abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214812067
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten. De wereld keek toe terwijl de Islamitische staat bezig was met genocide, verkrachting en het vernielen van historische kerken en tempels. Alles wat niet Islamitisch was moest kapot gemaakt worden.

Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht. Een miljardenoperatie. De Amerikanen en EU vonden het maar wat mooi dat Rusland zich kapot liep op de moslimextremisten in Assad's democratisch Syrië.

En nu zien we de geschiedenisvervalsing. De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat. We moeten het vergeten. De jeugd weet het niet en mag het niet weten. De jeugd moet met Pallywood vlaggetjes zwaaien want Moslims zijn zielig, dat Hamas een van de grootste Islamitische staat supporters was (is) houden we stil.
srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTF :')

mooiste kolder vind ik toch wel "assads democratische syrie" 8)7 8)7 8)7

en dan krijgt zo post 27 thumbs up, fokkers waarderen hun desinformatie als het maar past binnen hun wereldbeeld :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:15:12 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812097
Ze heeft verder niks boeiends gedaan toch?

Dom islamitisch meisje dat dacht dat het leuk was om in een islamitische staat te wonen

Was het niet, now you know
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:15:32 #128
236264 crew  capricia
pi_214812100
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Jammer dat ze niet dood is.
Die had van mij wel daar mogen blijven ja.

Het is niet dat je opeens wakker wordt bij IS. Daar zijn bewuste stappen voor genomen. Door haar.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214812113
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel een fascinerend verhaal moet ik zeggen.

:{²
het idiote verhaal leent zich wel voor een film of serie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:19:24 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812130
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214812163
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
Als dat inderdaad de insteek van die film is (wat mij redelijk logisch lijkt, het lijkt me niet de verheerlijking van het kalifaat), lijkt het me prima om die film te vertonen.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:23:22 #132
236264 crew  capricia
pi_214812166
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
O, maar het is zo simpel.

Voor de Joop c.q. Volkskrant c.q. D66-GroenLinks goegemeente, jeweetwel, die dragers van maatschappelijke mores omtrent 'het goede', zijn moslims vooral mensen van kleur, en als zodanig zijn het per definitie slachtoffers.

Homohaat, vrouwenonderdrukking, conservatisme, dat is allleen eng en vreselijk wanneer het door heel witte nitwits als Baudet, Wilders of Trump wordt gesleten. Zit er een kleurtje bij, schiet de genoemde goegemeente in een collectieve stuip, als de dood voor racist te worden uitgemaakt.
Ik weet dat Joop het belachelijk vond dat ze zo op het schild gehesen werd.
quote:
[..]
Nu volg ik de berichtgeving over Laura H. al een tijdje. En nog nooit heb ik haar verantwoordelijkheid horen nemen voor haar daden. Nog nooit heb ik haar afstand horen nemen van het jihadistische gedachtegoed. Nog nooit heb ik haar spijt horen betuigen. Telkens weer wordt de schuld bij iemand anders gelegd en elke keer zijn er mensen als Van der Linden die haar een platform bieden en haar neerzetten als slachtoffer. Schandalig!

Big Business
Maar naast het morele faillissement van Margriet van der Linden en regisseur Marcus Azinni wil ik ook nog iets anders aankaarten. Het merk Laura H. is behoorlijk succesvol. Na de bestseller van Rueb – welke de Brusseprijs en de Hebban Debuutprijs binnensleepte – verscheen er een podcast, er komt een toneelstuk, een tv-serie en er zijn media-optredens en avonden zoals in de Balie waar Laura zelf aan het woord komt. En voor zover ik weet, werkt Laura nog niet. Dus hoe betaalt ze de rekeningen?
Wordt ze betaald om in de uitzending van Van der Linden te verschijnen? Of bij De Balie? Ze kan eisen dat er geen kritische vragen worden gesteld, dus kan ze ook een vergoeding eisen? Krijgt ze een percentage van de opbrengst van het boek van Rueb? Speelt ze een rol in de vormgeving van haar karakter in het toneelstuk of de tv-serie? Krijgt ze hier royalty’s voor? Heeft ze, met andere woorden, haar verleden als extremist en uitreiziger weten om te zetten in een lucratieve bron van inkomsten? Is het te naïef om te denken dat ze zonder enige vergoeding aan deze projecten meewerkt?
Wellicht krijgen we hier geen antwoord op. Maar het feit dat er niet duidelijk wordt vermeld dat Laura niet wordt betaald voor haar hulp en samenwerking zegt wat mij betreft genoeg.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mpathie-voor-laura-h
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:23:28 #133
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214812168
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zelfhatende Nederlanders zijn de ondergang van dit land en deze beschaving.
Kleine nuancering. Ze haten de Nederlander. De BWM. Die zijn de schuld van de ellende.

Maar zélf. Zelf hebben ze gezien hoe fout alles is, en aan hun de nobele en eervolle taak om een en ander te corrigeren. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:24:37 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812177
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Zo klinkt het wel, niet een podium voor haar maar een cautionary tale voor de rest

Eet je erwtjes en maak je huiswerk want anders eindig je net als Laura :')
pi_214812186
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:26:32 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812203
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is niet dat je opeens wakker wordt bij IS. Daar zijn bewuste stappen voor genomen. Door haar.
Je valt ook niet zomaar in de armen van een loverboy, waarna je door tig man in een "studentenflat" volgespoten wordt. Heb het zelf met eigen ogen gezien. Ook daar zijn bewuste stappen voor genomen.

Ik weet verder niet of die vrouw gestraft is, dat moet wel gebeuren. Maar een serie maken om te waarschuwen veroorzaakt weer een hoop ophef om niks.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:29:44 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812223
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.
Moet een Disney film zijn. "Caliphate Girl" in de Marvel Universe. Nieuwe superheld die bermbommen op Thanos gooit.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:30:35 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214812226
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
My sweet summer child.

Natuurlijk niet.

Dit wordt een grote liefdesbrief aan de 'echte Islam'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214812260
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
My sweet summer child.

Natuurlijk niet.

Dit wordt een grote liefdesbrief aan de 'echte Islam'.
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.
pi_214812271
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over.
Daar kun je rustig vanuit gaan. Dit buitenkansje laat De Grote Blonde Kletsmajoor niet liggen.
Dit, dus.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:35:47 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214812272
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef Buendia het volgende:

[..]
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.
Npo... wat denk je?

Dat wordt weer één grote ophemeling van de Islam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:37:20 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214812287
Doe mij maar zeilmeisje Laura.
pi_214812289
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten.

Als je toentertijd geen een protest hebt gezien moest je dat echt bij jezelf zoeken.
pi_214812305
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Npo... wat denk je?

Dat wordt weer één grote ophemeling van de Islam.
Ja, vast. Ze gaan iedereen oproepen om christenhonden te onthoofden
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:49:57 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214812396
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.
Moet een Disney film zijn. "Caliphate Girl" in de Marvel Universe. Nieuwe superheld die bermbommen op Thanos gooit.
Jungle book komt al dicht in de buurt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214812424
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:22 schreef Buendia het volgende:

[..]
Kan niet, ik heb net gelezen dat er geen één moslim is opgestaan tegen IS :N
Kan je uberhaupt een goede daad die een moslim doet, toeschrijven aan het enkele feit dàt die moslim is? Omwille van zijn/haar moslimschap?

Als je geen slechte daad mag toeschrijven aan de moslim vanwege het moslim zijn, prima dat werkt 2 kanten op.

Je ziet de slippery slope al:

Al het goede dat gebeurd, ja dat is Islam he.

Al het slechte dat gebeurt, jaa da's niet de Islam of allah's wil.

Daar kom je niet uit, misschien heeft een mens die toevallig moslim was, een goede daad verricht vanuit medemenselijkheid. Een moslim kan tegen IS zijn opgestaan, uit medemenselijkheid.

Je lijkt bevestigd te willen hebben dat "ook moslims goede daden verrichten". Ik denk dat je dat niet kan vaststellen.

Mijn mening: met religie kàn je alleen maar in de min, er is geen plus om mee te beginnen. Alle goede dingen die iemand doet, zou die sowieso gedaan hebben op basis van karakter en opvoeding.

Haal religie uit de mix, en je eerder troebele water, wordt glashelder.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:57:27 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812452
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:12 schreef egayalS het volgende:

[..]
srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTF :')

mooiste kolder vind ik toch wel "assads democratische syrie" 8)7 8)7 8)7

en dan krijgt zo post 27 thumbs up, fokkers waarderen hun desinformatie als het maar past binnen hun wereldbeeld :D
Dat die post 27 likes heeft is inderdaad best bizar.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:00:25 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812467
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor

Zeg dan gewoon wat er niet klopt
pi_214812472
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dan jouw wereldbeeld... wanneer alles pas goed is als we het salafisme omarmen.
Nee sorry, zijn post staat echt vol met onzin en gelul :')
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:01:04 #150
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214812474
quote:
88s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef sp3c het volgende:
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor

Zeg dan gewoon wat er niet klopt
0 likes, verworpen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')