Ik ken 9 van de 10 reclames van nu niet eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:56 schreef BertV het volgende:
Het is altijd bijzonder hoe ik bijna iedere reclame van vroeger kent in die compilaties.
Er is nu zoveel reclame dat dit nooit meer gaat lukken.
Ik eigenlijk maar eentje, maar zoveel televisie kijk ik ook niet meer. Was een reclame van Calvé Pindakaas met Esther Vergeerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger bleef je voor de tv zitten om reclames te kijken![]()
Nu zijn ze irritant en worden ze door je strot geduwd.
Ik kan me van de laatste jaren geen leuke of mooie reclames herinneren.
Dat is dan ook een reclame zoals ze vroeger waren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk maar eentje, maar zoveel televisie kijk ik ook niet meer. Was een reclame van Calvé Pindakaas met Esther Vergeer
Deze dus:
Weet ik, maar het is wel een relatief nieuwe natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook een reclame zoals ze vroeger waren.
Yep.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger bleef je voor de tv zitten om reclames te kijken![]()
Nu zijn ze irritant en worden ze door je strot geduwd.
Ik kan me van de laatste jaren geen leuke of mooie reclames herinneren.
Schreef die in zijn vrije tijd ook niet erotische verhaaltjes? Of ben ik nu echt in de war?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Fred Emmer.
Die heeft zich dacht ik één keer versproken in zijn carrière.
klopt... homo-erotisch zelfs dacht ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Schreef die in zijn vrije tijd ook niet erotische verhaaltjes? Of ben ik nu echt in de war?
Zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Schreef die in zijn vrije tijd ook niet erotische verhaaltjes? Of ben ik nu echt in de war?
Klopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt... homo-erotisch zelfs dacht ik
Harmen Siezen die eens zijn lach niet kon inhouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Joop, had humor en maakte soms grapjes in het journaal.
[ link | afbeelding ]
Fred emmer die zich inderdaad maar een keer versprak maar dat was omdat hij zich verslikte en vervolgens minuten lang een hoestaanval had. En in plaats dat het scherm even op pauze werd gezet zag heel Nederland hoe hij het heel moeilijk had. Hij was daar behoorlijk pissig over overigens.quote:
Zaten ook in de grijze telefooncellen. En je had er niks aan, want mensen scheurden de bladzijden er uit..quote:
Ja, kon je goed fikkie mee stokenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zaten ook in de grijze telefooncellen. En je had er niks aan, want mensen scheurden de bladzijden er uit..
Nul - Nulquote:
Sommigen deden dat in de telefooncel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, kon je goed fikkie mee stoken
Meer dan 50 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
Hooligans hadden ze vroeger ook al
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.telegraph.co.uk%2Fmultimedia%2Farchive%2F03382%2Fhooligans_3382813b.jpg&f=1&nofb=1&ipt=f1a9fd88078ff34ec1bdc106b2a25406e9b2eacc5b80666f235fd354e1a8971c&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Bij voorkeur bij de telefoonboeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen deden dat in de telefooncel.
Een bal aan een elastiek, meisjes vonden het leuk.quote:
Oh jaquote:Op maandag 2 september 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een bal aan een elastiek, meisjes vonden het leuk.
Waarom staan die cijfers dubbel…?quote:Op maandag 2 september 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
Wij hadden deze aan de muur in de gang
[ afbeelding ]
Als je je vinger in een gat stopt, zie het nummer niet meer.quote:Op maandag 2 september 2024 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom staan die cijfers dubbel…?
Als je draait weet je het gaatje waar het volgende getal zich bevindtquote:Op maandag 2 september 2024 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom staan die cijfers dubbel…?
Ja hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:16 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ik als kind met mijn moeder naar de stad ging kreeg ik in de feestwinkel(bestaat nog steeds, en ik kwam daar al in de 70's) vaak een kadootje. Een pot slijm, of zo'n rubberachtig inktvisje die de muur afliep als je hem daar tegenaan gooide. Zou dat nog bestaan?
Ja, onlangs kleding voor een 70's feest in Den Bosch besteld. Hier in het noorden is lang niet zo veel keus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hoorhier in Eindhoven hebben we nog gewoon een feestwinkel en ook met de klassieke scheetkussens, nepdrollen, etc. Maar goed, je ziet hier in carnavalsgebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |