Zat zij niet in de Masterfase van haar rechtenstudie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Is het enige wat zij doet ‘klimaatactiviste’ ?
Volgens mij heeft eerder iemand na 6 of 7 afleveringen ook nog bijna de hele finalewijk overleefd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft eigenlijk het record voor de meeste afleveringen aan elkaar? Max zit nu aan zijn 10de aflevering. Het is bijna jammer dat hij niet in de Vlaamse versie zit.
Clevere wielrijdsterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ho, ho, ik heb een verzekering bij de ANWB voor de fiets. Als ik tientallen kilometers van huis fietspech krijg, hoef ik niet de fiets naar huis te duwen.
De tip kreeg ik toen ik een lekke band kreeg 17 km van huis. Toen ik terug aan het sjouwen en douwen was liep er iemand een tijdje met me mee die me hierover vertelde.quote:
Dacht altijd dat haar achternaam 'Mattel' was 🙄quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Kanaroe het volgende:
Barbie heeft een heuse achternaam, das nieuwe info voor mij
Logische gedachtengangquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Dacht altijd dat haar achternaam 'Mattel' was 🙄
Iets met de A12 misschien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze lachte er dusdanig bij dat ik wel eens wil weten hoe en wat.....!
Maartje wint, ik ergerde me een beetje aan Hannahquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Maartje wist vandaag niet veel meer dan Hannah, maar Hannah verpist steeds zoveel overbodige tijd door te veel te roepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Hannah was leuk, maar Maartje weet meer.
Morgen is ze kansloos.
Al vond ik Max de laatste 2 dagen niet zo sterk als daarvoorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:08 schreef hhh38 het volgende:
Nou, het gaat tussen Max en Herman morgen
Ik vond Maartje wel sterk in haar eerste periode. Maar Hannah heb ik toen niet gezien vanwege de OSquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maartje wist vandaag niet veel meer dan Hannah, maar Hannah verpist steeds zoveel overbodige tijd door te veel te roepen.
He, dat wist ik niet. Ik fiets veel en sleep altijd reparatiespul mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ho, ho, ik heb een verzekering bij de ANWB voor de fiets. Als ik tientallen kilometers van huis fietspech krijg, hoef ik niet de fiets naar huis te duwen.
Ik hoop dat ie morgen is uitgepierd van zoveel afleveringen op een rij. Vind t een irritante gast. Liever Herman of maartje maar eigenlijk gewoon hermanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vond ik Max de laatste 2 dagen niet zo sterk als daarvoor
Nou, ik denk dat Herman morgen af gaat zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vond ik Max de laatste 2 dagen niet zo sterk als daarvoor
Ja, als je 98 keer de A12 blokkeert, dan weet je dat op een gegeven moment wel.quote:
Vind ik ook! Slimme, mooie vrouwquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:56 schreef Chiappucci het volgende:
Maartje![]()
Ik verwacht niet dat ze gaat winnen, maar voor mij wel de ontdekking van het seizoen. Wat een leuke, charmante vrouw. En vrij intelligent bovendien.
Nou, die Max is veel erger. Ik vind het bloedirritant al dat handengewrijf, dat langdurige beengewrijf, dat gekrab overal en dan die starre ogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een prima finale van een prima seizoen. En heel fijn dat Hannah uiteindelijk toch gesneuveld is want die vond ik zo irritant hyper.
Heel mooi dat niemand daar op in ging toen ze dom als een schaap lachte toen ze dat antwoord gaf. Je zag dat ze er wat over kwijt wouquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als je 98 keer de A12 blokkeert, dan weet je dat op een gegeven moment wel.
Mooie finale wordt het morgen.
Dikke kans dat er wel iets over gezegd is maar dat dat de uitzending niet heeft gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi dat niemand daar op in ging toen ze dom als een schaap lachte toen ze dat antwoord gaf. Je zag dat ze er wat over kwijt wou
Ik vond haar juist leuk overkomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een prima finale van een prima seizoen. En heel fijn dat Hannah uiteindelijk toch gesneuveld is want die vond ik zo irritant hyper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |