Sommigen hebben echt het iq van een pinda.quote:
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
Kijk toch weinig voetbal uit eigen land
Die discussie is hier net al geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net over misschien geen wedstrijd omdat de politie staakt. Schandalig dat er uberhaupt politie nodig is.
O die heb ik niet gelezen, sorryquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die discussie is hier net al geweest
Ik lees het ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Groningen is het niet zo moeilijk om je fiets kwijt te raken.
U ziet weer iets?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat wel een vrij grove fout in
Mutti's fiets?quote:
Mutti bij Vindicat?quote:
Verander andere nou eens met echtequote:
Ik snap je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verander andere nou eens met echte
en studenten vindicut met beesten,
dan ben je in de buurt van wat het moet zijn.
In die fietsenstalling?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Die fietskelder?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij ooit 1 keer binnen geweest , maar vond er weinig aan ...
Vroegah, waren fietsenstallingen wel een ding hequote:
Is ook niet heel raar,er zijn daar in de buurt veel leukere plekken.quote:
Ja , maar ik weet het ook niet meer ... was denk ik laat en we deden een poging om nog iets te vinden dat open was .. maar twas bijna leeg ..quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar,er zijn daar in de buurt veel leukere plekken.
Ik ook,en dat ging de hele nacht door.quote:
Beetje vage periode welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,en dat ging de hele nacht door.
huh? jij was toch in een paar cijfers veranderd?quote:
Ik kan goed toveren...quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
huh? jij was toch in een paar cijfers veranderd?
Warhol was de hele nacht open en De Benzinebar.quote:
It's magic!quote:
quote:
Je kon de hele nacht wel terechtquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Warhol was de hele nacht open en De Benzinebar.
quote:
Daar was ik te vaakquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kwan je daar terecht dan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kon de hele nacht wel terecht![]()
Mooiste uitgaansleven vond ik Arnhem.
De Eendquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kon de hele nacht wel terecht![]()
Mooiste uitgaansleven vond ik Arnhem.
Mijn allerbeste vriendin woonde daar. Daar kwam ik wel vaak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kwan je daar terecht dan?
Daar zit alles op 1 plein toch?
Die bestonden toen ik er woonde nog niet ... de Kattebak was de nachtkroegquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |