abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214898355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:03 schreef Ricky86 het volgende:

[..]
Probeer de boxen op Google Streetview te vinden, is me nog niet gelukt het perceelnummer te vinden.
Via streetview lijkt alles nog onbebouwd, via kadastrale kaart.com en ook daar kom ik de perceelsnrs niet tegen, echter zijn wel a d binnenzijde vd straat wel veel garageboxen neergezet,oa nr 29-12 & 13 of a d overzijde 50-12 & 13, Collin graag een huisnummertje erbij Pak de hovenier wel mee.
De 2e Jan Steenstraat daar moet ik de pitch nog ff goed van lezen. Je hebt 4 app met een mwaarde van 2.690k en je gaat na verbouwing > 5app met een mwaarde van 4.550k. 3e hypo prive ken ik geen waarde aan toe. Vergunningstraject, bouwkst, tijdsplan onzekere factoren, nog maar een goed de EBI lezen. Het vermogen van de betrokkenen zit in de diverse stenen (verschillende panden op diverse locaties). Daar zijn niet zomaar snel harde liquide ¤ 's van gemaakt. Ter aanv het moet echt vd zekerheden (hypo+privé) komen, de BVtjes zijn zo empty als ...?

[ Bericht 5% gewijzigd door peterc op 05-09-2024 13:36:37 ]
pi_214898719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:30 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Is er nog iets positiefs dat ik mis, zeer goede reputatie van meneer oid?
"bekend als hoofd coaching van Real Estate Masterclass.", misschien?

Hm...nee _O-
pi_214898767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:09 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dan zou ik niet te lang wachten..... ;)
Had ik stiekem ook gedaan, toch altijd nog 14 dagen bedenktijd ;)
pi_214898778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:09 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]
"bekend als hoofd coaching van Real Estate Masterclass.", misschien?

Hm...nee _O-
Beetje hetzelfde gevoel krijg ik erbij als met die Pr8! AI coach interim Kenneth Smit manager guru.
pi_214898816
Nog een kleine bij Collin onderweg

https://www.collincrowdfund.nl/v-o-f-hulsing-huppermans/

Werkkapitaal voor een dakdekker. 230k / 8,5% / 48 maanden.
pi_214898856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:58 schreef Bieselke het volgende:

[..]
"Naast de inkomsten uit het hoveniersbedrijf ontvangt Rosanne ook looninkomsten uit dienstbetrekking elders."

Maar is nog geen vetpot nee.
Denk dat ze ook wel wat of misschien zelfs wel veel, particulieren als klant hebben. Die hoeven niet altijd een factuurtje 8-)
Pecunia non olet
pi_214899120
Linkje Buikslotermeer vastgoed, rente 9%. De financiering bij Collin Crowdfund wordt aangewend voor de aankoop, splitsing en verbouwing van de Tweede Jan Steenstraat 102 1, 102 2, 102 3, 102 O en 102 HS (gelegen in de Pijp) te Amsterdam. De huidige 4 appartementen met 1 kadastraal nummer worden gesplitst naar 5 appartementen. De bouwvergunningen zijn reeds ingediend en goedkeuring wordt in september verwacht. Door middel van verkoop van de 5 appartementen zal de lening worden afgelost. https://www.collincrowdfu(...)de1379357542fd3b4f05
pi_214899234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:14 schreef ShowMeTheMoney het volgende:

[..]
Beetje hetzelfde gevoel krijg ik erbij als met die Pr8! AI coach interim Kenneth Smit manager guru.
Een Rennie of Sperti gevoel?
Pecunia non olet
pi_214899267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:45 schreef Jaco078 het volgende:
Collin Linkje;
1e hypotheek op statig Amsterdams pand

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bekende naam; onlangs is 250k werkkapitaal gefund met 2e hypo op eigen woning.
Je weet dat je je eigen inlog meestuurt? Kan niet direct kwaad, zit nog een extra check op, maar ik zou het niet doen.

Ik zag het omdat ik via jouw link een knop inschrijven heb, als ik gewoon via mijn eigen account ga heb ik die niet?
pi_214899309
Sowieso bijzonder irritant bij Collin dat er bij Investeringskansen die eraan komen niet staat wanneer ze online komen. Hoe moeilijk is om daar een datum en tijd bij te zetten zodat je er rekening mee kan houden denk ik dan.
pi_214899315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je weet dat je je eigen inlog meestuurt? Kan niet direct kwaad, zit nog een extra check op, maar ik zou het niet doen.

Ik zag het omdat ik via jouw link een knop inschrijven heb, als ik gewoon via mijn eigen account ga heb ik die niet?
Het is een pre-linkje. Je kan gewoon mee inschrijven. Worden hier regelmatig gedeeld.
pi_214899318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:27 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Het is een pre-linkje. Je kan gewoon mee inschrijven. Worden hier regelmatig gedeeld.
Weer iets geleerd. Lijkt wel een bug van het systeem dat dit zo werkt. Normaal zou je verwachten dat je inlog gecontroleerd wordt. Potentieel datalek :P
pi_214899355
quote:

[..]
Dat is men hier 'linkjes delen' noemt. Enkelen hier hebben speciale (vroege) toegang en vereren ons regelmatig door die toegang te delen
pi_214899380
quote:
Ja,
je mist hier een grote box 3 portefeuille
Een BV met een gezond eigen vermogen
En het feit dat de gehele bouw in depot gaat
En dat zowel voor als na verbouwing de financiering onder de 100% LTV ligt.
pi_214899393
quote:

[..]

Dank je! heb even mijn linkje verwijderd, is al door Sanne - correct - gedeeld.

Hier nogmaals volledig: https://www.collincrowdfu(...)de1379357542fd3b4f05
pi_214899415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Weer iets geleerd. Lijkt wel een bug van het systeem dat dit zo werkt. Normaal zou je verwachten dat je inlog gecontroleerd wordt. Potentieel datalek :P
Collin deelt altijd een linkje om direct te investeren met de lening nemer. Deze vrienden en kennissen van de lening nemer kunnen dan voor de officiële publicatie investeren. Wij zijn hier regelmatig kennis en familie van de leningnemer via via. :) Dat willen we graag zo houden. Daarom graag discreet omgaan met deze situatie daar menig investeerder hier niet blij zou zijn als deze linkjes verdwijnen door geroep over datalekken etc.
pi_214899609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:34 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Ja,
je mist hier een grote box 3 portefeuille
Een BV met een gezond eigen vermogen
En het feit dat de gehele bouw in depot gaat
En dat zowel voor als na verbouwing de financiering onder de 100% LTV ligt.
Heb je een persoonlijke relatie met de leningnemer? Ik kan punt 1 en 4 niet echt uit de pitch halen in elk geval. Eigen vermogen is dus ~ 3 miljoen, ws op basis van overwaarde op genoemde portefeuille.

Zijn marge op dit project lijkt me wel flinterdun, want die 3 ton verdampt al snel als de bouw duurder blijkt of verkoop niet vlot loopt. Ofwel 3 ton is 10 maanden rente ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door ShowMeTheMoney op 05-09-2024 15:15:39 ]
pi_214899688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:30 schreef ShowMeTheMoney het volgende:

[..]
Dus CCF investeert (met private tak samen) 4.3 mio op een huidige pand waarde van 2.6 mio. De vergunningen zijn nog niet rond. Als er iets mislukt met dit plan en de bouw dan is er dus al direct een gat in de dekking van 40% van de investering. Is er nog iets positiefs dat ik mis, zeer goede reputatie van meneer oid?
Ik ken het pand en heb zelf wat vastgoed daar in de buurt. Doe niet mee in het project omdat het type ondernemer en het businessmodel mij niet bevalt. Afloscapaciteit is mij te beperkt.
pi_214899943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:40 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Collin deelt altijd een linkje om direct te investeren met de lening nemer. Deze vrienden en kennissen van de lening nemer kunnen dan voor de officiële publicatie investeren. Wij zijn hier regelmatig kennis en familie van de leningnemer via via. :) Dat willen we graag zo houden. Daarom graag discreet omgaan met deze situatie daar menig investeerder hier niet blij zou zijn als deze linkjes verdwijnen door geroep over datalekken etc.
Ik ga er niets mee doen verder, maar ik vind het niet heel correct. Maar goed, dat mag ieder voor zich bepalen verder.
pi_214900153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik ga er niets mee doen verder, maar ik vind het niet heel correct. Maar goed, dat mag ieder voor zich bepalen verder.
Wat vind je niet correct? Ondernemers krijgen de linkjes zelf ook, bedoeld voor de eigen omgeving.
Lees de laatste 10.000 berichten hier op FOK maar terug, dan zie je heel veel van dit soort linkjes.
pi_214900521
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:07 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Wat vind je niet correct? Ondernemers krijgen de linkjes zelf ook, bedoeld voor de eigen omgeving.
Lees de laatste 10.000 berichten hier op FOK maar terug, dan zie je heel veel van dit soort linkjes.
Omdat wij hier geen "eigen omgeving" zijn in het merendeel van de gevallen en het daarom misbruik is van deze links wat mij betreft. Het geeft een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere mensen die willen investeren via crowdfunding en hierdoor buiten de boot vallen. Ik ben meer van de fairplay in die zin en ik denk dat het ook een negatieve kant heeft (men stopt met investeren als men de kans niet eens meer krijgt bijvoorbeeld).

Neem aan dat Collin dit overigens gewoon weet en bewust toelaat. En ik heb er verder geen problemen mee als anderen hier wel gebruik van wensen te maken, maar dat betekent niet dat ik dat ook moet doen.
pi_214900849
Softwarematching.io failliet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Failliet precies in de eerste maand dat het serieuze aflossen begon, geen toeval natuurlijk. Ik weet niet precies waarom ik in project #1 ben gestapt, ik neem aan blinde hebzucht ivm de 10%. Er was hier wel een goede discussie over en een paar hebben het goed voorspeld.

Degenen in project #2 raken denk ik wel echt hun inleg grotendeels kwijt, die sluiten achteraan bij de hypotheek en verpanding van immateriële activa. Project #1 kan meerdere kanten op gaan, in theorie is er genoeg overwaarde, maar ja moet blijken.

https://www.collincrowdfund.nl/softwarematching-io/
https://www.collincrowdfund.nl/softwarematching-io-2/

[ Bericht 0% gewijzigd door ShowMeTheMoney op 05-09-2024 17:39:34 ]
pi_214900892
6,5% voor werkkapitaal zonder zekerheden
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=30361
pi_214901452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Omdat wij hier geen "eigen omgeving" zijn in het merendeel van de gevallen en het daarom misbruik is van deze links wat mij betreft. Het geeft een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere mensen die willen investeren via crowdfunding en hierdoor buiten de boot vallen. Ik ben meer van de fairplay in die zin en ik denk dat het ook een negatieve kant heeft (men stopt met investeren als men de kans niet eens meer krijgt bijvoorbeeld).

Neem aan dat Collin dit overigens gewoon weet en bewust toelaat. En ik heb er verder geen problemen mee als anderen hier wel gebruik van wensen te maken, maar dat betekent niet dat ik dat ook moet doen.
Je hoeft ook niet mee te doen.
Overigens, het wordt door collin gestimuleerd én p.s. bij deze heb je nog 2 miljoen ruimte.. uiteraard mag je ook netjes morgen 11.00 instappen ipv nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')