Was wel de ideale manier om het kort te houdenquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zeggen dat t gesprek elk moment verbroken kon worden want niet genoeg muntjes
JAHOIIKSTAOPHETVLIEGVELDCHAUFFEURHEEFTMEGEVONDENREMCOGEEFDIETELEFOONAANMAMAGOFTEDOMMEANDERSISDEKAARTLEE...tuut...tuut..tuut...quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zeggen dat t gesprek elk moment verbroken kon worden want niet genoeg muntjes
Ze belanden wel vaak in een grote kookketel boven het vuur.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:09 schreef TLC het volgende:
En de oude Suske en Wiske's waar Afrikaanse inboorlingen nog zo achterlijk waren als wat![]()
![]()
Tup en Joep!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:02 schreef TLC het volgende:
Uit mijn vroege kindertijd![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Teruggevonden bij een grote schoonmaakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tup en Joep!![]()
Waar haal je die vandaan? Ik herinner me Tup en Joep weer terug of zo.
Het geeft in ieder geval een goed beeld van de tijd waarin het geschreven is. Ook dat is geschiedenis.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar net als de Asterix en Obelix zat er meestal wel een stukje geschiedenis in verwerkt ..
De eerste Suske en Wiske komt uit de jaren 50. Toen waren donkere mensen een attractie.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:23 schreef 215 het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval een goed beeld van de tijd waarin het geschreven is. Ook dat is geschiedenis.
Ja maar dat is met alles ....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:23 schreef 215 het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval een goed beeld van de tijd waarin het geschreven is. Ook dat is geschiedenis.
Tour of Dutyquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:14 schreef Parafernalia het volgende:
Mierenzeik, smultietjes.
Tour of Duty, RUR, Ivanhoe.
Die kleurige armbandjes die je op je arm kon slaan en dan zat ie erom.
Ik vond China Beach leukerquote:
Ik zeg nog steeds "onder water kijken" als ik in Word de tekens aanzet voor spaties, tabjes etc. Jongere collega's snappen dat "onder water" totaal nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Toetsenbordhulpje voor wordperfect 5.1
[ afbeelding ]
Heb ik nog altijd een paar van.quote:
Heb ik, gebruik ik.quote:
Dana Delany.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vond China Beach leuker
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij was ik wel een beetje verliefd op Dana Delany. Net even gegoogled, die ziet er voor haar 69 nog steeds goed uit zegBekijk deze YouTube-video
Vishandels (waar je ook kunt eten) bestaan nog jaquote:
Het is geen vishandel, het waren restaurantjes waar je alleen maar visgerechten kon bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vishandels (waar je ook kunt eten) bestaan nog ja
Ah, ok! Die keten lijkt niet meer te bestaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is geen vishandel, het waren restaurantjes waar je alleen maar visgerechten kon bestellen.
Zou kunnen.quote:
ff testen of ie het doetquote:
Yes.quote:
en Wordperfect en lotus123 niet te vergeten!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Bevatte de diskettes voor girotel (demo) Windows 3.1, en daarnaast Stunts, Wolffenstein, Prince of Persia, Winter games. 😄
Prince megahitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Bevatte de diskettes voor girotel (demo) Windows 3.1, en daarnaast Stunts, Wolffenstein, Prince of Persia, Winter games. 😄
Met een hexeditor elke keer de tijd in de savefile veranderen naar FF.quote:
En Indiana Jones and the Last Crusade en Star Wars X-Wing.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Ja, Brabantia.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:07 schreef flipsen het volgende:
Wij hadden hem in oranje, van Brabantia geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |