Zat zij niet in de Masterfase van haar rechtenstudie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Is het enige wat zij doet ‘klimaatactiviste’ ?
Volgens mij heeft eerder iemand na 6 of 7 afleveringen ook nog bijna de hele finalewijk overleefd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft eigenlijk het record voor de meeste afleveringen aan elkaar? Max zit nu aan zijn 10de aflevering. Het is bijna jammer dat hij niet in de Vlaamse versie zit.
Clevere wielrijdsterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ho, ho, ik heb een verzekering bij de ANWB voor de fiets. Als ik tientallen kilometers van huis fietspech krijg, hoef ik niet de fiets naar huis te duwen.
De tip kreeg ik toen ik een lekke band kreeg 17 km van huis. Toen ik terug aan het sjouwen en douwen was liep er iemand een tijdje met me mee die me hierover vertelde.quote:
Dacht altijd dat haar achternaam 'Mattel' was 🙄quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Kanaroe het volgende:
Barbie heeft een heuse achternaam, das nieuwe info voor mij
Logische gedachtengangquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Dacht altijd dat haar achternaam 'Mattel' was 🙄
Iets met de A12 misschien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze lachte er dusdanig bij dat ik wel eens wil weten hoe en wat.....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |