Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?quote:
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.
Inderdaad, moet veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk
Er is letterlijk geen 1 zinnige reden te bedenken waarom ze dat zouden gaan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.quote:
Hij heeft ook wel een fysieke manier van spelen natuurlijk wellicht dat daar ook een oorzaak in zit. Lijkt me wel wat te veel pijntjes overall.quote:
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.
Die minuten kwamen er ook vandaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.
Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je wel dat je de transferwaarden daar met een korreltje zout moet nemen.
Waarom verwacht je dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.
Mee eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar
Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:52 schreef Scorpie het volgende:
Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.
Het is wat de gek er voor geeft en wat de algoritmes er van zeggen. Zie zijn voorgaande transfer ter referentie voor een startbod.quote:
Samen voor 50 miljoen, strik er omquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen
Bucket of B's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |