Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Het zijn spareribs geworden. @:drizzt_dourden
Och wat heerlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7774]Het is wel duidelijk hoe de SC er in staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Eetse makker.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Whahahahahaahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:48 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1165 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 961 5/6
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen!
Jezelf per se beter willen vinden dan een anders is een hele giftige eigenschap die je niet veel verder brengt in het leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Whahahahahaahahaha
En ik al balen dat ik het niet in drie pogingen had gedaan, wat makkelijk had gekund
God heeft gesproken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf per se beter willen vinden dan een anders is een hele giftige eigenschap die je niet veel verder brengt in het leven.
Je kan niet altijd 6 gooien makkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1165 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 961 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Oei.
@:GGMM @:Rambodirk @:Alpeko
Goedemorgen
God heeft gesproken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan niet altijd 6 gooien makker
Dan een anders isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf per se beter willen vinden dan een anders is een hele giftige eigenschap die je niet veel verder brengt in het leven.
Dit vind ik heel lief van je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benadrukken als iemand een schrijffoutje maakt. Kolere, hoe oud ben jij precies???
Werken, sporten, project zoldertrap (schuren).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat brengt de dag vandaag?
Mooi als Amsterdam erbij zit.quote:Oasis komt na vijftien jaar weer bij elkaar voor een reeks concerten in de zomer van 2025.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werken, sporten, project zoldertrap (schuren).
Wat doe jij vandaag? Zitten die 04:00 sessies er nog in eigenlijk?
Doe je nog steeds 100 reps laag gewicht als een oude manquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik ben weer aan het werk na een vakantie. De 05:00 sessies gaan binnenkort (lees; volgende week) weer van start. Eigenlijk met de start van het EK is daar een beetje de klad ingekomen. Sowieso heeft de zomerperiode de gym geen goed gedaan. Waar ik het hele jaar op een gemiddelde van 4/5 keer per week zat, is dat in de zomer gekelderd naar 2 keer per week![]()
Graag pics van je zoldertrap (voor en na)
Heb je die gym in het hotel nog kunnen vinden? Want die vraag liet je opvallend OPEN, laatst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik ben weer aan het werk na een vakantie. De 05:00 sessies gaan binnenkort (lees; volgende week) weer van start. Eigenlijk met de start van het EK is daar een beetje de klad ingekomen. Sowieso heeft de zomerperiode de gym geen goed gedaan. Waar ik het hele jaar op een gemiddelde van 4/5 keer per week zat, is dat in de zomer gekelderd naar 2 keer per week![]()
Graag pics van je zoldertrap (voor en na)
Voor benen, jazeker. Ik ben inmiddels ook een oude man hé.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Doe je nog steeds 100 reps laag gewicht als een oude man
Oh, die moet ik gemist hebben. Op vakantie ben ik braaf 3 keer geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die gym in het hotel nog kunnen vinden? Want die vraag liet je opvallend OPEN, laatst.
Ook wel eens lekker om een beetje rustig(er) te doen.Ga je straks weer verder.
Ik zie het, wat jammer.quote:
Houdt toch op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor benen, jazeker. Ik ben inmiddels ook een oude man hé.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd wat techno. Heb jij nog een paar goeie beukers?
Dus die is vanochtend met het zweet in zijn naad naar school gegaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. vanaf vandaag een brugpieper boys. Time flies
Tas groter dan de jongen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
Nee, hij had er opvallend veel zin inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dus die is vanochtend met het zweet in zijn naad naar school gegaan?
Nee, Onlo jr. is al een grote jongenquote:
Hopelijk geeft onlo hem de tip dat als 'ie vanaf vandaag bij de urinoirs staat te zeiken dat 'ie die tas even moet afdoen, want bij ons op school vroeger trokken ze zeikende brugpiepers aan hun tas weg van het urinoir.quote:
Fijn, komt hij bij kukelecuck in de klas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
Kan hij wel uitkijken danquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn, komt hij bij kukelecuck in de klas.
Mijn nichtje begint volgende week.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
Sporadisch wel eens jeugdwedstrijden maar dat stelt niets voor en soms bij de dames als de nood echt hoog is. Niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:45 schreef onlogisch het volgende:
@:maxi-mus fluit je ook wel eens voetbalwedstrijden?
Jij zou wel een goede VAR zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sporadisch wel eens jeugdwedstrijden maar dat stelt niets voor en soms bij de dames als de nood echt hoog is. Niet mijn hobby.
Blij om weg te zijn bij vervelende vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, hij had er opvallend veel zin in
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij om weg te zijn bij vervelende vader
Dat lijkt mij echt dodelijk saai. Ik zou Basje Nijhuis wel steeds naar de zijlijn halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede VAR zijn
omfatquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat omfat hagelslag ook chocolade is
Gohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Admin @:ggmm gaat al twee dagen op rij de mist in.
Vanmorgen nam ik je nog in bescherming, maar nu sta je er echt helemaal alleen voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat omfat hagelslag ook chocolade is
Benadrukken als iemand een schrijffoutje maakt. Kolere, hoe oud ben jij precies???quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen nam ik je nog in bescherming, maar nu sta je er echt helemaal alleen voor.
omfat![]()
Bedankt dat je mijn post nogmaals uitlegtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Benadrukken als iemand een schrijffoutje maakt. Kolere, hoe oud ben jij precies???
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn zoon zat zeker op de tribune.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie net dat de Cil een pingel heeft gepakt dit weekend.
Dat zou leuk zijn, dan heeft hij zijn vader eindelijk weer eens gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn zoon zat zeker op de tribune.
Stukje toernooiervaring.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie net dat de Cil een pingel heeft gepakt dit weekend.
@Bezsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met iPhone heb je daar geen last van
@:Bezsen
Sodeju zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij om weg te zijn bij vervelende vader
En met Xinomie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met iPhone heb je daar geen last van
@:Bezsen
Dankjewel.quote:
Kan je voor mij je broodje gezond ontleden? Want doorgaans is dat helemaal niet zo gezondquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Broodje gezond. En Spa rood.
Heb je de SU7 al in de pre-order?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke proleet gebruikt nou zulke inferieure troep
Ik mis @Littlerabbit en zijn Hoelahoela telefoon wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke proleet gebruikt nou zulke inferieure troep
Nee, maar dat productieproces van Xiaomi is op zijn minst gezegd indrukwekkend te noemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je de SU7 al in de pre-order?
Waarom zijn ze nog zo duur dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar dat productieproces van Xiaomi is op zijn minst gezegd indrukwekkend te noemen.
Iedere 76 seconden rolt er een auto van de band. Goden
[ x ]
Ik beschouw hem als een vriend, ik mag dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je forumgebruiker @:Bezsen niet onnodig mentionen?
De altijd irritante EUquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Importheffingen waarschijnlijk?
Oh ik heb ervan genoten, makker. Dat is vooral gezond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je voor mij je broodje gezond ontleden? Want doorgaans is dat helemaal niet zo gezond
Ik maak me zorgen om je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla de lunch ook maar even over.
100%quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb ervan genoten, makker. Dat is vooral gezond.
Vraagje: ik zag die situatie van die astronauten. Stel jij zou op een soortgelijke trip mee mogen, zou je gaan?
De kans dat je veilig terugkomt is 95%. Ik verneem graag van je.
Link?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraagje: ik zag die situatie van die astronauten. Stel jij zou op een soortgelijke trip mee mogen, zou je gaan?
De kans dat je veilig terugkomt is 95%. Ik verneem graag van je.
kip kip?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond kip kip rijst met snijbonen eten
LasagnaGodenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Kip kip met boontjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Leuk mopjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:bezsen die Polen snappen mijn grap niet
Hij liep ook niet, hij knielde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:bezsen die Polen snappen mijn grap niet
Oh, die ga ik echt missen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef GGMM het volgende:
vrijgevochten
Hopelijk stuurt hij de Woordle via PM rond
Weet jij wie dat is dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, die ga ik echt missen.
Lekker maat, je bent goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook nog ff 20km gefietst, was opperst genot.
Ik hoopte al dat iemand zou vragen 'de kraan van je keuken?'quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg klote altijd ja.
[ afbeelding ]
Ik heb liever dat ze zwerfmensen afschieten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus hoe sta jij tegenover zwerfkatten afschieten in Friesland?
Wowquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zwerfmensen afschieten.
Goeiemorgen Alpquote:
Je verdient een like.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:33 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1166 4/6
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 962 3/6
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Scrummie @:GGMM en @:vrijgevochten
Ik heb inmiddels PM gekregen van hem. Zeer matig optreden van hem. Dat kan echt beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef GGMM het volgende:
vrijgevochten
Hopelijk stuurt hij de Woordle via PM rond
Eigenlijk nooit nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom jij nooit in onze hoofdstad?
Rijks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet die kleine wel eens meenemen naar het rijksmuseum hoor.
Ja daar heeft hij nu wel de leeftijd voor. Laatste keer dat ik in Amsterdam was gingen we naar Ripley's. Dat vond hij geweldig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet die kleine wel eens meenemen naar het rijksmuseum hoor.
Best een prima stad, Amsterdammers (de echte) zijn ook nog wel te pruimen. Het is meer de rest wat er rondloopt waarom ik er ook niet graag kom.quote:
Deze provincialenmening.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Best een prima stad, Amsterdammers (de echte) zijn ook nog wel te pruimen. Het is meer de rest wat er rondloopt waarom ik er ook niet graag kom.
Voor alle concerten zit je eigenlijk al in de Ziggo dome, AFAS of die ufo.quote:
Ik stuur deze door naar @Bezsenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik werd laatst in Amsterdam aangesproken of ik interesse had in de kerk. 3 minuten later werd benadrukt dat het wel écht slim zou zijn om me te laten dopen.
Wat voor nuttigs zou me dat brengen? @:kingroland
Je bent altijd welkom in Amsterdam oud-west (beste stadsdeel van Amsterdam)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze provincialenmening.
Je bent een lieve olifant.quote:
Neem hem gewoon mee naar de Oudezijds Voorburgwal. Dat is nou cultuur.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar heeft hij nu wel de leeftijd voor. Laatste keer dat ik in Amsterdam was gingen we naar Ripley's. Dat vond hij geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thiccc
@Coco
@Wereldgozer
@de_boswachter
[ Bericht 37% gewijzigd door RamboDirk op 28-08-2024 12:38:39 ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem hem gewoon mee naar de Oudezijds Voorburgwal. Dat is nou cultuur.
Een situatieschets @:zipportalDit is mokergeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thiccc
@:coco
@:wereldgozer
@:de_boswachterYea, she's on crack.
Ik ben daar na nooit geweest op een concert in de ArenA na (nee niet de Toppers). Paradiso of Melkwegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor alle concerten zit je eigenlijk al in de Ziggo dome, AFAS of die ufo.
Dat zijn wel leuke mini locaties.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben daar na nooit geweest op een concert in de ArenA na (nee niet de Toppers). Paradiso of Melkwegmaar de meeste acts die daar komen, komen ook nog wel in 013, Mezz of Tivoli. Voor mij wat dichterbij.
Potje hockey, biertje bij het clubhuis, shotjes uitdelen aan de sletjes van het ahmc, garnituurtje bruin fruit bestellen en dan een vies vingertje halen aan de barrrr.quote:
Wel serieus respect hoe hij het daar gedaan heeft. Al is mijn sympathie verdwenen nu hij naar het extreem onsympathieke Juventus gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/romeoagresti/status/1828736701113483500
@:maxi-mus Flappie heeft fans in Italië.
Ik blijf net als bij Dumbjoekel voor eeuwig achter mijn mening staan dat het ook weer niet zoveel bijzonders is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel serieus respect hoe hij het daar gedaan heeft. Al is mijn sympathie verdwenen nu hij naar het extreem onsympathieke Juventus gaat.
De nieuwe Mané maakt inmiddels de Bundesliga onveilig he.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf net als bij Dumbjoekel voor eeuwig achter mijn mening staan dat het ook weer niet zoveel bijzonders is.
Oh dat wist ik niet eens. Broodje Baldégenotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De nieuwe Mané maakt inmiddels de Bundesliga onveilig he.
Haha ja, hij zit bij VfL Bochum. 19 minuten in de laatste pot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens. Broodje Baldégenot
De transfer van Koopmeiners moet vooral bewijzen dat hij niet de zoveelste speler is die niet zonder Gian Piero Gasperini (Atalanta) kan. Moet eens opzoeken welke spelers daarbuiten wel geslaagd zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf net als bij Dumbjoekel voor eeuwig achter mijn mening staan dat het ook weer niet zoveel bijzonders is.
Dat is bij Bodo/Glimt volgens mij een nog veel leukere rubriek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De transfer van Koopmeiners moet vooral bewijzen dat hij niet de zoveelste speler is die niet zonder Gian Piero Gasperini (Atalanta) kan. Moet eens opzoeken welke spelers daarbuiten wel geslaagd zijn.
Jens Petter-Hauge was wel een geweldige rubriek inderdaad. Zo snel als hij werd gehyped, zo snel ging hij ten onder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij Bodo/Glimt volgens mij een nog veel leukere rubriek.
Ajax verleden?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-veld~a91947103/
Vaccin?
Je lunch ging goed begrijp ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een ontslagbrief maken.
Ik ben een slechte onderhandelaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je lunch ging goed begrijp ik?
Hopelijk heb je er wel wat meer salaris uit weten te onderhandelen.
'valt daar nog over te praten?' en 'Ik zag zelf te denken aan..'quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een slechte onderhandelaar.
Desondanks mag ik niet klagen.
Ik heb je like 34 gegevenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga viraal @:maxi-mus @:ggmm @:onlogisch @:scrummie
Ik heb je een like gegeven ouwe reus. Zo twee zelfs.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga METEEN kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem hem gewoon mee naar de Oudezijds Voorburgwal. Dat is nou cultuur.
Een situatieschets @:zipportal"Die dors niet over de gangway"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thiccc
@:coco
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Laat Petra met rust.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:49 schreef KingRoland het volgende:
Die prinses laurentien is echt een vreselijk mens heb ik gehoord, die verhalen kloppen gewoon.
Nee, dus ik denk dat toeterjan geen gevoel voor humor heeft. Dat zal ook meteen de reden zijn waarom hij jouw tweet wel heeft geliktet (quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef GGMM het volgende:
🎺 Toeterjan 🎺
vindt je antwoord leuk
@:caland is jouw virale tweet ook geliktet door Toeterjan?
M.u.v. De big 4quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
'valt daar nog over te praten?' en 'Ik zag zelf te denken aan..'
Dat zijn de enige 2 zinnen die je hoeft te zeggen.
Tip voor volgende keer.
Ik maak me zorgen om je.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben ik weer in de val van een deurverkoper getrapt.
Jezus jij kan écht niet onderhandelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
als de politie je belt dat ze langskomen om je waardevolle spullen in veiligheid te brengen vanwege de vele inbraken is dit niet waar!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was het een lekker wijf?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jodenhoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, Sanne van de Ziggo.
Sanne van de Ziggo loopt morgen gewoon voor greenpeace.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al zijn meiden van Greenpeace de gevaarlijkste soort.
Denk het niet als ik haar opmerking/ervaring met een non-binair persoon in het dorp hoorde.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sanne van de Ziggo loopt morgen gewoon voor greenpeace.
Ik heb dat exact één avond volgehouden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat vroeger ook gedaan (telefonisch omdat ik lelijk ben)
Hier schrik ik niet van.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Bus deo bij de supermarkt halen is dan ook niet echt bewust met je geld omgaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst wat kipfilet, een flesje deo en wat chocolade bonbons gehaald bij de jumbo. Ik was zo'n 54 gulden kwijt
Voor 54 gulden had je vroeger een volle winkelkar met boodschappen!!
Als je nooit naar de FEBO bent geweest herken je geen zooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is idd met stip op 1 de snackbar met het meest ranzige patat. Je eet nog liever een pantoffel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je nooit naar de FEBO bent geweest herken je geen zooi.
Was je er goed in?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Omdat ze weten dat mensen er vaak met hun dronken kop staan en het allemaal toch wel naar binnen schuiven. Daarom zijn er hier ook die van die satekroketten eten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd met stip op 1 de snackbar met het meest ranzige patat. Je eet nog liever een pantoffel.
Satekroket is gewoon na het lihanboutje de meest ondergewaardeerde snack.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat mensen er vaak met hun dronken kop staan en het allemaal toch wel naar binnen schuiven. Daarom zijn er hier ook die van die satekroketten eten.
Ik hield het vroeger bij kipburger of rundvleeskroketquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Satekroket is gewoon na het lihanboutje de meest ondergewaardeerde snack.
Als je in een klein dorp woont gaan ze ook over roddelen en weten al die lekkere wijven dat er bij jou geld los te peuteren valt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk het niet als ik haar opmerking/ervaring met een non-binair persoon in het dorp hoorde.
Dat is toch gewoon de Smullers, dat is de Febo maar dan helemaal treurig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd met stip op 1 de snackbar met het meest ranzige patat. Je eet nog liever een pantoffel.
Nee daar is mijn ervaring dat het patat beter is maar drukken ze het vies en schuddend in een bak.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de Smullers, dat is de Febo maar dan helemaal treurig.
Alhoewel ik na de patat van Albanië nog weinig wil klagen over de patat hier. Dat was écht verdrietig. Slappe vettige zoutloze aardappelreepjes. En echt overal.
Lamsracks in AlbaniëGODquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de Smullers, dat is de Febo maar dan helemaal treurig.
Alhoewel ik na de patat van Albanië nog weinig wil klagen over de patat hier. Dat was écht verdrietig. Slappe vettige zoutloze aardappelreepjes. En echt overal.
en jos brinkie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef fetX het volgende:
Patat/friet is überhaupt een enorm overrated product.
Delletje speciaal
Hemels voer echt waarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef fetX het volgende:
Delletje speciaal
Lammetjes bereiden kunnen ze wel in de Balkanlanden, ik vind weinig lekkerder dan een goede lamsbout dus dat is mooi meegenomen.quote:
Mensen die net een frikandel speciaal hebben gegeten hebben de allersmerigst ruikende adem die er bestaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef fetX het volgende:
Delletje speciaal
Allersmerigst weet ik niet maar smerig is het wel, ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die net een frikandel speciaal hebben gegeten hebben de allersmerigst ruikende adem die er bestaat.
Kapsalon overtreft wel toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die net een frikandel speciaal hebben gegeten hebben de allersmerigst ruikende adem die er bestaat.
Ik heb vooral een aversie tegen mayonaise. Ik vind het onbegrijpelijk dat zoveel mensen dat lekker vinden. En ook nog zo smerig ongezondquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Allersmerigst weet ik niet maar smerig is het wel, ja.
Moet je daar niet echt een sociaal diertje voor zijn? Dat had ik niet achter je gezocht. Leuk hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon een act die je de hele dag moet opvoeren
Daar was ik erg goed in
Heb ik geen enkele moeite meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont gaan ze ook over roddelen en weten al die lekkere wijven dat er bij jou geld los te peuteren valt.
Oh met gekruide vulling zie ik. Klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
Laatst kwam ik achter de vlampijp. Dat lijkt me een snack om een keer te proberen.
Hemels voer echt waar @:wereldgozer
Dat vind ik nog best knap van je. Lijkt mij echt een verschrikkelijke baan, de hele dag bellen, bah. Maar ik heb dan ook nauwelijks een commerciële mindset (vandaar dat ik ook ambtenaar ben)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon een act die je de hele dag moet opvoeren
Daar was ik erg goed in
Mwa. In sommige restaurants is het best primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lammetjes bereiden kunnen ze wel in de Balkanlanden, ik vind weinig lekkerder dan een goede lamsbout dus dat is mooi meegenomen.
Verder kom je daar niet voor het eten. Bordje droog vlees met extra vlees en nog extra vlees. En dan een schaaltje gesneden ui als ‘groentes’ erbij serveren
Enige manier hoe ik aan een vrouw komquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen dwingen. Lijkt me vreselijk.
Lelijke vrouw dan zeker ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Enige manier hoe ik aan een vrouw kom
Beetje droog, niet echt de moeite.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
Laatst kwam ik achter de vlampijp. Dat lijkt me een snack om een keer te proberen.
Waarom praat je mij de kast uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tjacka is meer van de mannen.
Hopelijk leest ze niet mee. Het zal je gezegd worden.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk leest ze niet mee. Het zal je gezegd worden.
Is gewoon een groot vlammetje (je verwacht het niet)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
Half lelijk klinkt ze nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo
Het is een belediging dat ze niet lelijk is?
Genoteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een West-Fries daar is dit een compliment
Doen jullie maar lekker gek in het zuiden met jullie emoties en temperamentquote:
Het zuiden. Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doen jullie maar lekker gek in het zuiden met jullie emoties en temperament
Deze blijft geniaalquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is gewoon een groot vlammetje (je verwacht het niet)
@:rambodirk
Rotterdam is toch het zuidenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zuiden. Waar zie je me voor aan.
Beide filmpjes gekeken. Ik vind elke grap in deze SC leuker dan deze ellende. Verdomme zeg.quote:
Jij denkt dat ze geen grote bek in Den Helder hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Vanaf Alkmaar zijn ze al zo emotioneel en temperamentvol.
Den Helder is een pauperstadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen grote bek in Den Helder hebben?
Ik zou lekker goed gaan slapen, Tjackie.
Easymode vandaagquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:41 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1167 3/6
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 963 2/6
🟨🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Easymode vandaag
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Wat een gemene lul zegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
In het doorgaans zo gemoedelijke F&S krijgt FA @:ggmm een stevige draai om de oren.
Users die een jaartal in hun username moeten zetten zijn doorgaans niet heel intellectueel.quote:
Terecht?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
In het doorgaans zo gemoedelijke F&S krijgt FA @:ggmm een stevige draai om de oren.
Ben jij van voor of na Christus?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Users die een jaartal in hun username moeten zetten zijn doorgaans niet heel intellectueel.
Derhalve niet serieus nemen.
Was het vergetenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ging nog na het eten kijken naar de tweet van @:Caland
Is het ziekteverzuim hoog op kantoor?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen heb ik de laatste banaan te pakken op kantoor
Lekker maatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen heb ik de laatste banaan te pakken op kantoor
Veel burn-outsquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het ziekteverzuim hoog op kantoor?
Begrijpelijk, bananen worden altijd als eerste gepakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik loop altijd triomfantelijk te pronken met mijn banaan bij de mensen die te laat waren
Ze stellen zich allemaal gigantisch aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:57 schreef Oriente het volgende:
Dombo wordt gedomineerd in het Feyenoord topic.
Geloof jij in Facundo?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze stellen zich allemaal gigantisch aan.
Ik wacht het allemaal rustig af. (voordat er allemaal voorbarige conclusies getrokken worden)quote:
Probeer jij hier nu de grote meneer uit te hangen of zo? Zo van; Kijk mij eens stoer zijn, ik begin die lunch gewoon zonder het mandaat van @GGMMquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin maar vast aan de lunch.
Het spijt me dat dit zo is overgekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu de grote meneer uit te hangen of zo? Zo van; Kijk mij eens stoer zijn, ik begin die lunch gewoon zonder het mandaat van @:GGMM
Wat denk jij wel niet?
7.3/10quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Trolletje gezet in het Feyenoord topic.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga NU kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |