Dat worden 6 zware weken voor die gasten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:08 schreef Solotovski het volgende:
Alle concerten van Oasis op een rijtje:
4 juli - Cardiff, Principality Stadium
5 juli - Cardiff, Principality Stadium
11 juli - Manchester, Heaton Park
12 juli - Manchester, Heaton Park
19 juli - Manchester, Heaton Park
20 juli - Manchester, Heaton Park
25 juli - Londen, Wembley Stadium
26 juli - Londen, Wembley Stadium
2 augustus - Londen, Wembley Stadium
3 augustus - Londen, Wembley Stadium
8 augustus - Edinburgh, Scottish Gas Murrayfield Stadium
9 augustus - Edinburgh, Scottish Gas Murrayfield Stadium
16 augustus - Dublin, Croke Park
17 augustus - Dublin, Croke Park
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:26 schreef D_A het volgende:
Ik zou naar de eerste gaan, de kans dat ze 't einde halen is niet zo groot
Liam is wel echt enorm opgeknapt qua stem de laatste jaren imoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt hij echt zo goed?
Mijn favoriete Oasis liedje, maar het klinkt bewerkt ofzo
De voorverkoop begint binnenkort waarbij de goedkoopste kaarten blijkbaar op iets van 150 pond en de duurste op meer dan 500 pond zitten. Kassa!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga wel proberen tix voor Londen te scoren. Mooie activiteit voor een vriendenweekend.
Staplaats is 150 pond en zitplaatsen gaan van 75 tot 206 pond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
De voorverkoop begint binnenkort waarbij de goedkoopste kaarten blijkbaar op iets van 150 pond en de duurste op meer dan 500 pond zitten. Kassa!
Haha ja. Nu eerst een wachtrij om überhaupt op de site van Ticketmaster te komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:04 schreef linebear het volgende:
Zat achter mijn computer, dacht laat ik maar eens in de rij gaan liggen. Mission Impossible natuurlijk.
Zag al hele nieuws items op de BBC vanmorgen
Haha, beide clichés in één, hebben we dat alvast gehad. Tourdata solo-shows Liam Gallagher deze zomer:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soloshows leverden niet genoeg op allen. Op naar de show waarbij je hoopt dat ze niet na een uur ruziënd weglopen
De definitie van een “hype” is iets "tijdelijks" hè... We zijn ondertussen 30 jaar verder. Beetje hetzelfde als The Beatles Anthology een hype noemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Grote hype natuurlijk. Maar luistert wel lekker weg. Vandaag hun platen weer eens opzetten.
Bonehead was nooit een twijfelgeval, deed al mee aan Liam’s solo-shows. Guigsy is gepolst, maar wil er nog altijd niets meer mee te maken hebben. Tony McCarroll was de gekozen drummer, maar schijnt gezondheidsproblemen te hebben. Vandaar dus waarschijnlijk dat “High Flying Birds”-gerucht, omdat ze uiteindelijk waarschijnlijk alsnog voor de configuratie uit de jaren ’00 gaan met (later) Chris Sharrock en Gem Archer, die beide in Noel’s soloband spelen. Al heb je dan 3 gitaristen en geen basgitarist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:20 schreef beantherio het volgende:
Een paar jaar geleden (voor Corona) een concert gezien van Noel Gallagher's High Flying Birds en dat was wel erg goed. En natuurlijk werden de Oasis-nummers het hardst meegezongen. Een optreden van Oasis meemaken is toch wel een beetje bucketlist-niveau wat dat betreft.
Keert de rest van de originele band ook terug? Ik lees daar niks over.
Neen. En gezien z’n omvang zal hij wel zitplaatsen hebben. Die hoef je echt niet op het veld te verwachten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke maatjes met burgemeester Bruls ?
https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-wordt-bijzonder
Was bij Springsteen ook, maar veranderde niks...quote:Op maandag 2 september 2024 08:56 schreef Jeroboam het volgende:
Tegen de tijd dat concerten beginnen zal de kritiek wel overgewaaid zijn maar de shitstorm rondom de dynamische prijzen is heavy
Dat denk ik ook. Ik vind het allemaal wel leuk om te lezen, vooral omdat Liam en Noel zogenaamd working class roots zouden hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 09:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was bij Springsteen ook, maar veranderde niks...
Jaa de originele ticketprijs was al niet working class. Mijn tickets heb ik voor de originele prijs gekocht, maar dat is dan al 150 pond/180 euro. Zoveel heb ik nog nooit voor een los concert betaald. Maar die dynamic pricing is echt crimineel.quote:Op maandag 2 september 2024 09:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind het allemaal wel leuk om te lezen, vooral omdat Liam en Noel zogenaamd working class roots zouden hebben.
Jij hebt Oasis natuurlijk al gezien op Lowlands 1994.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Grote hype natuurlijk. Maar luistert wel lekker weg. Vandaag hun platen weer eens opzetten.
Kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 2 september 2024 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij hebt Oasis natuurlijk al gezien op Lowlands 1994.
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:32 schreef Bronson het volgende:
Och man, afgelopen zaterdag ze dan eindelijk live gezien. ‘s Ochtends in de rij gestaan bij de merch en bij toeval door een beveiliger getipt dat er nog polsbandjes voor mensen met staanplaatsen beschikbaar waren waardoor je in het voorste vak mocht staan.
En man, wat sta je dan toch dichtbij. En man, wat was het geweldig.
Al met Richard Ashcroft in het voorprogramma tot alle nummers van Oasis. Alles werd door 75.000 man luidkeels meegezongen. Ik heb volwassen mannen met tranen in hun ogen gezien. Ben omhelst door wildvreemden.
Zeldzaam gave belevenis. En eigenlijk gewoon een beetje onwerkelijk.
250 euro voor staanplaatsenquote:Op maandag 14 september 2026 19:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een kickje, ik zag dat Oasis volgend jaar naar Amsterdam komt. Ik ben geen mega fan, maar ik wil dit toch wel meemakenGa zeker proberen kaartjes te scoren
![]()
Ik ben geselecteerd en heb zojuist een code gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:03 schreef Pisces het volgende:
Zou je nu al een code moeten hebben als je uitgekozen bent?
(Kaartverkoop over 19 uur.)
Fingers crossed dat het je gaat lukken!quote:Op donderdag 24 september 2026 12:03 schreef Pisces het volgende:
Zou je nu al een code moeten hebben als je uitgekozen bent?
(Kaartverkoop over 19 uur.)
Geen code dus geen kaarten.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het je gaat lukken!
quote:***** *****,
Je bent geselecteerd om een code te ontvangen die je toegang geeft tot de ticketverkoop voor de data van Oasis Live ’27 in Johan Cruijff ArenA, Amsterdam.
Een code biedt geen garantie op tickets. Tickets zijn beschikbaar op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.
Je hebt een code toegewezen gekregen voor de ticketverkoop op Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST.
Je kunt 30 minuten van tevoren in de wachtruimte. We verwachten dat elk ticketverkoopmoment ongeveer 8 uur duurt.
Tickets kosten tussen ¤84.15 en ¤252.45 (inclusief servicekosten). De prijzen zijn exclusief VIP-, reis- en hotelarrangementen. Tickets zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.
Er geldt een ticketlimiet van VIER TICKETS PER CODE.
Voor tickets voor mensen met behoefte aan extra toegankelijkheid, klik hier.
Houd er rekening mee dat codes geen geldwaarde hebben, niet overdraagbaar zijn (ze moeten worden gebruikt met het e-mailadres waarnaar ze zijn verzonden), hoofdlettergevoelig zijn en slechts één keer kunnen worden gebruikt.
Toegang tot de ticketverkoop
Open de speciale link hieronder vanaf 30 minuten vóór je toegewezen ticketverkoopmoment om in de wachtruimte te gaan:
1. Log in op je Ticketmaster-account met het e-mailadres waarmee je je voor de ticketverkoop hebt ingeschreven en waarnaar deze e-mail is gestuurd.
2. Gebruik maximaal één apparaat.
3. Voer, zodra je door de wachtrij bent, je unieke code in om toegang te krijgen tot de beschikbare tickets. Je unieke code vind je hieronder.
Dit is jouw unieke code om toegang te krijgen tot de ticketverkoop
VOLG DEZE LINK VOOR DE TICKETVERKOOP OP Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST
Ga voor meer informatie naar de veelgestelde vragen van Ticketmaster en de Algemene Voorwaarden Inschrijvingen.
Maar dan is het nog niet zeker dat je een kaartje hebt dus? Wat een toestand zo. Gaat dit vaker op deze manier bij grote concerten?quote:
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar dan is het nog niet zeker dat je een kaartje hebt dus? Wat een toestand zo. Gaat dit vaker op deze manier bij grote concerten?
Succes alvast!quote:Op donderdag 24 september 2026 12:37 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.
Ik heb dit nog niet zo eerder meegemaakt. Maar dit zal wel de nieuwe trend worden.
Zo’n 20 jaar terug stond je nog met een paar honderd man ‘s nachts bij het postkantoor te wachten. Leuke tijden waren dat.
Mailtjes komen tussen vandaag en zondag.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komen de kaarten voor München op een andere dag?
3 apparaten in de aanslag.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:37 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.
Ik heb dit nog niet zo eerder meegemaakt. Maar dit zal wel de nieuwe trend worden.
Zo’n 20 jaar terug stond je nog met een paar honderd man ‘s nachts bij het postkantoor te wachten. Leuke tijden waren dat.
Even opgezocht.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komen de kaarten voor München op een andere dag?
Het kan op drie dagen komenquote:Op donderdag 24 september 2026 13:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Codes komen de dag voor verkoop.
Verkoop München is morgen, dus dan zou het vandaag moeten komen.
Thanks dan wachten we nog ff af…quote:Op donderdag 24 september 2026 13:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Codes komen de dag voor verkoop.
Verkoop München is morgen, dus dan zou het vandaag moeten komen.
Oh dan klopt de info die ik vond niet. Dankje.quote:
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:57 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Lijkt me niet het geval, aangezien de verkoop morgenochtend start.
Bijzondere gang van zaken...quote:Op donderdag 24 september 2026 15:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.
Je hebt een code toegewezen gekregen voor de ticketverkoop op Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST.
Dus dan zouden er vandaag ook codes verstuurd zijn voor de zaterdag en zondag?
Huh? Geen ¤252?quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:25 schreef CoExist het volgende:
Front GA tickets voor ¤ 600,- per stuk.
Daar krijg ik echt een slappe morning glory van.
Ik sla wel ff over.
Dan was gewone front GA op, dit is de fan experience.quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:11 schreef CoExist het volgende:
Screenshot van de Ticketmaster app vanaf mijn iPhone.
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg geen andere GA tickets er voor dan deze.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan was gewone front GA op, dit is de fan experience.
Jammer, krijg je de code en is dit er alleen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik kreeg geen andere GA tickets er voor dan deze.
Dan was je te laat. Code geeft geen garantie op (alle) tickets.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik kreeg geen andere GA tickets er voor dan deze.
Dat is toch de duurste ticket?quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:15 schreef AToontje87 het volgende:
¤ 250,- voor Oasis...![]()
Ik was graag gegaan, maar dit is natuurlijk veel te veel geld voor een band als dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |