Hein de Haas legt even haarfijn uit hoe het zit. Vervolgens zegt Johan dat hij het er helemaal mee eens is en laat in zijn betoog merken dat hij er helemaal niets van begrepen heeft.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:01 schreef DrDentz het volgende:
*nodigen man uit die 30 jaar onderzoek heeft gedaan*
"Hij lult maar door hè!"
"Ik heb nog geen mening kunnen geven!"
"Doe eens de koekoek!"
Dit ja. Feiten in plaats van onderbuik.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:30 schreef BobW het volgende:
Hein de Haas
Goed realistisch verhaal tegenover de bangmakerij van Derksen & Duk
Mwah, ik denk dat de Islam een groter probleem is dan deze meneer schetst.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:30 schreef BobW het volgende:
Hein de Haas
Goed realistisch verhaal tegenover de bangmakerij van Derksen & Duk
Het was wel duidelijk dat die onderbreking niet van Rene zou komen, die ging het allemaal de pet te boven LOL.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat ze dit deden, maar ze gaven die man zoveel spreektijd dat ik er gewoon zenuwachtig van werd. Ik bleef maar wachten tot ze hem zouden onderbreken, omdat dat nou eenmaal de normale gang van zaken is in het programma.
Als een betoog met feiten en nuance wat ontstaan is na 30 jaar onderzoek telt als linkse propaganda dan zou ik daar zelf misschien een andere conclusie uit trekkenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:18 schreef DutchPandora het volgende:
Sinds directeurtje weg is gaat het zienderogen achteruit. Het is een links propaganda programmaatje aan het worden met veelal de verkeerde gasten.
Als ik kijk zitten er alleen rechtse gasten aan tafel en is het rechts-extremistische gelul de voertaal.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:18 schreef DutchPandora het volgende:
Sinds directeurtje weg is gaat het zienderogen achteruit. Het is een links propaganda programmaatje aan het worden met veelal de verkeerde gasten.
Gewoon normale mensen-taal die je hoort als je een sigaretje gaat roken in de fabriekquote:Op donderdag 5 september 2024 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik kijk zitten er alleen rechtse gasten aan tafel en is het rechts-extremistische gelul de voertaal.
Ze is geen goede schrijfster, maar mede door haar heb ik een Abo genomen van AD. Net zoals Derksen geen goede schrijver was in de VI las ik z'n columns graag.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook als je dertig jaar onderzoek naar migratie hebt gedaan, weet Johan Derksen het uiteindelijk beter
ANGELA KIJKT TVJe kunt als serieuze wetenschapper jarenlang onderzoek doen naar migratie, maar uiteindelijk weet Johan Derksen het toch beter, zag Angela de Jong.
https://www.ad.nl/show/oo(...)lijk-beter~a2f96f83/
Oei die krijgt er van langs vanavond![]()
Hein moet maar eens een rondje gaan lopen met zijn gezinnetje in de buitenwijken van Parijs.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de Islam een groter probleem is dan deze meneer schetst.
Kijk voor de gein is naar Duitsland of Engeland en alle misstanden
Frans KLEINED.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:18 schreef DutchPandora het volgende:
Ja, dat zie ik ook. Lijkt wel een ontstoken oog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
Wilfred kijkt vandaag nog vermoeider uit z'n ogen dan normaal. Lijkt wel een ontsteking. Of heb ik wat gemist?
Dat viel mij ook op. De man aan de bar hangt een heel verhaal op dat in strijd is met Johans kroegpraat. Maar als Johan dan weer aan het woord komt, reageert hij totaal niet op wat de man zei en herhaalt hij gewoon zijn standaardverhaal. Gaat het wel goed met hem?quote:Ook als je dertig jaar onderzoek naar migratie hebt gedaan, weet Johan Derksen het uiteindelijk beter
Act Helene lult maar wat, ze vindt alles geweldig. Kijk eens als een leeghoofd? Ja, ho maar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Helene vond Carrie geweldig maar weet de onderwerpen niet allemaal te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |