SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Technische onderdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EstafettesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:50 schreef heywoodu het volgende:
De laatste drie dagen van het WK onder 20 had ik nog in Kladblok staan (kijken doe ik toch wel), vergeten te posten en ctrl + A en dan delete was ook zo wat. Dan maar even posten.
LooponderdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Technische onderdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EstafettesErg mooi. @Zipportal kent hier niemand van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig ben je wel een beetje af als je Bayanda Walaza niet kent!quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi. @:Zipportal kent hier niemand van.![]()
quote:De Spaanse snelwandelaar Alvaro Martin zet op 30-jarige leeftijd een punt achter zijn topsportcarrière. Dat heeft hij maandag bekendgemaakt. Op de Olympische Spelen in Parijs won hij nog goud in de gemengde aflossing, aan de zijde van landgenote Maria Perez, en brons in de individuele race over 20 km.
Martin is tevens de regerende wereldkampioen op de 20 en 35 km snelwandelen. Hij werd ook twee keer Europees kampioen op de 20 km (in 2018 en 2022).
Martin, die diploma’s heeft in de politieke wetenschappen en rechten, kondigde zijn beslissing aan nadat hij werd onderscheiden als ereburger van Extremadura. Hij kreeg zijn medaille uit handen van zijn partner in Parijs Maria Perez en richtte zich dan in een emotionele speech tot het publiek.
“Vandaag deel ik mee dat de Olympische Spelen in Parijs mijn laatste competitie was. Ik heb gemengde gevoelens van droefnis en geluk maar ik wil stoppen op een hoogtepunt. Het is nu tijd voor uitdagingen buiten de sport”, verklaarde hij.![]()
De leegte van Extremadura, zelfs als snelwandelaar kun je er ereburger worden.
Erg jammer, fenomeen enzulks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mpoxklok overtreden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:15 schreef 3rr0r het volgende:
Programma:
https://brussels.diamondl(...)24_CURRENTEVENT_JSON![]()
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:![]()
De Hollander zal het wel niet uitzenden, tenminste niet op het open net (Ziggo Splort).quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!![]()
Jawel, zowel vandaag als morgen vanaf 19.30 uur.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Hollander zal het wel niet uitzenden, tenminste niet op het open net (Ziggo Splort).No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Jeetje, Gregory bij de commerciëlen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:
Ziggo toont al 20 minuten een college van Prof Ir Dr Sedoc.![]()
49.45quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat McLaughlin zo onder de 49?
Nee dus![]()
![]()
Doomedquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Tornadotroep
Definitief einde tijdperk Borlee-sekte @:SzuraLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
49.11
No Dyson Barrier is going to stop me!
Die komt morgen pas in actiequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef Zipportal het volgende:
Femke Bol kansloos met haar kutstem.![]()
Volgens Sedoc had ze hier mogen lopen 'als olympisch kampioene'. World Athletics liet eerder weten dat ze hier niet mocht lopen op de 400m horden, want niet meegedaan in de Diamond League. Tja.![]()
Langzamer dan McLaughlinNo Dyson Barrier is going to stop me!
Covid gehad he.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Lieke, kijk eens 2017, wat een lachwekkende races de laatste weken...Antifa![]()
Kijk nou wat ze doet.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
DL-finale en zelfs dan krijgen we welgeteld één sprong te zien per springer. Diamond League is eigenlijk maar gierend kut.![]()
Er wordt flink gestoten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ogunleyelaat zien dat het echt niet nodig is
![]()
Plakplaatjes waren in de aanbieding?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Netjes van meneer Bol.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat kan wel zijn, maar hij wacht maar tot na morgen. Femke heeft nu wel wat anders aan haar hoofd.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Drol in de pot van Ben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar hij wacht maar tot na morgen. Femke heeft nu wel wat anders aan haar hoofd.![]()
Geeft geen kloot om dit wedstrijdjes. Bob kan zijn wonderen alleen verrichten in de USA of bij grote kampioenschappenquote:
Ze had gelijk in haar gloeiperiode moeten lopen.![]()
Het was wat frisjes zei ze, had een betere tijd willen neerzetten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geeft geen kloot om dit wedstrijdjes. Bob kan zijn wonderen alleen verrichten in de USA of bij grote kampioenschappen
Ze had gelijk in haar gloeiperiode moeten lopen.![]()
De lampjes gaan makkelijk winnen.
Het is net voetbal.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Heeft geen DL gelopen op 5km als ik het zo ziequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:48 schreef VoMy het volgende:
Ik mis stripfiguur Heymans op deze 5000![]()
Paste niet in zijn uiteindelijk nutteloze rekenmodel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft geen DL gelopen op 5km als ik het zo zieAntifa![]()
Ach GebrhiwetYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: