abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 september 2024 @ 22:31:41 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215003180
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 20:48 schreef Candymannetje het volgende:
China heeft nu controle over het conflict in UA en het MO.
Zodra hun ergens militaire en economische steun aan gaan geven gaat het conflict niet de westerse kant op.
Maar China doet dat tot nu toe niet en geeft in zoverre steun dat ze belangrijk blijven maar ook onpartijdig.
De Amerikaanse wereldmacht is naar mijn mening ten einde door de vele flaters en China gaat het over nemen.
Rusland zou dat graag willen doen maar China is op alle vlakken sterker.
China is niet onpartijdig

China is voor China :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215007883
Israel verkoopt wapens aan Rusland

twitter

Bron: Israeli pleads guilty to shipping US-made avionics to Russia, violating sanctions

https://www.timesofisrael(...)violating-sanctions/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215016074
Moet dit nou

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 10:39:43 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215016095
quote:
9s.gif Op woensdag 18 september 2024 10:37 schreef Ali_boo het volgende:
Moet dit nou

[ x ]
Nato heeft niet aangevallen en een kernwapen zal er nooit van exploderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215016132
quote:
Moet dit nou

[ x ]
:') Wat vind je er zelf nou van? Denk je ook dat dit nato was en een nuke was?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215017742
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
:') Wat vind je er zelf nou van? Denk je ook dat dit nato was en een nuke was?
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
Niet NATO maar Oekraine.
Je zou toch denken dat zo'n opslag wel een goede bepantsering heeft of het geld voor de bepantsering is in andere zakken terecht gekomen.
Maar om zo'n explosie te veroorzaken moet je een beste drone hebben denk ik en heeft Oekraine drones die zo ver kunnen vliegen met een zware lading?
pi_215020889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
Niet NATO maar Oekraine.
Je zou toch denken dat zo'n opslag wel een goede bepantsering heeft of het geld voor de bepantsering is in andere zakken terecht gekomen.
Maar om zo'n explosie te veroorzaken moet je een beste drone hebben denk ik en heeft Oekraine drones die zo ver kunnen vliegen met een zware lading?
https://x.com/wartranslated/status/1836396708235768135

Geen idee wat het precies is. Maar flinke knal.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215021009
quote:
Moet dit nou

[ x ]
Mensen die niet nadenken en meteen een sensatietweet naar buiten brengen. :')
pi_215047840
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215157466
twitter

quote:
US war hawks’ Eurasia goal: Prevent Russo-German coalition, China’s OBOR project - august 2016

US wants to stop a coalition between Germany and Russia because the combination of German capital and
technology with Russian natural resources and manpower can counter American dominance.

Its move to destabilize and throw countries “off balance” in Eurasia threatens China’s “One Belt, One Road” project that
would help Eurasian economic integration and reduce ungoverned space for terrorist organizations to thrive.

https://www.ispsw.com/wp-content/uploads/2016/08/440_Lin.pdf
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215157706
quote:
Wel fijn dat ze het ook eerlijk toegeven.
Wij worden geacht om de Russen als de vijand te zien want dat wilt de USA.
pi_215157918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wel fijn dat ze het ook eerlijk toegeven.
Wij worden geacht om de Russen als de vijand te zien want dat wilt de USA.
En dit is dan van 2016.
Het lijkt me een uitgekiend plan om oekraine op te offeren om hun doelstellingen te bereiken.

"Fuck Europe" van Nulandt was eerder "Fuck Ukraine" met Zelensky als useful puppet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215157972
"Ze"? Het is een persoon die dit zegt. Een woordvoerder van een commercieel bedrijf, trouwens. Het is niet alsof hij namens de verenigde staten spreekt :)

Maar hij maakt wel een paar punten hoor. Met de vergelijking met de romeinen ging hij even de fout in. En het klopt inderdaad dat USA het onwenselijk had gevonden als supermachten Duitsland en Rusland tijdens WO1 en 2 bondgenoten zouden worden. Gelukkig weten we allemaal hoe dat is afgelopen. Het zou voor ons ook onprettig zijn als Rusland en Amerika bondgenoten werden. Daarom is het onhandig als een zwakke leider als Trump de scepter gaat zwaaien, die bukt meteen voorover voor een Putin.

De man praat in principe over vrij basale geopolitiek. Klinkt wel heel spannend voor de ongeoefende luisteraar, inderdaad.

Voor de rest hoeft USA niet veel moeite te doen om Rusland en Duitsland uit elkaar te houden. Dat gaat ons prima af zonder hen.
Conscience do cost.
pi_215158276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En dit is dan van 2016.
Het lijkt me een uitgekiend plan om oekraine op te offeren om hun doelstellingen te bereiken.

"Fuck Europe" van Nulandt was eerder "Fuck Ukraine" met Zelensky als useful puppet.
Uiteraard, ze hebben schijt aan alles en iedereen.
Wel knap hoe ze het toch altijd voor elkaar hebben gekregen, ze zijn echt goed met propaganderen en manipuleren.
pi_215173715
quote:
En ondertussen weent Zelensky dat Israel krijgt wat hij niet krijgt
Ja bondgenoten helpen elkaar

En IsraHel ...
Het is ondertussen wel duidelijk dat ze een grote oorlog proberen uit te lokken in het MO en hun puppet de VS er mee in te sleuren.
Iedereen bejubelt de geniale pager-attack van Mossad.
Maar men is te naïef om in te zien dat zij ook de 7 oktober aanval uitgelokt/toegelaten hebben om een grootschalige aanval op Hamas te kunnen uitvoeren. Een aanval waarbij ze onbeschrijfelijk brutaal tewerk zijn gegaan en meer dan 40.000 burgers, vrouwen en kinderen plat gebombardeerd hebben, ook dit weer om het bloed van omringende moslimlanden te doen koken en hen uit te lokken in een grote oorlog.
En het Westen zit met haar hoofd diep in de kont van IsraHel en steunt dan ook dit genocidaal regime onvoorwaardelijk.
Opmerkelijke tijden ... more popcorn needed
pi_215174082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 07:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En IsraHel ...
Het is ondertussen wel duidelijk dat ze een grote oorlog proberen uit te lokken in het MO en hun puppet de VS er mee in te sleuren.
Maar men is te naïef om in te zien dat zij ook de 7 oktober aanval uitgelokt/toegelaten hebben om een grootschalige aanval op Hamas te kunnen uitvoeren. Een aanval waarbij ze onbeschrijfelijk brutaal tewerk zijn gegaan en meer dan 40.000 burgers, vrouwen en kinderen plat gebombardeerd hebben, ook dit weer om het bloed van omringende moslimlanden te doen koken en hen uit te lokken in een grote oorlog.
En het Westen zit met haar hoofd diep in de kont van IsraHel en steunt dan ook dit genocidaal regime onvoorwaardelijk.
Denk je dat Trump de ambassade naar Jeruzalem heeft verhuist met als doel om het huidige geweld te veroorzaken?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215174246
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 07:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En IsraHel ...
Yep, ik verwacht eind volgend jaar best wat ellende.
Zeker op economisch gebied.
Maar dat komt dan uiteraard allemaal door Rusland en Iran want die zijn slecht en de rest is lief.
pi_215174516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:55 schreef Hallojo het volgende:

Denk je dat Trump de ambassade naar Jeruzalem heeft verhuist met als doel om het huidige geweld te veroorzaken?
Trump-Biden-Harris-USA ... ze zitten gewoon met zn allen in de kont van Israel. :{w

Israel mag gewoon doen wat ze willen.

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 04-10-2024 10:28:07 ]
pi_215174556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:23 schreef Candymannetje het volgende:

Yep, ik verwacht eind volgend jaar best wat ellende.
Zeker op economisch gebied.
Ondertussen trapt Iran voorlopig niet in de val die Israel opzet.
Benieuwd moest het tot een grote oorlog komen of de VS dan zo dom is om er mee in te gaan.
quote:
Maar dat komt dan uiteraard allemaal door Rusland en Iran want die zijn slecht en de rest is lief.
Je moet het narratief blijven onderhouden ntl.
Maar daar hebben we nu Rutte voor :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')