China is niet onpartijdigquote:Op maandag 16 september 2024 20:48 schreef Candymannetje het volgende:
China heeft nu controle over het conflict in UA en het MO.
Zodra hun ergens militaire en economische steun aan gaan geven gaat het conflict niet de westerse kant op.
Maar China doet dat tot nu toe niet en geeft in zoverre steun dat ze belangrijk blijven maar ook onpartijdig.
De Amerikaanse wereldmacht is naar mijn mening ten einde door de vele flaters en China gaat het over nemen.
Rusland zou dat graag willen doen maar China is op alle vlakken sterker.
Nato heeft niet aangevallen en een kernwapen zal er nooit van exploderenquote:
Wat vind je er zelf nou van? Denk je ook dat dit nato was en een nuke was?quote:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf nou van? Denk je ook dat dit nato was en een nuke was?
https://x.com/wartranslated/status/1836396708235768135quote:Op woensdag 18 september 2024 13:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
Niet NATO maar Oekraine.
Je zou toch denken dat zo'n opslag wel een goede bepantsering heeft of het geld voor de bepantsering is in andere zakken terecht gekomen.
Maar om zo'n explosie te veroorzaken moet je een beste drone hebben denk ik en heeft Oekraine drones die zo ver kunnen vliegen met een zware lading?
Mensen die niet nadenken en meteen een sensatietweet naar buiten brengen.quote:
quote:US war hawks’ Eurasia goal: Prevent Russo-German coalition, China’s OBOR project - august 2016
US wants to stop a coalition between Germany and Russia because the combination of German capital and
technology with Russian natural resources and manpower can counter American dominance.
Its move to destabilize and throw countries “off balance” in Eurasia threatens China’s “One Belt, One Road” project that
would help Eurasian economic integration and reduce ungoverned space for terrorist organizations to thrive.
https://www.ispsw.com/wp-content/uploads/2016/08/440_Lin.pdf
Wel fijn dat ze het ook eerlijk toegeven.quote:
En dit is dan van 2016.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze het ook eerlijk toegeven.
Wij worden geacht om de Russen als de vijand te zien want dat wilt de USA.
Uiteraard, ze hebben schijt aan alles en iedereen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dit is dan van 2016.
Het lijkt me een uitgekiend plan om oekraine op te offeren om hun doelstellingen te bereiken.
"Fuck Europe" van Nulandt was eerder "Fuck Ukraine" met Zelensky als useful puppet.
En ondertussen weent Zelensky dat Israel krijgt wat hij niet krijgtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bondgenoten die elkaar helpen
Denk je dat Trump de ambassade naar Jeruzalem heeft verhuist met als doel om het huidige geweld te veroorzaken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ondertussen weent Zelensky dat Israel krijgt wat hij niet krijgt
Ja bondgenoten helpen elkaar
En IsraHel ...
Het is ondertussen wel duidelijk dat ze een grote oorlog proberen uit te lokken in het MO en hun puppet de VS er mee in te sleuren.
Iedereen bejubelt de geniale pager-attack van Mossad.
Maar men is te naïef om in te zien dat zij ook de 7 oktober aanval uitgelokt/toegelaten hebben om een grootschalige aanval op Hamas te kunnen uitvoeren. Een aanval waarbij ze onbeschrijfelijk brutaal tewerk zijn gegaan en meer dan 40.000 burgers, vrouwen en kinderen plat gebombardeerd hebben, ook dit weer om het bloed van omringende moslimlanden te doen koken en hen uit te lokken in een grote oorlog.
En het Westen zit met haar hoofd diep in de kont van IsraHel en steunt dan ook dit genocidaal regime onvoorwaardelijk.
Opmerkelijke tijden ... more popcorn needed
Yep, ik verwacht eind volgend jaar best wat ellende.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ondertussen weent Zelensky dat Israel krijgt wat hij niet krijgt
Ja bondgenoten helpen elkaar
En IsraHel ...
Het is ondertussen wel duidelijk dat ze een grote oorlog proberen uit te lokken in het MO en hun puppet de VS er mee in te sleuren.
Iedereen bejubelt de geniale pager-attack van Mossad.
Maar men is te naïef om in te zien dat zij ook de 7 oktober aanval uitgelokt/toegelaten hebben om een grootschalige aanval op Hamas te kunnen uitvoeren. Een aanval waarbij ze onbeschrijfelijk brutaal tewerk zijn gegaan en meer dan 40.000 burgers, vrouwen en kinderen plat gebombardeerd hebben, ook dit weer om het bloed van omringende moslimlanden te doen koken en hen uit te lokken in een grote oorlog.
En het Westen zit met haar hoofd diep in de kont van IsraHel en steunt dan ook dit genocidaal regime onvoorwaardelijk.
Opmerkelijke tijden ... more popcorn needed
Trump-Biden-Harris-USA ... ze zitten gewoon met zn allen in de kont van Israel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:55 schreef Hallojo het volgende:
Denk je dat Trump de ambassade naar Jeruzalem heeft verhuist met als doel om het huidige geweld te veroorzaken?
Ondertussen trapt Iran voorlopig niet in de val die Israel opzet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:23 schreef Candymannetje het volgende:
Yep, ik verwacht eind volgend jaar best wat ellende.
Zeker op economisch gebied.
Je moet het narratief blijven onderhouden ntl.quote:Maar dat komt dan uiteraard allemaal door Rusland en Iran want die zijn slecht en de rest is lief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |