En aan de Rabobankquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:32 schreef THEFXR het volgende:
hier van volle zon, 30 gr,
naar dicht bewolkt, 15gr en straks mist
hier wel klimaatontkenner, het ligt niet aan ons maar aan vulkanen,zon en het heelal.
Het is landelijk slechts zes keer voorgekomen sinds het begin van de metingen. Waarvan vijf keer in de afgelopen decennia. Vorig jaar vijf dagrecords gesneuveld in september.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.
De Bilt zal wel weer net niet 30 graden gaan halen. Maar goed, het ka natuurlijk wel gebeuren. Verder wel prima pluim. Zeg maar zo, beter te warm, dan te koud. Het kan net zo goed de andere kant op vallen. Hoe vaak hebben we dit jaar beroerde pluimen gehad in juni en (voor half) juli en was het net zo vaak veel te fris en natquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een prima pluim verder hoor, voor begin augustus.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Koelvest vergeten aan te doen?
Rode en blauwe lijntjes moeten gauw ff normaal gaan doen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Los daarvan. Zondag en maandag zullen bij jou in de contreien ook wel tropisch gaan worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rode en blauwe lijntjes moeten gauw ff normaal gaan doen ja
Het nieuwe normaal met zo'n bloedhete oceaan naast je deur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Middelandse zee is wel een eindje hier vandaan, hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal met zo'n bloedhete oceaan naast je deur.
Dacht je dat die warmte daar bleef?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Middelandse zee is wel een eindje hier vandaan, hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet bijzonder ofzo
Even hier op inhaken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben geen klimaatopwarmingontkenner hoor. Maar 30 graden in september maak ik toch mijn hele leven al wel mee.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Los daarvan. Zondag en maandag zullen bij jou in de contreien ook wel tropisch gaan worden.
Binnen de bebouwing, ja! Maar dat geldt zowat voor overal natuurlijk. Logischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaak kun je daar nog wel eens 1-2 graden bij tellen op zulke warme dagen.
De Noordzee temperatuur voor onze kust? Niet warmer dan afgelopen jaren, volgens mij. Middelandse zee is veel te heet. Noordzee voor onze kust is vrij normaal eind augustusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht je dat die warmte daar bleef?
Noordzee is ook recordwarm, ondanks dat we hier verder geen extreme zomer hebben gehad.
https://www.boardshortz.nl/zeewatertemperatuur-nederland/quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht je dat die warmte daar bleef?
Noordzee is ook recordwarm, ondanks dat we hier verder geen extreme zomer hebben gehad.
Ook bij Arcen wel heb ik het gevoel. Vaak geeft dat lijntje 30 aan en zit Arcen wel op 31+. Niet altijd natuurlijk, maar valt me wel op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Binnen de bebouwing, ja! Maar dat geldt zowat voor overal natuurlijk. Logisch
Dat is geen oceaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Middelandse zee is wel een eindje hier vandaan, hoor.
Toevallig net een treinreis van kust naar oost Brabant gedaan; zon en blauwe lucht aan de kust en grijs en compleet bewolkt in Brabant. Dat verschil was goed te voelen zelfs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijzonder dat het aan de kust nu 2-3 graden warmer is dan in het binnenland.
Ja in De Bilt ja. Dat is altijd al achtergebleven gebied.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is landelijk slechts zes keer voorgekomen sinds het begin van de metingen. Waarvan vijf keer in de afgelopen decennia. Vorig jaar vijf dagrecords gesneuveld in september.
Dus normaal is het allemaal zeker niet.
Het is er momenteel wel warmer dan bij jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja in De Bilt ja. Dat is altijd al achtergebleven gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |