quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:43 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…de ex president legt een krans met poeha eromheen op Arlington![]()
Blijkbaar kan dat.
Verder: Handig zo’n opsomming:
[ x ]
Alsof Trump ook maar iets geeft om die omgekomen militairen. Zoals gewoonlijk doet hij dit alleen maar omdat de verkieizngen eraan komen en hij denkt stemmen te kunnen trekken met zijn leugens:quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:55 schreef AnneX het volgende:
Om het verhaaltje compleet te maken:
Voor vandaag is het wat mij betreft wel weer genoeg.
[ x ]
Dat kan best zijn, dat wil nog niet zeggen dat conservatieven en moslims door een deur gaan. Gek genoeg lukt dat wel met de progressieven en de moslims. Die gaan prima door 1 deur, is het wel niet dat ze zij aan zij staan te protesteren voor Palestina waar onvervalste jodenhaat de revu passeert. Ook qua stemgedrag kunnen progressieven en moslims prima door 1 deur. Ik zie Trump geen campagne voeren in Dearborn Michigan en al helemaal niet gezellig op de koffie gaan met religieuze leiders al daar met twijfelachtige connecties.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jij en je conservatieve geloofsgenoten staan dichterbij de idealen en denkbeelden van moslims dan het gros van de users in deze reeks. Of althans, dan ik. Laat ik niet voor anderen spreken.
https://www.washingtonpos(...)s-michigan-election/quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, dat wil nog niet zeggen dat conservatieven en moslims door een deur gaan. Gek genoeg lukt dat wel met de progressieven en de moslims. Die gaan prima door 1 deur, is het wel niet dat ze zij aan zij staan te protesteren voor Palestina waar onvervalste jodenhaat de revu passeert. Ook qua stemgedrag kunnen progressieven en moslims prima door 1 deur. Ik zie Trump geen campagne voeren in Dearborn Michigan en al helemaal niet gezellig op de koffie gaan met religieuze leiders al daar met twijfelachtige connecties.
Zijn er meer eerlijke, betrouwbare mensen die je geweldig vindt die Trump endorsed hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef Viesdik het volgende:
Deze vrouw heeft de meest eerlijke en betrouwbare uitstraling ooit. Ik vind haar echt geweldig. Volg haar ook al een tijdje. Tulsi Gabbard.
Zij endorsed Trump nu ook. Wat een geweldig nieuws.
[ x ]
Tja dan ben je ook wel echt van de MAGA-partijquote:“I know what I mean when I share with you that President Trump understands the grave responsibility that a president and commander-in-chief bears for every single one of our lives,” she said.
“He keeps us in his heart in the decisions that he makes,” she added. “We saw this through his first term in the presidency when he not only didn’t start any new wars, he took action to de-escalate and prevent wars. The same cannot be said about Kamala Harris. In fact the opposite is true.”
Ik wist al dat dit zo zou gaan toen ze bij Assad op schoot ging zitten.quote:
Ik had vanochtend een beetje buikpijn en diarree. Dat vond ik beter nieuws.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef Viesdik het volgende:
Deze vrouw heeft de meest eerlijke en betrouwbare uitstraling ooit. Ik vind haar echt geweldig. Volg haar ook al een tijdje. Tulsi Gabbard.
Zij endorsed Trump nu ook. Wat een geweldig nieuws.
[ x ]
Ik dacht eigenlijk dat ze Trump al endorsed had.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik wist al dat dit zou zou gaan toen ze bij Assad op schoot ging zitten.
quote:More than 200 Bush, McCain, Romney aides endorse Harris
More than 200 former aides to the three GOP presidential nominees who preceded former President Trump in 2016 — former President George W. Bush, former Sen. John McCain (R-Ariz.) and Sen. Mitt Romney (R-Utah) — endorsed Vice President Harris on Monday.
The majority of the group also endorsed President Biden in 2020. The group wrote a letter announcing the endorsement, USA Today first reported.
The letter said it was a reunion of sorts from 2020, though it added that additional Bush alumni in particular were added to the group this cycle that are opposing Trump and backing Harris.
https://thehill.com/homen(...)mney-endorse-harris/
Gij smerige heiden hoe durf je kritiek te leveren op Sint Obama en de verheven democratische partij. ~Kamala Harrisquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:38 schreef AnneX het volgende:
Aha…precies op tijd weer tegengekomen:
[ x ]
Gaat het goed met je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gij smerige heiden hoe durf je kritiek te leveren op Sint Obama en de verheven democratische partij. ~Kamala Harris
Harris heeft nog nooit een stemming gewonnen in de primaries en toch heeft heel de partij zich achter haar geschaard vol met Joy en happiness en flowers en puppy’s etc.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom heeft DeSantis dan van Trump verloren? Hij verloor ook van Haley, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |