NOS is toch wel ideaal...quote:
Damn. Wat een gap.quote:
Faalquote:
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
NOS is toch wel ideaal...
maar ja die doen het niet elke wedstrijd helaas
zo'n grote TV heb ik niet dat ik daar last van hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
En nog kuttere resolutie dan f1tv las ik.
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Mclaren heeft zijn zaakjes goed voor elkaar. Beide coureurs doen het erg goed.
Pirelli verwachtte van niet dus ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:08 schreef Perox het volgende:
Wordt het gewoon een 2 stop voor iedereen?
Nee, die kan alleen soppen om Norris.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Chevy je bent op je verkeerde account ingelogd!!
Èn Lewis!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die kan alleen soppen om Norris.
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Sargeant heeft vandaag geen zin om weer te crashen voor een SC?
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat meequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Hoop het.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hem was. Hij staat toch aan de kant volgend jaar dus fuck it.
Moeten ze bij RBR wel wat zuinig aan doen met de frikandelbroodjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
En er ligt nog een bonnetje van FP3, misschien kan RB daar wat mee
Hoquote:
No.quote:
je weet het naar @ferrari.it moet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef potjecreme het volgende:
Ze gunnen Hamilton niet eens de snelste tijd. Zucht moet weer een mailtje sturen l.
Russell is alleen zaterdag goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Waardeloze strategie voor Russell.
Zolang Max P2 binnenhaalt.quote:
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:17 schreef YellowBlacks het volgende:
Perez moet hopen op een SC. Ben bang dat hij het niet gaat redden tegen Russell op de soft.
Hij heeft nu de sokker er wel lekker in. Maar hij stopte maar 1 ronde later dan Hamilton op softs, de pitstop kostte hem onnodig twee plaatsten en Perez gaat hij niet meer bijhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Russell is alleen zaterdag goed.
Bedoel je niet Piastriquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz komt langzaam dichterbij Leclerc
Hebben we ergens nog bier in huisquote:
We hebben het natuurlijk wel over Perez..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.
je hebt al een DM van me. En voor verdere opmerkingen mag je op die DM reageren of naar feedbackquote:
We gaan het zienquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel joh, RUS gaat hem hier echt niet nog inhalen.
Waarom? Omdat de inhaler sneller is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
Vroeger had je altijd zo'n kaartje waarop je kon zien wie wie ingehaald had van begin tot eind.
Waar kan ik die vinden?
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaanquote:
Vooruitquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaan
Oud materieel naar Zandvoort.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:19 schreef FvanS het volgende:
Jeetje wat een vieze trein nu @:zipportal
Maakte wel een poepstart, waardoor hij die plek verloorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho ho hij heeft zijn plek terug moeten pakken op Max, hij heeft er iets voor gedaan
Op wie stem jij?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat je daarop goed kon zien wie veel plaatsen had gewonnen en wie verlorenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de inhaler sneller is.
Maar die gaat het niet redden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:21 schreef -XOR- het volgende:
Sjarrel pakt een seconde in deze ronde op VER
Niet op nizmo in elk geval. Ook niet op nattekat trouwens.quote:
Ergens voorin ofzo.quote:
Dus moet je kiezen tussen Chevy en mijquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet op nizmo in elk geval. Ook niet op nattekat trouwens.
ik stem niet meer sinds ze Max standaard uit de DotD houden. ongeacht vanaf welke plek die naar 1 rijdt die krijgt geen DotD. Dan stem ik niet meer.quote:
En Norris aan het cruisen waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef Origami94 het volgende:
Verstappen op 17 seconden
Erg pijnlijk
Pfoe, lastig...quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus moet je kiezen tussen Chevy en mij
Het is nizNoquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet op nizmo in elk geval. Ook niet op nattekat trouwens.
Zal wel de ego van Chevy strelen als hij MOTD wordt.quote:
was al besproken inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef Origami94 het volgende:
Leuk feitje, als Verstappen telkens tweede wordt en Norris eerste, wint Verstappen het kampioenschap
Hoe kan die Red Bull ineens zo veel langzamer zijn geworden? Die technici werken even hard aan die wagens. Dat komt echt niet doordat Newey vertrekt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef Origami94 het volgende:
Verstappen op 17 seconden
Erg pijnlijk
ook met sprintraces meegerekend?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef Origami94 het volgende:
Leuk feitje, als Verstappen telkens tweede wordt en Norris eerste, wint Verstappen het kampioenschap
?? Je kan toch op hem stemmen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stem niet meer sinds ze Max standaard uit de DotD houden. ongeacht vanaf welke plek die naar 1 rijdt die krijgt geen DotD. Dan stem ik niet meer.
Dan kies ik voor jou natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus moet je kiezen tussen Chevy en mij
Volgens mij wordt Logan Sargeant nog eerder WKquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal wel de ego van Chevy strelen als hij MOTD wordt.
uiteraard kan dat.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Logan Sargeant nog eerder WK
Tot niemands verbazing.quote:
de Vriesquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Logan Sargeant nog eerder WK
Scherp gezien. Blijkbaar heeft Ferrari terecht gekozen voor racepace. En een goede strategie. Dus gewoon goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes weer op nummer 4 qua auto. Ferrari werd beschimpt dit weekend maar laat toch zien sterk te zijn. Vooral met dank aan briljante rijder Charles. Maar ook Carlos rijdt een prima wedstrijd.
klopt. daar heet ik ook NizNo en geen Nizmoquote:
Is ook een makkelijke keuze.quote:
Die softs waren een goede call bij Mercedes ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Scherp gezien. Blijkbaar heeft Ferrari terecht gekozen voor racepace. En een goede strategie. Dus gewoon goed.
Nozem jij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. daar heet ik ook NizNo en geen Nizmo
dat die DotD een lachwekkende nietszeggende farce is gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem? Dat niet iedereen meer op hem stemt?
Bij de voorbeschouwing kwam er ook nog een Latifi fan langsquote:
met lekkere motorploffenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis de tijd met 8 uitvallers per race.
https://nl.motorsport.com(...)-niet-druk/10542082/quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoe kan die Red Bull ineens zo veel langzamer zijn geworden? Die technici werken even hard aan die wagens. Dat komt echt niet doordat Newey vertrekt.
Jep er gebeurd weinig meer tegenwoordigquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was het natuurlijk ook toen Nederland massaal op Max stemde, ongeacht het verloop van de races.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat die DotD een lachwekkende nietszeggende farce is geworden
De Mclaren lijkt een betere motor te hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef Nia het volgende:
[..]
Hoe kan die Red Bull ineens zo veel langzamer zijn geworden? Die technici werken even hard aan die wagens. Dat komt echt niet doordat Newey vertrekt.
kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was het natuurlijk ook toen Nederland massaal op Max stemde, ongeacht het verloop van de races.
Maldonado maar weer terugquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jep er gebeurd weinig meer tegenwoordig
Masiquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
We gaan toch wel juichen! voor Norris. Toch? Toch?![]()
![]()
Grosjean, Mazespin, Kvyatquote:
uiteraard die jongen heeft geweldig gereden, op de start naquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Was het altijd al. Verstappen is ook eens dotd geworden nadat hij was uitgevallen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat die DotD een lachwekkende nietszeggende farce is geworden
Hij rijdt echt een goede race jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Heeft ook een Belgische moeder.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Wat heeft die voor bijzonders gedaan dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef FvanS het volgende:
Tja, wie driver of the day? Leclerc dan maar?
Sowiesoquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Norrisquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Ik vind het gewoon leuk dat die jongen nu in zijn kracht staat. Hij is on par met Max qua talent volgens mij.quote:
Heeft zich niet laten fucken door de clowns aan de pitmuurquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft die voor bijzonders gedaan dan?
Al was dat een regenracequote:
Van 6 naar 3quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft die voor bijzonders gedaan dan?
Had het geluksamulet niet bij. Eikel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we al spreken van het Willem-Alexander effect?
Papa Mazepin zou volgens geruchten Alpine overnemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maldonado, GOATifi, Sargeant, Mazespin, Grosjean... Keus zat
Jup, en het is gewoon een leuk joch die ik het gunquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk dat die jongen nu in zijn kracht staat. Hij is on par met Max qua talent volgens mij.
Geen echte kampioenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk had Lando voor dat extra punt moeten gaan. Maar ja enorm risico.
Eerst even schelden op Max.....20 seconden...man man manquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Perox het volgende:
![]()
Ja, jammer weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Had het geluksamulet niet bij. Eikel.
[ x ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst even schelden op Max.....20 seconden...man man man
Is dat het geld dat HAAS moet dokken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Papa Mazepin zou volgens geruchten Alpine overnemen.
Al vraag ik me af hoe ze dat willen doen (russich geld)
True, al had je hier dan weer relatief weinig technisch malheur. Dat was schering en inslag destijds.quote:
Nee. Ze hebben betaald.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst even schelden op Max.....20 seconden...man man man
ja als iemand in zijn kracht staat is echt geweldig. dan zet je echt de benchmark. Geen bottleneck te vinden en kun je echt je ding doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk dat die jongen nu in zijn kracht staat. Hij is on par met Max qua talent volgens mij.
De man kan beter op een terrasje gaan zitten en zo ver mogelijk bij NL sporters weg blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we al spreken van het Willem-Alexander effect?
En met zes bolides aan de start?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dank U.quote:
Is dat BEAST gebeuren overal weer eens iets wat ik als boomer gemist heb of wat is deze?quote:
Ok...op RB danquote:
Die race wil ik nog eens terugkijken.quote:
Serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Gasly kwam hem nog voorbijquote:
9 miljoen lijkt me wat weinig voor een F1 team.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat het geld dat HAAS moet dokken?
Kwamen eerder over de finish dan Verstappenquote:
Nee joh. Die gaat gelaten dan wel tevreden blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef Nia het volgende:
Ik vrees dat Verstappen straks een potje gaat staan vloeken in de pits.
Jawel, maar voor Alpine lijkt het me een redelijk bedrag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
9 miljoen lijkt me wat weinig voor een F1 team.
dat is hengelen naar e bitteke aandachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat BEAST gebeuren overal weer eens iets wat ik als boomer gemist heb of wat is deze?
"Simply lovely", even Verstappen persiflerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Enthousiasme spat ervan af bij Norris
Dat is het al een half jaar zowat.quote:
ja een sneer volgens de NOSquote:
Psychologische oorlogvoering is begonnenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Simply lovely", even Verstappen persifleren
Vast weer zo een van plastic van een of andere 'kunstenaar'.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Nou Max, porceleinen beker dus slopen die hap !
Die rijders nemen al die woordjes/uitdrukkingen van elkaar over. Tijd kon er geen eentje een zin zeggen zonder obviously erin.quote:
Kreet Kraut!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of Norris de orange army gaat bedanken.
Van Williams inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef potjecreme het volgende:
Nu maar afwachten of de auto legaal is.
Waarom denk je dat hij het zegt?quote:
jaquote:
Saai was het.quote:
Man on a mission.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef ZaZoe het volgende:
Lando gaat niet uit het dak,...heeft ie een pilletje gehad?
Grote bloempotten op een voetquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Vast weer zo een van plastic van een of andere 'kunstenaar'.
Ach, niet te serieus nemen joh.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Psychologische oorlogvoering is begonnen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij het zegt?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die rijders nemen al die woordjes/uitdrukkingen van elkaar over. Tijd kon er geen eentje een zin zeggen zonder obviously erin.
Okequote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
Je bent zo goed als je auto. De Max hype is passé
De tank is ook bijna leeg, maar hij had inderdaad nog wat marge.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef bedachtzaam het volgende:
De snelste ronde rijden op banden die 44 ronden oud zijn... dat is wel een statement over hoe goed de McLaren is op de banden.
Zeer nette race van Lando.
Teamgenoot niet gewonnen dus die zijn in rouw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef ZaZoe het volgende:
Lando gaat niet uit het dak,...heeft ie een pilletje gehad?
Nee. Het was gewoon een vraag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is hengelen naar e bitteke aandacht
Wat is dit nou weer voor rare reactie?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:39 schreef pmponer het volgende:
+ 20 seconden en in de laatste ronde nog even fl pakken... (op een baan die binnen 75 seconden gereden wordt).
Volgende week moet ik nog maar zien of Max wel op het podium kan finishen
Had je liever Jack Plooijquote:
Ja, dan had ie teminste P7 gepakt in plaats van P2.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zonde dat Verstappen niet voor Mercedes gaat volgend jaar, dit is een doodlopende weg.
altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |