Dat zal wel ja.quote:
Soms werkt dat. De buurt opknappen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is er nog. Het is helemaal opgeknapt.
[..]
Vroeger, ja.
Ik had daar wel iets mee,de meest vage kroegen bezoeken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms werkt dat. De buurt opknappen.
Ik vond het een vrij onveilige buurt.
Die had je hier ook wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar wel iets mee,de meest vage kroegen bezoeken.
Northcoast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Die had je hier ook wel.
Toen de motorclubs nog duidelijk actief waren.
Saturdarah.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Die idd.
Later zag je steeds meer namen. No Surrender en weet ik veel wat.
Red Devils.quote:
Ik ook nooit,in Heerenveen heb je Black Sheep.Zijn allemaal prima gasten.Daar is een kroeg waar ik vaak kwam ,It Kannet met Beppe Beest achter de bar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Red Devils.
Maar is nu een stuk minder. Zal door dat verbod komen denk ik.
Overigens weinig last van ze gehad.
Malle Beppe?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook nooit,in Heerenveen heb je Black Sheep.Zijn allemaal prima gasten.Daar is een kroeg waar ik vaak kwam ,It Kannet met Beppe Beest achter de bar.
Fok! knokploegquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Red Devils.
Maar is nu een stuk minder. Zal door dat verbod komen denk ik.
Overigens weinig last van ze gehad.
Niet een type om mee te spotten.quote:
Zo kijkt mijn parkiet ook voordat ze de kettingzaag pakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet een type om mee te spotten.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige vrouwquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze draagt klompen.quote:
Het zijn vaak wel de mensen waar je goed mee kan lachen.quote:
Hey,jij bent er ook.quote:
quote:
Strövelsquote:
Dat is ons huisijs hierquote:
quote:
Bejaarden zijn er gek op.quote:
Noem je mij nu bejaard?quote:
Mijn oma was een krent ... eh Drenthquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn oma was ook beppe![]()
Maar geen beest.
Je voelt je aangesproken?quote:
Als hij zo door gaat wordt hij niet veel ouder.quote:
Met ons tweeën zijn we 104.quote:
Sorry.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lastig soms als bepaalde zaken wel aan jou gericht zijn
Met de wijsheid die er bijkomt zijn we niet te verslaan.quote:
Die wijsheid komt wel meer van mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de wijsheid die er bijkomt zijn we niet te verslaan.
Dame Shii.quote:
Mijn parkiet denkt daar anders over.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wijsheid komt wel meer van mij.
En Soul geeft je ook gelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet denkt daar anders over.
Soul is ook een wijze vrouw.quote:
Hoe was jouw dag?quote:
Jij ging slipen toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
* geeft 2 kleine wandelstokjes
Zullen we even langsgaan om even te krabben met onze wandelstokjes?quote:
Niet op die plekquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we even langsgaan om even te krabben met onze wandelstokjes?
Dat is minder.quote:
Dat was je al.quote:
lolquote:
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?quote:
Ja zoals jij ook altijd doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?
Heb je Bar laat gekeken? Wat is jouw mening?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi!@ Kom je ook weer ff, met die champignon op je kneiter, aanfietsen om je ongenoegen uit te spreken over iets?
Inpiepen is trending.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geen toeval, wilde net ff kort meepiepen, hierzo hieroPieppiep
Hoi ook FFquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Inpiepen is trending.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |