Gave fotoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:
Ik deed dus een wandeling in het bos bij Driehuis en daar zwom een walvis.
Echt waar![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, dat probeer ik ook zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is dan weer een stuk minder
hopelijk snel weer over
(en anders proberen in ieder geval af en toe wat leuks te blijven doen.. wordt het niet beter van maar heb je wel iets om naar uit te kijken)
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3
ineens is het 16 uur geweest en smeren alle collega's hem
ik ga ook eens kijken of ik een rustige trein kan claimen
en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3
ineens is het 16 uur geweest en smeren alle collega's hem
ik ga ook eens kijken of ik een rustige trein kan claimen
en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons
Ik dacht ook alquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijn
Uh.. ik wilde dus typen: “NET zoveel” 🫣🫣🫣quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijn
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruiken![]()
Maar ook hier in het topic is er wel aardig wat gebeurd.
Prachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:
Ik deed dus een wandeling in het bos bij Driehuis en daar zwom een walvis.
Echt waar![]()
[ link | afbeelding ]
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.
En sinds vandaag hangt er ook een camera voor de ren
Dus ik kan heel de dag.. gluren
Verder zal het nog wel even shit blijven vrees ik.
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekje
@:Kaatje1 dankjewel
Onze katten hebben voerbakken die open gaan op chip, aangezien ze allebei ander dieetvoer hebben. Nu heeft er eentje ontdekt hoe hij vanaf de achterkant toch eten kan jatten. Nu dus maar een extra kap besteld, hopelijk leert hij het dan ook weer af om zijn broer tijdens het eten lastig te vallen.
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situatiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh. Na 4 uur is de verdoving in mijn mond nog steeds niet uitgewerktIk heb honger. Druiven, brie en winegums lukken net. Drinken gaat er gedeeltelijk naast. Ik denk dat ik even een alternatief plan voor het avondeten moet verzinnen.
Da’s goed mogelijk, dat de niet “eigenaar “ het sluiten heeft tegengehoudenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....
Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst zo lang heeft geduurdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situaties
Hopelijk is het snel uitgewerkt en kan je nog echt wat eten.
Lang leve het als applicatie eigenaar niet tijdig en adequaat uitvoeren van Lifecycle Management op maatwerk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef borisz het volgende:
Te mooi weer om te schelden... Maar ICT-boer 1. Weet niet wat ze hebben gedaan, maar de systemen doen het steeds slechter.
We hadden al gezegd dat we daar weg zouden gaan.
Probleem: Systeem is zo houwtje touwtje dat alleen de originele bouwer het snapt. Nu moet er iets in worden gebouwd wat heel simpel lijkt. Maar dat kunnen ze dus niet want ze snappen het niet en willen het dus niet snappen.
We zijn inmiddels door een overname en faillissement twee partijen verder. Dat helpt ook niet.
Nou allemaal prima, maar nu lijken ook bestaande koppelingen (ten dele) uit te vallen.
Ohja het probleem is ook vooral ze communiceren niet. Handelen tickets slecht af.
We zijn al gestart met een nieuw systeem en minder handgemaakt, maar nu gaan we wrs toch ook dit tijdelijk bij onze andere ICT-boeren onder brengen die iig de bouw hebben meegemaakt. En met het nieuwe systeem mag ik de kar trekken dus dat is wel leuk om te doen.
Zo en nu Surinaamse aardappel/sperziebonensoep. (Marley Spoon)
Ah ja, ik koop brood, kaas en vlees elders maar met groente, fruit, zuivel en de rest komen we wel drie keer aan de drempelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, ik kan wel redenen verzinnen voor het niet laten bezorgen van eten:
- ik kom nauwelijks aan het minimale bestelbedrag van ¤ 50,00*. Ik ben elke week aan het aanvullen met handzeep, vuilniszakken, augurken.
- Via de bezorgdienst kan ik geen Sodastream patronen ruilen.
- Via de bezorgdienst kan ik geen handdoeken uit de actie kopen.
- Geen kortingsstickers![]()
- Bij de Aldi hebben ze fijnere bananen en babyromaine.
Oh en ik vind boodschappen doen eigenlijk wel leuk ook. Ik zal blij zijn als mijn handen het weer doen.
*Boodschappen voor 2 personen, zonder groente, fruit, vlees, eieren, broodkaas en A-merken, dierenproducten, schoonmaakspul of cosmetica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |