srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTFquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten. De wereld keek toe terwijl de Islamitische staat bezig was met genocide, verkrachting en het vernielen van historische kerken en tempels. Alles wat niet Islamitisch was moest kapot gemaakt worden.
Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht. Een miljardenoperatie. De Amerikanen en EU vonden het maar wat mooi dat Rusland zich kapot liep op de moslimextremisten in Assad's democratisch Syrië.
En nu zien we de geschiedenisvervalsing. De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat. We moeten het vergeten. De jeugd weet het niet en mag het niet weten. De jeugd moet met Pallywood vlaggetjes zwaaien want Moslims zijn zielig, dat Hamas een van de grootste Islamitische staat supporters was (is) houden we stil.
Die had van mij wel daar mogen blijven ja.quote:
het idiote verhaal leent zich wel voor een film of serie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel een fascinerend verhaal moet ik zeggen.²
Als dat inderdaad de insteek van die film is (wat mij redelijk logisch lijkt, het lijkt me niet de verheerlijking van het kalifaat), lijkt het me prima om die film te vertonen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
Ik weet dat Joop het belachelijk vond dat ze zo op het schild gehesen werd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
O, maar het is zo simpel.
Voor de Joop c.q. Volkskrant c.q. D66-GroenLinks goegemeente, jeweetwel, die dragers van maatschappelijke mores omtrent 'het goede', zijn moslims vooral mensen van kleur, en als zodanig zijn het per definitie slachtoffers.
Homohaat, vrouwenonderdrukking, conservatisme, dat is allleen eng en vreselijk wanneer het door heel witte nitwits als Baudet, Wilders of Trump wordt gesleten. Zit er een kleurtje bij, schiet de genoemde goegemeente in een collectieve stuip, als de dood voor racist te worden uitgemaakt.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mpathie-voor-laura-hquote:[..]
Nu volg ik de berichtgeving over Laura H. al een tijdje. En nog nooit heb ik haar verantwoordelijkheid horen nemen voor haar daden. Nog nooit heb ik haar afstand horen nemen van het jihadistische gedachtegoed. Nog nooit heb ik haar spijt horen betuigen. Telkens weer wordt de schuld bij iemand anders gelegd en elke keer zijn er mensen als Van der Linden die haar een platform bieden en haar neerzetten als slachtoffer. Schandalig!
Big Business
Maar naast het morele faillissement van Margriet van der Linden en regisseur Marcus Azinni wil ik ook nog iets anders aankaarten. Het merk Laura H. is behoorlijk succesvol. Na de bestseller van Rueb – welke de Brusseprijs en de Hebban Debuutprijs binnensleepte – verscheen er een podcast, er komt een toneelstuk, een tv-serie en er zijn media-optredens en avonden zoals in de Balie waar Laura zelf aan het woord komt. En voor zover ik weet, werkt Laura nog niet. Dus hoe betaalt ze de rekeningen?
Wordt ze betaald om in de uitzending van Van der Linden te verschijnen? Of bij De Balie? Ze kan eisen dat er geen kritische vragen worden gesteld, dus kan ze ook een vergoeding eisen? Krijgt ze een percentage van de opbrengst van het boek van Rueb? Speelt ze een rol in de vormgeving van haar karakter in het toneelstuk of de tv-serie? Krijgt ze hier royalty’s voor? Heeft ze, met andere woorden, haar verleden als extremist en uitreiziger weten om te zetten in een lucratieve bron van inkomsten? Is het te naïef om te denken dat ze zonder enige vergoeding aan deze projecten meewerkt?
Wellicht krijgen we hier geen antwoord op. Maar het feit dat er niet duidelijk wordt vermeld dat Laura niet wordt betaald voor haar hulp en samenwerking zegt wat mij betreft genoeg.
Kleine nuancering. Ze haten de Nederlander. De BWM. Die zijn de schuld van de ellende.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zelfhatende Nederlanders zijn de ondergang van dit land en deze beschaving.
Zo klinkt het wel, niet een podium voor haar maar een cautionary tale voor de restquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
Je valt ook niet zomaar in de armen van een loverboy, waarna je door tig man in een "studentenflat" volgespoten wordt. Heb het zelf met eigen ogen gezien. Ook daar zijn bewuste stappen voor genomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet dat je opeens wakker wordt bij IS. Daar zijn bewuste stappen voor genomen. Door haar.
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
My sweet summer child.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
My sweet summer child.
Natuurlijk niet.
Dit wordt een grote liefdesbrief aan de 'echte Islam'.
Daar kun je rustig vanuit gaan. Dit buitenkansje laat De Grote Blonde Kletsmajoor niet liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over.
Npo... wat denk je?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef Buendia het volgende:
[..]
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.
Als je toentertijd geen een protest hebt gezien moest je dat echt bij jezelf zoeken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten.
Ja, vast. Ze gaan iedereen oproepen om christenhonden te onthoofdenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Npo... wat denk je?
Dat wordt weer één grote ophemeling van de Islam.
Jungle book komt al dicht in de buurt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.
Moet een Disney film zijn. "Caliphate Girl" in de Marvel Universe. Nieuwe superheld die bermbommen op Thanos gooit.
Kan je uberhaupt een goede daad die een moslim doet, toeschrijven aan het enkele feit dàt die moslim is? Omwille van zijn/haar moslimschap?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:22 schreef Buendia het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb net gelezen dat er geen één moslim is opgestaan tegen IS
Dat die post 27 likes heeft is inderdaad best bizar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:12 schreef egayalS het volgende:
[..]
srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTF![]()
mooiste kolder vind ik toch wel "assads democratische syrie"![]()
![]()
en dan krijgt zo post 27 thumbs up, fokkers waarderen hun desinformatie als het maar past binnen hun wereldbeeld![]()
Nee sorry, zijn post staat echt vol met onzin en gelulquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan jouw wereldbeeld... wanneer alles pas goed is als we het salafisme omarmen.
0 likes, verworpen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef sp3c het volgende:
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor
Zeg dan gewoon wat er niet klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |