quote:Op woensdag 4 september 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Mijn wens om discuswerpers een 400m horden te zien lopen is weer een stukje dichterbij gekomen
Ja dat is dus het kunstje ... horizontale snelheid converteren naar iets verticaals op het juiste momentumquote:Op woensdag 4 september 2024 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
10,37 is toch erg snel. Geeft ook wel aan wat een snelheid hij ongetwijfeld kan genereren in de aanloop.
Wtfquote:
Toen ik 15 was liep ik 11:70 op gras. Ik zag net het duel. Erg leuk.quote:
Fanny kon het, maar moest tijdens de spelen kiezen. En toch nog atlete van de eeuw.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking. Op de tienkamp in Parijs was alleen Warner sneller.
Wel interessant wat ie zou scoren op de tienkamp als hij er eentje zou doen. Verspringen, hoogspringen moet hem ook wel liggen.
Sowieso benieuwd wat Warholm nu zou kunnen als hij ooit weer terug gaat naar de tienkamp. Hij is niet voor niks voormalig wereldkampioen bij de jeugd (ok, op de achtkamp)quote:Op woensdag 4 september 2024 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ter vergelijking. Op de tienkamp in Parijs was alleen Warner sneller.
Wel interessant wat ie zou scoren op de tienkamp als hij er eentje zou doen. Verspringen, hoogspringen moet hem ook wel liggen.
Zag al geopperd worden dat hij op de tienkamp met goede tienkamptraining wel naar de 10.000 kan. Uhuh.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:26 schreef Ericr het volgende:
Duplantis is jong genoeg om paar stunts te doen. Over paar jaar is rek uit de hoogte. Als hij dan doorgaat misschien voor de lol een tienkamp. Ver moet hij ook aardige sprong hebben, snelheid genoeg.
Volgens mij was Boebka destijds te gecalculeerd met z'n wereldrecord. Elk record leverde immers geld op. Steeds één centimeter hoger, terwijl ie dat veel hoger kon. Off heb ik het fout ?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:26 schreef Ericr het volgende:
Duplantis is jong genoeg om paar stunts te doen. Over paar jaar is rek uit de hoogte. Als hij dan doorgaat misschien voor de lol een tienkamp. Ver moet hij ook aardige sprong hebben, snelheid genoeg.
Alles wat op een WK te zien is zou ook gewoon in de DL voor moeten komen. Met als uitzondering wegens logistieke redenen dingen op de weg en estafettes.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef DeeBee het volgende:
8000 plus dan wel weer een zekerheidje en met niet al te gekke prestaties zelfs al richting 8500 denk.
Overigens vind ik dat een Gotzis of andere meerkamp Diamond League status zou moeten krijgen (of de DL finale met twee dagen). Het is best oneerlijk dat de meerkampers niet mee kunnen doen met dat circuit namelijk.
Lobinger beeft.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:26 schreef Ericr het volgende:
10k gaan we nooit meemaken. Ik denk dat als ik dood ben het record 9270 is en dat is heel wat.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zag al geopperd worden dat hij op de tienkamp met goede tienkamptraining wel naar de 10.000 kan. Uhuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |