250 euro voor staanplaatsenquote:Op maandag 14 september 2026 19:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een kickje, ik zag dat Oasis volgend jaar naar Amsterdam komt. Ik ben geen mega fan, maar ik wil dit toch wel meemakenGa zeker proberen kaartjes te scoren
![]()
Ik ben geselecteerd en heb zojuist een code gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:03 schreef Pisces het volgende:
Zou je nu al een code moeten hebben als je uitgekozen bent?
(Kaartverkoop over 19 uur.)
Fingers crossed dat het je gaat lukken!quote:Op donderdag 24 september 2026 12:03 schreef Pisces het volgende:
Zou je nu al een code moeten hebben als je uitgekozen bent?
(Kaartverkoop over 19 uur.)
Geen code dus geen kaarten.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fingers crossed dat het je gaat lukken!
quote:***** *****,
Je bent geselecteerd om een code te ontvangen die je toegang geeft tot de ticketverkoop voor de data van Oasis Live ’27 in Johan Cruijff ArenA, Amsterdam.
Een code biedt geen garantie op tickets. Tickets zijn beschikbaar op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.
Je hebt een code toegewezen gekregen voor de ticketverkoop op Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST.
Je kunt 30 minuten van tevoren in de wachtruimte. We verwachten dat elk ticketverkoopmoment ongeveer 8 uur duurt.
Tickets kosten tussen ¤84.15 en ¤252.45 (inclusief servicekosten). De prijzen zijn exclusief VIP-, reis- en hotelarrangementen. Tickets zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.
Er geldt een ticketlimiet van VIER TICKETS PER CODE.
Voor tickets voor mensen met behoefte aan extra toegankelijkheid, klik hier.
Houd er rekening mee dat codes geen geldwaarde hebben, niet overdraagbaar zijn (ze moeten worden gebruikt met het e-mailadres waarnaar ze zijn verzonden), hoofdlettergevoelig zijn en slechts één keer kunnen worden gebruikt.
Toegang tot de ticketverkoop
Open de speciale link hieronder vanaf 30 minuten vóór je toegewezen ticketverkoopmoment om in de wachtruimte te gaan:
1. Log in op je Ticketmaster-account met het e-mailadres waarmee je je voor de ticketverkoop hebt ingeschreven en waarnaar deze e-mail is gestuurd.
2. Gebruik maximaal één apparaat.
3. Voer, zodra je door de wachtrij bent, je unieke code in om toegang te krijgen tot de beschikbare tickets. Je unieke code vind je hieronder.
Dit is jouw unieke code om toegang te krijgen tot de ticketverkoop
VOLG DEZE LINK VOOR DE TICKETVERKOOP OP Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST
Ga voor meer informatie naar de veelgestelde vragen van Ticketmaster en de Algemene Voorwaarden Inschrijvingen.
Maar dan is het nog niet zeker dat je een kaartje hebt dus? Wat een toestand zo. Gaat dit vaker op deze manier bij grote concerten?quote:
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar dan is het nog niet zeker dat je een kaartje hebt dus? Wat een toestand zo. Gaat dit vaker op deze manier bij grote concerten?
Succes alvast!quote:Op donderdag 24 september 2026 12:37 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.
Ik heb dit nog niet zo eerder meegemaakt. Maar dit zal wel de nieuwe trend worden.
Zo’n 20 jaar terug stond je nog met een paar honderd man ‘s nachts bij het postkantoor te wachten. Leuke tijden waren dat.
Mailtjes komen tussen vandaag en zondag.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komen de kaarten voor München op een andere dag?
3 apparaten in de aanslag.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:37 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep! Ik heb alleen garantie om mee te doen aan de verkoop.
Ik heb dit nog niet zo eerder meegemaakt. Maar dit zal wel de nieuwe trend worden.
Zo’n 20 jaar terug stond je nog met een paar honderd man ‘s nachts bij het postkantoor te wachten. Leuke tijden waren dat.
Even opgezocht.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
Komen de kaarten voor München op een andere dag?
Het kan op drie dagen komenquote:Op donderdag 24 september 2026 13:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Codes komen de dag voor verkoop.
Verkoop München is morgen, dus dan zou het vandaag moeten komen.
Thanks dan wachten we nog ff af…quote:Op donderdag 24 september 2026 13:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Codes komen de dag voor verkoop.
Verkoop München is morgen, dus dan zou het vandaag moeten komen.
Oh dan klopt de info die ik vond niet. Dankje.quote:
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:57 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Lijkt me niet het geval, aangezien de verkoop morgenochtend start.
Bijzondere gang van zaken...quote:Op donderdag 24 september 2026 15:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Om wachttijden te beperken, wordt de ticketverkoop verspreid over drie dagen: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 september 2026, met elke dag één verkoopmoment. Maak je geen zorgen: voor ieder verkoopmoment worden van ieder tickettype en ticketprijs tickets beschikbaar gesteld voor alle showdata in Amsterdam.
Je hebt een code toegewezen gekregen voor de ticketverkoop op Vrijdag 25 september om 08:00u-16:00u CEST.
Dus dan zouden er vandaag ook codes verstuurd zijn voor de zaterdag en zondag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |