Sommigen hebben echt het iq van een pinda.quote:
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
Kijk toch weinig voetbal uit eigen land
Die discussie is hier net al geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.
O die heb ik niet gelezen, sorryquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die discussie is hier net al geweest
Ik lees het ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Groningen is het niet zo moeilijk om je fiets kwijt te raken.
U ziet weer iets?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat wel een vrij grove fout in
Mutti's fiets?quote:
Mutti bij Vindicat?quote:
Verander andere nou eens met echtequote:
Ik snap je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verander andere nou eens met echte
en studenten vindicut met beesten,
dan ben je in de buurt van wat het moet zijn.
In die fietsenstalling?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Die fietskelder?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Vroegah, waren fietsenstallingen wel een ding hequote:
Is ook niet heel raar,er zijn daar in de buurt veel leukere plekken.quote:
Ja , maar ik weet het ook niet meer ... was denk ik laat en we deden een poging om nog iets te vinden dat open was .. maar twas bijna leeg ..quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar,er zijn daar in de buurt veel leukere plekken.
Ik ook,en dat ging de hele nacht door.quote:
Beetje vage periode welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,en dat ging de hele nacht door.
huh? jij was toch in een paar cijfers veranderd?quote:
Ik kan goed toveren...quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
huh? jij was toch in een paar cijfers veranderd?
Warhol was de hele nacht open en De Benzinebar.quote:
It's magic!quote:
quote:
Je kon de hele nacht wel terechtquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Warhol was de hele nacht open en De Benzinebar.
quote:
Daar was ik te vaakquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kwan je daar terecht dan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kon de hele nacht wel terecht![]()
Mooiste uitgaansleven vond ik Arnhem.
De Eendquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kon de hele nacht wel terecht![]()
Mooiste uitgaansleven vond ik Arnhem.
Mijn allerbeste vriendin woonde daar. Daar kwam ik wel vaak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kwan je daar terecht dan?
Daar zit alles op 1 plein toch?
Die bestonden toen ik er woonde nog niet ... de Kattebak was de nachtkroegquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Huh?quote:
Dat is de enige in Arnhem waar ik de naam nog van weet, ik kwam er soms in het weekendquote:
Je bent me er eendjequote:
Depla weet daar alles vanquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegah, waren fietsenstallingen wel een ding he
Ik weet.quote:
Het was er altijd opvallend druk vond ik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de enige in Arnhem waar ik de naam nog van weet, ik kwam er soms in het weekend
Ah zo,quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/1096251/raadslid-nijmegen-gepijpt-in-f
En nu is hij burgemeester van Breda.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo,
geloof ergens wel eens gelezen.
Maar hij had het idee ja
Ik zag het probleem er ook niet zo in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
En nu is hij burgemeester van Breda.
Het kan verkeren.
Ja soms net wat tequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Het was er altijd opvallend druk vond ik.
De Korenmarkt. Daar zit niet alles, wel veel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kwan je daar terecht dan?
Daar zit alles op 1 plein toch?
Korenmarkt iddquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Korenmarkt. Daar zit niet alles, wel veel.
Ik ben ook veel in Arnhem geweest. Ik kom uit die omgeving.
Nou, dan ben je er vóór 1944 geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Korenmarkt idd![]()
Gewoon ook een mooie oude stad.
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er vóór 1944 geweest![]()
Van het historische centrum is weinig overgebleven.
Leeuwarden ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Korenmarkt idd![]()
Gewoon ook een mooie oude stad.
Dan zal ik me wel vergissenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan ben je er vóór 1944 geweest![]()
Van het historische centrum is weinig overgebleven.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen![]()
Wel een rotstad om te rijden vond ik. Veel eenrichtingsverkeer.
Of was dat den Haag
Was dat niet het red light district?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:49 schreef aloa het volgende:
Je had ook nog het spijkerkwartier in Arnhem.
Bestaat dat nog?
Ja klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet het red light district?
Het is er nog. Het is helemaal opgeknapt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:49 schreef aloa het volgende:
Je had ook nog het spijkerkwartier in Arnhem.
Bestaat dat nog?
Vroeger, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet het red light district?
Dubbel glas nu?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is er nog. Het is helemaal opgeknapt.
[..]
Vroeger, ja.
Soms werkt dat. De buurt opknappen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is er nog. Het is helemaal opgeknapt.
[..]
Vroeger, ja.
Ik had daar wel iets mee,de meest vage kroegen bezoeken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms werkt dat. De buurt opknappen.
Ik vond het een vrij onveilige buurt.
Die had je hier ook wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar wel iets mee,de meest vage kroegen bezoeken.
Northcoast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Die had je hier ook wel.
Toen de motorclubs nog duidelijk actief waren.
Saturdarah.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Die idd.
Later zag je steeds meer namen. No Surrender en weet ik veel wat.
Red Devils.quote:
Ik ook nooit,in Heerenveen heb je Black Sheep.Zijn allemaal prima gasten.Daar is een kroeg waar ik vaak kwam ,It Kannet met Beppe Beest achter de bar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Red Devils.
Maar is nu een stuk minder. Zal door dat verbod komen denk ik.
Overigens weinig last van ze gehad.
Malle Beppe?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook nooit,in Heerenveen heb je Black Sheep.Zijn allemaal prima gasten.Daar is een kroeg waar ik vaak kwam ,It Kannet met Beppe Beest achter de bar.
Fok! knokploegquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Red Devils.
Maar is nu een stuk minder. Zal door dat verbod komen denk ik.
Overigens weinig last van ze gehad.
Niet een type om mee te spotten.quote:
Zo kijkt mijn parkiet ook voordat ze de kettingzaag pakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet een type om mee te spotten.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige vrouwquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze draagt klompen.quote:
Het zijn vaak wel de mensen waar je goed mee kan lachen.quote:
Hey,jij bent er ook.quote:
quote:
Strövelsquote:
quote:
Bejaarden zijn er gek op.quote:
Noem je mij nu bejaard?quote:
Mijn oma was een krent ... eh Drenthquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oma was ook beppe![]()
Maar geen beest.
Je voelt je aangesproken?quote:
Als hij zo door gaat wordt hij niet veel ouder.quote:
Met ons tweeën zijn we 104.quote:
Sorry.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lastig soms als bepaalde zaken wel aan jou gericht zijn
Met de wijsheid die er bijkomt zijn we niet te verslaan.quote:
Die wijsheid komt wel meer van mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de wijsheid die er bijkomt zijn we niet te verslaan.
Dame Shii.quote:
Mijn parkiet denkt daar anders over.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wijsheid komt wel meer van mij.
En Soul geeft je ook gelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet denkt daar anders over.
Soul is ook een wijze vrouw.quote:
Hoe was jouw dag?quote:
Jij ging slipen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
* geeft 2 kleine wandelstokjes
Zullen we even langsgaan om even te krabben met onze wandelstokjes?quote:
Niet op die plekquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we even langsgaan om even te krabben met onze wandelstokjes?
Dat is minder.quote:
Dat was je al.quote:
lolquote:
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?quote:
Ja zoals jij ook altijd doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?
Heb je Bar laat gekeken? Wat is jouw mening?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?
Inpiepen is trending.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen toeval, wilde net ff kort meepiepen, hierzo hieroPieppiep
Hoi ook FFquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Inpiepen is trending.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |