SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
quote:Espanyol klopt bij Ajax aan voor Ünüvar
Espanyol zou zich bij Ajax hebben gemeld voor Naci Ünüvar. Net als in het geval van Owen Wijndal zou de Amsterdamse club Ünüvar het liefst verkopen, maar beide opties (huur en koop) liggen nog op tafel. De 21-jarige aanvallende middenvelder zou openstaan voor een transfer naar Espanyol. Ajax zou bij een (tijdelijk) vertrek van Ünüvar een jaarsalaris van zo'n 1 miljoen euro besparen. (Bron: De Telegraaf)
quote:Ajax kan flink besparen met verhuur Wijndal
Real Valladolid en Stade Brest zijn concreet voor Owen Wijndal. De Spaanse en Franse club willen de linksback graag huren van Ajax. De Amsterdamse club wil het liefst verkopen, maar staat inmiddels ook open voor een tijdelijk vertrek. Met een overgang van Wijndal bespaart Ajax zijn salaris, dat zo'n 2,5 miljoen euro bedraagt. (Bron: De Telegraaf)
quote:Nottingham Forest geen optie voor Brobbey
Volgens José Fortes Rodriguez, de zaakwaarnemer van Brian Brobbey, is Nottingham Forest geen optie voor de spits. "Brian gaat alleen weg bij Ajax als het een goede stap is. Dat Ajax in geldproblemen zit, is niet mijn probleem", zegt Fortes Rodriguez. "Ik stuur mijn speler niet naar zomaar een club. Dat kunnen ze allemaal uit hun hoofd zetten." (Bron: De Telegraaf)
Lang geen FM gespeeld maar vroeger kon je daar iedereen verhuren voor een torenhoge verhuurbedrag. Heerlijk.quote:
kwestie van de tijd die je speelt goed gebruiken, bij Augsburg was het 0 goals in een heel seizoenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking. Pepi heeft 1 goal per 40 minuten. Hoe zou dat nou komen?
Een stap naar Leipzig is voor een talent echt niet zo verkeerd. Of wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:33 schreef Wotte het volgende:
Die zaakwaarnemer van Brobbey heeft ook boter op zijn hoofd. Die transfer naar Leipzig was ook een fantastische stap.
Brobbey mikt zo hoog mogelijk. Goeie mentaliteit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:59 schreef Black-Death het volgende:
Nottingham Forest geen optie voor Brobbey
Volgens José Fortes Rodriguez, de zaakwaarnemer van Brian Brobbey, is Nottingham Forest geen optie voor de spits. "Brian gaat alleen weg bij Ajax als het een goede stap is. Dat Ajax in geldproblemen zit, is niet mijn probleem", zegt Fortes Rodriguez. "Ik stuur mijn speler niet naar zomaar een club. Dat kunnen ze allemaal uit hun hoofd zetten." (Bron: De Telegraaf)
Bedoel de insteek van hem dat het sportieve voor het geld gaat. Ze waren allemaal uit op dat tekengeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stap naar Leipzig is voor een talent echt niet zo verkeerd. Of wat bedoel je precies?
Denk niet dat RB Leipzig dan een slechte club is om terecht te komen, dat tekengeld zou ook iedere speler pakken. Uiteindelijk bleek hij niet zo goed, maar zelfs dan koopt Ajax je gewoon lachend terug voor 15-20 miljoen (lol) na een half jaartje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel de insteek van hem dat het sportieve voor het geld gaat. Ze waren allemaal uit op dat tekengeld.
Het was vrij duidelijk dat hij nog niet klaar was voor de bundesliga en dat sportief gezien bijtekenen bij Ajax de meest logische stap was.
alleen was het talent niet klaar voor het volgas voetbal dat rasenball speelt en na een helft spelen al buiten ademquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stap naar Leipzig is voor een talent echt niet zo verkeerd. Of wat bedoel je precies?
Ik blijf er bij dat de publieke teksten van je zaakwaarnemer niet zo fraai zijn richting de club waar je alles aan te danken hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk niet dat RB Leipzig dan een slechte club is om terecht te komen, dat tekengeld zou ook iedere speler pakken. Uiteindelijk bleek hij niet zo goed, maar zelfs dan koopt Ajax je gewoon lachend terug voor 15-20 miljoen (lol) na een half jaartje.
Wat kan ons dat schelen, zolang ze maar betalen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Broeby is ook helemaal ongeschikt voor het engelse tempo
de man heeft volgens mij al na een half uur al kramp
ik denk dat hij hoogstens 20 minuten meekan in het tempo wat in Engeland gespeeld wordt
Verstandig om daar niet heen te gaan
Bertrandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Tjacka het volgende:
Wie heeft de grootste penis van deze selectie volgens jullie?
Medic dat leid ik af aan de verhouding tussen reputatie, kwaliteit en de vermeende hoogte van zijn salaris.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Tjacka het volgende:
Die raakt altijd ‘geblesseerd’ vlak voor de klassieker, waarschijnlijk heeft hij het nieuws van gisteren gewoon nog niet doorgekregenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef Simmertje het volgende:
Berghuis geblesseerd geraakt, morgen niet erbij. Die man is ook van glas he.
Man man man...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef Simmertje het volgende:
Berghuis geblesseerd geraakt, morgen niet erbij. Die man is ook van glas he.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die raakt altijd ‘geblesseerd’ vlak voor de klassieker, waarschijnlijk heeft hij het nieuws van gisteren gewoon nog niet doorgekregen
Het is vooralsnog wel discutabel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme.. Eriksen te duur vinden en dan wel Rugani en Weghorst halen..
Ik ben wel klaar met Kroes
Eriksen verdient klaarblijkelijk 8 miljoen bij Utd en ze willen nog een redelijke transfersom dan is die inderdaad gewoon te duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
in de praktijk 2.5, Rijkhoff zit bij jong Ajax en Brobbey is de helft van de tijd blessa.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
"Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk"
Kroes heeft nu vier spitsen
Eriksen zit op 9 mio per jaar ofzo toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
#SKININTHEGAMEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Eriksen zal ook gewoon heel erg veel verdienen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat er geen creatieve middenvelder en/of rechtsbuiten wordt gehaald. Ja oke, Traore is erbij.. maar regel dan een aanvallende middenvelder. Berghuis is ook maar fragiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eriksen zal ook gewoon heel erg veel verdienen.
Los daarvan had Weghorst eventueel pas na Eriksen moeten komen. Dat er een verdediger bij moest (al dan niet tijdelijk) was toch wel duidelijk?
Eens hoor, alleen vond ik wel (persoonlijk) dat er verdedigend iets bij mocht. Dus snap Rugani primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zorgelijk dat er geen creatieve middenvelder en/of rechtsbuiten wordt gehaald. Ja oke, Traore is erbij.. maar regel dan een aanvallende middenvelder. Berghuis is ook maar fragiel.
Rugani is wat mij betreft sowieso onnodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen vond ik wel (persoonlijk) dat er verdedigend iets bij mocht. Dus snap Rugani prima
Want? Je ging er vanuit dat Sutalo het wel ging doen? Of Medic?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Rugani is wat mij betreft sowieso onnodig.
Genoeg backup vanuit de jeugd. Sutalo met Kaplan, Hato, Janse, en ik vergeet nog wel wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je ging er vanuit dat Sutalo het wel ging doen? Of Medic?
Hebben ze Michiel Kramer gehaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Is wel een goede zet van 020 om die tokkie te halen in de spits
Dan is het weer zo fragiel als wat. Die jonge jongens gaat nou eenmaal veel meer slechte wedstrijden hebben. Stukje tijdelijke!! ervaring daar om die jonge jongens het goed te leren lijkt mij zeer welkom.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Genoeg backup vanuit de jeugd. Sutalo met Kaplan, Hato, Janse, en ik vergeet nog wel wat.
Gelukkig is het inderdaad huur, dat valt nog mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het weer zo fragiel als wat. Die jonge jongens gaat nou eenmaal veel meer slechte wedstrijden hebben. Stukje tijdelijke!! ervaring daar om die jonge jongens het goed te leren lijkt mij zeer welkom.
Huur zonder optie tot koop zelfs. Dus hij mag dit jaar het die jongens leren, inclusief Sutalo, en hopelijk op het veld nuttig zijn. En dan zijn volgend jaar jongens als Baas, Janse, Hato, Kaplan, etc weer 3 stappen verderquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gelukkig is het inderdaad huur, dat valt nog mee.
Die gaan het klappen van de zweep wel even leren van iemand die het gros van zijn carrière op de bank zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur zonder optie tot koop zelfs. Dus hij mag dit jaar het die jongens leren, inclusief Sutalo, en hopelijk op het veld nuttig zijn. En dan zijn volgend jaar jongens als Baas, Janse, Hato, Kaplan, etc weer 3 stappen verder
En daarnaast ja, kom op met die nr 10.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat ze Weghorst gewoon voor de Klassieker aan boord wilden hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Kroes zet zichzelf ook wel weer in een hele matige onderhandelingspositie ten opzichte van een eventuele verkoop van Akpom of Brobbey.. je kunt moeilijk de hoofdprijs vragen als je net al een andere spits hebt binnengehaald
Flikkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Tjacka het volgende:
yepquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je hem in je mond gehad ?
Rijkhoff is gewoon jong Ajax en Akpom gaat verhuurd worden. Niet zo janken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kroes, die vorig jaar klaagde over 5 linker verdedigers koopt nu een 4e spits.
Eriksen kan het niveau niet meer aan. Geef mij maar een harde werker ipv een net niet speler zoals bijv Hendersonquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Want als je eerst Akpom of Brobbey zou verkopen, heb je wel een goede onderhandelingspositie als je ergens aanklopt voor een spits? Dan is toch ook duidelijk dat er urgentie is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:14 schreef Black-Death het volgende:
Kroes zet zichzelf ook wel weer in een hele matige onderhandelingspositie ten opzichte van een eventuele verkoop van Akpom of Brobbey.. je kunt moeilijk de hoofdprijs vragen als je net al een andere spits hebt binnengehaald
Goede speler, ondankbaar mens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey weg bij Ajax lijkt me het beste wat je als club kan overkomen. Is al jaren niet fit.
Waanzinnig onprofessioneel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Goede speler, ondankbaar mens.
Kopsterk. Jij kent hem dus niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:43 schreef Origami94 het volgende:
Iedereen hier MADalsof ze bij de Ajax NV aangesloten zijn
Wees blij dat een kopsterke meevoetballende spits die een halve finale WK en EK heeft gespeeld is gehaald
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:
We moeten alles op alles zetten op het feit dat elke positie minimaal dubbel bezet moet zijn
Je hebt bij Ajax altijd van die figuren die af en toe en volkomen willekeurig de grootste purist moeten uithangen. Een beetje een lompe spits past juist heel goed bij Ajax, het hangt er vooral van af wie daar achter staat en wat voor vleugels je hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:43 schreef Origami94 het volgende:
Iedereen hier MADalsof ze bij de Ajax NV aangesloten zijn
Wees blij dat een kopsterke meevoetballende spits die een halve finale WK en EK heeft gespeeld is gehaald
Dit klonk in je hoofd vast logisch en stoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kent iedereen, alleen jezelf niet zo goed.
Bij jou wat hol uiteraard.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast logisch en stoer.
Ik denk van wel, anders had je wel wat minder domme takes in diverse vbl topics, oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uw verbale vernedering nog langer aan kan.
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Naci Ünuvar voor huur/koop naar Espanyol. Zo zie je maar weer, het hypen van jeugdspelers is voor infantielen.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-en-espanyol-rond-over-unuvar
Die kan misschien wel niveau Excelsior aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.
Bami?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen we in de KLB SC onderhoudende discussies voeren?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit topic heeft momenteel een lager niveau dan Ajax.
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wesley Sneijder is dan ook voor zijn 60ste dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...
Jij doet in het algemeen erg vervelend jegens mij dus jij staat sowieso niet hoog op mijn lijst.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zullen we in de KLB SC onderhoudende discussies voeren?
In die topic worden de echte vragen gesteld over piemels en vaccinaties.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit topic heeft momenteel een lager niveau dan Ajax.
Ik neem daar ook niets van terug. Dan houden we deze afstand tot elkaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij doet in het algemeen erg vervelend jegens mij dus jij staat sowieso niet hoog op mijn lijst.
Ik volg het jeugdvoetbal nooit zo, ken wel iemand die dat wel doet en die oudste was eigenlijk nooit zo goed maar werd wat gehypet mede door het wegvallen van Nouri.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...
Rodney wordt niks meer, zit beetje wiet te roken geloof ik meer nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het jeugdvoetbal nooit zo, ken wel iemand die dat wel doet en die oudste was eigenlijk nooit zo goed maar werd wat gehypet mede door het wegvallen van Nouri.
Of het met z'n broertje wel wat wordt, weten we over een jaar of 3.
@DonRaja en ik houden van al die gerechtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nasi, bami, mihoen etc. onderhoudend hoor.
Lyon kon Mikautadze al niet betalen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.lequipe.fr/Fo(...)carlos-forbs/1504019
Volgens L'Equipe heeft Lyon een bod uitgebracht op Forbs.
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lyon kon Mikautadze al niet betalen toch?
Dit kan ik nog niet gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.
Graag hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.
En dat konden ze dus niet betalen of hadden ze hadden een termijn te laat betaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VERWARRING
Ik had het over Mikautadze en dat bedrag @:marcb1974
Ah, scherp makker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat konden ze dus niet betalen of hadden ze hadden een termijn te laat betaald.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ajax-flop-mikautadze
Maar Forbs is echt een buitenkansje! *Wink* *Wink*quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laatst een artikel van L'Equipe voorbij zien komen dat Lyon 100 miljoen schuld heeft en zo'n beetje de halve selectie op de transferlijst heeft gezet. Dat ze dan nu de portemonnee willen trekken voor Forbs lijkt me sterk?
Het 1 zegt niets over het ander. Genoeg clubs met een forse schuld die spelers kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laatst een artikel van L'Equipe voorbij zien komen dat Lyon 100 miljoen schuld heeft en zo'n beetje de halve selectie op de transferlijst heeft gezet. Dat ze dan nu de portemonnee willen trekken voor Forbs lijkt me sterk?
Het wordt ook wel wat krap qua tijd hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weghorst gewoon voor de Klassieker aan boord wilden hebben
Dat ze Nico er nog maar bij doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Eerste bod 15M volgens VI en Televaag.
Bizarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Op fiets wegbrengenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Dat zou ik leuk vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat ze Nico er nog maar bij doen.
15 en Nico mag ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk betrekken ze nog ff tagliafico in de deal
Voor wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Wie is daar TD?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef Wotte het volgende:
Ze hebben er verstand van daar bij Lyon.
Ja flink pagga slaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Black-Death het volgende:
Heeft er iemand al iets gezegd over de dijen van Weghorst?
David Friio, nooit van die man gehoord.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wie is daar TD?
[ afbeelding ]
Was het talent toch de hele jeugd. Krijgen ze lang niet allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het echt verbazingwekkend dat Ajax spelers als Ünüvar een miljoen per jaar betalen.
Lekker laten gaan dan voortaan. Twee/drie ton is ruim zat voor een jeugdspeler. Ik las ook anderhalf miljoen voor Medic flikkerde bijna van mijn stoel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was het talent toch de hele jeugd. Krijgen ze lang niet allemaal.
Om nog maar te zwijgen over de doelman.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:47 schreef tong80 het volgende:
Straks een bejaarde Engelsman op het middenveld. Een derderangs 32jarige spits. Of een lompe midvoor die altijd geblesseerd is.
Niks mis mee. Hield ons in Europa.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:53 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de doelman.
Even quoten voor als hij mondjes gaat snoerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik moet lachen. Fucking Weghorst van 32 halen.![]()
Dat was een fout van Mike Verweij. Hij verdient 5 ton en heeft nog een contract voor drie jaar, dus anderhalf miljoen over de gehele contractduur. Niet per seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan voortaan. Twee/drie ton is ruim zat voor een jeugdspeler. Ik las ook anderhalf miljoen voor Medic flikkerde bijna van mijn stoel.
Dat van Unuvar is hetzelfde verhaal. Onjuiste bedragen worden genoemd in de media. Hij krijgt ongeveer 420.000 per jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat was een fout van Mike Verweij. Hij verdient 5 ton en heeft nog een contract voor drie jaar, dus anderhalf miljoen over de gehele contractduur. Niet per seizoen.
Bij welke TOP-club is-ie geslaagd ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 06:33 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Even quoten voor als hij mondjes gaat snoeren
Dat bod is natuurlijk sowieso al waanzin, laat staan als ze hoger uitkomen. Al geloof ik er ook wel in dat een club die hem vol op z'n snelheid benut er wel profijt van kan hebben ondanks dat hij voor de rest erg beperkt isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Je hebt het hier over de nieuwe Robben ja, 75 miljoen en geen cent minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat bod is natuurlijk sowieso al waanzin, laat staan als ze hoger uitkomen. Al geloof ik er ook wel in dat een club die hem vol op z'n snelheid benut er wel profijt van kan hebben ondanks dat hij voor de rest erg beperkt is
Hiermee onderschat je Forbs wel behoorlijk, denk ik zo..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het hier over de nieuwe Robben ja, 75 miljoen en geen cent minder.
Bij welke topclub is Luuk de Jong geslaagd? Een goede eredivisiespits is echt heel iets anders dan een topspits in een topcompetitie. Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij welke TOP-club is-ie geslaagd ?![]()
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij welke topclub is Luuk de Jong geslaagd? Een goede eredivisiespits is echt heel iets anders dan een topspits in een topcompetitie. Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.
Ja en dat zijn we nu niet klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'
Sinds twee jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ajax gemiddeld of gewoon? We spreken over Cruijff, van Basten, Zlatan, Kluivert, Bergkamp......... Ajax is een wereldclubmet wereldspitsen. Met Weghorst verzeker je je van Middelmaat. 'Het is zo'n harde werker.' 'Hij doet het goed in de kleedkamer.'
Ik geloof het nog allemaal nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Frankrijk sluit overigens morgen dus er is wel wat haast bij die Forbs deal.
Die jaren heb je helaas ook. Dan kunnen we met weemoed blijven terugdenken aan 1995 of 2019 of je bent gewoon realistisch. Je moet terug naar de Champions League en als dat met saai gemiddeld voetbal wordt bereikt, so be it. De nieuwe Zlatans en Kluiverts komen echt wel weer. Zit sowieso zoals het nu lijkt wel weer een enorm potentiële generatie aan te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang die er in de eredivisie 20+ inschiet zal het me worst wezen of het middelmaat is of niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jamie Vardy daarentegenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.
Ja tuurlijk, een snelle 1-0 maakt die wedstrijd volledig dood.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die wedstrijd van vanavond is toch ook gereduceerd tot een niemendalletje.
Op naar de loting!
Hoop dat ze wel voor een beetje entertainment gaan zorgen. Zeker nu Feyenoord niet meer op het programma staat voor zondag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, een snelle 1-0 maakt die wedstrijd volledig dood.
wen er maar aan. je kan de topspitsen a niet betalen en b geen champions league bieden. dan moet je niet zeuren en werken met wat er wel komt. je kan veel zeggen over Wout maar niet dat hij zijn kansen niet pakt of dat hij zijn best niet doetquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit idd, gewoon volle bak ervoor gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoop dat ze wel voor een beetje entertainment gaan zorgen. Zeker nu Feyenoord niet meer op het programma staat voor zondag.
Rugani wat minuten geven hopelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dit idd, gewoon volle bak ervoor gaan
Schiet niet op inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:35 schreef Scorpie het volgende:
Geen transfernieuws van Akpom of Brobbey
die stond gisteren in de arena met de kids dus die gaat sowieso wel komen. Als die door de keuring komt natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Schiet niet op inderdaad.
Tegelijkertijd is Weghorst ook niet niet officieel aangekondigd. Ik verwacht toch snel uitgaand nieuws, en dan meteen de aankondiging van Weghorst.
Ja klopt maar die keuring is ook al geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die stond gisteren in de arena met de kids dus die gaat sowieso wel komen. Als die door de keuring komt natuurlijk
ah op die manier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja klopt maar die keuring is ook al geweest.
Dus ik denk dat het gewoon afwachten is op een uitgaande transfer voordat deze aankondiging volgt.
Op zich leuk, maar die kwalificatie is toch al binnen dus het maakt verder weinig uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou mooi zijn als we vanavond voor het eerst in jaren weer een goede pot zien. Moet ook wel lukken tegen deze ploeg.
Ik hoorde vanochtend dat Jagiellonia in het weekend ook weer op klassieke wijze debiele tegengoals heeft weggegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar die kwalificatie is toch al binnen dus het maakt verder weinig uit.
Dat doen wij ook regelmatigquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat Jagiellonia in het weekend ook weer op klassieke wijze debiele tegengoals heeft weggegeven.
De lamme tegen de blindequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat doen wij ook regelmatig
Zijn we altijd. Met middelmaat blijf je middelmaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat zijn we nu niet klaar
Omdat de files tantoe lang zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Waarom kan trouwens niet gewoon elke wedstrijd om 20:00 uur zijn. Ideale tijd voor een Europese avond.
ANTI 21:00 UUR.
En wat bereikt PSV met de Jong in Europa ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij welke topclub is Luuk de Jong geslaagd? Een goede eredivisiespits is echt heel iets anders dan een topspits in een topcompetitie. Zie je in Engeland ook van die Paul Mullin gasten die er op laag niveau tientallen per jaar inschieten maar gooi ze in de PL en ze scoren nooit.
Die potentiele generatie hou je één of twee jaar voor ze zijn gevlogen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die jaren heb je helaas ook. Dan kunnen we met weemoed blijven terugdenken aan 1995 of 2019 of je bent gewoon realistisch. Je moet terug naar de Champions League en als dat met saai gemiddeld voetbal wordt bereikt, so be it. De nieuwe Zlatans en Kluiverts komen echt wel weer. Zit sowieso zoals het nu lijkt wel weer een enorm potentiële generatie aan te komen.
Dat kan Brobbey ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang die er in de eredivisie 20+ inschiet zal het me worst wezen of het middelmaat is of niet.
Uniekquote:
Bedoel ik.quote:
Ik dacht eerst dat het om 20:00 uur was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Waarom kan trouwens niet gewoon elke wedstrijd om 20:00 uur zijn. Ideale tijd voor een Europese avond.
ANTI 21:00 UUR.
Het is om 20:00 uur vanavond. Ik lig pas om half 1 in mijn nest met die klote 21:00 uur potjes en dan woon ik nog in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om 20:00 uur was.Af en toe red ik niet door gezondheid. Buiten dat is 20:00 uur idd een veel mooiere tijd.
Een van de meest vermoeiende takes is dat. ‘Maar hij legt er 20 in’quote:
Weghorst staat, als we journalisten mogen geloven, bovenaan de FYSIEKE LIJSTJES, scoort makkelijk, helpt een team heus beter voetballen in de Eredivisie en is een natte droom qua slotoffensief.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een van de meest vermoeiende takes is dat. ‘Maar hij legt er 20 in’
Als spits bij een team dat dwingend voetbal nastreeft moet je tegenwoordig gewoon een stuk meer kunnen. In dat licht is Weghorst natuurlijk gewoon een upgrade ten opzichte van Akpom. Ook geen geweldige voetballer, maar Akpom kan écht helemaal niks verder
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weghorst staat, als we journalisten mogen geloven, bovenaan de FYSIEKE LIJSTJES, scoort makkelijk, helpt een team heus beter voetballen in de Eredivisie en is een natte droom qua slotoffensief.
En het enige waarom Akpom momenteel speelt, is omdat hij ademt en zijn tactische taak uitvoert.
Wij danken pastor Michel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God in de Insta-bio van Weghorst. @:kingroland
Geroodpildquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God in de Insta-bio van Weghorst. @:kingroland
Brubbey gaat gewoon weg lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brubbey gaat gewoon weg lijkt me.
Brobbey gaat op het bankie denkt, en dan in de winterstop pleite. Akpom hopelijk nog voor de transferdeadline.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.
Omdat hij zelf ook duidelijk maakt weg te willen (naar de juiste club).quote:
Dat lijkt mij ook wel het meest voor de hand liggende scenarioquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey gaat op het bankie denkt, en dan in de winterstop pleite. Akpom hopelijk nog voor de transferdeadline.
Ik verwacht deze dagen niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat hij zelf ook duidelijk maakt weg te willen (naar de juiste club).
Weghorst gaat alles spelen, Brubbie en Ekpon op de bankquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wie de ontevreden spits gaat zijn ...
Vaccinweigeraar Wout is gewoon een hele bijzondere jongenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe is even normaal man, waarom steeds wappie.
quote:Maniak Wout Weghorst wil holistische school zonder docenten starten
Wout Weghorst (31), iedereen die hem weleens over het veld heeft zien briesen ziet direct dat hij een vreselijk maniakaal en overdreven is. Hij is dodelijk vermoeiend, zwaar irritant, waanzinnig, ENORM pretentieus en heel erg Arie Boomsma. Weghorst lijkt ons daarom niet bepaald de juiste man om zich te bemoeien met het schoolsysteem in Nederland en toch is dat precies wat de minst begaafde spits die het Nederlands Elftal ooit heeft gehad doet. Hij wil een holistische school oprichten in Twente. God verhoede.
Voor de duidelijkheid: dat Weghorst een school wil starten is een HEEL SLECHT PLAN. Weghorst is iemand die het maximale uit zijn voetbalcarrière heeft gehaald door enorm intens te zijn, door alles te overdrijven, door elke dag weer gekmakend actief te zijn, door heel hard te rennen en heel erg bezig te zijn met visualiseren, imagineren en manifesteren. Good for him en tijdens een EK is het best leuk, zo'n maniakale gek op tv, met zijn Jezus-kruisje in zijn oor, maar hoezo denkt hij dat hij de aangewezen man is om een school op te richten? En niet zomaar een school, maar een holistische!
Meneer heeft namelijk samen met de stichting Heel Wijs bedacht dat het voor kinderen beter is als zij worden grootgebracht door coaches in plaats van door docenten. Zij willen een school zonder toetsen en huiswerk, zonder vakinhoudelijke leerkrachten, zonder curriculum, zonder concrete meetbare leerdoelen en zonder onderwijsinspectie. In plaats daarvan gaan de kinderen buitenschools leren vanuit, jawel, de holistische benadering! De nadruk moet komen te liggen op de natuur, verbinden, zelfontwikkeling en zelfredzaamheid. Hun missie, zoals omschreven op hun website: ‘Het integreren van een holistische benadering in het onderwijs, waarbij kinderen op een speelse manier hun unieke talenten kunnen ontdekken.’
'Adem in, adem uit, Lente. Sluit je ogen. En hoe voel je je daarbij? Waar zit de emotie? Je bent een mooi kind. Je kan alles. Vind jij jezelf een acht? Dan ben je een acht. Visualiseer maar een acht. Jij bent een acht. Voel de boom. Voel het gras. Knuffel de boom maar. Rol maar door het gras. Is het gras groen? Of oranje? Is het een paarse dag voor jou of een blauwe dag? En hoe voelt dat dan? Liefde Lente, liefde.'
Zo gaat dan dan. Kots.
Dat de plannen serieus zijn, blijkt uit het feit dat Weghorst en de zijnen al druk bezig zijn met het vinden van een locatie voor de school. Godzijdank is dat nog niet gelukt, aldus de Tubantiaaaaaaa.
Doe isquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe is even normaal man, waarom steeds wappie.
Hij speelt nu eenmaal voor Ajax en ik juich voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ga gewoon juichen als die mafkees een goal maakt. Zo hypocriet ben ik wel.
Bizar. Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vreemd concept. Juichen voor een goal van je favoriete voetbalclub.
Ik noem het een paradijsvogel, wappie klinkt zo negatief. Het lijkt mij een prima knul.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaccinweigeraar Wout is gewoon een hele bijzondere jongen
[..]
Terwijl je naar een poster van een naakte Bertrand kijkt ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom als eerste klaar als Weghorst ons naar een tweede plaats schiet.
Dit, het is ook niet m'n favoriete persoon maar als ie in Oranje scoort of straks bij Ajax juich ik gewoon. Voor dit Ajax is het gewoon een nuttige versterkingquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij speelt nu eenmaal voor Ajax en ik juich voor Ajax.
Heb je die?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Terwijl je naar een poster van een naakte Bertrand kijkt ?
Als je je ooit bedenkt staat mijn dm open!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Bertrand en mij
Brobbeast hoop ik toch van niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:24 schreef Black-Death het volgende:
Nu moet Brobbeast of Zakpom wel vertrekken
Weghorst is #1, Brubbie is #2, let maar opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef Drxx het volgende:
Ik vraag me af hoe 'gezellig' Weghorst nog is als hij tweede viool moet spelen? (Ervan uitgaande dat Brobbey #1 blijft.)
laat brub maar stapje harder doen hierdoor. Zou mooie motivator zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:47 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Weghorst is #1, Brubbie is #2, let maar op
Een Brobbey in deze vorm is in no-time #2. Die man is alleen geschikt voor profvoetbal als hij echt helemaal topfit is, en ik denk niet dat hij de motivatie heeft dat altijd te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef Drxx het volgende:
Ik vraag me af hoe 'gezellig' Weghorst nog is als hij tweede viool moet spelen? (Ervan uitgaande dat Brobbey #1 blijft.)
Brobbey wel, Berghuis niet. Dat zijn al twee mutaties. En Forbs zal toch niet spelen zeker, als Lyon echt concreet is?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zo. Elke keer weer kermis
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Rensch sutalo baas hato
Henderson fitzjim taylor
Bergwijn brobbey traore
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?
T was een gokje van mijn kant hoor, bij Farioli had het ook prima zo kunnen staanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.
waar zijn de mariniers als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Hebben ze wat stuc gemaakt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Zitten nog mama’s kip te herkauwenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Dat was meer in de context van: De andere competities die nog niet dichtgaan na morgen zijn niet de competities die veel geld hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Als ik Kroes zo hoor bij Ziggo gaat er vanavond en/of morgen nog wel wat gebeuren qua transfers.
“Het grote geld zal morgen binnen moeten komen”.
De beste keuze denk ik, berghuis had ook nog gekund alleen die is er nu nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Veredelde waterdrager. De Engelse Wout Bramaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Als je met je ogen dicht kijkt zie je het niet neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Veredelde waterdrager. De Engelse Wout BramaHeeft sinds zijn komst niks toegevoegd.
Tot op heden heeft hij nog geen broodje kroket in de dugout gegeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Wout Weghorst is echt een Michiel Kramer 2.0 jongens!
Blijkbaar heb jij met je ogen dicht gekekenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je met je ogen dicht kijkt zie je het niet nee
Dat deed ik alleen de vorige twee seizoenen wel eens, nu valt het wel meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij met je ogen dicht gekeken
heel mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Woutje komt dus Brubby sprint nu extra hard.
Toen Haller er was, presteerde hij ook veel beter. Laat Brubbie maar vechten voor zijn plekquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
extra hard of extra zwart?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghuis a niffo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Als je dat tegen Brubbie zegt, maakt hij van jouw sterretje een rondje.
Dat werker Henderson voor de openingen moet zorgen voor een tijdjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar Weghorst is gekomen als 2e spits? Of wat is het idee
De rest van de selectie dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook kut met peren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De rest van de selectie dan?
Dit team kan een beetje creatieve middenvelder gebruikenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef byah het volgende:
Dit team kan wel een beetje Wout gebruiken
Is dat jouw fquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is dat jouw natte droom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weghorst is binnen no-time de eerste spits
Weer eentje die vroeger van de commode is getieft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:11 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk bij Ajax
Krachten besparen. Volgende wedstrijd is over 2 weken alweerquote:
Nee mijn nachtmerrie, die man heeft een kinderarm tussen zijn benen hangen. Zijn eikel is zo groot als een pink ladyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:09 schreef white_witch het volgende:
[..]
Is dat jouw f
[..]
Is dat jouw natte droom?
jeugdspelerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie is Mokio? Die heb ik gemist volgens mij.
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Mama’s kip, McLaren in Amsterdam cruisen, 5 miljoen salaris, beetje feesten.quote:
Een van de grotere talenten uit België.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik volg redelijk de jeugd, maar van heb hem ik ook niet eerder van gehoord
Dit dus. Kon naar redelijk wat clubs volgens 'de berichten'.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
24 juni overgekomen van Gent schijnbaar. Echt niks van meegekregen
Begint gewoon een mastodont te worden. Echte ouderwetse draufgangerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag eens wat meer op Sutalo gelet.
Eigenlijk geen rare dingen gezien van hem. Gewoon degelijk.
Het mocht tijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |