Maar Forbs is echt een buitenkansje! *Wink* *Wink*quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laatst een artikel van L'Equipe voorbij zien komen dat Lyon 100 miljoen schuld heeft en zo'n beetje de halve selectie op de transferlijst heeft gezet. Dat ze dan nu de portemonnee willen trekken voor Forbs lijkt me sterk?
Het 1 zegt niets over het ander. Genoeg clubs met een forse schuld die spelers kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laatst een artikel van L'Equipe voorbij zien komen dat Lyon 100 miljoen schuld heeft en zo'n beetje de halve selectie op de transferlijst heeft gezet. Dat ze dan nu de portemonnee willen trekken voor Forbs lijkt me sterk?
Het wordt ook wel wat krap qua tijd hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Weghorst gewoon voor de Klassieker aan boord wilden hebben
Dat ze Nico er nog maar bij doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Eerste bod 15M volgens VI en Televaag.
Bizarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Op fiets wegbrengenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Dat zou ik leuk vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat ze Nico er nog maar bij doen.
15 en Nico mag ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk betrekken ze nog ff tagliafico in de deal
Voor wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef Wertha het volgende:
Wie is daar TD?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef Wotte het volgende:
Ze hebben er verstand van daar bij Lyon.
Ja flink pagga slaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Black-Death het volgende:
Heeft er iemand al iets gezegd over de dijen van Weghorst?
David Friio, nooit van die man gehoord.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wie is daar TD?
[ afbeelding ]
Was het talent toch de hele jeugd. Krijgen ze lang niet allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het echt verbazingwekkend dat Ajax spelers als Ünüvar een miljoen per jaar betalen.
Lekker laten gaan dan voortaan. Twee/drie ton is ruim zat voor een jeugdspeler. Ik las ook anderhalf miljoen voor Medic flikkerde bijna van mijn stoel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was het talent toch de hele jeugd. Krijgen ze lang niet allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |