op wat mooie knallen nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in het zuiden vanaf zaterdag
haha hier welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Laatst hier heel veel flitsen achter elkaar en verder geen gerommel of geknal
Zat je op de wc?quote:
Toen ik in Drenthe zat was het op een avond ook een geluidsloze discotheek in de lucht, erg gaafquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Laatst hier heel veel flitsen achter elkaar en verder geen gerommel of geknal
Geloof dat het vorig week was ofzquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik in Drenthe zat was het op een avond ook een geluidsloze discotheek in de lucht, erg gaaf
Hier ziet het er wer anders uit. Morgen 23 zaterdag 23 en zondag 29 maandag 28 met regen en daarna stabiel met temp tussen de 24 en 22 gr. Maarrrr dat zeggen ze nu. Morgen kan het weer heel anders zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daarna blijft het wel stabiel dacht ik.
Het weer is altijd zeer veranderlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ziet het er wer anders uit. Morgen 23 zaterdag 23 en zondag 29 maandag 28 met regen en daarna stabiel met temp tussen de 24 en 22 gr. Maarrrr dat zeggen ze nu. Morgen kan het weer heel anders zijn
Of niet dan 💥🌧️☃️💨❄️🌦️quote:
Daarom heeft dat vooruit kijken ok weinig zinquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is altijd zeer veranderlijk.
Qua weer wel. Qua andere dingen...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heeft dat vooruit kijken ok weinig zin
Wat voor soep?quote:
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua weer wel. Qua andere dingen...
Ja, auwiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet bij vooruitkijken kan er altijd wat tussen komen.
Lekker. Ik had bami gemaakt.quote:
Met kloeploep erbij enz?quote:
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschietenquote:
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.quote:
Dan is ie voor het verkeerde gat gegaan, beginnersfoutquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een ander toekomstbeeld. Toen kwam er wat ‘ tussen’ en werd ik moeder. De eerste keer was gelijk prijsschieten
De bami niet of de kroepoek niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,maar die heb ik niet zelf gemaakt.
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
De bami niet of de kroepoek niet?
Denk dat veel mensen dat niet zelf makenIk vind Casave ook lekker
Zelf gemaakte is idd wel lekkerderquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
met lekker veel satesaus eroverheen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kroepoek niet. Kant en klare bami vind ik niet te pruimen. Ik heb liever de naturel kroepoek.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
Ja ik maak het meeste zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf gemaakte is idd wel lekkerder
Jazeker. en een gebakken eitjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel satesaus eroverheen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind de java en bali kroepoek van conimex ook wel erg lekker!
Maar eet dat dan meestal gewoon als chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |